menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied? #2

zoeken in:
The Rumble Fish 2 (Switch) 15 Fysiek

Weliswaar 2dehands maar boeit niet zo. Begint zich toch te lonen om ook daar zo af en toe eens naar tweedehandsgames te kijken. Is al de derde keer of zo dat ik een echte meevaller heb.

Tijdje terug de Asus Rog Ally in een impuls gekocht, doordat het Windows draait leek mij het perfect voor Xbox (pc) GamePass games on the go of vanaf de luie bank. En dat is ook zo, ideaal voor die kleinere hidden gem Indie games in GamePass. Triple A games zal ik er niet zo snel op spelen want daar heb ik de SeriesX wel voor. Alhoewel via je eigen WiFi netwerk bijv fifa23 spelen via cloud Gaming gaat ook perfect.

Daarnaast ook cool voor emulators en ook Steam. Zo heb ik eergisteren Full Void gekocht en helemaal uitgespeeld, nadat ik zag dat deze game als console exclusive voor de Evercade uitkomt: https://twitter.com/evercaderetro/status/1686142217222541313?s=46&t=STnHXx4eHojPYpJ4oAsV-Q

Full Void (2023) - GamesMeter.nl raakt al mijn nostalgie sweet spots zoals ook Planet of Lana dat deed. Helemaal in de stijl van Another World en Heart of Darkness. Wel wat kort en daarom wat te duur maar heb er van genoten. Aanrader wat mij betreft. En hier dan nog de Ally in haar glorie:

https://i.imgur.io/B57Srlr_d.webp?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

Nou ja ook weer een paar aardige deals op de Eshop. Had nog 7 euro aan coins dus de schade bleef erg beperkt:

Brotato (Switch) 4.99
Nexomon (Switch) 4.99
Spinfrog All aboard the frog copter (Switch) 6.23

In totaal met de korting van de coins nog geen 10tje dus...

Heb ook met punten een Switch spelletje gekocht namelijk SteamWorld Heist.

Platinum Collection - Build your own Bundle (August 2023) | Fanatical steam games.
Heb zelf gekozen voor: Teslagrad Remastered, Teslagrad 2 en TERRACOTTA.
3 goede games voor 10 euro. Niet slecht.

Greedland on Steam
Nog niet aangeschaft. Maar zal morgen achter laptop in mijn vrije weekend en koop hem dan.

Voor Xbox series heb ik Mortal Kombat 11 Ultimate+Mortal Kombat XL+Unjustice 2 Legendary voor nog geen 20 euro digitaal. 3 complete games, not bad.
Heb ze eigenlijk nog nooit goed gespeeld en prima prijs op deze manier.

EDIT: Greedland gekocht met nog 2 steam games.
Jupiter Hell on Steam
Doomsday Hunters on Steam
Doomsday Hunters is 9 jaar in ontwikkeling geweest. Erg benieuwd naar deze twin stick shooter.

Nog wat steam games aangeschaft. Maar ff dimmen nu Adrie.
Rise of the Triad heeft ook al ong. 200 levels en daarnaast nog teveel games om uit te spelen.
Met alleen maar late diensten werk dat je vanaf 12:15-21:40 uur bezig bent en dat vaak 3 tot 4 dagen achterelkaar. Te weinig tijd hier. Dit weekend en maandag vrij gelukkig.
Gister zowat gehele dag met rise of the triad bezig geweest op laptop.

- HYPERVIOLENT on Steam
- Battle Brothers via kinguin een steam key voor 12 euro.
- Into the Breach via kinguin een steam key voor 4 euro.

Hyperviolent een soort van Doom, Dead Space en System Shock mengsel. Vroegtijdige toegang nog.

- Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge on Steam 16 euro via kinguin.
- Tumblebugs on Steam ong. 8 euro aanbieding.
- MELTY BLOOD: TYPE LUMINA on Steam 25 euro aanbieding.

Mercury meltdown is best een goede physics based puzzle game, redelijk wat tijd ingestoken in de PSP versie

Een psvr2. Om mezelf te verwennen. Is er een forum hiervoor hier? Ik kan deze niet vinden.

centurion81 (moderator)
drezic schreef:
Een psvr2. Om mezelf te verwennen. Is er een forum hiervoor hier? Ik kan deze niet vinden.

Platforms/PlayStation/PS VR

Xbox store: paar dagen geleden nog met de capcom deals erbij.
Ghost 'n Goblins Resurrection 15 euro aanbieding.
Capcom Fighting Bundle voor 27 euro aanbieding.

