De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied? #2
zoeken in:
3
geplaatst: 18 december 2023, 23:29 uur
Red Dead fysiek voor op de Switch. Classic game die ik graag weer eens wil herspelen. Ideaal voor handheld!
Komt de komende week nog wel meer spul bij vanwege kerst etcetera
Komt de komende week nog wel meer spul bij vanwege kerst etcetera
4
geplaatst: 19 december 2023, 08:49 uur
Voor 20 euro kon ik het toch niet laten om te kopen (PS5 versie)
https://www.evdodepotusa.com/wp-content/uploads/2019/10/How-much-data-does-Grand-Theft-Auto-V-use-1200x900.jpg
https://www.evdodepotusa.com/wp-content/uploads/2019/10/How-much-data-does-Grand-Theft-Auto-V-use-1200x900.jpg
3
geplaatst: 19 december 2023, 17:44 uur
Sinner schreef:
De Xbox en Switch sales gaan weer geld kosten vrees ik. Ook al zijn er weer diverse goedkope deals. Na een eerste prospectie opgepikt:
Inflicted (Switch) 3.59
Pacman Museum+ (Switch) 5.99
Dlc voor Loud (Switch) 1.99
Diverse Extra kasten voor Pinball FX
Back to Childhood Collection (Xbox One) 9.99
(leuke collectie, bevat Marsipulami, Smurfs Villeaf en Asterix & Obelix Slap 'm All - een side scrolling beat m up waar net een tweede van uit is of moet van komen).
...ik heb wel weer makkelijk een tiental verdere games op het oog.
De Xbox en Switch sales gaan weer geld kosten vrees ik. Ook al zijn er weer diverse goedkope deals. Na een eerste prospectie opgepikt:
Inflicted (Switch) 3.59
Pacman Museum+ (Switch) 5.99
Dlc voor Loud (Switch) 1.99
Diverse Extra kasten voor Pinball FX
Back to Childhood Collection (Xbox One) 9.99
(leuke collectie, bevat Marsipulami, Smurfs Villeaf en Asterix & Obelix Slap 'm All - een side scrolling beat m up waar net een tweede van uit is of moet van komen).
...ik heb wel weer makkelijk een tiental verdere games op het oog.
Gaan idd weer geld kosten. Zag teveel goed spul en moest mijn rogue itch wat opschroeven.
Switch digitaal:
Darksiders 1 en 2 voor 18 euro.
Fashion Police Squad voor 12 euro.
Flint Hook voor 6 euro nog iets.
Scourge bringer voor 5 euro.
Rogue Heroes Ruins of Tasos voor 2 euro.
Dicey Dungeons voor nog niet eens 2 euro.
BackPack Hero voor 19 euro (geen sale)
Ironcast voor 9 euro en de rest erbij met resterende gouden punten. (geen sale)
Monster Train + Dlc voor 7,49 euro
Saints Row The Third voor 4 euro
Max The Curse of Brotherhood voor 2,24 euro
Iconclasts voor ong. 6 euro
Beasties voor 3 euro
Fell Seal Arbiters Mark + dlc voor 10 euro
Kung Fury Ultimate Edition voor ong. 5 euro
Deflector voor 2 euro
One Step From Eden voor 8 euro
Brotato voor 4 euro
Next Penelope voor 2,59 euro
Mother Russia Bleeds voor 2,24 euro
Cassette Beats Deluxe Edition voor 21 euro
Chasm The Rift voor 8 euro
Blossum Tales 2 voor 4,73 euro
Overpass Deluxe Edition voor 6,49 euro
Another Sight voor 4 euro
Gordian Quest voor 12 euro
Switch Fysiek: World of Horror voor 35 euro
Lijkt me een geweldige rogue game die gewoon fysiek moet voor de collectie.
Warhammer Boltgun. Digitaal XBOX series voor 15 euro sale.
Heb de switch versie al fysiek. Maar liep op switch niet super.
0
geplaatst: 19 december 2023, 17:57 uur
AdrievMer86 schreef:
Hm. Ik vond dat hij na de patches toch erg degelijk speelbaar was. Nergens anders op gespeeld though. Ik denk er zelf over om de fysieke versie te halen (Switch). Het blijft wel mijn favoriete shooter dit jaar.
Maar inderdaad bijzonder veel deals.
