De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied? #2
zoeken in:
2
geplaatst: 12 januari 2024, 11:38 uur
Via UPLAY alvast een steam key in pre-order. Mijn jeugdsentiment games.
Tomb Raider I-III Remastered voor 20 euro.
Mooi voor laptop en steamdeck. Ooit de switch versie erbij als ie ooit fysiek word voor een prima prijs.
Tomb Raider I-III Remastered voor 20 euro.
Mooi voor laptop en steamdeck. Ooit de switch versie erbij als ie ooit fysiek word voor een prima prijs.
1
geplaatst: 13 januari 2024, 17:06 uur
-marco- Oeh ik heb de Astro X ook op m'n radar... prijzig dingetje wel ! Maar heb zelf nog geen beter alternatief gevonden voorlopig.
1
geplaatst: 13 januari 2024, 22:31 uur
Eraser2 schreef:
Kerstcadeaus gekregen vandaag.
Playstation Portal
The Witcher III Ps5 fysiek
Ocarina of Time 3d voor 3ds
007 Agent Under Fire GameCube
Heb nu de laatste week zoveel games etcetera gekregen/aangeschaft dat ik 2024 wel vol kan maken
Kerstcadeaus gekregen vandaag.
Playstation Portal
The Witcher III Ps5 fysiek
Ocarina of Time 3d voor 3ds
007 Agent Under Fire GameCube
Heb nu de laatste week zoveel games etcetera gekregen/aangeschaft dat ik 2024 wel vol kan maken
Agent under fire! Die ligt hier ook nog ergens in een kast geloof ik. Geinige game, in die jaren had je sowieso veel Bondgames. In een paar jaar tijd Goldeneye, The world is not enough, Agent under fire, Nightfire, Everything or nothing en nog een paar. Doodzonde dat ze er niet meer zijn, al zijn de makers van de Hitman franchise nu wel met een nieuwe bezig. Ik ga die op zeker spelen.
0
geplaatst: 14 januari 2024, 08:12 uur
Agent Under Fire wel de meest beroerde Bond game die ik heb gespeeld.
Nightfire was een stuk beter en niet alleen omdat die ook de licenties op orde had.
Maar wel leuk voor de heb verder.
Nightfire was een stuk beter en niet alleen omdat die ook de licenties op orde had.
0
geplaatst: 14 januari 2024, 08:34 uur
Ja ik hou van de Bond games uit die periode. Heb nu Agent Under Fire t/m From Russia with Love in bezit. Blijven nog steeds toffe couch multiplayer games.
6
centurion81 (moderator)
geplaatst: 14 januari 2024, 09:16 uur
https://www.goonintendoswitch.nl/images/detailed/37/Hori-Rood.jpg
Miste na inwisselen Switch Lite voor de gewone m'n dpad
Miste na inwisselen Switch Lite voor de gewone m'n dpad
0
geplaatst: 14 januari 2024, 11:50 uur
Confusie schreef:
Agent under fire was vrij gemiddeld ja. Maar in die jaren begon het FPS spelen op de controle net een beetje een paar jaar.
Nightfire was mijn favoriet en dan vooral de multiplayer. Vele jaren met vrienden gespeeld, echt fantastisch. Dat kwam gewoon in de buurt van Goldeneye mp uit.
De leukste singleplayer vond ik Everrything or nothing. Was third person, heel vet uitgewerkt. Die mogen ze van mij best remaken, zou ik het zo weer spelen.
2
geplaatst: 14 januari 2024, 12:13 uur
Ook wel benieuwd naar die nieuwe Bond game van IO Interactive.
0
geplaatst: 14 januari 2024, 13:31 uur
Nightfire op de GameCube was echt machtig. Splitscreen multiplayer helemaal aan gruzelementen gespeeld destijds. Vooral de bots waar je enorm veel zaken aan kon tweaken. Everything or Nothing had inderdaad een top singleplayer en hele toffe co-op campagne.
Die Blood Stone op de Ps3 wil ik ook ooit nog eens spelen, was ook niet verkeerd volgens mij.
Die Blood Stone op de Ps3 wil ik ook ooit nog eens spelen, was ook niet verkeerd volgens mij.
3
geplaatst: 15 januari 2024, 17:06 uur
UBISOFT CONNECT (PC) keys via cdkeys
Prince of Persia The Lost Crown voor ong. 37 euro.
