menu

De Site / Gebruikers / Vakantie

zoeken in:
Oh wauw! Bedoel je dat je wilt gaan emigreren? Of is het voor vakantie?

Uiteindelijk zou ik graag emigreren inderdaad. De plannen liggen al een tijdje op tafel maar moest eerst mijn master afronden. Nu deze bijna in de pocket is, ben ik alle opties aan het overwegen, en hopelijk met een jaartje of anderhalf in Spanje te nestelen. Ik kan namelijk behoorlijk slecht tegen de kou, en heb niet heel veel wat mij hier in Nederland houdt, en bovendien het leven in Spanje is een stuk goedkoper, dus al met al iets om voor mij naar uit te kijken.

Heb de afgelopen jaren de meeste gebieden 'gescout' en nu maar hopen op een baan ergens en ik kan de boel in gang zetten. Geen haast maar wel concrete plannen.

Ik ben de komende 20 dagen in Japan. Het land van de rijzende zon, sushi, saké en samurai maar natuurlijk ook heel erg relevant in de gamewereld.

Ben momenteel voor een paar dagen in Tokyo, waarna ik verder door het land zal reizen (oa Kyoto en Osaka).

Brains schreef:
Ik ben de komende 20 dagen in Japan. Het land van de rijzende zon, sushi, saké en samurai maar natuurlijk ook heel erg relevant in de gamewereld.

Ben momenteel voor een paar dagen in Tokyo, waarna ik verder door het land zal reizen (oa Kyoto en Osaka).

Veel pelzier. Tokio is echt met geen enkele stad te vergelijken... uniek ... zeker voor wat betreft de mensen en gewoontes. Heel bizar allemaal.

BoordAppel (moderator)
Veel plezier! Japan staat in mijn top 1 van landen die ik nog wil bezoeken.

Brains, ga je Akihabara aandoen en (een beetje) tijd vrijmaken voor games? Vergeet dan niet een (klein) bericht achter te laten in volgend topic: Games shoppen in buitenland, zou mij interesseren. De laatste keer dat ik in Tokyo was is al 10 jaar geleden en toen was ik even niet zo "into" games.

Over 2 weken zit ik in Litouwen, dan door naar Letland en Estland. Kortom; Expeditie Baltische Staten start bijna

Speciale reden daarvoor? Lijkt me niet direct de meest voor de hand liggende vakantie?

Klopt, dat is stiekem de reden dat we gaan
Griekenland, Frankrijk, Spanje etc. kan altijd nog. De Baltische Staten misschien wat minder in de toekomst.

Iig coole bestemming, heeft ook redelijk wat historische plaatsjes als ik het goed heb. En verblijf, eten en drinken zal wel relatief goedkoop zijn.

Klopt, komt vast helemaal goed
Ga jij ook zelf nog weg Grovonion?

Ah vet, de Baltische staten staan hier ook hoog op de planning. Was van plan in het najaar te gaan. Veel plezier! Ben benieuwd naar je ervaringen.

Veel plezier en laat maar weten of het de moeite waard is

JohnWilliams schreef:
Klopt, komt vast helemaal goed
Ga jij ook zelf nog weg Grovonion?
Ben dit jaar al in Shanghai geweest, schoon-familie bezocht en een paar dagen in Hong Kong. Voor de erst nog niks gepland.

Veel plezier daar JohnWilliams! Bij mij op school is er een groep studenten naar
Estland geweest voor het buitenland project. Zover ik weet was ze het heel goed bevallen daar.

Ik laat jullie weten hoe het was! Voorlopig nog ongeveer 2 weekjes in Nederland

Komende week vertrek ik naar Amerika! Ben pas halverwege Juni weer terug. Detroit Become Human zal dus moeten wachten . Ik heb daar wel een PS2 staan en een oudere PC tot mijn beschikking, dus het kan zijn dat ik alsnog dingen post op Gamesmeter. Maar ik ben niet altijd in Amerika dus ik hoop zo min mogelijk gebruik te maken van deze apparaten, geziene ze er meer voor ontspanning staan indien ik een dagje niets te doen heb.

