menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied? #2

zoeken in:
centurion81 (moderator)
geplaatst:
Manny Calavera schreef:
Mijn Nintendo online abbo loopt al jaren via de creditcard, maar geloof niet dat ik afgelopen jaar online heb gegamed op de Switch. In het verleden speelde ik vaak Mario Kart 8 online.

Voor 20 euro per jaar laat het maar lekker doorlopen, geen last van.

Zit ook cloud save data bij toch? Wellicht komt je dat ooit nog van pas

geplaatst:
Manny Calavera schreef:
Mijn Nintendo online abbo loopt al jaren via de creditcard, maar geloof niet dat ik afgelopen jaar online heb gegamed op de Switch. In het verleden speelde ik vaak Mario Kart 8 online.

Voor 20 euro per jaar laat het maar lekker doorlopen, geen last van.
Ik geef je een rekeningnummer om nog eens slechts 20 euro te storten. Ik beloof je dat je er geen last van gaat hebben

geplaatst:
Blade Runner enhanced opgepikt op de Switch voor onder de 5 euro. Schijnt aardig gepatched te zijn sinds release. Wil deze game al zo gigantisch lang spelen. Erg benieuwd naar.

geplaatst:
Door een gunstige prijs voor een e-shop kaart (85,- voor 100,-).

De lopende actie bij Nintendo voor de 2x game voucher (19,80 Kadoo aan gouden punten ) de volgende games in de pre-order:

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/25000/25587.jpg?cb=1718741361

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/25000/25585.jpg?cb=1718738951

geplaatst:
Nog wat fysieke games besteld:
The Legend of Heroes Trails Through Daybreak Deluxe Edition (PlayStation 5)
War Mongrels Renegade Edition (PlayStation 5) Commandos stijl game. Voor 12 euro aanbieding. Wist niet eens dat ie fysiek was.

En via mediamarkt prima prijzen:
Suicide Squad - Kill The Justice League (xbox series x) voor 20 euro. Wou hem eerst niet aanschaffen. Maar voor 20 euro een kans wagen.
EDIT: Zag paar uur later dat mediamarkt hem ineens voor 10 euro verkocht. Nou leuke move mediamarkt. Had liever 10 betaald. Maar goed.
Gotham Knights (xbox series x) voor 7 euro.

geplaatst:
Was ff aan het internet browsen en zag ineens fysieke versie van brotato.
Was nog 1 exemplaar bij nedgame en dus toch maar gedaan.
Met daarnaast nog een indie game bij nedgame.
Dungeon Munchies (PlayStation 5)

Maar brotato is fysiek nog bij coolshop verkrijgbaar voor het geval iemand hem zoekt.
Brotato (PS5)

geplaatst:
Nou vooruit. Ook nog even wat aankoopjes gedaan deze week:

Cryptrio (Switch) 1.66
Psikyo Shooting Stars Alpha (Switch) 14.99
Psikyo Shooting Stars Bravo (Switch) 14.99

geplaatst:
Ga je een kopje koffie drinken in de stad met een vriend, loop je even de Gamemania binnen en heb je weer prijs...

Batman The Bold and The Brave (Wii) 14.99
Brutal Legend (Xbox 360) 5.50
Too Human (Xbox 360) 1.50
Far Cry 6 (Xbox One) 9.99

Thuis ook maar op Steam:

The Club (Steam) 2.50
Viking Squad (Steam) 2.99

...tja. Kwestietje van je vind altijd wel ergens iets leuks voor de verzameling....

Had de triple pack van Turok Trilogy via xbox store digitaal in aanbieding voor 24 euro aangeschaft.
Turok Trilogy (xbox store)

Maar de fysieke versie van Turok 1 en 2 zaten altijd al in mijn hoofd.
Elke keer uitstellen en nu eindelijk toch maar aangeschaft.
Doom 64 precies hetzelfde en prima voor Xbox aangezien fysieke xbox games ooit erg zeldzaam kunnen worden.