Normale versie en over 3 dagen aanwezig. De demo beviel me meer dan prima en dacht gelijk aan blasphemous 2 met een ubisoft stijl erin verwerkt.
Heb de laptop met 8bitdo xbox controller maar op mijn 165hz benq monitor aangesloten . Ben er klaar voor.
Assassins Creed Odyssey - Ultimate Edition voor ong. 17 euro
Toch maar eens echt mee bezig en nu met alle dlc.
Hetzelfde geldt voor: Assassins Creed Syndicate - Gold Edition voor ong. 13 euro
Verder op steam:
TEKKEN 8 voor ongeveer 44 euro. normale versie steam key in pre-order.
Mijn allereerste psx game in 1997 was tekken 1 en werd paar maanden daarna helemaal hooked aan tekken 2 weet ik nog wel. Sloeg tekken 4, 6 en 7 wel volledig over van de gehele serie. Maar deel 8 sla ik niet over.
Prince of Persia The Lost Crown voor ong. 37 euro.
Normale versie en over 3 dagen aanwezig. De demo beviel me meer dan prima en dacht gelijk aan blasphemous 2 met een ubisoft stijl erin verwerkt.
Heb de laptop met 8bitdo xbox controller maar op mijn 165hz benq monitor aangesloten . Ben er klaar voor.
Assassins Creed Odyssey - Ultimate Edition voor ong. 17 euro
Toch maar eens echt mee bezig en nu met alle dlc.
Hetzelfde geldt voor: Assassins Creed Syndicate - Gold Edition voor ong. 13 euro
Verder op steam:
TEKKEN 8 voor ongeveer 44 euro. normale versie steam key in pre-order.
Mijn allereerste psx game in 1997 was tekken 1 en werd paar maanden daarna helemaal hooked aan tekken 2 weet ik nog wel. Sloeg tekken 4, 6 en 7 wel volledig over van de gehele serie. Maar deel 8 sla ik niet over.
6
geplaatst: 19 januari 2024, 13:54 uur
Prince of Persia Lost Crown (Switch) 45 Fysiek
Lag vanmorgen ook in de bus.
Lag vanmorgen ook in de bus.
8
geplaatst: 20 januari 2024, 18:46 uur
- Zumba Fitness Wii U (voor €98 en ik voel me er slecht bij... maar nog 5 Wii U games en ik heb de hele Wii U set compleet!)
- Super Pocket Taito van Evercade
- Pac-Man & Galaga Dimensions (3DS)
- Hatsune Miku Project Mirai DX (3DS)
En dit dames en heren is allemaal op 1 dag gekocht
4
geplaatst: 22 januari 2024, 00:40 uur
Nou...aangezien hij op release 50% off was en het sfeertje van Golf Club Wasteland / Nostalgia zo lekker was...
The Cub (Switch) 7.49
The Cub (Switch) 7.49
5
geplaatst: 22 januari 2024, 12:15 uur
Afgelopen week paar nieuwe zaken erbij:
Mijn vrouw had deze voor me besteld voor lekker gamen op de PS Portal en Ps5:
Sony Pulse 3D draadloze headset - PS4/PS5 | bol
Ook een paar standaardjes gehaald voor mijn WiiU en de gamepad om hem wat mooier neer te zetten.
Qua games:
- Final Vendetta Switch Eshop voor 9,99
- Super Mario Maker WiiU fysiek voor 8,49
Mijn vrouw had deze voor me besteld voor lekker gamen op de PS Portal en Ps5:
Sony Pulse 3D draadloze headset - PS4/PS5 | bol
Ook een paar standaardjes gehaald voor mijn WiiU en de gamepad om hem wat mooier neer te zetten.
Qua games:
- Final Vendetta Switch Eshop voor 9,99
- Super Mario Maker WiiU fysiek voor 8,49
4
geplaatst: 23 januari 2024, 15:22 uur
Okay dan....
Mortal Kombat 1 (Steam) 37e op Humble maar had daar nog wat tegoed dus kwam op 34 in totaal uit.
Mortal Kombat 1 (Steam) 37e op Humble maar had daar nog wat tegoed dus kwam op 34 in totaal uit.
4
geplaatst: 24 januari 2024, 18:11 uur
Voor aan de muur in de woonkamer. Hangt sinds gisteren, zeer content mee. De 49 inch die er hing hang ik van het weekend op in de slaapkamer.
