menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied? #2

zoeken in:
Ik wist niet dat Star Ocean als uit was

AdrievMer86 schreef:
Oke alles kwam gelukkig toch binnen na wat emails. Poeh wat een opluchting.
Toch een beetje te snel aan het panikeren en gamemania aan het vervloeken? Anyway, eind goed al goed

IH88_Trinity schreef:
Hier kom ik de winter wel mee door .
(afbeelding)

Ik wou dat ik nog met RDR2 kon beginnen voor het eerst. Een van de meest complete, perfecte games ooit gemaakt.

Manny Calavera schreef:
(quote)

Ik wou dat ik nog met RDR2 kon beginnen voor het eerst. Een van de meest complete, perfecte games ooit gemaakt.

Ja, ga hier echt van genieten. Heb er zin in.

Call of Duty: Modern Warfare III - Vault Edition (Xbox Series X/Crossgen)
Via cdkeys gelijk de Vault Editie aangeschaft voor 85 euro.
Eerst maar met Singleplayer bezig en op release zombies en online mp.

wii u

rayman legends
call of Duty : Blacks ops 2
donkey kong : Country returns
mario 3d world
mario kart 8
nintendoland
mario tenis ultimate smash
zombi U
darksiders 2

ps2

gun
outlaw golf 2

Xbox

onimusha warlords
WRC 10

ps4

killzone :Shadow fall

switch

metroid dread
trine

Aangeschaft:
Mini-monitor 10,1 inch, Raspberry Pi Display 1280 x 800
Mijn oude toshiba tv werkt goed met ps3 en x360. Maar had qua oudere console een oplossing nodig en kwam bij deze mini monitor.
Gebruik zelf hdmi converters/adapters voor oudere consoles en hopelijk werkt het prima met deze mini monitor.
Mijn laptop in 1280x800 zal het vast goed doen met mooie graphics en awesome performance.
Robocop Rogue City (STEAM) liep ineens 40fps sneller zonder amd upscaling toen ik zonet 1280x800 resolutie had uitgetest.

Paar dagen geleden binnengekregen:
Kaico Originele Xbox naar HDMI Converter De kwaliteit is nu nog iets beter dan wat ik eerst had.

Deze vandaag binnengekregen. Damn ik heb nu een geweldige fysieke indie collectie.
Sword of the Vagrant (PS4)

EDIT: nog wat fysieke spul (ook in pre-order)
- Evercade Duke Nukem Collection 1+2 Bundle (Evercade)
- Evercade Delphine Amiga - Home Computer Classics - Cartridge 1 (Evercade)
- Evercade Team 17 Amiga - Home Computer Classics - cartridge 1 (10 games)
- Suikoden I & II HD Remaster - Gate Rune and Dunan Unification Wars (Nintendo Switch)

EDIT 2:
- Zengeon (PlayStation 4)
- Dodgeball Academia (PlayStation 4)
- The Crown Of Wu - Legend Edition (PS5 Legend Editie)
- Maglam Lord (PS4)

Pre-order:
- Dragon Quest Monsters: The Dark Prince (Nintendo Switch)
- Persona 5 Tactica (Nintendo Switch)
- Eternights (PlayStation 5)

Persona 5 Tactica komt ook voor xbox gamepass. Maar dit soort games speel ik graag op switch in fysieke staat.
Eternights, ja check de steam user reviews maar eens, insane goed. Dus de fysieke versie moet er gewoon zijn.

Nog een Nintendo handheld op de kop getikt
Heel blij mee
Nieuw in box!!

https://tweakers.net/i/N5HeO-yNz8J9B8qmDnqMM2AzjnA=/i/2001668017.jpeg

Super Double Dragon (Switch) 6.99

Blijft toch wel een klassieker. En best moeilijk.

-marco- schreef:
Nog een Nintendo handheld op de kop getikt
Heel blij mee
Nieuw in box!!