1
geplaatst: 19 december 2023, 21:26 uur
Sinner schreef:
Hm. Ik vond dat hij na de patches toch erg degelijk speelbaar was. Nergens anders op gespeeld though. Ik denk er zelf over om de fysieke versie te halen (Switch). Het blijft wel mijn favoriete shooter dit jaar.
(quote)
Het kan misschien ook aan de fysieke versie liggen van boltgun.
Ja dat klinkt misschien vreemd.
Maar ik weet toevallig dat er (ook al erg weinig voorkomend) fysieke gamecard switch games zijn die soms een nieuwere patch ontbreken en niet downloaden. Terwijl de digitale versie het dan wel doet.
Met deadly premonition op de switch was dit het geval weet ik nog.
Ja geen idee of boltgun dit ook heeft.
Maar de performance en sound issue is voornamelijk wanneer je wat verder in de game komt. Voornamelijk als het echt druk in beeld word.
Maar in de retro menu settings van de game kun je de speciale retro effecten (die het ook nog lelijker maken) uitzetten en hierdoor word de framerate vreemd genoeg beter en stabieler.
Op de series s (enhanced versie) hier beneden loopt de game echt heel erg soepel en snel zonder issues. Heb nog niet eens op series x boven uitgetest.
Maar het is inderdaad een geweldige "retro inspired" fps die het naar mijn mening nog beter doet dan prodeus.
Prodeus en Trepang2 zijn insane goed, dont get me wrong.
Maar Boltgun bevat intens veel hart en ziel en dat voel je.
Sinner, check ook maar eens Fashion Police Squad. Die is ook echt fun en mooie draai gegeven aan het fps genre.
0
geplaatst: 20 december 2023, 01:21 uur
AdrievMer86 schreef:
Sinner, check ook maar eens Fashion Police Squad. Die is ook echt fun en mooie draai gegeven aan het fps genre.
De sound was inderdaad een issue voor de patches. Dat klopt. Herinner ik me wel nog. Echter later opgelost. En qua framerate vind ik het zelden ergens een issue hebben. Maar goed, heb wel de game nog niet volledig uitgespeeld en geen andere versie geprobeerd. In ieder blijft het een uitstekende shooter. (Trepang zal ik op de PC kopen vroeg of laat, de demo was in ieder geval prima).
Ook Fashion Police Squad zal ik eens ergens een keertje oppikken. Wel vaker van gehoord, nooit gespeeld.
7
geplaatst: 21 december 2023, 18:37 uur
Nog een bon gekregen van mijn werkgever. Dus ja dan weet je wel waar het aan wordt uitgegeven he. Beiden fysiek:
- Hogwarts Legacy (Switch), voor mijn vrouw om te spelen op vakantie en ben zelf ook wel benieuwd naar deze 'onmogelijke' Switch port.
- Super Mario RPG
- Hogwarts Legacy (Switch), voor mijn vrouw om te spelen op vakantie en ben zelf ook wel benieuwd naar deze 'onmogelijke' Switch port.
- Super Mario RPG
5
geplaatst: 21 december 2023, 22:57 uur
Zo. Ik ben ook klaar met mijn kerstaankopen in de diverse sales en shops. De schade is als volgt (ik heb uiteindelijk wel weer iets van een 9tal euro aan opgezamelde munten kunnen inzetten op de Switch):
Against the Storm (Steam) 19.99
Children of Zodiarcs (Switch) 3.59
Corpse Factory (Switch) 6.79
Dakka Squadron Flyboyz Edition (Steam) 6
Deadcraft Complete (Xbox One) 7.99
Dredge (Switch) 18.75
Halo Wars (Steam) 4.99
Paradise Killer (Switch) 7.99
Resident Evil Raccoon City Edition (2+3 remake) (Xbox One) 14.99
Rogue Trooper Redux (Switch) 4.99
Stray Gods The Roleplaying Musical (Switch) 23
Against the Storm (Steam) 19.99
Children of Zodiarcs (Switch) 3.59
Corpse Factory (Switch) 6.79
Dakka Squadron Flyboyz Edition (Steam) 6
Deadcraft Complete (Xbox One) 7.99
Dredge (Switch) 18.75
Halo Wars (Steam) 4.99
Paradise Killer (Switch) 7.99
Resident Evil Raccoon City Edition (2+3 remake) (Xbox One) 14.99
Rogue Trooper Redux (Switch) 4.99
Stray Gods The Roleplaying Musical (Switch) 23
4
geplaatst: 23 december 2023, 17:18 uur
SWITCH STORE:
THEATRHYTHM FINAL BAR LINE Premium Digital Deluxe Edition voor 66 euro.
