menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied? #2

zoeken in:
avatar van Sinner
Nou ja nog een erg leuke eshop drop deze week:

Battle Princess Madelyn (Switch) 2.99
Cobra Kai The Saga Continues (Switch) 9.99
Chaos Code New Sign of Catastrophe (Switch) 6.59
Gal Gun 2 (Switch) 7.49

Cobrai Kai is bekend, Chaos Code een 2D fighter, Battle Princess Madelyn (wel blijkbaar in deze vorm, niet in de royal als ik het nalees) een heel erg leuke 2d platformer ala Ghouls n Ghosts en Wonderboy in Monster Land (weken terug bij een vriend gespeeld) en Gal Gun...tja...ik houd nog steeds van onrailshooters en wat onderbroeken lol is ook geen ramp zo nu en dan. En voor 7.5 ipv 30 is de prijs wel juist.

Ik zou ook zweren dat ik nog een tweetal games in bestelling had die zouden aankomen, maar geen idee welke precies of wanneer. Toch ff nakijken.

Edit: nagekeken - Arcade Spirits 2 en Live a Live, maar worden pas verstuurd op moment dat beide games uit zijn. Morgen dus. Verwacht dat ze zaterdag of in de loop van volgende week dus wel in de bus vallen.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/20000/20131.300.jpg?cb=1658466641

Light point 'n click die handelt over de thematiek van drugsgebruik van ouders door de ogen van een klein kind en hoe dit kind dit met behulp van haar verbeelding verwerkt.

avatar van Sinner
En vandaag lagen inderdaad in de bus:

Arcade Spirits The New Challengers (Switch)
Live a Live (Switch)

Er blijven nog genoeg titels over die ik wil maar uit het het vuistje staan de Xenoblade Chronicles games, Mario Odyssey, Smash Bros, Octopath Traveller, Triangle Strategy en de Mana games en remakes het hoogst op mijn lijstje om fysiek te scoren.

avatar van Eraser2
Terminator Resistance voor de Ps5 lag gisteren bij de plaatselijke Game Mania voor € 12,00 in het schap dus die kon ik niet laten schieten. Stond al een tijdje op mijn verlanglijstje.

avatar van Grovonion
Hopelijk wordt Blue Reflection morgen mijn nieuwste aankoop. Dit spel is al een tijdje moeilijk te verkrijgen omdat om een of andere reden tot nu toe geen reprint werd gedaan en de originele stock weg is. Maar Gamemania heeft blijkbaar gisteren een used kopie binnengekregen die ik heb kunnen reserveren. Nu maar hopen dat er geen "administratieve fout" gebeurd is of iets dergelijks.


avatar van Grovonion
Grovonion schreef:
Hopelijk wordt Blue Reflection morgen mijn nieuwste aankoop. Dit spel is al een tijdje moeilijk te verkrijgen omdat om een of andere reden tot nu toe geen reprint werd gedaan en de originele stock weg is. Maar Gamemania heeft blijkbaar gisteren een used kopie binnengekregen die ik heb kunnen reserveren. Nu maar hopen dat er geen "administratieve fout" gebeurd is of iets dergelijks.
En het is.... gelukt! Zelfs dubbele korting gekregen, uiteindelijk 10.82€ voor betaald. Een enorm koopje als je bedenkt dat 'm op ebay voor meer dan 70€ verkocht geraakt.

avatar van Sinner
Even mijn wekelijkse Switch eshop ronde gedaan en zoals steeds leverde dat ook deze week weer iets op :

Bad North (Switch) 4.49
Clan N (Switch) 5.99
Jade Order (Switch) 1.99

Bad North blijf ik een aardig strategisch spel vinden, tijdje op de PC gespeeld maar leek me ideaal voor een handheld. Bij deze dus. Clan N is best (weer) een leuke sidescrolling beat m up met Ninja's. Wel een beetje richting 8bit qua graphics, maar toch charmant - had aanvankelijk af en toe wat problemen maar is blijkbaar gepatched. En Jade Order is ook een prima strategisch spel wordt mij steeds verteld. Nooit gespeeld, maar voor 1.99...