PS store:
ENDER LILIES: Quietus of the Knights 15 euro aanbieding.
Wreckfest - Complete Edition 15 euro aanbieding.

Switch store:
Vampire Survivors voorbestelling. En de 2 dlc erbij besteld.
Persona 3 Portable en Persona 4 Golden Bundel ong. 25 euro aanbieding.
Chronicles of 2 Heroes: Amaterasu's Wrath 14 euro aanbieding.

Fysiek:
Xbox Series X/S Play & Charge Kit
Theatrhythm Final Bar Line (Nintendo Switch)
Mato Anomalies - Day One Edition (PS4) ong. 15 euro
Story of Seasons: Pioneers of Olive Town (PS4) ong. 15 euro.

centurion81 (moderator)
Tweedehands refurbished Nintendo Switch 2019 V2 met een pro controller! Samen 280 euro

centurion81 schreef:
Tweedehands refurbished Nintendo Switch 2019 V2 met een pro controller! Samen 280 euro

Niet weer verliezen op vakantie he

Heel erg cool! Ben benieuwd of je hem tof vond. Zoja, probeer dan ook hun nieuwe budget titel, Deliverance & Reign. Die overigens enorm geent is op Fate Hunters.

Kleine en bescheiden ontwikkelaars, zo gaf eentje in een reactie op Steam aam zich geen zorgen te maken ooit aandacht te krijgen van IGN .

Twee op de Switch Eshop.

Ken Follet's Pillars of the Earth (Switch) 1.99
Bad Dudes / Two Crude Dudes (Switch) 2.99

Stonden al een tijdje op de lijst.

Games zijn binnengekomen en hieronder afbeeldingen met alles bij elkaar.
Heb er nog wat extra games bij aangeschaft zoals je in afbeelding ziet.
Het waren allemaal games in de aanbieding. Meeste games 18 euro per stuk.
https://i.postimg.cc/Ss5XNw1f/IMG-20230819-230028.jpg
https://i.postimg.cc/RhHRTrWg/1692467291628.jpg
https://i.postimg.cc/kM0wg5Hz/1692467291619.jpg

Digitaal nog Loop Hero (xbox) aangeschaft. Was hier onverwacht 3 uren achterelkaar mee bezig. Addictive!
Er komt een fysieke switch versie uit en een collectors edition. Maar zie dat misschien later nog wel eens.

En verder nog fysieke games besteld die als het goed is allemaal Dinsdag binnenkomen.
Willy Jetman Astro Monkey's Revenge Sweeper's Edition (PlayStation 4) 15 euro
Void Bastards (PlayStation 4) 12 euro
Forager (PlayStation 4) 18 euro
Armello Special Edition (PS4) 13 euro
Super Bomberman R - Shiny Edition (PS4) 15 euro
Into the Breach (Switch) 21 euro

Oke dat is voor nu wel ff genoeg denk ik zo.

Ja gisteravond/nacht nog ff wat extra fysieke games erbij besteld.
Voor nu is het echt genoeg besteld.

Holy Potatoes Compendium (Switch) 13 euro
Aggelos (PlayStation 4) 12,50 euro
Demon Turf (Xbox One) 12 euro
Dungeon of the Endless (PlayStation 4) 18 euro
The Inner World: The Last Wind Monk (PlayStation 4) 12 euro
Hotline Miami Collection (PlayStation 4) 18 euro

Heb nu wel echt mijn fysieke indie/retro inspired fix volbracht voor de al grote game collectie.

EDIT: zag de fysieke versie van Blasphemous 2 ineens. Dus die erbij in pre-order.
Blasphemous 2 (PS5) 35 euro
En kon deze ook niet laten voor 30 euro: Akai Katana Shin (Playstation 4)

centurion81 (moderator)
AdrievMer86 schreef:

Voor nu is het echt genoeg besteld.

Voor dit weekend bedoel je dan toch?

centurion81 schreef:
(quote)

Voor dit weekend bedoel je dan toch?

Haha ja precies.

Die goede deals doen het hem met die vette indie en retro inspired games.
Wou het nu ook alleen weer fysiek houden.
Maar zag zonet weer wat mooie digitale playstation deals.

Moonlighter complete edition voor 5 euro.
Shantae and the seven sirens voor 15 euro.
Burnout Paradise Remastered voor 6 euro.

Ridge Racer Type 4 nu ook voor ps4 en ps5. 10 euro. Mooi naast mijn fysieke psx exemplaar.

