De Site / Gebruikers / Vakantie
zoeken in:
0
geplaatst: 23 september 2007, 10:15 uur
zag dat music en moviemeter het al hadden en hier niet.
ik ga vrijdag naar nederland en vertrek 1 oktober naar portugal en blijf daar 15 dagen voor vakantie.
ik ga vrijdag naar nederland en vertrek 1 oktober naar portugal en blijf daar 15 dagen voor vakantie.
0
geplaatst: 23 september 2007, 10:32 uur
hoezo moviemeter heeft 1165 berichten iedereen plaatst zijn reactie erna erg gezellig.
en musicmeter heeft 754 berichten.
waarom zou deze dicht gaan.
en musicmeter heeft 754 berichten.
waarom zou deze dicht gaan.
0
geplaatst: 23 september 2007, 15:09 uur
Ik zie geen reden voor een slotje hier.
Volgend jaar ga ik met onze nieuwe camper naar de Baltische staten (Polen, Litouwen, Estland etc.) Dan met de boot naar Helsinki. Door Finland naar Noorwegen, Noordkaap en dan rustig door Noorwegen terug.
Dit jaar ben ik 6 dagen maar weggeweest, Naar de noordkaap heen en terug (de eerste avond stonden we al in Stockholm).
Ja, ik houd van Scandinavie =)
Maar Portugal lijkt me ook érg mooi.
Volgend jaar ga ik met onze nieuwe camper naar de Baltische staten (Polen, Litouwen, Estland etc.) Dan met de boot naar Helsinki. Door Finland naar Noorwegen, Noordkaap en dan rustig door Noorwegen terug.
Dit jaar ben ik 6 dagen maar weggeweest, Naar de noordkaap heen en terug (de eerste avond stonden we al in Stockholm).
Ja, ik houd van Scandinavie =)
Maar Portugal lijkt me ook érg mooi.
0
geplaatst: 23 september 2007, 15:43 uur
Afgelopen zomer met ruim 20 vrienden een groot huis in Belgie gehuurd en daar lekker losgegaan
Zal volgend jaar wel weer zoiets worden.
Ik zou ook nog wel een keer naar Japan willen, of een tropisch paradijs zoals de Malediven.
Zal volgend jaar wel weer zoiets worden.
Ik zou ook nog wel een keer naar Japan willen, of een tropisch paradijs zoals de Malediven.
0
geplaatst: 23 september 2007, 20:19 uur
Hadouken schreef:
Ik zou ook nog wel een keer naar Japan willen
Ik zou ook nog wel een keer naar Japan willen
Same here! Maar het schijnt nog al duur te zijn
0
geplaatst: 24 oktober 2007, 21:37 uur
Ik vertrek morgen voor 4 dagen naar Londen, dus jullie zullen het even zonder me moeten doen. Niet teveel ruzie maken, he!
0
geplaatst: 24 oktober 2007, 22:26 uur
Hele week lekker werken. In drie dagen al weer 38 uur gemaakt :O
0
geplaatst: 29 oktober 2007, 12:24 uur
Iron Rose schreef:
Ik vertrek morgen voor 4 dagen naar Londen, dus jullie zullen het even zonder me moeten doen. Niet teveel ruzie maken, he!
...... en ik ben weer terug. Was echt heel leuk, heb veel leuke dingen gedaan maar ik ben wel blij dat ik weer met mn PS3 aan de gang kan.
0
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 24 december 2007, 11:28 uur
Alvast vrolijk kersfeest iedereen!
0
geplaatst: 24 december 2007, 13:17 uur
Ik heb echt zin in kerstmis! Weer lekker met de hele familie A Muppet Christmas Carol kijken (En lekker eten natuurlijk! )
0
geplaatst: 24 december 2007, 17:01 uur
Kerstavond
Dadelijk lekker eten en eigenlijk houd dat pas op als Kerst voorbij is.