Philips The One 65PUS8808 - 65 inch - 4K LED - 2023 | bol
Philips The One 65PUS8808 - 65 inch - 4K LED - 2023 | bol
5
geplaatst: 24 januari 2024, 23:12 uur
Ik moest even tussen de nieuwjaarsdeals kijken in de PS Store:
- Little Nightmares II €9,89
- RE7 €7,99
- Terminator Resistance DLC Annihilation Line €8,49 oid
- Little Nightmares II €9,89
- RE7 €7,99
- Terminator Resistance DLC Annihilation Line €8,49 oid
2
geplaatst: 25 januari 2024, 21:21 uur
Niets uit de Switch shop deze week, wel uit de Steam sales:
The Chant (Steam) 4.99
En Garde! (Steam) 9.99
King's Bounty 2 (Steam) 4.99
...stonden ook al een tijd op mijn wishlist. En de demo van En Garde! was bijzonder leuk. Het zal niet voor meteen te spelen zijn maar goed...leuke prijsjes als deze zijn altijd meegenomen.
The Chant (Steam) 4.99
En Garde! (Steam) 9.99
King's Bounty 2 (Steam) 4.99
...stonden ook al een tijd op mijn wishlist. En de demo van En Garde! was bijzonder leuk. Het zal niet voor meteen te spelen zijn maar goed...leuke prijsjes als deze zijn altijd meegenomen.
4
geplaatst: 27 januari 2024, 01:02 uur
Boomer shooters aankoop! Allemaal Steam:
ELDERBORN voor €2,49
POSTAL Brain Damaged voor €6,63
Impaler voor €2,09
ELDERBORN voor €2,49
POSTAL Brain Damaged voor €6,63
Impaler voor €2,09
0
geplaatst: 27 januari 2024, 01:13 uur
TonyTHorror schreef:
ELDERBORN voor €2,49
ELDERBORN voor €2,49
Elderborn! Geweldige hack & Slash / boomer shooter (met toch wel de nadruk op melee). Voelt ontzettend goed aan om klappen uit te delen met wapen van keuze.
0
geplaatst: 27 januari 2024, 11:47 uur
Banjo schreef:
- Zumba Fitness Wii U (voor €98 en ik voel me er slecht bij... maar nog 5 Wii U games en ik heb de hele Wii U set compleet!)
Welke 5 titels mis je nog?
Moet Gamesmeter je helpen in de zoektocht?
1
geplaatst: 27 januari 2024, 13:50 uur
Oo dat zou geweldig zijn!
Ik kom er net achter dat het er nog maar 2 zijn en dat zijn deze...
DuckTales Remastered (2013) - GamesMeter.nl
Scribblenauts Unmasked: A DC Comics Adventure (2013) - GamesMeter.nl
1
geplaatst: 27 januari 2024, 14:13 uur
Banjo schreef:
(quote)
Ducktales staat op Amazon, maar is niet goedkoop met 75 dollar...
Amazon.com: DuckTales - Remastered - Wii U : Capcom U S A Inc: Video Games
1
geplaatst: 27 januari 2024, 14:48 uur
En deze is maar 12 dollar
Amazon.com: Scribblenauts Unmasked - A DC Comics Adventure - Nintendo Wii U : Whv Games: Video Games
Wel USA Amazon dus dat is vaak een crime om te importeren.
Amazon.com: Scribblenauts Unmasked - A DC Comics Adventure - Nintendo Wii U : Whv Games: Video Games
0
geplaatst: 28 januari 2024, 16:10 uur
Nu we het toch over de USA hebben heeft iemand daar wel eens een spel bij Walmart besteld?.
En is dat ook zonder problemen aangekomen?.
En is dat ook zonder problemen aangekomen?.
0
geplaatst: 28 januari 2024, 22:45 uur
Dat is wel een heel specifieke situatie. Hoe kom je erbij iets bij walmart in de VS te bestellen, Banjo?
0
geplaatst: 28 januari 2024, 22:46 uur
Eraser2 schreef:
euh, waarom? Nooit problemen mee gehad. Gewoon bestellen, de extra kosten betalen (iets van 10€) en dan komt alles vanzelf terecht, toch?Wel USA Amazon dus dat is vaak een crime om te importeren.
Laatste keer dat ik daar games heb besteld dateert van midden vorig jaar.
WiiU spellen zijn wel region-locked, niet vergeten.