Zo de rest is al binnen en had er meer games bij besteld.
Had er gelijk een kast bij besteld om de games morgen allemaal te sorteren.
Mijn huidige opberg kast is te vol en heb geen overzicht meer.

https://i.postimg.cc/3J5vsP7G/games010011.jpg
https://i.postimg.cc/pTssGR3K/games010012.jpg
Oh ja Into the Breach vergeten in afbeeldingen te zetten. Maar goed, die is ook binnen.
Weer een verzameling van deals afzoeken. Mediamarkt, coolshop, amazon, nedgame etc. goed afstruinen en het meeste voor 18 euro, 15 euro aan de haak geslagen. Alleen Into the breach 21 euro en Akai Katana Shin dus 30 euro.
Crosscode (ps4) komt morgen binnen die 22 euro was.

https://i.postimg.cc/C1qRFzjV/IMG-20230825-221454.jpg
crosscode dus 22 euro. moonscars 22 euro. wanted dead collectors edition 35 euro. de rest 8 euro per stuk.
Weer een paar games van Soedesco (van eigen bodem) om de collectie aan te vullen.

Digitaal Armored Core 6 voor steam gekocht. Steam key via Yuplay website voor 43 euro.
Zou hem eerst niet kopen en toch gedaan.
Al groot stuk van gespeeld in steamos/holoiso op desktop pc. Goede performance en graphics.
De gameplay is wel oke, al niet zo lovend als de meeste recensies beweren. De besturing is wat trial en error.
Maar moet nog wat meer ervan spelen om een echt goed beeld van te krijgen. De customization van de mechs is wel echt diep.

Wauw ik ben onder de indruk van je fysieke Ps4 collectie (ook een beetje jaloers). Je moet toch inmiddels al enorm wat hebben staan.

Eraser2 schreef:
Wauw ik ben onder de indruk van je fysieke Ps4 collectie (ook een beetje jaloers). Je moet toch inmiddels al enorm wat hebben staan.

Jaloers, ja snap ik. Sorry man en thanks!
Maar had het ook vaak als ik bepaalde youtubers bekeek met hun geweldige collecties.
Dat motiveerde me ook om fysiek te blijven verzamelen.
Voor een lange tijd kocht ik steeds nieuwere games voor de volle pond.
Maar doe dat nu al een dik jaar niet meer en ben nu echt bewust aan het wachten op sales en zoeken op prijs kwaliteit verhouding games.
Deed het een lange tijd met steam games en ga nu weer volledig verder met mijn fysieke verzameling.
En nu dus meer indie, retro-inspired games verzamelen.
De commerciele AAA games worden vaak toch erg cheap op een gegeven moment. Zit dan amper waarde en interesse in.
De ps4 verzameling is nu wel echt groot inderdaad.
Zet mijn nieuw kastje maandag inelkaar (dit weekend werken namelijk) en ga dan alles opnieuw sorteren.
Laat later wel eens de collectie zien. Maar het sorteren gaat nog wel ff duren.

Een groot gedeelte van AdrievMer86's game collectie is hier: LINK
De link gaat gelijk naar de afbeeldingen galerij via postimage waar ik het op heb gezet.

Oké hier is een groot gedeelte van mijn verzameling en het is nog lang niet alles.
Maar heb wel wat gesorteerd in het nieuw kastje en best aardig, ook al is het niet op alfabetische volgorde.
Ga nog een extra kast/opslag plaats creëren over een tijdje.
Om het nog meer overzichtelijk te maken allemaal.

AdrievMer86 schreef:
Zo de rest is al binnen en had er meer games bij besteld.
Had er gelijk een kast bij besteld om de games morgen allemaal te sorteren.
Mijn huidige opberg kast is te vol en heb geen overzicht meer.

(afbeelding)
(afbeelding)
Oh ja Into the Breach vergeten in afbeeldingen te zetten. Maar goed, die is ook binnen.
Weer een verzameling van deals afzoeken. Mediamarkt, coolshop, amazon, nedgame etc. goed afstruinen en het meeste voor 18 euro, 15 euro aan de haak geslagen. Alleen Into the breach 21 euro en Akai Katana Shin dus 30 euro.
Crosscode (ps4) komt morgen binnen die 22 euro was.
Demon Turf, is dat een xbox exclusive (fysiek)?

Grovonion schreef:
(quote)
Demon Turf, is dat een xbox exclusive (fysiek)?

Ja volgens mij wel. Was namelijk op zoek naar een ps4 of ps5 versie.
Maar kwam alleen fysiek de xbox versie tegen. Nou ja ik heb zelf een xone x en series x, dus no problem.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:25 uur

geplaatst: vandaag om 11:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.