avatar van mrdig
2 jaar geleden besteld, leuke verrassing bij thuiskomst vakantie:

https://i.imgur.com/ccqIxv4_d.webp?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

avatar van patenpac
Enkele aankopen gedaan om mijn Switch collectie wat aan te pappen, wat eerlijk gezegd dringend nodig is:
- Xenoblade Chronicles (aangekocht wegens de huidige hype rond de derde etappe van deze reeks. Eerlijk gezegd nog nooit gespeeld, dus bij deze binnenkort een kans geven)
- Ni No Kuni: Wrath of the White Witch: Ik heb enkele jaren geleden Ni No Kuni 2 aangekocht gehad op release datum op Steam, en was destijds aangenaam verrast (ook al had ik er maar een uurtje of twee inzitten). Ik dacht destijds meteen dat dit een super aangename game zou zijn voor de Switch, dus bij deze maar meteen even de eerste installatie gekocht (Ik weet dat er meerdere Ni No Kuni games zijn, maar wat het recente hoofdverhaal betreft leek dit me de eerste te zijn. Corrigeer me gerust moest ik ernaast zitten)
- Pokémon Brilliant Diamond: Zoals reeds gemeld was mijn Pokémon hartje terug aan het slaan, dus maar meteen voor de laatste gegaan. Voor verdere uitleg omtrent de aankoop van deze verwijs ik graag naar het topic 'Frustraties'

avatar van Sinner
Digitaal op Xboxlive:

Get Even (XboxOne) 4.5

Stond ook al enige tijd op mijn wishlist. Heeft me altijd wel geintrigeerd en de meeste mensen die het gespeeld hebben zijn ook best positief over het spel. Voor 4.5 dus een koopje. Wel pas ergens voor in het najaar te gaan gamen. Als de Xbox weer van stal wordt gehaald.

avatar van Sinner
Deze week opgevist uit de eshop:

Blazblue Cross Tag Battle (Switch) 2.99
Castle Crashers (Switch) 8.09
The Choice of Life The Middle Ages (Switch) 1.79
Mother Russia Bleeds (Switch) 2.99

Blazblue Cross mag bekend zijn...2d fighter maar deze keer in een crossover met andere franchises. De Castle Crashers en Mother Russia franchise eveneens - beiden prima beat 'm ups. Heb ze ook op de PC maar aangezien die maar 25% van de keer werkt is het voor deze prijs wel een weer de moeite (plus buiten zitten indien ik weer lekker ben). The Choice of Life The Middle Ages is eerder iets voor 5-10 minuutjes tussendoor. Een simpel 'choose your own adventure / life' spelletje. Maar voor deze prijs was het wel ok voor in huis te halen.

avatar van Sinner
Cult of the Lamb (Switch) 24.99

De review op ACG was al lovend, mijn interesse hoog, maar na het spel nog even aanschouwd te hebben via een vriend die op visite was kon ik het toch echt niet laten.

avatar van Sinner
Ik wil er niets over horen

Bladed Fury (Switch) 6.79
Windbound (Switch) 4.99
Zombie Rollerz (Switch) 5.99

...zoals gezegd....had nog 18+ over aan tegoed en aangezien ik eigenlijk toch alleen budget koop. Tja. Bladed Fury is een sidescrolling (2D) beat m up met een erg cool art stijltje (chinees). Dan is er Windbound, een survival achtige game mrt hele erge Breath of the Wild trekjes. Ziet er prachtig uit, en inmiddels zouden crashes e.d eruit moeten zijn gepatched. (mag ook na 2 jaar). En Zombie Rollerzzz is een... Zombie pinball / Roguelite game.

Zo allemaal eens proberen en dan weer verder lammetjes offeren en sekteleden tevreden stellen

avatar van Eraser2
Windbound voor 4,99 is wel een heerlijke prijs zeg. Zaten wat performance issues in inderdaad maar ik geloof nooit onspeelbaar geweest. Toffe hieraan is volgens mij dat je een bootje hebt a la Wind Waker (als we dan toch vergelijken met Zelda). Ik gooi hem ook op het lijstje!

avatar van AdrievMer86
Had gehele maand al weer aardig wat in huis gehaald.
Veel steam games, paar switch en wat fysieke games.
Weet lang niet alles meer. Maar deze games hoe dan ook binnengehaald.
Ook pre-orders.
En een nieuwe interne 1tb ssd voor desktop pc. De oude mechanische drive zorgde voor stotters en alles. Dus werd tijd voor upgrade.

Games fysiek:
- Thymesia (PlayStation 5)
- Arcade Paradise (Nintendo Switch)
Had arcade paradise en thymesia ook voor steam aangeschaft vanwege steamdeck/portable.