Had de fysieke switch versie al. Maar geen mogelijkheid om fysieke versie naar premium upgrade te krijgen. Dus bij deze maar digitale versie erbij met alle dlc.
LEGO 2K Drive Awesome Rivals Edition voor 40 euro. Bevat alle DLC.
Edit: had ook nog via switch store
Elevator Action Returns S-Tribute voor 9 euro.
Wall World voor 8 euro.
Downwell voor 3 euro.
Heb nog wel 65 euro op switch account staan met daarnaast momenteel 7 euro gouden punten. Dus het sale kopen is nog niet voorbij.
THEATRHYTHM FINAL BAR LINE Premium Digital Deluxe Edition voor 66 euro.
Had de fysieke switch versie al. Maar geen mogelijkheid om fysieke versie naar premium upgrade te krijgen. Dus bij deze maar digitale versie erbij met alle dlc.
LEGO 2K Drive Awesome Rivals Edition voor 40 euro. Bevat alle DLC.
Edit: had ook nog via switch store
Elevator Action Returns S-Tribute voor 9 euro.
Wall World voor 8 euro.
Downwell voor 3 euro.
Heb nog wel 65 euro op switch account staan met daarnaast momenteel 7 euro gouden punten. Dus het sale kopen is nog niet voorbij.
5
geplaatst: 23 december 2023, 18:27 uur
Eh ja ik had me ook nog twee games gekocht op de Switch Store...
Shining Resonance Refrain (Switch) 5.99
Star Ocean First Departure R (Switch) 6.29
...de prijsjes waren er nu eenmaal naar...
Shining Resonance Refrain (Switch) 5.99
Star Ocean First Departure R (Switch) 6.29
...de prijsjes waren er nu eenmaal naar...
2
geplaatst: 24 december 2023, 14:43 uur
Nog wat switch digitaal.
Potion Craft: Alchemist Simulator voor 18 euro.
20 Minutes Till Dawn voor 4,49 euro.
Chained Echoes voor 18,74 euro met gouden punten erbij. betaalde 10 euro voor de game.
Nog 32 euro over. In rust nog ff browsen naar iets.
Potion Craft was een goede koop. Wou hem ff uittesten en zat er ineens 3 uren achter.
Leuk en verslavend relaxte, bijna "Zen like" afwisseling die mooi bij mijn rogue games past.
EDIT: ook nog
Cobalt Core
Ff zien hoe deze game werkt. Mensen zijn net als met Potion Craft, hier ook erg enthousiast over.
verder ook Star Ocean First Departure R erbij. voor die prijs idd.
Potion Craft: Alchemist Simulator voor 18 euro.
20 Minutes Till Dawn voor 4,49 euro.
Chained Echoes voor 18,74 euro met gouden punten erbij. betaalde 10 euro voor de game.
Nog 32 euro over. In rust nog ff browsen naar iets.
Potion Craft was een goede koop. Wou hem ff uittesten en zat er ineens 3 uren achter.
Leuk en verslavend relaxte, bijna "Zen like" afwisseling die mooi bij mijn rogue games past.
EDIT: ook nog
Cobalt Core
Ff zien hoe deze game werkt. Mensen zijn net als met Potion Craft, hier ook erg enthousiast over.
verder ook Star Ocean First Departure R erbij. voor die prijs idd.
4
geplaatst: 25 december 2023, 16:00 uur
Growth switch store voor 8 euro aanbieding en net paar dagen uit.
Kwam de game uit het niets tegen met het geavanceerd zoeken in de switch store.
De ontwikkelaar is bekend en een gok gemaakt.
Maar man oh man wat een relaxte zen game.
Moest de tutorial (die gelukkig vrij kort is) ff 2 keer doorlopen.
Simpel concept, al wil ik er met games soms iets te snel doorheen.
Beste koop van de laatste tijd.
EDIT: 21:32 uur. verder nog deze games via switch store.
