De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied? #2
zoeken in:
4
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 28 augustus 2023, 20:23 uur
Digitaal gehaald:
https://www.gamesmeter.nl/game/18915
https://www.gamesmeter.nl/game/19977
Voor die Sci-Fi-RTS-Card-Strategy-Mecha-RPG fix!
https://www.gamesmeter.nl/game/18915
https://www.gamesmeter.nl/game/19977
Voor die Sci-Fi-RTS-Card-Strategy-Mecha-RPG fix!
6
geplaatst: 28 augustus 2023, 20:26 uur
Mooie collectie! Als ik ooit de ruimte heb dan wil ik ook alles mooi uitstallen
Gister was ik trouwens naar de Retro Gamebeurs in Tilburg. Daar was ik al een aantal jaar niet geweest en ik was aangenaam verrast hoe groot het nu was!
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/0/213.jpg?cb=1493154144
En daar heb ik Golden Sun gescoord voor 15 euro (losse cartridge) Nooit gespeeld, dus ben benieuwd. In ieder geval erg veel zin om weer op een handheld te spelen.
2
geplaatst: 28 augustus 2023, 22:13 uur
Princess Piranha schreef:
Gister was ik trouwens naar de Retro Gamebeurs in Tilburg. Daar was ik al een aantal jaar niet geweest en ik was aangenaam verrast hoe groot het nu was! .
Ik heb daar ook rodgelopen, misschien de volgende keer eens een GM afspraak maken. Tilburg zal wel centraler liggen dan andere beurzen. Gister was ik trouwens naar de Retro Gamebeurs in Tilburg. Daar was ik al een aantal jaar niet geweest en ik was aangenaam verrast hoe groot het nu was! .
In 16 jaar hebben we het al vaker over een treffen gehad, maar naar mijn weten (of toch iig niet met mij) nog geen gehad
1
geplaatst: 29 augustus 2023, 00:58 uur
AdrievMer86 schreef:
Ja volgens mij wel. Was namelijk op zoek naar een ps4 of ps5 versie.
Maar kwam alleen fysiek de xbox versie tegen. Nou ja ik heb zelf een xone x en series x, dus no problem.
Ja volgens mij wel. Was namelijk op zoek naar een ps4 of ps5 versie.
Maar kwam alleen fysiek de xbox versie tegen. Nou ja ik heb zelf een xone x en series x, dus no problem.
Nou ik weet dat er via LRG ook een Fysieke Switch versie van is uitgekomen.
Het is overigens een verrassend leuke en grappige game. Eventjes op de PC geprobeerd terwijl ik me door al die Humble Bundles werkte maar het speelt beter dan je zou verwachten afgaande op screenshots.
7
centurion81 (moderator)
geplaatst: 29 augustus 2023, 09:33 uur
Switch Lite verkocht, vond dat scherm toch te klein en had dus voor 2 weken terug een normale Switch gekocht weer. Speelt echt veel lekkerder wmb, ook voor mensen met wat grotere handen.