- Two Point Campus - Enrolment Edition (Nintendo Switch)
- Live a Live (Nintendo Switch)
- Xenoblade Chronicles 3 (Nintendo Switch)

Games digitaal:
- Vampire Survivors on Steam
- Spectacular Sparky on Steam
- NORCO on Steam
- Technobabylon on Steam
- Beholgar on Steam
- Banners of Ruin on Steam
- Zeepkist on Steam
- Bloody Spell on Steam
- Hot Lap League: Deluxe Edition SWITCH

Thymesia, Vampire Survivors, Spectacular Sparky, Hot Lap League en Arcade Paradise ben ik in ieder geval zeer enthousiast over. De rest nog niet gespeeld. Ja Zeepkist wel gedaan voor even en best leuk, al moeilijk.
Mijn tip voor fysieke verzamelaars: koop Thymesia! game is een Bloodborne inspired game met een geweldige grimmige sfeer en combat.
Niet een extreem lange game las ik voor het genre. Maar kwaliteit boven kwantiteit.
Ja alleen vond ik de ps5 versie erg motion blur en wazig overkomen. PC versie is mooier omdat motion blur ook uit kan.

PRE-ORDERS:
Saints Row - Day One Edition (PlayStation 5)
Splatoon 3 (Nintendo Switch)

Clive 'n' Wrench en Evil West had ik al in pre-orders. Nog ff wachten.
Clive 'n' Wrench word alleen steeds uitgesteld. Heb die al 2 jaar in pre-order denk ik.
Maar ja wat wil je ook met maar 1 developer die er al sinds 2011 mee bezig is.

Alle via de xbox store

Asassins creed chronicle Trilogy
Far Cry 3 : Blood dragon
Wolfenstein : young Blood
I am alive
Ghost recon Advange warfighter
Cuphead

avatar van Eraser2
Zowel mijn Wii U als Switch tegoed aangevuld met € 25,00. Volgende dingen momenteel van aangeschaft:

Cuphead DLC € 7,99 (Switch)
Drill Dozer € 6,99 (Wii U)
Fire Emblem € 6,99 (Wii U)
Golden Sun € 6,99 (Wii U)

Voor mijn mede Wii U users, let op dat je tot en met de 29e van deze maand je E shop tegoed nog kunt aanvullen met giftcards. Daarna is het sloes.

avatar van Sinner
Eshop even doorgespit:

Airheart (Switch) 2.50
Foreclosed (Switch) 4.99
Urban Flow Extended Ed. (Switch) 0.99

De eerste is een best aardig uitziende (en spelende) Rogue-Lite TwinStick shooter, tweede een FPS Cyberpunk shooter / adventure game en Urban Flow lijkt me wel bekend.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Voor Switch...

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/17000/17253.300.jpg?cb=1521154252

Had zin om mahjong te spelen en deze was in de aanbieding.
..Er was er nog 1 in de aanbieding, maar die had geen mooie plaatjes

avatar van Eraser2
PS Plus Extra abbo genomen. Ik zit de komende tijd gebakken op de Ps5 qua games!


avatar van Sinner
Tot nog toe, zonder de Eshop aanbiedingen al een hele goede dag geweest!

Mutant Year Zero Deluxe Edition (Xbox) 20
Triangle Strategy (Switch) 34.99
Turtles Cowabunga Collection (Switch) 39.99

Ik ging voor de Turtles Cowabunga collection naar de plaatselijke Media Markt, ging nog even voor een koffie en kwam op mijn wandelroute langs de intertoys waar Triangle Strategy toch behoorlijk afgeprijsd lag en tot mijn verbazing ook Mutant Year Zero in de spec ed. in een budget bak eveneens voor maar 20 euro te verkrijgen was, in spec ed. En die kom je al helemaal niet zo snel meer tegen, en stond erg hoog op mijn lijst want het is een behoorlijk goede TBS.

Ik happy. En dan zijn de Switch sales nog niet eens langsgefietst.

avatar van Eraser2
Net even in de Eshop gekeken en toch aardig geslaagd:

- Oceanhorn: Monster of Uncharted Seas € 4,94
- Evoland Legendary Edition € 4,99
- Deponia Collection slechts € 3,99(!!)

Heb nog iets meer dan € 4,00 over. Die bewaar ik wel voor een volgende ronde deals.


avatar van AdrievMer86
Heb mijn Retro FIX wel weer te pakken voor een tijdje.

GOG GAMES: (bepaalde games met flinke aanbiedingen)

