menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied? #2

zoeken in:
Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

Speel je ook alles wat je koopt? Voor mijn gevoel heb je een paar honderd games gekocht dit jaar. Lijkt me nauwelijks een hobby om te gamen nog, maar een collectie aanleggen?

Nee speel niet alles wat ik koop.
Het verzamelen liep ook wat uit de hand.
Maar het verzamelen zet ik voorlopig stop.
Dit aangezien boodschappen ontiegelijk duur(der en der) worden.
Voor alleen kattenvoer nu elke week al 40 euro kwijt.
Heb nu zoveel games dat ik nu echt met gamen bezig ben inplaats van verzamelen.
Ben nu steeds met 3 games tegelijk bezig.
Uitspelen en dan weer naar 3 anderen, etc.
Heb teveel late diensten en dus game ik vaak erg laat tot aardig laat.
Maar het gamen is nu gelukkig wel weer een hobby geworden.

Koop volgend jaar ook niet meer direct 60 euro fysieke games. Ga nu voor alleen maar deals.
Ja zie door de bomen het bos al lang niet meer.
Digitaal en fysiek gecombineerd zit ik nu op zoveel dat vergelijkbaar is met 3 tot 4 gamewinkels tezamen. Ja echt insane.
Maar je hebt gelijk dat het collectie verzamelen meer een prioriteit had.
Dat werd de hobby uiteindelijk en niet het gamen.
Nu zijn er youtube game verzamelaars die het nog veel meer over de top doen. Die gamen volgens mij helemaal niet meer.

Hoeveel katten heb jij dan wel niet.

Daar ook een beetje uitgeschoten misschien.

Dat valt denk ik mee hoor. Een beetje goed kattenvoer is aardig aan de prijs. Zeker als je katten bepaald dieetvoer nodig hebben. Ik heb er zelf twee rondlopen en een maandelijks rondje voer halen kost me meer dan 80 euro. Dan heb ik grind voor die kattenbakken etc nog niet eens mee gerekend.

Ok ik heb ook een kat maar zo veel ben ik gelukkig bij lange na niet kwijt.

Toch best een verwend kieskeurig menneke ook.

Confusie schreef:
Hoeveel katten heb jij dan wel niet.

Daar ook een beetje uitgeschoten misschien.

Heb 4 katten en volgens mij is het zelfs meer dan 40 euro. Ja in de week heb ik het over.
Noemde het maar minder zodat het minder erg klinkt.
Ja verwende beesten ook.
Brokjes moeten per se purina one of royal canin zijn.
Maar ook qua nat voer zijn ze te verwend en willen vaak alleen whiskas, gourmet en felix.
Ja dat is gevarieerd omdat ze niet steeds hetzelfde willen.
Gelukkig heb ik een kat erbij zitten die zowat alles eet en eet de restjes wel op.
Maar vooral dat nattevoer is amper betaalbaar nu. Ging van 4 euro naar 6 euro nog iets momenteel.

Haha schitterend, een discussie over kattenvoer op een gamesforum

Daarom vind ik GamesMeter een toffe site.

PSstore tegoed voor mijn zwager die jarig is op eerste kerstdag wat ik door de feestdagen glad vergeten was. Lang leve de game- en de 24-uurseconomie!

AdrievMer86 schreef:
(quote)

Nee speel niet alles wat ik koop.
Het verzamelen liep ook wat uit de hand.
Maar het verzamelen zet ik voorlopig stop.
Dit aangezien boodschappen ontiegelijk duur(der en der) worden.
Voor alleen kattenvoer nu elke week al 40 euro kwijt.
Heb nu zoveel games dat ik nu echt met gamen bezig ben inplaats van verzamelen.
Ben nu steeds met 3 games tegelijk bezig.
Uitspelen en dan weer naar 3 anderen, etc.
Heb teveel late diensten en dus game ik vaak erg laat tot aardig laat.
Maar het gamen is nu gelukkig wel weer een hobby geworden.