Toen mijn eerste Switch werd gestolen, raakte ik ook BOTW, Mario Odyssey, YS 8 en MK8 kwijt, die cartridges zaten in de pouch :s
Maar gisteren alvast weer 1 teruggekocht:
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/12000/12110.300.jpg?cb=1673277465
Benieuwd naar de booster pass ook
..Heb trouwens de oude dock en joycon grip van de gestolen Switch nog, die ga ik op onze thuiswerkplek neerzetten bij het scherm waar ik normaal mijn laptop aan koppel, kan ik eventueel ook switchen als het beneden druk is met kids oid
Eerder deze week in sale gehaald:
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/16000/16135.300.jpg?cb=1692991053
Toen mijn eerste Switch werd gestolen, raakte ik ook BOTW, Mario Odyssey, YS 8 en MK8 kwijt, die cartridges zaten in de pouch :s
Maar gisteren alvast weer 1 teruggekocht:
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/12000/12110.300.jpg?cb=1673277465
Benieuwd naar de booster pass ook
..Heb trouwens de oude dock en joycon grip van de gestolen Switch nog, die ga ik op onze thuiswerkplek neerzetten bij het scherm waar ik normaal mijn laptop aan koppel, kan ik eventueel ook switchen als het beneden druk is met kids oid
Eerder deze week in sale gehaald:
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/16000/16135.300.jpg?cb=1692991053
1
geplaatst: 30 augustus 2023, 21:29 uur
Grovonion schreef:
In 16 jaar hebben we het al vaker over een treffen gehad, maar naar mijn weten (of toch iig niet met mij) nog geen gehad
(quote)
Ik heb daar ook rodgelopen, misschien de volgende keer eens een GM afspraak maken. Tilburg zal wel centraler liggen dan andere beurzen. In 16 jaar hebben we het al vaker over een treffen gehad, maar naar mijn weten (of toch iig niet met mij) nog geen gehad
Ah tof jij was er ook! Pas toen ik op de beurs rondliep dacht ik eraan dat er best wel eens iemand van Gamesmeter daar kon zijn haha. Misschien wel een leuk idee voor de volgende editie inderdaad
3
geplaatst: 31 augustus 2023, 20:36 uur
Ik was ook met een groep vrienden bij de Retrogamebeurs in Tilburg Grovonion en Princess Piranha. Volgende keer ben ik sowieso ook weer bij.
5
geplaatst: 6 september 2023, 22:06 uur
Vanmiddag in de nu afgelopen Steam Sale:
Mortal Shell (Steam) 2.99
Mortal Shell (Switch) 2.49
Sniper Elite 3 + Season Pass (Steam) 4.5
Merkte dat ik 1, 2 en 4 al in mijn library had uit bundels. Dus maar even aangevuld met 3. Een rits titels waar ik sowieso al langer interesse voor heb om ze een op het gemak te spelen. (had ze van de zomer zelfs eens in mijn mandje bij nedgame). Scheelt toch weer ettelijke pleuro.
Ja. Ik heb me Mortal Shell 2x aangeschaft. Ik weet dat hij prima draait op mijn PC. En dat het een meer dan behoorlijke Dark-Souls-achtige game. Echter waren de meningen bij de Switch nogal verdeeld. De ene vond het hartstikke geslaagd en een prima prestatie dat ze de game erop hebben laten draaien (zeker na de diverse patches), de ander vond het matig en op het onspeelbare af. Maar
voor nog geen 5 euro ga ik niet moeilijk doen denk ik dan. (had nog bijna 2 muntjes op de Switch) Ervaar ik het zelf even. Er zitten toch twee modussen in - standaard - waar je het verhaal doorloopt, en een soort rogue-like versie, die sommigen blijkbaar nog meer plezier oplevert dan de gewone versie.
Mortal Shell (Steam) 2.99
Mortal Shell (Switch) 2.49
Sniper Elite 3 + Season Pass (Steam) 4.5
Merkte dat ik 1, 2 en 4 al in mijn library had uit bundels. Dus maar even aangevuld met 3. Een rits titels waar ik sowieso al langer interesse voor heb om ze een op het gemak te spelen. (had ze van de zomer zelfs eens in mijn mandje bij nedgame). Scheelt toch weer ettelijke pleuro.
Ja. Ik heb me Mortal Shell 2x aangeschaft. Ik weet dat hij prima draait op mijn PC. En dat het een meer dan behoorlijke Dark-Souls-achtige game. Echter waren de meningen bij de Switch nogal verdeeld. De ene vond het hartstikke geslaagd en een prima prestatie dat ze de game erop hebben laten draaien (zeker na de diverse patches), de ander vond het matig en op het onspeelbare af. Maar
voor nog geen 5 euro ga ik niet moeilijk doen denk ik dan. (had nog bijna 2 muntjes op de Switch) Ervaar ik het zelf even. Er zitten toch twee modussen in - standaard - waar je het verhaal doorloopt, en een soort rogue-like versie, die sommigen blijkbaar nog meer plezier oplevert dan de gewone versie.