Kerst = veel eten
Dadelijk lekker eten en eigenlijk houd dat pas op als Kerst voorbij is.
Kerst = veel eten
0
geplaatst: 26 december 2007, 20:04 uur
Ik ga morgen op vakantie dus is zal even afwezig zijn. Ik ga namelijk naar Paris!
0
Winkelwagentje (moderator)
geplaatst: 26 december 2007, 20:20 uur
Leuk! Alvast veel plezier.
Ben je daar ook op oudejaarsavond?
Ben je daar ook op oudejaarsavond?
0
geplaatst: 26 december 2007, 20:42 uur
Nee, ik kom Zondagavond weer thuis, om hier Oudejaarsavond te vieren vandaar dat ik jullie nog géén fijn 2008 wenste.
0
geplaatst: 26 december 2007, 21:16 uur
Hartstikke bedankt Bart, ik zal je wel vertellen hoe het was in France. Nou...ik ga er nu af...ik zie jullie weer Maandag!
0
geplaatst: 30 december 2007, 20:17 uur
Ben er weer!
Het werd inplaats van maandag zondag, ik dacht dat we 's avonds terug kwamen maar dat was dus niet zo...kwam vandaag rond vieren aan. We hebben het dus in een keurige 6,5 uur gereden.
Het werd inplaats van maandag zondag, ik dacht dat we 's avonds terug kwamen maar dat was dus niet zo...kwam vandaag rond vieren aan. We hebben het dus in een keurige 6,5 uur gereden.
0
Winkelwagentje (moderator)
geplaatst: 30 december 2007, 20:50 uur
Met de auto naar Parijs, en dan over die Franse tolwegen waar geen einde aan lijkt te komen.
Maargoed, het is de moeite waard.
Waar ben je allemaal naar toe geweest in Parijs?
Maargoed, het is de moeite waard.
Waar ben je allemaal naar toe geweest in Parijs?
0
geplaatst: 10 februari 2008, 10:22 uur
oh...sorry dat ik nog niet had geantwoord Winkelwagentje...
Ik was naar de Champs-Elycees geweest (als ik het zo goed schrijf), we zijn dit keer niet naar de eifeltoren geweest want daar zijn we al zo veel keren heen geweest...wel heb ik hem zien liggen. Voor de rest zijn we ook nog naar een leuk stadje geweest waarvan ik de naam kwijt ben en was het bezoek bij mijn tante in Parijs ook zeker de moeite waard.
Ik was naar de Champs-Elycees geweest (als ik het zo goed schrijf), we zijn dit keer niet naar de eifeltoren geweest want daar zijn we al zo veel keren heen geweest...wel heb ik hem zien liggen. Voor de rest zijn we ook nog naar een leuk stadje geweest waarvan ik de naam kwijt ben en was het bezoek bij mijn tante in Parijs ook zeker de moeite waard.
0
geplaatst: 26 februari 2008, 13:22 uur
Aanstaande zondag 2 maart vertrek ik voor 5 en een halve week naar Amerika! Nu ik mijn studie al een tijdje heb afgerond, en ik ondertussen wat geld heb gespaard, heb ik nu mooi de gelegenheid om Amerika eens uitgebreid te gaan bekijken!
Mijn reis zal er als volgt uit gaan zien:
2 maart - 6 maart : --------> New York City, New York
6 maart - 18 maart:--------> Orlando, Florida
18 maart - 22 maart:------> Miami, Florida
22 maart - 26 maart: -----> San Diego, Californië
26 maart - 2 april:----------> Los Angeles, Californië
2 april - 9 april:--------------> Las Vegas, Nevada
9 april - 10 april:------------> Miami, Florida
Ik zal dus minder aanwezig gaan zijn op Gamesmeter, maar waarschijnlijk ben ik iedere dag, of om de 2 dagen wel op internet te vinden.
