menu

De Site / Gebruikers / Hoeveel games heb je thuis liggen?

zoeken in:
RE123 schreef:
226 games gister geteld

En je hebt er pas 136 van gespeeld, dat vind ik eigenlijk best wel geld verspilling. Maar je hoeft voor een paar jaar geen games meer te kopen

Zou het niet weten zal eens een keer tellen.

kiriyama
Game Boy: 2
Game Boy Color: 2
Game Boy Advance: 21
Gamecube: 9
Gamegear: 2
Nintendo 64: 4
Nintendo DS: 18
Nintendo Entertainment System: 4
PC: 7
Playstation: 17
Playstation 2: 42
Playstation 3: 17
Playstation Portable: 13
Xbox: 12

Ik heb alleen spellen meegerekend die op 1 schijf / catridge staan. Onder Andere Phantasy Star Collection heb ik dus als 1 spel ipv 3 gerekend. Mijn NES is stuk en weggedaan en mijn gamegear moet ik nog eens verkopen. De N64 plus spellen ooit een keer voor een leuke prijs gekocht maar ik kom er maar niet toe om het te gaan spelen. De Xbox is eigenlijk de enige console waarvan ik spijt heb hem ooit gekocht te hebben. Veels te weinig leuke games. Heb verder ook nog een stuk of twintig PS2, vijf GC, vijf XB, tien GB(C/A) en twintig PSX spellen gehad en verkocht.

Inclusief digitale downloads (waarvan gespeeld/waarvan uitgespeeld):

PS3: 248 (102/19)
PSP: 164 (47/2)
DS: 86 (20/6)
PSVita: 85 (44/11)
3DS: 52 (22/11)
iOS: 46 (34/6)
PS4: 44 (26/4)
Wii: 38 (9/2)
GBA: 30 (8/0)
PS2: 21 (1/0)
WiiU: 18 (10/2)
PS1: 8 (2/0)
GC: 6 (0/0)

Niet veel, ik verkoop mijn games altijd zo snel mogelijk om waardevermindering tegen te gaan, de enige games die hier liggen zijn de games van mijn kinderen.

Daarom dat ik voornamelijk spellen koop die al niks meer waard zijn, kunnen dan enkel in waarde stijgen of alsnog ooit als retro-onderzetters dienstdoen .

Veel te veel? Ik heb er 800+ op Steam en een 100tal die niet via Steam werken, een 100tal op GOG,, een 150-175tal op de Xbox360, een 150tal op de PS3, ongeveer 80 op de Wii, 20 op de WiiU, een 125 op de PS2 en dan nog enkele tientallen op de handhelds (en een 50tal op retro consoles, Snes, Megadrive, Nes en Master System). En ja...ik was gewoon echt te lui om ze specifiek te tellen.

Ik krijg het ook niet over mijn hart iets weg te doen. Ik heb een tijd terug Fire Emblem op de Gamecube en op de Wii weg gedaan omdat ik dringend geld nodig had (ook dik een 120 euro voor beide samen gevangen) en heb hier BIJZONDER veel spijt van. Maar het ging op dat moment helaas even niet anders.

En ik ben me terdege bewust dat ik ze niet allemaal zal uitspelen, maar we verzamelen vlotjes verder. Hoewel ik dus nog steeds mijn twijfels heb of ik nog ooit 'van generatie' switch. De beide dingen waar ik het hardst over denk zijn momenteel de NX, afhankelijk van wat het ding wordt en een PSP Vita.

Momenteel liggen hier in totaal ongeveer 25 games. Ik had er meer, maar heb net 2 weken geleden een stapel weggedaan. Met veel spellen deed ik toch al lang niets meer en ik kon mijn neefje er erg blij mee maken. Hij blij, ik meer ruimte in de kast:)

Remi
In totaal heb ik thuis 29 games liggen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:47 uur

geplaatst: vandaag om 23:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.