3
geplaatst: 8 september 2023, 15:08 uur
Fae Farm (Switch) volle pond 60. Maar de eerste DLC'S zijn wel gratis volgend jaar.
3
geplaatst: 9 september 2023, 23:14 uur
Shadow of the Tomb Raider (PS4) voor 9,99
Heb ook nog 15 euro Switch tegoed en het stikt van de deals weer eens. Nog even rustig overwegen wat ik haal.
Heb ook nog 15 euro Switch tegoed en het stikt van de deals weer eens. Nog even rustig overwegen wat ik haal.
0
geplaatst: 10 september 2023, 22:04 uur
jellecomicgek72 schreef:
Sinds vrijdag ook eindelijk een ps5 in bezit
hopelijk nog met die korting tot 464€ (of zoiets)?Sinds vrijdag ook eindelijk een ps5 in bezit
5
geplaatst: 12 september 2023, 12:19 uur
Met de aankomst van de toekomstige kat heb ik me er alvast op voorbereid om (eindelijk) nog eens achter die pc weg te kruipen en me neer te ploffen in de zetel voor de PS5 (met de nodige frustraties van mijn vrouw, gezien ik dan de TV inpik). Hierbij heb ik besloten om me nog eens door het hele Demon Souls, Dark Souls, Bloodborne, Sekiro en Elden ring gegeven te knallen.
Bijgevolg zijn de volgende aankopen uitgevoerd via de playstation network om de hele collectie volledig te maken, hoewel ik zowat de meerderheid al had op de PC:
- Dark Souls Remastered
- Dark Souls 2: Scholar of the First Sin
- Dark Souls 3: Season Pass
- Bloodborne: The Old Hunters DLC (dit is het enige dat ik nog niet gespeeld heb)
Bijgevolg zijn de volgende aankopen uitgevoerd via de playstation network om de hele collectie volledig te maken, hoewel ik zowat de meerderheid al had op de PC:
- Dark Souls Remastered
- Dark Souls 2: Scholar of the First Sin
- Dark Souls 3: Season Pass
- Bloodborne: The Old Hunters DLC (dit is het enige dat ik nog niet gespeeld heb)
8
geplaatst: 13 september 2023, 13:41 uur
Pre order Evercade Duke Nukem Collection 1+2 Bundle
- Duke Nukem 1 + 2 Remastered
- Duke Nukem 3D: Total Meltdown
- Duke Nukem: Time to Kill
- Duke Nukem: Land of the Babes
- Duke Nukem Advance
https://www.nedgame.nl/evercade/evercade-duke-nukem-collection-1-2-bundle.7876899090.cover.small.webp?1694442422
- Duke Nukem 1 + 2 Remastered
- Duke Nukem 3D: Total Meltdown
- Duke Nukem: Time to Kill
- Duke Nukem: Land of the Babes
- Duke Nukem Advance
https://www.nedgame.nl/evercade/evercade-duke-nukem-collection-1-2-bundle.7876899090.cover.small.webp?1694442422
4
geplaatst: 13 september 2023, 21:46 uur
Lunark gehaald op de Switch (€13,99)
Net een klein stukje gespeeld en ik vind het zeer veelbelovend. Al kan ik me voorstellen dat lang niet iedereen het wat vindt.
Net een klein stukje gespeeld en ik vind het zeer veelbelovend. Al kan ik me voorstellen dat lang niet iedereen het wat vindt.
6
centurion81 (moderator)
geplaatst: 15 september 2023, 06:54 uur
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/19000/19214.300.jpg?cb=1636205692
Gisteren eerste hoofdstuk van de adventure gespeeld/-sport. Het voelt zowaar als een (lichte) work out!
Gisteren eerste hoofdstuk van de adventure gespeeld/-sport. Het voelt zowaar als een (lichte) work out!