Fysiek besteld:
Turok (Limited Run) (PS4)
Turok 2: Seeds of Evil (Limited Run) (PS4)
Doom 64 (Xbox One)

Verder via Red Art Games zelf:
Double Kick Heroes Steelbook Edition (SWITCH)
Kraken Academy!! (SWITCH)
Colt Canyon (PS4)
Allemaal aanbiedingen bij Red Art.

EDIT: Had dit nog aangeschaft:
NexiGo PS5-accessoires, horizontale standaard
Koelventilator voor PS5-accessoires, KIWIHOME
Ja of dit werkt is een ander verhaal.

Had voor ps5 (ps5 sinds januari 2021) aangeschaft, aangezien ik met bepaalde ps5 games stotters en framerate issues had.
Zelfs na verticaal vs horizontaal, rebuild database, clearing cache, nieuwe interne 2tb ssd erin gezet van samsung, ps5 helemaal vanbinnen schoongemaakt en alles geprobeerd.
Want online staat vaak dat ps5 beter presteert dan de xbox series x met veel games.
Maar bij mij is het andersom. Tenminste met de seagate 2tb expansion met xbox series x is het met xbox stukken soepeler, stabieler en beter. Vind de constructie en ventilatie met xbox series x persoonlijk ook beter.
Elden ring en Robocop rogue city op ps5 is 1 en al stotters en frame dips. Op series x super soepel en stabiel.
Vanaf nu ga ik qua nieuwe commerciële multi-platform games ook meer voor xbox en ook fysiek. Zolang xbox nog fysiek is.
Met ps5 natuurlijk fysieke indie games verzamelen voor de collectie.
Daar is de ps5 ook meer voor in mijn ogen. Maar dat is vanuit de ogen van een fysieke verzamelaar.

AdrievMer86 schreef:
....vanuit de ogen van een fysieke verzamelaar.

Jij geeft ook nooit op . Zo ken ik er nog wel 1 of 2

Ik heb trouwens ook nog 2 op de kop getikt:

13 Sentinels Aegis Rim (Switch) 24.99 Fysiek
Demon Throttle (Switch) 17.99 Fysiek

Kwestie van als je dan toch niet op vakantie gaat...

Deze titels fysiek binnen gehaald. Het wordt tijd dat ik weer even rustig aan ga doen met kopen denk ik.

Double Dragon Collection NS Double Dragon Collection NS : Amazon.nl: Games - amzn.eu

ININ Pocky & Rocky zijn heroverd ININ Pocky & Rocky zijn heroverd : Amazon.nl: Wonen & keuken - amzn.eu

Heb ze binnen. De Double Dragon collectie had qua presentatie wel wat beter gekund. Het zijn gewoon 6 games op een cartridge gegooid die je allemaal afzonderlijk via het Switch menu moet opstarten. Dat is wel een beetje jammer.

Pocky & Rocky is een waanzinnige remaster zeg. Fantastische graphics, die Tengo Project remasters/remakes zijn tot nog toe allemaal raak. Ik heb nu Ninja Saviors en Pocky & Rocky fysiek. Daar voeg ik met plezier in de toekomst Wild Guns Reloaded en Shadow of the Ninja Reborn nog aan toe.

Eraser2 schreef:
Pocky & Rocky is een waanzinnige remaster.

Inderdaad. Maar sowieso...alles wat onder het kopje van uitgever Innin valt op de Eshop is kwalitatief bijna erg sterk. Zaterdag toevallig met een vriend wat door gescrolled en het viel op hoe bijzonder veel leuke en goede ports / remakes / arcade games ze hebben.

Pocky & Rocky wil ik echter ook nog fysiek hebben. Net zoals Ninja Warriors.

Voor mij is dit nu echt het laatste wat ik heb aanschaft.
Over 2 maand maar verder met verzamelen.