(afbeelding)

Wauw zeg! Die had ik ook graag gewild hoe heb je dat gefixt? Ik weet nog dat hij toen uit kwam en dat ik enorm zat te twijfelen hem te halen ook al had ik net een 2ds gescoord. Uiteindelijk niet gedaan, maar dat blijft nog een beetje steken.

Super Nintendo controller voor de Switch vandaag binnen gekomen. Was 29,99 via de My Nintendo Store. Mooi om al die platform en retro games mee te spelen.

Eraser2 schreef:
(quote)

Wauw zeg! Die had ik ook graag gewild hoe heb je dat gefixt? Ik weet nog dat hij toen uit kwam en dat ik enorm zat te twijfelen hem te halen ook al had ik net een 2ds gescoord. Uiteindelijk niet gedaan, maar dat blijft nog een beetje steken.

Heb altijd de normale witte new 3ds gehad, maar deze zag ik op MP en dus aangeschaft.
Games zijn nu ook nog gewoon in de winkel verkrijgbaar en tweedehands voor betere prijzen dan GBA games

Ja ik zat gisteren toevallig al een beetje te snuffelen online naar 3ds games en ik vond er zo een stuk of 10 beneden de 20 euro. Wellicht met het eindejaarsgeld maar eens wat aankopen doen.

Gotta Go Fast collection
Door middel van xbox gamepass flinke aanbieding. 7,49 euro.

verder nog: They Are Billions

Om alvast wat in de zomerse sferen te komen . Ik ben gek op alles wat met de Griekse oudheid te maken heeft, dus dit zal ook wel genieten worden.
https://gaming-cdn.com/images/products/3189/orig/assassin-s-creed-odyssey-xbox-one-xbox-series-x-s-xbox-one-xbox-series-x-s-spel-microsoft-store-europe-cover.jpg?v=1674645649

Na twee jaar PC-gamen maar eens een console in huis gehaald voor een (hoop ik) wat betere local multiplayer ervaring. Niet een playstation zoals 20 jaar geleden, maar doe eens gek; een Nintendo Switch (met Sports er gratis bij) + 2 extra cons (duur!) en 256 Samsung GB's (goedkoop!). Alleen weten de andere gezinsleden het nog niet. Hoe ga ik dit uitleggen. De schoenen van de kinderen (9 en 3) staan wel sinds gisteren op. Maar welke schoen moet ik vullen. Misschien mama ook vragen haar schoen te zetten, dan krijgt iedereen eerst een controller.

centurion81 (moderator)
Wachten tot 5/12 en dan als gezinskado op pakjesavond lijkt me t simpelst

https://prosteps.cloudimg.io/v7m/resizeinbox/1000x1000/fsharp0/https://tilroy.s3.eu-west-1.amazonaws.com/375/product/PlayStationPortalRemotePlayer2.jpg
Las veel de vraag: waar is dit ding goed voor? Nja, als je kinderen óf een partner hebt en de TV is dus wel eens bezet, dan is dit echt een (hopelijk) ideale uitkomst. Ben benieuwd!

Precies mijn gedachtes, ik hoop hem ook spoedig aan de verzameling toe te voegen

Ja wou ook de PS Portal aanschaffen en dan zoals altijd ben ik weer te langzaam.
Heb maar wat email alerts ingesteld met bepaalde sites.

Verder nog wat games aangeschaft:
Digitaal switch: Disney Dreamlight Valley (Ultimate Editie) voor 42 euro.

Fysiek switch:
Warhammer 40K - Boltgun
Super Mario Bros. Wonder
Super Mario RPG

Voorlopig:

Forgive Me Father (Switch) 30 Fysiek
Godzilla Pack Pinball FX (Switch) 4.99
Indiana Jones Pinball FX 3 (Switch) 4.99

Ik vernoed dat er nogwel wat zal volgen komende week in de Black Friday sales week op de diverse eshops.