4
geplaatst: 15 september 2023, 17:18 uur
Het was weer zover
Apple IPhone 15 Pro Max
https://store.storeimages.cdn-apple.com/4668/as-images.apple.com/is/iphone-15-pro-finish-select-202309-6-7inch-naturaltitanium?wid=5120&hei=2880&fmt=p-jpg&qlt=80&.v=1692845702708
Apple Watch Ultra 2
https://store.storeimages.cdn-apple.com/1/as-images.apple.com/is/MT5T3ref_VW_34FR+watch-49-titanium-ultra2_VW_34FR+watch-face-49-alpine-ultra2_VW_34FR?wid=5120&hei=3280&bgc=fafafa&trim=1&fmt=p-jpg&qlt=80&.v=T3paZEFPUjVrU0VBR2F6MFBQSlZEQkZPYUtzeTRQVVJ5RG0wcnpadi96L1VYSXRUN1VQK3Nhb1hTK1VFYms2a0IzMDBvaSthcUJDc2lUMklaVFdPN2M3VlVnN2o1MzlNNzJ6V2lBNm12Z3VmY0EzcE04TzlWK1ZjdzFEemN3Y0N3SHBtSkFCVG00emNCNnZZdmx1anRJNGlHOFl6S0RBZW5kOVRmcVQwcUxWS1VLU1NaeUN4Y0oyZ1lKUEFiV3dqekx6L21RZ2F1Tm5ZWmdlMjhIN2tFUT09
Apple IPhone 15 Pro Max
https://store.storeimages.cdn-apple.com/4668/as-images.apple.com/is/iphone-15-pro-finish-select-202309-6-7inch-naturaltitanium?wid=5120&hei=2880&fmt=p-jpg&qlt=80&.v=1692845702708
Apple Watch Ultra 2
https://store.storeimages.cdn-apple.com/1/as-images.apple.com/is/MT5T3ref_VW_34FR+watch-49-titanium-ultra2_VW_34FR+watch-face-49-alpine-ultra2_VW_34FR?wid=5120&hei=3280&bgc=fafafa&trim=1&fmt=p-jpg&qlt=80&.v=T3paZEFPUjVrU0VBR2F6MFBQSlZEQkZPYUtzeTRQVVJ5RG0wcnpadi96L1VYSXRUN1VQK3Nhb1hTK1VFYms2a0IzMDBvaSthcUJDc2lUMklaVFdPN2M3VlVnN2o1MzlNNzJ6V2lBNm12Z3VmY0EzcE04TzlWK1ZjdzFEemN3Y0N3SHBtSkFCVG00emNCNnZZdmx1anRJNGlHOFl6S0RBZW5kOVRmcVQwcUxWS1VLU1NaeUN4Y0oyZ1lKUEFiV3dqekx6L21RZ2F1Tm5ZWmdlMjhIN2tFUT09
2
geplaatst: 15 september 2023, 18:32 uur
Heb ik me nog niet aan gewaagd. Ook al lijkt hij me best interessant...een pixelart versie van Flashback.
1
geplaatst: 15 september 2023, 22:38 uur
Sinner schreef:
Heb ik me nog niet aan gewaagd. Ook al lijkt hij me best interessant...een pixelart versie van Flashback.
(quote)
Kende deze nog niet, maar wel heel erg flashback vibe, maar ff op de wishlist!
1
geplaatst: 15 september 2023, 22:48 uur
Als ik het goed begrijp is dit nu ook een echte gaming console? Aantal grote games worden hier op uitgebracht, waaronder de nieuwe assassin’s creed bijv. Benieuwd of dit gewoon een concurrent wordt van de steamdeck, rog ally etc..
Ga je het daar ook voor gebruiken? Vette aankopen in elk geval!
0
geplaatst: 15 september 2023, 23:17 uur
Allright. Word deze wellicht toch geen Switch aankoop in de toekomst:
Batman: Arkham Collection (Xboxone) 11.99
Maar met nog 1. 5 game + alle DLC te gaan? En voor 11.99? Tja. Als de prijs juist is dan hap je gewoon toe. Boeit het 'waarop' ook niet.
