menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied? #2

zoeken in:
2023 begint lekker. PS5 via Amazon was al in depot hier in Nederland, wordt 'ie ineens gecanceld en retour gestuurd....

Als iemand nog een plek weet voor een PS5, let me know!

centurion81 (moderator)
Las dat Media Markt ze nu het beste verkrijgbaar heeft,maar dat is denk ik net als met het beschrijven van een pristiene plek in de Lonely Planet: als je het schrijft is het vervolgens niet meer waar:p

Maar wel balen man!

Voor een paar tientjes meer vanmiddag toch nog een nieuw exemplaar over kunnen nemen van iemand uit de buurt!

https://www.nedgame.nl/playstation-5/uncharted-legacy-of-thieves-collection.9732726619.cover.webp?1644411530
https://www.nedgame.nl/playstation-4/uncharted-the-nathan-drake-collection--playstation-hits-.4525762503.cover.webp?1644423824
https://www.nedgame.nl/playstation-4/god-of-war--playstation-hits-.4822965884.cover.webp?1644423821
Die erbij besteld (en God of War Ragnarok zat er al bij). Moet dus eerst beginnen met een inhaalslag van deze reeksen

Super tof! Geniet ervan. God Of War 2018 draait ook als een pareltje op de Ps5.

Op de ps5 :

Ni No Kuni: Wrath of the White Witch
Resident Evil : Village
Tales of Arise
Ratchet & Clank : Rift Apart

Eraser2 schreef:

Ik heb nog 30 euro te besteden bij de Game Mania en dat zal denk ik Nier Automata worden.

Uiteindelijk ook nog een voucher bij het afrekenen van €7,50 kwam ik achter dus NIER Automata voor de Switch heeft me €1,45 gekost vandaag.

Wilde eigenlijk niets meer kopen... maar als je dan met je vriendin moet gaan winkelen, dan wil ik zelf ook wat. En ben best verrast door een paar prijzen, die goedkoper waren dan online.

Quarry (PS5) - €20
House of Ashes (PS5) - €15

New Tales from the Borderlands (PS4) - €10... en dan zit Tales from the Borderlands er ook bij!
Sifu - Vengeance Edition (PS4) - €20 versie met steelbook en artbook
Agents of Mayhem (PS4) - €5
Ice Age Scrat's Nutty Adventure (PS4) - €1 bij de kringloop

TonyTHorror schreef:
New Tales from the Borderlands (PS4) - €10... en dan zit Tales from the Borderlands er ook bij!

Even uit nieuwsgierigheid van mijn kant: staat de 'oude' Tales from the Borderlands gewoon op de disc of zit er een downloadcode bij?

DarthSolidKevin schreef:
(quote)

Even uit nieuwsgierigheid van mijn kant: staat de 'oude' Tales from the Borderlands gewoon op de disc of zit er een downloadcode bij?
Helaas als code.

Dat is dan weer jammer. Ik wil de originele Tales from the Borderlands nog een keer op disc halen, dus dit was wel een leuke combinatie geweest.

V-Rally 4 Voor die paar eurootjes wou ik de gok wel wagen.

Eindelijk deze gevonden voor een mooi prijsje! Arkham collectie is nu compleet!
https://i.postimg.cc/QNH430LD/E2-AE1309-9-D95-4-EA7-8113-32-BB14-E7-CAA1.jpg

Via het geld van me Microsoft rewards heb ik Lego Pirates of the Carribean gekocht.

Ideaal zulke spelletjes voor low budget.

Fire Emblem Engage

yeah, me too, in de Divine Edition met mooi steelbook.

Xbox One overgenomen voor een vriendenprijsje, de volgende games nog erbij besteld:

Mirror's Edge (2008)
Gears of War (2006) (ultimate edition)
Gears of War 2 (2008)
Gears of War 3 (2011)
Gears of War: Judgment (2013)

En ik kon het toch niet laten om ook nog wat PS4/5 shit mee te pikken:
Godfall (2020)
Werewolf: The Apocalypse - Earthblood (2021)
Ni no Kuni II: Revenant Kingdom (2018) (PS4, omdat de Switch versie als een DROL draait handheld)

Via mediamarkt:
- Marvel Midnight Suns (PS5) voor 35 euro
- New Tales from the Borderlands (PS5) voor 17 euro

Pre-Order: Dead Space Remake (PS5)
Had anders voor laptop gekocht voor 35 euro, al zit je dan met die te hoge pc specs.
Ben de laatste tijd weer met dead space 2008 en dead space 2 bezig op series s. En dead space 3 op pc via ea origin samen met een maat in coöp., high difficulty.
Blijven geweldige games en helemaal mijn ding.