Koop volgend jaar ook niet meer direct 60 euro fysieke games. Ga nu voor alleen maar deals.
Ja zie door de bomen het bos al lang niet meer.
Digitaal en fysiek gecombineerd zit ik nu op zoveel dat vergelijkbaar is met 3 tot 4 gamewinkels tezamen. Ja echt insane.
Maar je hebt gelijk dat het collectie verzamelen meer een prioriteit had.
Dat werd de hobby uiteindelijk en niet het gamen.
Nu zijn er youtube game verzamelaars die het nog veel meer over de top doen. Die gamen volgens mij helemaal niet meer.

Even voorop, mijn bericht was niet kritisch bedoeld hé, puur informerend. Ik check dit topic geregeld en zie dan vaak mensen 1 of 2 games tonen, maar bij jou vaak tientallen. Ik zou er sowieso al nerveus van worden als ik 500 niet gespeelde games in een kast had, maar da's persoonlijk. Vind het wel bijzonder om te zien, volgens mij heb je een hele bijzondere verzameling opgebouwd. Het voordeel is wel dat je altijd wat te spelen hebt haha. Ik heb het nu ook hoor, sinds ik een PS5 bezit zoek ik steeds naar nieuwe titels om te kopen die ik nog wilde, terwijl ik nog wel een game of 10 in mijn kast heb die ik nog moet spelen.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Haha schitterend, een discussie over kattenvoer op een gamesforum

Daarom vind ik GamesMeter een toffe site.

Ik dacht net exact hetzelfde!

Hahah ja die beesten zijn een rib uit je lijf maar ja kan het niet over mijn hart verkrijgen ze weg te doen.

Overigens vanmorgen verblijd door mijn vrouw en dochter met een Switch OLED! super blij mee!

Fijne kerst gewenst allen!

Klopt Ajax&Litmanen1 en ik snap het.
Maar het verzamelen werd wel een probleem.
Het werd zelfs een verslaving en ging van de ene verslaving naar de ander.
Gelukkig is mijn drank probleem verleden tijd en nu het game verzamelen nog.
Ja i'm set for life als het gaat om games.
Heb natuurlijk nooit tijd genoeg voor alle games en vooral met teveel jrpgs die honderden uren duren.

Oh ja fijne kerst iedereen!

Vergat gewoon dat het kerst is, niet best.
Zal straks op het werk de oudere mensen verwennen met lekkere hapjes en drankjes.
Krijg dan wel het kerstgevoel.

centurion81 (moderator)
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/16000/16606.300.jpg?cb=1500966840

Alvast voor Oud en Nieuw ingeslagen, vorig jaar veel plezier gehad met Quiplash

Ja tientje per week klopt wel.

Voor xbox

F.E.A.R 2
Ghostrunner
Hot wheels: Unleashed.

Heb ook maar weer even een jaar abbo Switch online afgenomen van 20 euro. Had al tijden zin om hier en daar weer wat Mario Maker levels te spelen etc. Ook handig dat ik dan weer de beschikking heb over de nodige NES en SNES titels.

Paar dagen terug als kerstcadeautje besteld

Lijkt me geen wereldgame, wel een uniek concept dat tof is om te spelen.

https://media.s-bol.com/YqjOnLM9GkKK/PNGxgA/550x644.jpg

AC Valhalla voor de Ps5 nog gekregen en gisteren nog 25 euro Game Mania tegoed. Het is nu wel even klaar met games kopen. Ik ga de komende periode lekker spelen. Ik denk dat de nieuwe Zelda mijn eerste aankoop zo ongeveer weer gaat worden.

Kerstaanwinsten:
https://i.postimg.cc/bY0JDx9r/switch-games.jpg

En:
https://m.media-amazon.com/images/I/51LraChUGmL.__AC_SY300_SX300_QL70_ML2_.jpg
Bij de lokale Intertoys hadden ze er een paar staan voor €760 Maar nu ein-de-lijk voor een normale prijs gevonden op Amazon. Can't wait!

Wat een geweldige aanwinsten! Daar kom je de komende periode wel goed mee door denk ik

Zo nu allereerst een koude klets opentrekken en dan vervolgens mijn ps5 installeren. Altijd lekker een toto winnen , ook altijd lekker Boxing day in Engeland op tweede kerstdag. Mezelf dus maar even in de watten gelegd.