Warhammer: Chaosbane Slayer Edition
ELDERBORN Metal AF Edition
OUTBUDDIES DX
FlatOut 2
DOOM 64
Mashed
Animation Arts Collection
Steel Rats
Monster Bash HD + origineel
The Way
Inquisitor
Moto Racer 1 en 2
Shogo: Mobile Armor Division
Daikatana (via moddb Unofficial Daikatana Patch v1.3 toegepast)
Anachronox
NecroVisioN
NecroVisioN: Lost Company
Tower 57 Two-pack
Aliens versus Predator Classic 2000
Nosferatu: Wrath of Malachi
REVOLVER360 RE:ACTOR
Return to Castle Wolfenstein (via moddb RealRTCW 4.0 toegepast)
Clive Barker's Undying
Painkiller Black Edition
Darkest Dungeon met alle dlc voor 10tje
Apsulov: End of Gods
Alwa's Legacy
Alwa's Awakening
Disney's Hercules
Septerra Core: Legacy of the Creator
Outwars
Mortal Kombat Trilogy
The First Samurai + The Second Samurai Bundle
Street Racer
Blake Stone: Aliens of Gold
Epic Pinball: The Complete Collection
Spec Ops: The Line
LEGO DC Super-Villains Deluxe Edition
Wasteland 3: Colorado Collection
Eradicator
Bound By Flame
Kane & Lynch 2: Dog Days - Complete Edition
Crusader: No Remorse
Crusader: No Regret


STEAM GAMES: (bepaalde games met aanbiedingen)

Second Extinction
Midnight Fight Express
Symphony of War
Bloons TD 6
Teardown
Kingdom Rush Vengeance

Een volledige arcade lijst van steam games:
Geometry Wars™ 3: Dimensions Evolved
Boneraiser Minions
20 Minutes Till Dawn
Bounty of One
PACER
Panzer Paladin
Stick Fight The Game
Ex-Zodiac
Joe Danger 2: The Movie
UBERMOSH Collection
Iron Fisticle
Furious Angels
AFTERBURN
Sky Force Reloaded
Rigid Force Alpha - Soundtrack Bundle
Breakout: Recharged
Inexistence Rebirth
Force Reboot
Crystal Caves HD
pureya
Breakpoint
Marble It Up!
Missile Command: Recharged
Hotshot Racing Deluxe Edition
Miami Sunset Drive
HAYAI

Arcade Score Chaser Bundle
Deze bundel bevat:
Orbt XL
Diamo XL
Bing Bong XL
Righty Tighty XL
Pivot XL
Ding Dong XL
Super Bit Blaster XL
Bit Blaster XL

pixel games PACK
Deze bundel bevat:
Sigi - A Fart for Melusina
Sir Lovelot
Donut Dodo

The Lot
Deze bundel bevat:
Destructivator 2
Alien Death Mob

avatar van Sinner
AdrievMer86 schreef:
Heb mijn Retro FIX wel weer te pakken voor een tijdje.


So... 20 minuutjes per spel en je zit zo in 2023 denk ik

Maar ik ken het. First world problems. Het is er. Spotgoedkoop. Dus waarom niet. Beter te veel dan te weinig. Raak je ooit in een financiele crisis of chronisch ziek hoef je je in ieder geval nooit te vervelen.

Ik heb er maar eentje opgepikt uit de eshop deze week. In de laatste 10 minuutjes dan nog.

Inmost (Switch) 3.75

Zag er gewoon te mooi uit om te laten liggen. Sfeervolle pixel art platformer van een paar uur met wat fantasy en lichte horror elementen erin verweven.

avatar van Grovonion
Sinner schreef:
Raak je ooit in een financiele crisis of chronisch ziek hoef je je in ieder geval nooit te vervelen.
Zo lang je stroom kunt betalen om je consoles draaiende te houden...

avatar van Sinner
Grovonion schreef:
Zo lang je stroom kunt betalen om je consoles draaiende te houden...


Op het station hier heb je ook stopcontacten. Eigenlijk in zowat alle openbare gebouwen

avatar van AdrievMer86
PC:
- Risk of Rain 2 + Survivors of the Void Expansion Maar dan via kinguin website voor 10 euro.
- Gloomwood
- Zool Redimensioned

XBOX store:
- Power Ranger - Battle for the Grid SUPER EDITION aanbieding voor 20 euro.
- Pathfinder - Kingmaker Definitive Edition aanbieding voor 12 euro.
- Katana Kata aanbieding voor 6 euro.

Dinsdag ochtend nog fysiek: SEGA Megadrive Classics (Xbox One) binnengekomen.
Mooi voor de fysieke collectie en mooi naast de Rare Replay (Xbox One) fysieke versie en fysieke PS3 versie van Sonic's Ultimate Genesis Collection

Gloomwood ben ik echt benieuwd naar. Zag hem voorbij komen eenmaal op steam aan het struinen.
Deze Woensdag en Donderdag vrij en dus morgen ff checken. En wat arcade games doen.

Power Rangers vechtgame wou ik altijd al, al was de 40 euro prijs mij altijd iets 2 much.
Dit aangezien fighting games niet meer helemaal mijn strength zijn tegenwoordig. Maar 20 euro is prima voor Super Edition.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:56 uur

geplaatst: vandaag om 10:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.