Verder digitaal:
- Call of Duty Black Ops 3 met alle dlc (xbox) puur voor de zombies met zijn 14 zombie maps. Voor 33 euro in sale.
- Call of Duty WWII Gold Edition (xbox) maar 2 zombie maps in deze helaas. maar online mp word nog volop gespeeld en dus nog wel wat value. 23 euro in sale.
- Ghost Recon Wildlands Ultimate (xbox) 20 euro in sale.

Super Mario Kart 8 (Switch) 20

Tweedehands overgenomen van een vriend, ging samenwonen en vonden 2x dezelfde titel wat teveel van het goede. Prima voor mij. Kan ik die 48DLC tracks ook aanschaffen, aangezien mijn WiiU versie die niet heeft.

N64 Retro stuff

- Turok Dinosaur Hunter (compleet)
- Mystical Ninja Starring Goemon (compleet)

- 2 grote boeken kasten om mijn game collectie in op te bergen.

Ik had 3 oude kasten (met deuren) staan en heb alles er uit gehaald en dan heb ik het over Nes, Snes, Gamecube, Wii, Wii-U, Switch, X-box 360, X-box One, Ps4 en Pc games. En ik heb alles gecontroleerd op het fenomeen >disk rot<, en ik ben begonnen met de Gamecube games (want die schijnen het gevoeligst te zijn) maar na 60 keer het onderzocht te hebben vond ik helemaal niks alles was nog puntgaaf!. Maar goed na heel veel doosjes open te hebben gedaan vond ik 0% disk rot. Alle commotie voor niks dus maar ik ben blij dat alles nog zo goed is! en bewaar mijn games altijd in de doosjes. En als je het nu opstapelt of naast elkaar zet dat maakt helemaal niks uit als je ruimte maar niet vochtig is dan overleven de disks je zelf .

Edit: N64 Castlevania (Compleet)

Lekker duur maar ik kon het niet laten

Wat is duur, banjo? (quanta costa per favora)

SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake voor de switch
Evil West voor PS5
Gungrave G.O.R.E. voor PS5

En nog in de sale PS5:
Diablo II €16
Anthem (2019) €3

Grovonion schreef:
Wat is duur, banjo? (quanta costa per favora)

170 euro
maar het is nog wel zo goed als nieuw en tja.. ik trap hier wel eens vaker in.

Inderdaad een hele hap, op eBay lijken ze voor minder weg te gaan. Maar hangt natuurlijk sterk af van de conditie. Ikzelf heb ook een 170€ aankoop in het visier: Fire Emblem Path of Radiance. De enige in het Westen uitgekomen Fire Emblem die ik nog niet fysiek heb.

Grovonion schreef:
Fire Emblem Path of Radiance. De enige in het Westen uitgekomen Fire Emblem die ik nog niet fysiek heb.

Ja dan is de wil om die te bezitten heel sterk natuurlijk ik zou dat gewoon doen..

Alle uit de ps store geplukt.

Locoroco
Rogue Galaxy
Kaze and the wild masks
Sebastian loeb rally evo
Mxgp the official motorcross

Met de sluiting van de Wii U en 3DS eShops in het vooruitzicht heb ik een hele rits aan classics aangeschaft die ik, tot mijn grote schaamte, nog nooit heb gespeeld.

Wii U:

Donkey Kong Country
Donkey Kong Country 2: Diddy's Kong Quest
Donkey Kong Country 3: Dixie Kong's Double Trouble!
Donkey Kong 64
F-Zero
F-Zero X
F-Zero: Maximum Velocity
F-Zero: GP Legend
Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars
Metroid
Super Metroid
Metroid Fusion
Metroid: Zero Mission
Metroid Prime Hunters
The Legend of Zelda: Ocarina of Time
The Legend of Zelda: Majora's Mask
Paper Mario
Star Fox 64
Golden Sun
Golden Sun: The Lost Age
Super Mario Bros.
Super Mario Bros. 2
Super Mario Bros. 3
Super Mario World
Mario & Luigi: Superstar Saga
Mario & Luigi: Partners in Time

En binnenkort komt daar sowieso ook nog wat DLC van Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia bij, maar daarvoor moet ik de game eerst gaan spelen. Blijft dom gemaakt in die FE-games op de 3DS.

Grovonion schreef:
Inderdaad een hele hap, op eBay lijken ze voor minder weg te gaan. Maar hangt natuurlijk sterk af van de conditie. Ikzelf heb ook een 170€ aankoop in het visier: Fire Emblem Path of Radiance. De enige in het Westen uitgekomen Fire Emblem die ik nog niet fysiek heb.

Ik struin veel retrogamebeurzen af en heb de prijzen van sommige games alleen maar omhoog zien gaan de afgelopen paar jaar. Het slaat soms echt nergens meer op tegenwoordig. Ik heb Path of Radiance zo'n 5 á 10 jaar geleden nog aangeschaft voor 60 euro in bijna perfecte staat en compleet. Twin Snakes heb ik toen ook voor die prijs gekocht.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:45 uur

geplaatst: vandaag om 10:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.