Dorfromantik voor 13,49 euro.
Vergelijkbaar met Growth, al nog niet getest.
Forest Home voor 1,49 euro. steam user reviews waren tevreden en is blijkbaar pittig, ook al cute ogend.
Op gokje Pocket Quest voor 4 euro in een snelle nieuwe release prijs sale.
Darkest Dungeon Ancestral Edition voor 11 euro. Mooi voor portable switch.
Kwam de game uit het niets tegen met het geavanceerd zoeken in de switch store.
De ontwikkelaar is bekend en een gok gemaakt.
Maar man oh man wat een relaxte zen game.
Moest de tutorial (die gelukkig vrij kort is) ff 2 keer doorlopen.
Simpel concept, al wil ik er met games soms iets te snel doorheen.
Beste koop van de laatste tijd.
EDIT: 21:32 uur. verder nog deze games via switch store.
Dorfromantik voor 13,49 euro.
Vergelijkbaar met Growth, al nog niet getest.
Forest Home voor 1,49 euro. steam user reviews waren tevreden en is blijkbaar pittig, ook al cute ogend.
Op gokje Pocket Quest voor 4 euro in een snelle nieuwe release prijs sale.
Darkest Dungeon Ancestral Edition voor 11 euro. Mooi voor portable switch.
7
geplaatst: 25 december 2023, 21:13 uur
Kerstcadeaus gekregen vandaag.
Playstation Portal
The Witcher III Ps5 fysiek
Ocarina of Time 3d voor 3ds
007 Agent Under Fire GameCube
Heb nu de laatste week zoveel games etcetera gekregen/aangeschaft dat ik 2024 wel vol kan maken
Playstation Portal
The Witcher III Ps5 fysiek
Ocarina of Time 3d voor 3ds
007 Agent Under Fire GameCube
Heb nu de laatste week zoveel games etcetera gekregen/aangeschaft dat ik 2024 wel vol kan maken
1
geplaatst: 26 december 2023, 15:02 uur
Poeh nu wel ff genoeg en nu maar verder spelen.
Worms W.M.D voor 6 euro.
Gems of Magic: Dwarf's Destiny voor 2 euro. pocket quest is echt matig. hopelijk is deze beter en weer een gok.
Armello voor 6 euro. had ps4 versie al fysiek. nu voor portable als extra. ooit eens complete upgrade voor cheap.
Linelight voor 3,49 euro.
Ring of Pain voor 6 euro.
Star Renegades voor 6,24 euro.
Sagrada voor 8 euro. lijkt me interessant. niet een super sale. maar had er 4 euro aan gouden punten bij gebruikt.
Into the Breach voor 7,49 euro. heb deze al fysiek voor switch. maar deed dit met opzet zodat de game samen met alle andere rogue, strategie en vergelijkbare games op 1 microsd stick staan voor gemakkelijk switchen van games. had ook 3 euro aan gouden punten hiervoor gebruikt.
EDIT: nu echt het laatste voor een lange tijd. ook switch store.
Dead in Vinland - True Viking edition voor 8,39 euro.
Battle Brothers heb de Bundle edition gekozen voor 36 euro met alle dlc.
had de basis steam versie al. maar speel eerder op de switch portable en wou de dlc al. beetje pricey, al oke.
Worms W.M.D voor 6 euro.
Gems of Magic: Dwarf's Destiny voor 2 euro. pocket quest is echt matig. hopelijk is deze beter en weer een gok.
Armello voor 6 euro. had ps4 versie al fysiek. nu voor portable als extra. ooit eens complete upgrade voor cheap.
Linelight voor 3,49 euro.
Ring of Pain voor 6 euro.
Star Renegades voor 6,24 euro.
Sagrada voor 8 euro. lijkt me interessant. niet een super sale. maar had er 4 euro aan gouden punten bij gebruikt.
Into the Breach voor 7,49 euro. heb deze al fysiek voor switch. maar deed dit met opzet zodat de game samen met alle andere rogue, strategie en vergelijkbare games op 1 microsd stick staan voor gemakkelijk switchen van games. had ook 3 euro aan gouden punten hiervoor gebruikt.
EDIT: nu echt het laatste voor een lange tijd. ook switch store.
Dead in Vinland - True Viking edition voor 8,39 euro.