Fonzzz002 schreef:
Komende week vertrek ik naar Amerika! Ben pas halverwege Juni weer terug. Detroit Become Human zal dus moeten wachten . Ik heb daar wel een PS2 staan en een oudere PC tot mijn beschikking, dus het kan zijn dat ik alsnog dingen post op Gamesmeter. Maar ik ben niet altijd in Amerika dus ik hoop zo min mogelijk gebruik te maken van deze apparaten, geziene ze er meer voor ontspanning staan indien ik een dagje niets te doen heb.

Welk gebied ga je heen? Ben er een paar keer geweest, echt prachtig als vakantieland.

Veel plezier!

Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

Welk gebied ga je heen? Ben er een paar keer geweest, echt prachtig als vakantieland.

Veel plezier!

Bedankt! Ik ga naar Illinois. Verbllijf zo'n 50 km van Chicago vandaan. Had o.a. in de planning staan om Willis Tower en Great America te bezoeken.

Ahhh gaaf! Have fun!!

geplaatst:
Ik ga op reis en neem mee: een PSVita en een Switch en welke games???

PSVita:
- Atelier Escha & Logy Plus
- Trials of Cold steel
- Lumines
- Dragon Quest Builders
- Deemo

Switch:
- Diablo 3
- Golf Story
- Psikyo Collection 1
- Sushi Striker
- LoZ: Breath of the Wild

Plus alles wat er zo nog op PS+ en van downloads opstaat.

Zal wel volstaan, niet?

Squall Lionheart (moderator)
geplaatst:
Goed voorbereid!

...Waar gaat de reis naartoe?

geplaatst:
Grovonion schreef:
Ik ga op reis en neem mee: een PSVita en een Switch en welke games???

PSVita:
- Atelier Escha & Logy Plus
- Trials of Cold steel
- Lumines
- Dragon Quest Builders
- Deemo

Switch:
- Diablo 3
- Golf Story
- Psikyo Collection 1
- Sushi Striker
- LoZ: Breath of the Wild

Plus alles wat er zo nog op PS+ en van downloads opstaat.

Zal wel volstaan, niet?

Vergeet vooral geen powerbank me te nemen

geplaatst:
Rujar schreef:
Vergeet vooral geen powerbank me te nemen
Valt mee, in China hebben ze ook 220V en vaak stopkontakten met zowel chinese als Europese plug.

geplaatst:
Ik ben over een paar weken ook op reis, neem ook mooi de Switch mee. Ik game daar maar zelden als handheld mee, maar tijdens zo'n vakantie is het wel echt ideaal. Powerbank mee inderdaad, da's wel nodig. Wel jammer dat de Switch na een uur of 3 gamen leeg is. Dat had eigenlijk met dit unieke concept het dubbele mogen en moeten wezen. Heb nog Switch titels die niet uitgespeeld zijn of zelfs nauwelijks aangeraakt. Maak ik er zo wel tijd voor.

geplaatst:
Ajax&Litmanen1 schreef:
Wel jammer dat de Switch na een uur of 3 gamen leeg is. Dat had eigenlijk met dit unieke concept het dubbele mogen en moeten wezen.

Vandaar dat ik eigenlijk blij ben ben dat ik gewacht heb. Het nieuwe model Switch (niet de Lite maar de revisie van het origineel eind augustus / september) verdubbelt de batterij en doet er een schepje bovenop. Dat was idd toch wel het grootste euvel. Buiten een traditionele drukpuntentoets op de joycon imo.

geplaatst:
Sinner schreef:
(quote)

Vandaar dat ik eigenlijk blij ben ben dat ik gewacht heb. Het nieuwe model Switch (niet de Lite maar de revisie van het origineel eind augustus / september) verdubbelt de batterij en doet er een schepje bovenop. Dat was idd toch wel het grootste euvel. Buiten een traditionele drukpuntentoets op de joycon imo.

Ligt eraan hoe je de Switch gebruikt. Voor die 1 of 2 keer in een jaar dat ik 'm langdurig buiten het dock nodig heb kan ik er best mee leven haha.
Als ik elke dag een eind zou reizen en 'm mee wil nemen, dan zou ik kritischer op de accu zijn.

De komende 2.5 weken zal ik in Vietnam een vriend opzoeken! De foto's zagen er veelbelovend uit. Hij heeft games en internet, maar ik verwacht minder van GM gebruik te maken komende tijd .

Winkelwagentje (moderator)
Klinkt goed hoor! Geniet ervan

Gast
geplaatst: vandaag om 14:11 uur

geplaatst: vandaag om 14:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.