Gamebeurs in Stevoort geweest (je kan het wel amper nog Retro noemen aangezien ook Switch, Xbox One en PS4 vertegenwoordigd best veelvuldig vertegenwoordigd zijn imo - wel blij dat er zoveel DS / 3DS en WII ligt voor een volgende keer). Lang geleden dat ik nog geweest ben maar ik denk dat ik het ook bij dit ene beursje in de buurt houd in de toekomst. Leuke scores voor weinig geld:

Far Cry 4 (PS3) 4
Genji Days of the Blade (PS3) 2
Playstation All-Stars Battle Royale (PS3) 4
Star Wars Jedi The Fallen Order (xbox One) 8
Stranglehold (PS3) 5

Nou komende week maar eens door de Digi Sales voor Black Friday gaan...

...aangezien ik eindelijk op de laatste missie van Midnight Suns zit na bijna 100u. Halverwege verloren (zijn een 4/5 gevechten aaneengeschakeld met verschillende teamleden). Kwestie van nog wat Grinden en mijn afzonderlijke decks en karakters levellen en optimaliseren.

Nou ja...in de Gamemania was het 2 voor 20 op used games. Nog even vlug de volgende 2 titels opgesnord:

Call of Duty WWII (Xbox One)
Evil West (Xbox One)

Used games in de mediamarkt??

Grovonion schreef:
Used games in de mediamarkt??

Correctie. Gamemania.

XBOX Store zelf:
Had zelf digitaal COD WW2 (xbox) de volledige versie met alle dlc erbij voor 40 euro.
Verder: COD Modern Warfare 2 Vault Edition (Xbox crossover versies) voor 60 euro. Allemaal dlc. Mooi voor bij de nieuwe MW3 en xbox gamepass.
Call of Duty Black ops Cold War (xbox crossover versies) voor 53 euro met alle dlc via cdkeys.
EDIT: Cold War was een game die ik volledig oversloeg uiteindelijk. Ooit op pc gedaan in 2020 met release en toen amper gespeeld. Maar met de dlc packs vind ik hem great. DLC maps uit BOPS1, ja geweldig.
Ik koop volgend jaar ook nog wel de nieuwe COD puur vanwege Treyarch.

Call of Duty 2 Xbox + Call of Duty Black Ops 1 en 2 beide xbox voor alle drie tezamen 30 euro digitaal op account.
Midnight Club: Los Angeles Complete Xbox voor 9 euro.
Brothers in Arms Hells Highway voor 3 euro.
Scorn voor 16 euro.

Ok 1 ding ging niet zoals gemoeten. Had ook Call of Duty Ghosts Volledige xbox versie voor 40 euro aangeschaft en kreeg het ook.
Maar de game beviel me niet en deed een refund.
Maar game werd wel uit mijn lijst gehaald, al kreeg ik geen refund geld. Dus bye 40 euro. Nou ja dat zegt genoeg over microsoft.

Verder:
Via coolshop: Gal Gun 2 (PS4), Fort Solid (Limited Edition PS5), Miasma Chronicles (PS5) en No More Heroes 3 (PS5)

Via Gamemania: COD Vanguard Xbox voor 10 euro. En Immortals Of Aveum xbox voor 35 euro.

Nedgame: Double Dragon: Rise of the Dragons (Switch) voor 30 euro. Art of Rally (PS5) voor 25 euro. Dredge Deluxe (PS5) voor 20 euro.

Edit: Microsoft luisterde toch na een extra email.
Poeh. Nu maar beter om denken wat ik bestel.
Bewaar het geld nu wel voor kattenvoer voor mijn katten. Toch nog bedankt Microsoft!

Cod Ghosts had een singleplayer camapgne dat mij veel te saai was. boring alien mod.
En had ineens met alle dlc online maps erbij, in een online mp dat niet meer op xbox werd gespeeld. Leuk met bots, al heb je dan geen progressie.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:13 uur

geplaatst: vandaag om 11:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.