Battle Brothers heb de Bundle edition gekozen voor 36 euro met alle dlc.
had de basis steam versie al. maar speel eerder op de switch portable en wou de dlc al. beetje pricey, al oke.
4
geplaatst: 26 december 2023, 18:29 uur
Nou ja inderdaad...ik heb ook nog een laatste greep gedaan. Wellicht mijn laatste aankopen voorlopig. Buiten Pinball M die op de Switch uitkomt deze week. Die aankoop doe ik wel nog.
Anno Mutationem (Switch) 15.39
Blade Strangers (Steam) 3.35
Charlie Murder (Steam) 3.19
The Dishwasher Vampire Smile (Steam) 3.19
Lego Jurassic World (Xbox One) 4.99
Lego Marvel Collection (Xbox One) 11.99
Tja...Anno Mutationem is een dijk van een spel en het was eigenlijk echt wel tijd om aan te schaffen, Charlie Murder en The Dishwasher heb ik destijds gemist op Xbox Live en voor deze prijsjes is het natuurlijk helemaal te doen. Idem voor Blade Strangers - die staat al sinds aanschaf Switch op mijn wishlist maar is nog nooit in de aanbieding geweest en 3.35 is nou eenmaal goedkoper dan 39.99 dus was dat ook weer een aardige save. En de Lego games waren ook spotgoedkoop en bevatten alle DLC - dus...ook maar toegehapt. (de Marvel collectie bevat Superheroes 1 en 2 en The Avengers - dan maar geen fysiek).
En nou is het welletjes. Buiten Pinball M dan. Die wil ik ook nog wel.
Anno Mutationem (Switch) 15.39
Blade Strangers (Steam) 3.35
Charlie Murder (Steam) 3.19
The Dishwasher Vampire Smile (Steam) 3.19
Lego Jurassic World (Xbox One) 4.99
Lego Marvel Collection (Xbox One) 11.99
Tja...Anno Mutationem is een dijk van een spel en het was eigenlijk echt wel tijd om aan te schaffen, Charlie Murder en The Dishwasher heb ik destijds gemist op Xbox Live en voor deze prijsjes is het natuurlijk helemaal te doen. Idem voor Blade Strangers - die staat al sinds aanschaf Switch op mijn wishlist maar is nog nooit in de aanbieding geweest en 3.35 is nou eenmaal goedkoper dan 39.99 dus was dat ook weer een aardige save. En de Lego games waren ook spotgoedkoop en bevatten alle DLC - dus...ook maar toegehapt. (de Marvel collectie bevat Superheroes 1 en 2 en The Avengers - dan maar geen fysiek).
En nou is het welletjes. Buiten Pinball M dan. Die wil ik ook nog wel.
1
geplaatst: 28 december 2023, 15:31 uur
Pinball M (Switch) Gratis
Pinball M Season Pass (Switch) 19.99
Nou dit was aangekondigd en valt dus niet onder de voorlopig niets nieuws regel. Ff dutten terwijl hij download en straks de 5 kasten checken. Horror en Pinball van Zen. Kan niet misgaan. Hoop dat er in de toekomst nog veel nieuwe kasten volgen. Ook al vind ik het concept van weer een 'nieuwe sidegame' absurd als je net Pinball FX op de markt hebt.
Maar goed. Laat Eldritch Horror, Duke Nukem, The Thing, Chucky en Dead by Daylight maar komen....
Ergens vind ik het jammer dat ik mijn lijstje van 2023 al heb gepost want dit had er wellicht ook wel zo ingeplaatst kunnen worden.
Nou dit was aangekondigd en valt dus niet onder de voorlopig niets nieuws regel. Ff dutten terwijl hij download en straks de 5 kasten checken. Horror en Pinball van Zen. Kan niet misgaan. Hoop dat er in de toekomst nog veel nieuwe kasten volgen. Ook al vind ik het concept van weer een 'nieuwe sidegame' absurd als je net Pinball FX op de markt hebt.
Maar goed. Laat Eldritch Horror, Duke Nukem, The Thing, Chucky en Dead by Daylight maar komen....
Ergens vind ik het jammer dat ik mijn lijstje van 2023 al heb gepost want dit had er wellicht ook wel zo ingeplaatst kunnen worden.
