menu

De Site / Gebruikers / Hoeveel games heb je thuis liggen?

zoeken in:
avatar van paulisdik
JohnWilliams schreef:
Aan de koop, bij de Intertoys verkopen ze spellen voor niet zoveel €'s misschien kan je daar je slag slaan...succes in iedergeval met je (nog) kleine verzameling.


Eigenlijk bedoelde ik 3 PS3 games

Nu voel je je zeker wel een grote knul foetsj.

avatar van Foetsj_NL
Ja hoor, ben ik al (1.80 meter lang ). Ik heb hem niet echt gejat, gewoon nog niet teruggebracht, ik wacht wel tot ze ooit bellen.

avatar van JohnWilliams
1:80 voor een 13-jarige, je kan niet zo goed liegen Foetsj.
@ Paulisdik:
Ik dacht dat je PSP schreef, foutje. Maar o.a. zijn PS3 games ook iets goedkoper bij de Bart Smit en/of bij de Intertoys.

avatar van Foetsj_NL
Waarom moet er gelijk gelogen worden ? Mensen hoeven niet alleen maar te liegen, waarom zou ik ingodsnaam liegen over mij lengte ?

Bij de MediaMarkt hebben ze af en toe ook leuke aanbiedingen trouwens.

avatar van paulisdik
Foetsj_NL schreef:
Ja hoor, ben ik al (1.80 meter lang ). Ik heb hem niet echt gejat, gewoon nog niet teruggebracht, ik wacht wel tot ze ooit bellen.


Nu voel ik me helemaal een ukkie ik ben 1.74

avatar van JohnWilliams
Niet zo groot voor je gelopen, ik ben zelf: 1:83

avatar van Princess Piranha
paulisdik schreef:
(quote)


Nu voel ik me helemaal een ukkie ik ben 1.74


Als je je dan al klein voelt.... ik ben 1,59 o___o (En ik groei niet meer )

avatar van kArIzMa_TuRk
Uhm, volgens mij gaat het hier over:

''Hoeveel games heb je thuis liggen''

avatar van JohnWilliams
Weer ontopic inderdaad

avatar van Martijn
Ik neem aan dat dit om legale spellen gaat, aangezien ik mensen zie typen dat ze meer dan 100 spellen hebben. Wil dus zeggen dat je 5000 euro aan games kwijt bent... Met illegale spellen erbij lijkt me dit nogal een nep topic...

Bovendien vind ik het zowieso al knap dat je in een paar gamejaren 250 games kunt spelen

avatar van thomzi50
Een stuk of 30 games denk ik, ietsje meer misschien, maar ik speel er eigenlijk maar ééntje van. Pro Evolution SOccer 6.

Als je ze een beetje fatsoenlijk wil beoordelen lijkt me ca. 5 games per kwartaal echt maximaal. Maar misschien ben ik daar mis in.

avatar van hitman
5 waarvan 2 x triple pack

avatar van equalizersound
n64 7 games
360 8 games
xbox 28 games
psx 11 games
psp 8 games
ds 4 games
ps2 18 games
ps3 3 games
gba 9 games
wii 3 games
ngc 6 games

105 games en allemaal origineel ik weet alleen niet zeker of ze het allemaal wel even goed doen

Kom denk ik origineel nog niet aan de 10 pc spellen. Maar dat komt ook omdat games duur zijn als je er veel wilt hebben.

Bovendien ben ik eerst aan t sparen voor een betere pc waarna er wel weer meer ruimte is..

Maar ik houd t nu even op 10 denk ik...

avatar van JohnWilliams
equalizersound schreef:
n64 7 games
360 8 games
xbox 28 games
psx 11 games
psp 8 games
ds 4 games
ps2 18 games
ps3 3 games
gba 9 games
wii 3 games
ngc 6 games

105 games en allemaal origineel ik weet alleen niet zeker of ze het allemaal wel even goed doen


Je hebt én een Wii én een XBOX 360 én ook nog een PS3!!!
Heb je de jackpot gewonnen of zo...

avatar van paulisdik
NES: 6 games
SNES: 8 games
PC: 8 games
PS1: 43 games
PS2: 39 games
PS3: 4 games

Dat is in totaal 108 games origineel.

avatar van equalizersound
JohnWilliams schreef:
Je hebt én een Wii én een XBOX 360 én ook nog een PS3!!!
Heb je de jackpot gewonnen of zo...


nee man ik heb de xbox 360 volgens mij een anderhalf jaar terug gekregen voor mijn verjaardag van mijn vader
ik heb van mijn eigen geld de wii gekocht vorig jaar december
en de ps3 moest ik 350 voor betalen de rest betaalde mijn moeder daar staat wel tegenover dat ik een bagger pc heb

avatar van JohnWilliams
Een bagger pc die het zo te zien wel doet, anders kon je niet op Gamesmeter komen...
En een Wii in december vorig jaar? Wow, toen was hij geloof ik net een maand uit. Welke vind je het leukst om op te spelen?

avatar van JohnWilliams
paulisdik schreef:
NES: 6 games
SNES: 8 games
PC: 8 games
PS1: 43 games
PS2: 39 games
PS3: 4 games

Dat is in totaal 108 games origineel.


Je houd niet van een DS? GBA? Gameboy? of Wii?
Overigens is 108 spellen erg netjes hoor! En zeker als ze orgineel zijn wat overigens naar mijn mening ook zo hoort. Al dat downloaden van tegenwoordig... Bovendien is de kwaliteit ook stukken beter!

avatar van equalizersound
JohnWilliams schreef:
Welke vind je het leukst om op te spelen?


xbox 360 ik vind dat die de beste controller heeft en de beste games en op marketplace kun je elke week iets nieuws downloaden maar natuurlijk staan de wii en ps3 ook niet ergens in een hoek stof te vangen

avatar van JohnWilliams
Had al gedacht dat je die zou zeggen, is een namelijk een goeie spelcomputer. Wii zou ik zelf eerder kopen maar het spelaanbod op de XBOX 360 is zeker niet mis.

avatar van basik
Ik tel alleen mijn orginele titels:

xbox 360: 12
pc: +/- 7
psx: +/- 25

That's it.

avatar van paulisdik
JohnWilliams schreef:
(quote)


Je houd niet van een DS? GBA? Gameboy? of Wii?


Helaas heb ik nog geen DS of een Wii in bezit .

(ik heb nu 109 games want ik heb net MotoGP 07' voor PS2 net gekocht.)


Ps3: 6
Ps2: stuk of 18+
Pc: een aantal, ik speel er 5 hooguit

avatar van Tsjo-Wi
Ik had niks te doen dus ik heb ze ook maar ff geteld:

NES: 12+ (kan er een paar niet vinden)
GBC: 12
GBA: 18
PSX: 23
PC: 26
PS2: 55
-------------
Totaal: 146

En allemaal origineel natuurlijk!

avatar van JohnWilliams
Kijk, dat is nou het mooiste! O.R.G.I.N.E.E.L. dat woord snappen veel mensen niet, het is alsmaar dat downloaden terwijl het spel, de film of de cd echt hebben toch veel leuker is!

avatar van Bart Tönjann
Vind ik ook, vooral als je een spel ook echt heel leuk vind enzo vind ik kopen veel leuker. Downloaden alleen als ik weet dat het spel slecht is en saai, maar ik wil het toch even gespeeld hebben. Dan bied Downloaden wel een uitkomst. Maar dat is nog nooit bij me voorgekomen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:23 uur

geplaatst: vandaag om 11:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.