Wil je zien en bijhouden waar ik ben, en wat mijn bevindingen zijn, check dan mijn weblog (nog aan te maken)
Mijn reis zal er als volgt uit gaan zien:
2 maart - 6 maart : --------> New York City, New York
6 maart - 18 maart:--------> Orlando, Florida
18 maart - 22 maart:------> Miami, Florida
22 maart - 26 maart: -----> San Diego, Californië
26 maart - 2 april:----------> Los Angeles, Californië
2 april - 9 april:--------------> Las Vegas, Nevada
9 april - 10 april:------------> Miami, Florida
Ik zal dus minder aanwezig gaan zijn op Gamesmeter, maar waarschijnlijk ben ik iedere dag, of om de 2 dagen wel op internet te vinden.
Wil je zien en bijhouden waar ik ben, en wat mijn bevindingen zijn, check dan mijn weblog (nog aan te maken)
0
geplaatst: 26 februari 2008, 13:51 uur
Ik ben jaloers. Voornamelijk Miami en mijn favoriete stad Las Vegas. Die laatste natuurlijk ook omdat dat voor mij als pokerspeler hét mekka is.
Enjoy!
Enjoy!
0
geplaatst: 26 februari 2008, 13:55 uur
Ik kijk het meeste uit naar Orlando, Los Angeles en Las Vegas. De eerste twee omdat het er stikt van de goede pretparken en supersnelle achtbanen (zoooo leuk!). En Las Vegas omdat het zó extreem is, zo massaal, zo overweldigend dat ik het niet wil missen. En bij Las Vegas heb je tenslotte ook nog Death Valley en de Grand Canyon
De andere steden hebben natuurlijk ook genoeg te bieden, Miami inderdaad, leuke rolschaatsende chicks langs de stranden zijn altijd leuk o te bekijken. En New York uiteraard, ben er al eens eerder geweest, daar kun je werkelijk alles kopen wat je maar zou willen
De andere steden hebben natuurlijk ook genoeg te bieden, Miami inderdaad, leuke rolschaatsende chicks langs de stranden zijn altijd leuk o te bekijken. En New York uiteraard, ben er al eens eerder geweest, daar kun je werkelijk alles kopen wat je maar zou willen
0
geplaatst: 26 februari 2008, 14:05 uur
Vegas is heel erg magisch, at night iig. Ik ga over 1,5 jaar naar Vegas, dan heb ik mijn eerste World Series. Ook wel van plan om daarnaast ook wat te gaan sightsee-en. Ik kijk uit naar je snapshots, kan i kmezelf alvast warm maken.
Als je een uitgaanspersoon bent dan moet je in Miami een bezoekje doen aan de SoHo Lounge en de Mansion Nightclub. Leuke tenten, toch even anders dan hier.
Als je een uitgaanspersoon bent dan moet je in Miami een bezoekje doen aan de SoHo Lounge en de Mansion Nightclub. Leuke tenten, toch even anders dan hier.
0
geplaatst: 26 februari 2008, 14:07 uur
Tjonge jonge...wat een prachtige reis, ik ben jaloers net als Naomi Watts...
Ik hoop dat je het leuk gaat hebben daar al hoef ik me daarover denk ik niet druk te maken. Want de Florida en Las Vegas zeggen voor mij al genoeg. Niet te veel gokken hé
Veel plezier Jasper, geniet er maar lekker van.
En als je in een CD-winkel komt...neem dan maar een cd-tje van John Williams voor mij mee.
Ik hoop dat je het leuk gaat hebben daar al hoef ik me daarover denk ik niet druk te maken. Want de Florida en Las Vegas zeggen voor mij al genoeg. Niet te veel gokken hé
Veel plezier Jasper, geniet er maar lekker van.
En als je in een CD-winkel komt...neem dan maar een cd-tje van John Williams voor mij mee.
0
geplaatst: 26 februari 2008, 14:16 uur
Naomi Watts schreef:
Miami zal ik zeker 's nachts gaan bekijken, bedankt voor je tips!
* denotes required fields.