2
geplaatst: 28 december 2023, 16:07 uur
Sinner schreef:
Heb ook het pakket aangeschaft. Zal vanaf nu ook gewoon alle dlc dat er voor uitkomt aanschaffen.
verder dit aangeschaft, en ja dit zou niet meer. maar who cares. had toch net mijn werk inkomen bedrag binnen.
SWITCH store:
Pinbal M dus voor 20 euro net als Sinner.
Castlestorm (ook van ontwikkelaar ZEN) voor 6 euro. Deel 2 is blijkbaar stukken minder leuk en skip die ook.
Kingdom Two Crows met alle dlc erbij (zonder de 80's spin-off) voor ongeveer 16 euro.
3
geplaatst: 28 december 2023, 23:08 uur
Dit zijn de allerlaatste zaken die ik dit jaar heb aangeschaft en dit zal voorlopig ook het laatste zijn:
The Simpsons Hit and Run Ps2
TLOZ a Link between Worlds 3ds
Luigi's Mansion 2 3ds
Professor Layton and the Curious Village DS
Allen bij elkaar voor een kleine 30 pond
The Simpsons Hit and Run Ps2
TLOZ a Link between Worlds 3ds
Luigi's Mansion 2 3ds
Professor Layton and the Curious Village DS
Allen bij elkaar voor een kleine 30 pond
4
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 30 december 2023, 23:07 uur
Echt laatste tientje van het jaar:
https://www.gamesmeter.nl/game/22176
https://www.gamesmeter.nl/game/24587
https://www.gamesmeter.nl/game/15337
https://www.gamesmeter.nl/game/22176
https://www.gamesmeter.nl/game/24587
https://www.gamesmeter.nl/game/15337
1
geplaatst: 31 december 2023, 03:06 uur
Squall Lionheart schreef:
[url=https://www.gamesmeter.nl/game/22176]]
[url=https://www.gamesmeter.nl/game/22176]]
Ik ben blij dat Deadcraft langzaam wat meer waardering begint te krijgen. Beetje een hidden gem imo.
4
geplaatst: 2 januari, 13:10 uur
Switch store:
Ancestors Legacy voor 7 euro
Blasphemous 2 voor 20 euro. Heb ps5 versie al fysiek.
Divinity: Original Sin 2 - Definitive Edition voor 25 euro
Xbox: Baldur's Gate 3 Digital Deluxe Edition
Ja erg duur voor 80 euro. Maar kon niet wachten (had de steam en ps5 versies al overgeslagen in verleden) en deze game is huge en diep.
Hier ben ik het gehele jaar wel mee bezig als ik genoeg de tijd heb.
EDIT: oh ja en had nog fysiek Endless Dungeon (xbox series x) besteld.
via mediamarkt voor 20 euro. beter dan zijn standaard 40/35 euro.
Iedereen trouwens nog de beste wensen en een gelukkig nieuw gamejaar!
EDIT 2: (ff een in-mind momentje en ja heb wat biertjes op. mijn werk is in de zorg en alleen maar late diensten. vandaag en morgen vrij. dus dit is mijn oud en nieuw moment zeg maar)
Adrie, hoe kon je in vredesnaam geen Blasphemous II (2023) in de top 2023 noemen? damn. Ja teveel games Adrie.
Haha sorry dat was ff een Adrie moment. Als enigst kind teveel met mezelf gepraat in al deze jaren.
Toch wel voor dikke prijs en niet op sale wachten: Avatar: Frontiers of Pandora (Xbox Series X)
Far Cry in avatar of andersom. Maar goed, lijkt me awesome no matter what.
Voor mijn 62 jaar oude vader/HEIT en ja hopelijk vind ie hem geweldig. Controller lukt hem niet, ja old skool" boy mijn pa en dus gaan we toetsenbord en muis. Probeerde mijn vader al jaren aan Resident Evil te krijgen en nu zal ik het krijgen ook:
Resident Evil 4 Deluxe Edition
+ Resident Evil 4 - Separate Ways DLC
Alles voor 35 euro voor mijn pa, Love you Heit!
En via steam zelf: DAVE THE DIVER
Assassin's creed Unity vond mijn vader de beste game en speelt hem nog steeds.
Ancestors Legacy voor 7 euro
Blasphemous 2 voor 20 euro. Heb ps5 versie al fysiek.