Alles fysiek:
- Epics of Hammerwatch: Heroes Edition (PS4) bij nedgame voor 35. is nog aanwezig bij strictly limited website.
- Demon Throttle (Nintendo Switch) 18 euro.
- Lacuna (PlayStation 4) voor 22 euro
- Ultracore (PlayStation 5) voor 22 euro
- Bomb Rush Cyberfunk (Xbox One - Xbox Series X) voor 32 euro.
- Killer Frequency (Xbox Series X/Xbox One) voor 10 euro.
- Spongebob SquarePants: Battle for Bikini Bottom - Rehydrated (Xbox One) voor 15 euro
- SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake (Xbox One) voor 14 euro
- Raiden III x MIKADO MANIAX Deluxe Edition (Xbox one/Series x) voor 15 euro
- Burnout Paradise Remastered (Xbox one) voor 10 euro

AdrievMer86 schreef:
Voor mij is dit nu echt het laatste wat ik heb aanschaft.

Joa...uh....idem...tot ik weer per ongeluk ergens naar scroll, kijk of de verkeerde winkel inloop. Maar verdorie de koopjes zijn ook zo goed...

Oh...en ik ben me bewust dat Darkest Dungeon 2 Full Price is, maar dit is de complete editie die de 15de verschijnt en met pre-order korting en bonus van mijn punten die ik nog heb komt ie op iets van 30 uit. Dus toch dik 15e korting.

Aka (Switch) 4.47
Cannon Dancer Osman (Switch) 5.99
Darkest Dungeon 2 Oblivion ed (Switch) 44.99
Void Terrarium (Switch) 8.74
Yomawari The Long Night Collection (switch) 13.99

Sinner schreef:
(quote)

Joa...uh....idem...tot ik weer per ongeluk ergens naar scroll, kijk of de verkeerde winkel inloop. Maar verdorie de koopjes zijn ook zo goed...

Oh...en ik ben me bewust dat Darkest Dungeon 2 Full Price is, maar dit is de complete editie die de 15de verschijnt en met pre-order korting en bonus van mijn punten die ik nog heb komt ie op iets van 30 uit. Dus toch dik 15e korting.

Ja de koopjes zijn vooral nu insane. Vooral met de fysieke games via bol.com en coolshop zit ik soms wel echt van; oh man ik wil die voor de collectie.
Zit je steeds te vechten van wel of niet kopen. Lijkt wel een verslaving.
Maar met games verzamelen zit het continue in je hoofd en dan koop je de games toch wel.
De fysieke turok limited run games zijn een goed voorbeeld. Maar nog steeds stukken goedkoper dan splinternieuwe commerciële games die vaak 60-70 euro zijn.
En die commerciële games prijzen vaak zeer snel af. Ja die fouten maak ik niet weer.
Fysieke indie of speciale uitgevers games voor een prima retail of afgeprijste prijs doe ik het voor.

Heb je goed gedaan met die Darkest Dungeon 2 Oblivion editie.
Speelde de game op steam en op zich wel aardige game, al wel wat eentonig.
Vind hem persoonlijk minder dan de eerste en ook een beetje anders.
Maar schaf hem nog wel eens aan als er een fysieke xbox of ps5 versie van uitkomt.

Oh ja was nog een game vergeten te vermelden in mijn vorig bericht.
Heb deze nu ook in mijn collectie: Donut Dodo (Nintendo Switch)
Eerste keer via proshop aangeschaft en is prima aangekomen.
Dus nog een website voor de gamers en verzamelaars onder ons.

EDIT: Dit is echt het laatste voor nu. Ja niemand gelooft je nu Adrie, haha.
Alles hieronder fysiek besteld:
House Flipper 2 (PS5)
Zag later pas de Xbox versie staan. Maar ps5 versie is prima.

Megaman zat me continue in het hoofd. Kon het maar niet loslaten.
Mega Man Legacy Collection 1 (XONE)
Mega Man Legacy Collection 2 (XONE)
Mega Man X Legacy Collection 1 + 2 (XONE)
Megaman 11 (XONE)

Gast
geplaatst: vandaag om 05:55 uur

geplaatst: vandaag om 05:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.