Amazon in Japan gebruik ik ook regelmatig, daar zijn wel onlangs de kosten enorm gestegen. Was eerst 11€ per bundel en is inmiddels al 19€. Maar toch, prijzen zijn voor Japanse games nog steeds veel beter daar dan via play-asia of ebay.
1
geplaatst: 29 januari 2024, 13:46 uur
Gebruikte zelf vaak amazon duitsland/amazon.de en dan zit je helemaal niet met import kosten.
Had daar voor 25 euro ook fysiek Resident Evil Biohazard HD PS3 (dat is de originele gamecube versie lichtelijk remastered met japanse en engelse taal keuze, only released in Japan) en kwam binnen 3 dagen al binnen.
Had daar voor 35 euro ook Alien Trilogy PAL voor Sega Saturn weg. Wel volledig Duits, al te begrijpen voor mij.
Play-asia had ik in verleden ook paar keer gebruikt. Maar sinds vorig jaar haakte ik af vanwege de hoge import kosten en alles.
Strictly Limited Games en Red Art Games betaal je alleen maar verzendkosten en gewicht. Maar zijn meer voor nieuwere releases fysieke indie/retro compilatie etc. games natuurlijk.
Mijn nieuwe aanwinsten van vorige week:
Assassins Creed Mirage (PlayStation 5)
Like a Dragon - Infinite Wealth (PlayStation 5)
Mijn fysieke Assassins creed en Yakuza collectie (samen met judgment games) is nu bijna volledig. Alleen Like A Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name ontbreekt nu nog. Maar die blijft duur vanwege import only. Maar schaf hem later nog wel aan.
STEAM:
We Who Are About To Die supporter editie voor 25 euro. In early acces nog. Wil die shadow of rome en Colosseum: Road to Freedom (the good old ps2 dagen) ervaring opnieuw herbeleven.
EDIT: terugbetaling aangevraagd en hopelijk komt bedrag terug in steam wallet. Het is geen shadow of rome of Colosseum. Deze indie game is veel te clunky en octodad achtig voor mij.
En Garde! voor 10 euro
EDIT: dit nog fysiek besteld en yakuza serie nu volledig fysiek in collectie.
Like A Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name (PlayStation 5)
Fishing North Atlantic Complete Edition (PS5) voor ong. 15 euro
Deliver Us The Moon (PS5) voor ong. 18 euro
Arcadegeddon (PS5) voor 11 euro
Had daar voor 25 euro ook fysiek Resident Evil Biohazard HD PS3 (dat is de originele gamecube versie lichtelijk remastered met japanse en engelse taal keuze, only released in Japan) en kwam binnen 3 dagen al binnen.
Had daar voor 35 euro ook Alien Trilogy PAL voor Sega Saturn weg. Wel volledig Duits, al te begrijpen voor mij.
Play-asia had ik in verleden ook paar keer gebruikt. Maar sinds vorig jaar haakte ik af vanwege de hoge import kosten en alles.
Strictly Limited Games en Red Art Games betaal je alleen maar verzendkosten en gewicht. Maar zijn meer voor nieuwere releases fysieke indie/retro compilatie etc. games natuurlijk.
Mijn nieuwe aanwinsten van vorige week:
Assassins Creed Mirage (PlayStation 5)
Like a Dragon - Infinite Wealth (PlayStation 5)
Mijn fysieke Assassins creed en Yakuza collectie (samen met judgment games) is nu bijna volledig. Alleen Like A Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name ontbreekt nu nog. Maar die blijft duur vanwege import only. Maar schaf hem later nog wel aan.
STEAM:
We Who Are About To Die supporter editie voor 25 euro. In early acces nog. Wil die shadow of rome en Colosseum: Road to Freedom (the good old ps2 dagen) ervaring opnieuw herbeleven.
EDIT: terugbetaling aangevraagd en hopelijk komt bedrag terug in steam wallet. Het is geen shadow of rome of Colosseum. Deze indie game is veel te clunky en octodad achtig voor mij.
En Garde! voor 10 euro
EDIT: dit nog fysiek besteld en yakuza serie nu volledig fysiek in collectie.
Like A Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name (PlayStation 5)
Fishing North Atlantic Complete Edition (PS5) voor ong. 15 euro
Deliver Us The Moon (PS5) voor ong. 18 euro
Arcadegeddon (PS5) voor 11 euro
* denotes required fields.