Divinity: Original Sin 2 - Definitive Edition voor 25 euro
Xbox: Baldur's Gate 3 Digital Deluxe Edition
Ja erg duur voor 80 euro. Maar kon niet wachten (had de steam en ps5 versies al overgeslagen in verleden) en deze game is huge en diep.
Hier ben ik het gehele jaar wel mee bezig als ik genoeg de tijd heb.
EDIT: oh ja en had nog fysiek Endless Dungeon (xbox series x) besteld.
via mediamarkt voor 20 euro. beter dan zijn standaard 40/35 euro.
Iedereen trouwens nog de beste wensen en een gelukkig nieuw gamejaar!
EDIT 2: (ff een in-mind momentje en ja heb wat biertjes op. mijn werk is in de zorg en alleen maar late diensten. vandaag en morgen vrij. dus dit is mijn oud en nieuw moment zeg maar)
Adrie, hoe kon je in vredesnaam geen Blasphemous II (2023) in de top 2023 noemen? damn. Ja teveel games Adrie.
Haha sorry dat was ff een Adrie moment. Als enigst kind teveel met mezelf gepraat in al deze jaren.
Toch wel voor dikke prijs en niet op sale wachten: Avatar: Frontiers of Pandora (Xbox Series X)
Far Cry in avatar of andersom. Maar goed, lijkt me awesome no matter what.
Voor mijn 62 jaar oude vader/HEIT en ja hopelijk vind ie hem geweldig. Controller lukt hem niet, ja old skool" boy mijn pa en dus gaan we toetsenbord en muis. Probeerde mijn vader al jaren aan Resident Evil te krijgen en nu zal ik het krijgen ook:
Resident Evil 4 Deluxe Edition
+ Resident Evil 4 - Separate Ways DLC
Alles voor 35 euro voor mijn pa, Love you Heit!
En via steam zelf: DAVE THE DIVER
Assassin's creed Unity vond mijn vader de beste game en speelt hem nog steeds.
7
geplaatst: 2 januari, 16:54 uur
3
geplaatst: 3 januari, 17:45 uur
Toch nog even vlug de Eshop in gedoken:
- Forgotton Anne € 3,99
- Nuclear Blaze € 7,49
- Forgotton Anne € 3,99
- Nuclear Blaze € 7,49
4
geplaatst: 3 januari, 20:28 uur
Was ook nog aan het struinen geweest in switch store.
- Forgotten Anne ook maar gedaan voor die prijs.
Nuclear Blaze is blijkbaar erg kort, al erg goed las ik. Sla hem zelf over.
- Rogue Legacy 2 voor 15 euro
- Spelunky 2 voor 5 euro
- Wargroove 2 voor 8 euro met gouden punten erbij.
Wargroove 1 was al erg goed. Maar deel 2 is nog beter na 2 uur gespeeld te hebben.
fysiek voor ps4: Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection voor 15 euro bij amazon. dat is nog eens een goede deal.
- Forgotten Anne ook maar gedaan voor die prijs.
Nuclear Blaze is blijkbaar erg kort, al erg goed las ik. Sla hem zelf over.
- Rogue Legacy 2 voor 15 euro
- Spelunky 2 voor 5 euro
- Wargroove 2 voor 8 euro met gouden punten erbij.
Wargroove 1 was al erg goed. Maar deel 2 is nog beter na 2 uur gespeeld te hebben.
fysiek voor ps4: Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection voor 15 euro bij amazon. dat is nog eens een goede deal.
4
geplaatst: 7 januari, 21:46 uur
Was nog vergeten dat ik met de recente Switch aankopen ook nog Quake II erbij had genomen voor €3,99
6
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 9 januari, 13:28 uur
3 pre-orders geplaatst
https://i.imgur.com/j11EgZ4.jpg
https://i.imgur.com/oiPDRaC.jpg
https://i.imgur.com/qQemFlF.jpg
https://i.imgur.com/j11EgZ4.jpg
https://i.imgur.com/oiPDRaC.jpg
https://i.imgur.com/qQemFlF.jpg
9
geplaatst: 9 januari, 15:04 uur
Wie kent deze nog?
https://eu.store.thqnordic.com/media/image/8b/cf/68/NSW_PEGI.jpg
Volgens mijn bronnen (voorlopig?) enkel fysiek via de THQ eigen website te bestellen (ook deel 2).