PS5 gekocht dus met God of War Ragnarök. Zeer content mee.

Ook ik kon me weer niet inhouden op de Eshop dankzij 2 zeer aantrekkelijke aanbiedingen

BlazeRush (Switch) 2.99
Darkest Dungeon Ancestral Edition (Switch) 8.75
Morbid The Seven Acolytes (Switch) 6.24

Ik had in totaal nog voor een 3.5 aan muntjes dus de schade bleef ook hier beperkt. Morbid is een Action Adventure in de stijl van een Zelda / Legends of Mana met was Soulsborne invloeden, en dan met name Bloodborne (esthetisch). Darkest Dungeon staat al langer op mijn lijst om her aan te schaffen op de Switch. Geweldig op de PC dus zal ook hier weer mijn plezier aan beleven. De volledige collectie voor 8.5 is alleszins geen geld. Blazerush tenslotte is een topdown racer die nooit in de aanbieding is en best leuk is. Nu was dus het moment om toe te happen...

Ik moet zeggen dit waren dus wel geweldige sales de afgelopen weken. Bijzonder veel kunnen scoren voor maar een relatief klein bedrag.

Misschien moet ik de e-mail updates van Deku Deals maar uitschakelen want er kwamen er vandaag weer een aantal voorbij die ik niet wilde skippen.

Kaze and the Wild Masks (€9,99)
Death’s Door (€9,99)
The Last Campfire (€2,99)
Sega Ages Outrun (€2,60 of zo)

Ik heb nog 30 euro te besteden bij de Game Mania en dat zal denk ik Nier Automata worden.

Dit is echt het laatste dat ik koop. Goede voornemen voor 2023 is veel spelen en alleen Zelda kopen.

Kom ik net beneden, staat God Of War Ragnarok in het plastic voor mijn Ps5. Nog een cadeautje van mijn vrouw haha. Nou als ik nu nog niet genoeg te gamen heb het komende jaar dan kan ik beter ermee stoppen

In de aanbieding voor €0,97 vanmiddag blind aangeschaft op steam. Inmiddels is de tijd gevlogen

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/8000/8764.jpg?cb=1669393260

centurion81 (moderator)
Eraser2 schreef:
Kom ik net beneden, staat God Of War Ragnarok in het plastic voor mijn Ps5. Nog een cadeautje van mijn vrouw haha. Nou als ik nu nog niet genoeg te gamen heb het komende jaar dan kan ik beter ermee stoppen

Die vrouw van jou, krijg haast het idee dat ze liever geen tijd met jou door wil brengen!

Haha zou het? Ik denk dat ze me nog even wil paaien voordat eind januari onze tweede haar intrede doet. Dat zal weer hard werken en weinig gamen worden verwacht ik

centurion81 (moderator)
Eraser2 schreef:
Haha zou het? Ik denk dat ze me nog even wil paaien voordat eind januari onze tweede haar intrede doet. Dat zal weer hard werken en weinig gamen worden verwacht ik

Zeker hard werken haha...maar uurtje gamen hier en daar is vast te vinden, zeg ik uit ervaring, heb zelf drie gremlins, van 4, 2 en 0

Ja even een goed ritme vinden met zijn allen. Dan komt de game tijd wel weer terug. Met onze eerste werden we gezegend met een goede slaper dus toen kon ik de avonden lekker los gaan op de Switch. Altijd even afwachten of een nieuwe telg dat ook gaat doen.

Dudady schreef:
In de aanbieding voor €0,97 vanmiddag blind aangeschaft op steam. Inmiddels is de tijd gevlogen

(afbeelding)

Wat een doodzonde dat hier nooit een opvolger op is gekomen. Ik heb de co-op afgelopen jaar met een vriend nogmaals helemaal uitgespeeld. Nothing like it.

Squall Lionheart (moderator)
Gotsta get on dat goty train!
https://www.gamesmeter.nl/game/19515

Met 'n indie hopalong...
https://www.gamesmeter.nl/game/19331

Gast
geplaatst: vandaag om 05:30 uur

geplaatst: vandaag om 05:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.