Batman: Arkham Collection (Xboxone) 11.99
Maar met nog 1. 5 game + alle DLC te gaan? En voor 11.99? Tja. Als de prijs juist is dan hap je gewoon toe. Boeit het 'waarop' ook niet.
1
geplaatst: 16 september 2023, 11:56 uur
mrdig schreef:
Als ik het goed begrijp is dit nu ook een echte gaming console? Aantal grote games worden hier op uitgebracht, waaronder de nieuwe assassin’s creed bijv. Benieuwd of dit gewoon een concurrent wordt van de steamdeck, rog ally etc..
(quote)
Nou gaming console gaat wat ver, maar was wel verrast wat er straks op kan. RE Village en 4 remake. Ook idd AC.
Maar heb hem vooral aangeschaft omdat ik een Apple fanboy ben
0
geplaatst: 16 september 2023, 13:13 uur
Manny Calavera schreef:
(afbeelding)
Net besteld, zal dit weekend wel ergens binnen komen.
Toch maar even deel 1, 2 en 3 spelen voordat ik aan 4 start.
(afbeelding)
Net besteld, zal dit weekend wel ergens binnen komen.
Toch maar even deel 1, 2 en 3 spelen voordat ik aan 4 start.
Beetje late reactie haha. Maar vroeg me af of deze Uncharted spellen goed te spelen zijn op de PS5? Waarschijnlijk wel, maar was even benieuwd omdat ik ze voor een schappelijke prijs zag liggen bij Game Mania.
2
geplaatst: 16 september 2023, 13:13 uur
Sinner schreef:
Het pakt me echt gelijk goed beet. Flashback is de grote inspirator inderdaad, de animaties zijn nagenoeg hetzelfde als daarin. Maar de cutscenes en de pixelart stijl zijn zo mooi. Echt genieten.
0
geplaatst: 16 september 2023, 13:58 uur
IH88_Trinity schreef:
Beetje late reactie haha. Maar vroeg me af of deze Uncharted spellen goed te spelen zijn op de PS5? Waarschijnlijk wel, maar was even benieuwd omdat ik ze voor een schappelijke prijs zag liggen bij Game Mania.
(quote)
Werkt prima. Heb ze nog niet allemaal gespeeld, maar ik neem aan dat de rest ook voldoet.
Maar je speelt wel oude games. Ik had er bij deel 1 wel enige moeite mee, maar dat is meer omdat gamen evolueert.
0
geplaatst: 16 september 2023, 14:07 uur
Manny Calavera schreef:
Werkt prima. Heb ze nog niet allemaal gespeeld, maar ik neem aan dat de rest ook voldoet.
Maar je speelt wel oude games. Ik had er bij deel 1 wel enige moeite mee, maar dat is meer omdat gamen evolueert.
(quote)
Ik ben nu bezig met Jedi: Fallen Order en Far Cry 6. Nieuwere games dus, maar omdat ik gek ben op adventure games wil ik de oudere Uncharted games ook wel eens spelen. Uiteraard ook Uncharted 4 en The Lost Legacy (die heb jij volgens mij ook). Plus Tomb Raider 2 en 3 (Rise en Shadow). Maar voor de rest hou ik het bij nieuwe games.
0
geplaatst: 16 september 2023, 14:08 uur
IH88_Trinity schreef:
Ik ben nu bezig met Jedi: Fallen Order en Far Cry 6. Nieuwere games dus, maar omdat ik gek ben op adventure games wil ik de oudere Uncharted games ook wel eens spelen. Uiteraard ook Uncharted 4 en The Lost Legacy (die heb jij volgens mij ook). Plus Tomb Raider 2 en 3 (Rise en Shadow). Maar voor de rest hou ik het bij nieuwe games.
(quote)
Ja, ik heb alle Uncharteds gekocht. Maar het duurt nog wel effe voor ik alles heb gespeeld. Het aanbod is enorm met oude PS klassiekers en nieuwe titels. Dus ik speel er af en toe eentje. Maar het werkt goed en elke gamer hoort denk ik een keer de Uncharted reeks te spelen.
* denotes required fields.