En ook deze nog gekocht, via amazon.com
https://image.api.playstation.com/vulcan/ap/rnd/202209/1206/gDSVTpOBj7qZp3IivulWPOjt.png
https://eu.store.thqnordic.com/media/image/8b/cf/68/NSW_PEGI.jpg
Volgens mijn bronnen (voorlopig?) enkel fysiek via de THQ eigen website te bestellen (ook deel 2).
En ook deze nog gekocht, via amazon.com
https://image.api.playstation.com/vulcan/ap/rnd/202209/1206/gDSVTpOBj7qZp3IivulWPOjt.png
2
geplaatst: 11 januari, 17:09 uur
STEAM: (via cdkeys)
War Hospital voor ong. 17 euro
Marvel's Midnight Suns Legendary Edition voor ong. 28 euro met alle dlc.
Zal er straks en morgen mee bezig. Voornamelijk War Hospital leek me interessant.
De steam user score is niet hoog, al is ie nog maar net uit.
EDIT: kwam een baldurs gate 3 alternatief tegen en in de warhammer wereld.
Warhammer 40,000: Rogue Trader voor ong. 35 euro
Darkest Dungeon II
voor ongeveer 18 euro. was te laat om hem via steam sale zelf aan te schaffen voor 20 euro. Maar prima via cdkeys. Wou deel 2 altijd al hebben, al was 40 euro mij too much op dat moment.
Last Train Home voor 22 euro via YUPLAY. Lijkt me geweldig goed en sfeerrijk.
War Hospital voor ong. 17 euro
Marvel's Midnight Suns Legendary Edition voor ong. 28 euro met alle dlc.
Zal er straks en morgen mee bezig. Voornamelijk War Hospital leek me interessant.
De steam user score is niet hoog, al is ie nog maar net uit.
EDIT: kwam een baldurs gate 3 alternatief tegen en in de warhammer wereld.
Warhammer 40,000: Rogue Trader voor ong. 35 euro
Darkest Dungeon II
voor ongeveer 18 euro. was te laat om hem via steam sale zelf aan te schaffen voor 20 euro. Maar prima via cdkeys. Wou deel 2 altijd al hebben, al was 40 euro mij too much op dat moment.
Last Train Home voor 22 euro via YUPLAY. Lijkt me geweldig goed en sfeerrijk.
7
geplaatst: 11 januari, 21:23 uur
Nieuw jaar, nieuwe game accessoires
Zocht al een tijdje een fijne controller voor de switch t.o.v. de pro-controller. Het is de 8bitpro ultimate controller geworden.
https://www.proshop.nl/Images/915x900/3213139_5bc2faf7fb6a.jpg
Altijd al fan geweest van de eerste elite en ook elite 2. Maar omdat mijn hele game set-up zwart/wit is, past deze Elite series 2 Core, er goed bij Incl. Component pack voor elite series 2!
https://www.retroxboxkopen.nl/assets/products/3006582.jpg
En kers op de taart, de nieuwe headset van Astro, de Astro A50 X. Ik vind Astro geweldig!! Nu eindelijk een headset die gelijktijdig kan worden gebruikt op Xbox en PS
https://resource.logitech.com/content/dam/gaming/en/products/astro-a50-x/product-gallery/astro-a50-x-white-gallery-1.png
Zocht al een tijdje een fijne controller voor de switch t.o.v. de pro-controller. Het is de 8bitpro ultimate controller geworden.
https://www.proshop.nl/Images/915x900/3213139_5bc2faf7fb6a.jpg
Altijd al fan geweest van de eerste elite en ook elite 2. Maar omdat mijn hele game set-up zwart/wit is, past deze Elite series 2 Core, er goed bij Incl. Component pack voor elite series 2!
https://www.retroxboxkopen.nl/assets/products/3006582.jpg
En kers op de taart, de nieuwe headset van Astro, de Astro A50 X. Ik vind Astro geweldig!! Nu eindelijk een headset die gelijktijdig kan worden gebruikt op Xbox en PS
https://resource.logitech.com/content/dam/gaming/en/products/astro-a50-x/product-gallery/astro-a50-x-white-gallery-1.png
* denotes required fields.