menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied? #2

zoeken in:
Wat digitale playstation sales met ps plus kortingen erbij:
- The Fall voor 2 euro met ps plus korting.
- Thy Sword voor 2 euro aanbieding.
- Subterrain voor 5,09 euro met ps plus korting.
- Orcs Must Die! 3-bundel voor 14,39 euro met ps plus korting.
- Hunting Simulator 2 Elite Edition voor 24 euro aanbieding.
Zal de playstation indie sale nog ff afstruinen. Heb gelukkig een 8TB externe desktop hdd voor extra opslag.

EDIT: Een uur later deze indie sales nog digitaal via ps store.
- Rock Boshers DX: Directors Cut (ROCK BOSHERS DX - ULTRA BUNDLE) voor 2,39 euro
- Twin Breaker: A Sacred Symbols Adventure voor 2,74 euro
- STRAFE voor 4,49 euro
- Iron Crypticle voor 2,69 euro
- Aqua Kitty Milk Mine Defender DX (AQUA KITTY DX - PAWSOME BUNDLE) voor 3 euro
- Astro Aqua Kitty Bundle voor 3,89 euro
- Riptide GP2 voor 1,74 ps plus korting.
- Masquerada: Songs and Shadows voor 3,99 euro ps plus korting.
- Let Them Come voor 2 euro. not bad.
- Mana Sparks voor een euro, why nuts.
- Wildfire voor 7,49 euro
- Mr. Shifty voor 3,74 euro

De fysieke games zijn verder binnen:
https://i.postimg.cc/wBLt74tJ/1670365681339.jpg
Ja Days Gone kon ik fysiek goedkoop krijgen en had hem blijkbaar nog niet voor de fysieke collectie.
Steelrising 30 euro aanbieding, why not.
Ga voortaan ook geen retail/op release uitgebrachte games meer voor de volle pond aanschaffen.
In de black friday waren er ook zoveel cheap games die ik gewoon te duur had.
Geduld is een schone zaak. Ga dit keer rustig te werk.

Vanwege een erg goede sale op Xbox live de volgende titels in huis gehaald:

Assassin's Creed Chronicles Trilogy (Xbox One) 7.49
Asura' Wrath (Xbox 360) 3.99
Asura's Wrath DLC Nirvana (Xbox 360) 3.34
Asura's Wrath DLC Lost Episode 1 DLC (Xbox 360) 0.98
Asura's Wrath DLC Lost Episode 2 DLC (Xbox 360) 0.98
Warhammer Stormground (Xbox one) 5.99

Asura's Wrath destijds aan me voorbij laten gaan, nu redelijk moeilijk te verkrijgen en redelijk duur ook. Dus is deze sale wel mooi meegenomen. (een vriend van me deed een paar jaar terug wat games weg, deel van gekocht, achteraf stond er iemand bij de GM met Asura's Wrath uit de rek in de GM bij de kassa. Toen al 29.99. Zei hij 'oh ja, dat is die van mij. Kutgame. Ik dacht dat jij die toch wel niet moest hebben dus heb ik hem hier maar ingewisseld.'. En zo ben ik destijds weer een kans mislopen.

Assassin's Creed Chronicles vond ik een aardige 2D afwisseling met de main reeks. Voor die 7.49 wel te smaken, niet zo fenomenaal als Mark of the Ninja maar wel leuk van wat ik gespeeld heb.

Warhammer Stormground is de eerste game denk ik die zich in de 'new world' (?) afspeeld. En een tactische game. Stond op mijn lijstje voor de Switch maar 5.99 is tot nog toe het laagst waar ik hem voor gezien heb en aangezien het eind volgende week / begin de week erop toch weer loon is en ik momenteel toch niets onderneem vind ik het wel een aardig moment om hem te testen.

Beetje laat (alweer even niet op de site geweest) maar heb tijdens BF paar dingetjes gekocht:
- de shocking blue Xbox series controller (41,99)
- Cyberpunk 2077 (34,99, Xbox)
- Double Dragon II voor sentiment redenen (3,49, Xbox)

Eentje (eigenlijk 2) uit de E-Store:

Mary Skelter 2 (Switch) 9.99

Leek me altijd al een aardige RPG / Dungeoncrawler. Aangezien een geoptimaliseerde port van het eerste spel erbij zit dus een leuke aanbieding.

Last minute Asura's Wrath voor een spotprijs uit de xbox store geplukt. Was al langer benieuwd naar die titel.

Fysiek:
- Slay the Spire (PlayStation 4) 18 euro aanbieding
- The Falconeer (Xbox One) 5 euro aanbieding. had ps5 versie al. maar 5 euro xbox versie, why not. En gemaakt door een Nederlander.
- Atari 50 The Anniversary Celebration (Nintendo Switch)
- Dragon Quest: Treasures (Nintendo Switch) voor 53 euro
- Crisis Core: Final Fantasy VII - Reunion (Nintendo Switch) voor 48 euro
Wou geen dure games meer aanschaffen. Maar dragon quest en crisis core toch maar een uitzondering voor gemaakt.

Digitaal:
- Alien: Isolation - The Collection PS STORE 11 euro aanbieding
- House Flipper PS STORE 15 euro aanbieding

De Evercade EXP was paar dagen geleden binnengekomen.

Nog niets. Maar obviously heeft de Switch Eshop weer een giga sale. Denk dat 150 van mijn 400 games onder de 15e en heel veel lager staan. Leuk. Ik had toch net geen spelletjes meer om te spelen.

Edit: nou alvast 2 goedkope games opgepikt. Later volgt ongetwijfeld nog wel een hoop.

Farm Tycoon (Switch) 0.99
Golf Club Wasteland (Switch) 0.99

De eerste is van 19.99 naar 0.99. Een Farm Sim (die toch niet Switch exclusive blijkt te zijn edit) en blijkbaar redelijk goed. Voor een euro...tja...de tweede lijkt me ook best aardig. Beetje meer Worms-achtig qua golf. Ook hier hoef ik niet te klagen over de prijs.

Verder heb ik nog wel een 5-6 games tussen 3 en 10 euro (2 tegen 10, de rest 5 of minder) die ik al langer op mijn lijst heb. Even kijken. Heeft geen haast.

Xbox heeft ook een behoorlijke sale. Alvast meegesnoept:

Hotwheels Unleashed Goty. (Xbox One) 17.99

Eindelijk. De Goty editie komt van 80€ met alle DLC dus vind ik de prijs alleszins doenbaar. (in ieder geval goedkoper dan de normale editie voor 9.99€ op te snoepen, dan de 3 seizoens passen afzonderlijk te kopen en nog de speciale DLC erbij te kopen).

Wel al tevreden. Nog niet verzadigd. Zondag de rest van mijn Switch aankopen doen

Die Switch sale duik ik ook nog wel even in komende week. Even goed bedenken wat ik ga oppikken. Echt veel goede sales.

Heel veel toffe deals inderdaad, de volgende nog opgepikt vandaag:

SteamWorld Heist (2015) - GamesMeter.nl voor €3,99
Tales of Vesperia (2008) - GamesMeter.nl (Definitive Edition) voor €7,49
Banners of Ruin (2021) - GamesMeter.nl voor €7,19

Ja had zelf nog wat digitale playstation, xbox en switch games aangeschaft. Mooie deals.
Vooral met xbox goede deals.
Zo heb ik zelf aangeschaft:
- Monster Energy Supercross 5 - Special Edition XBOX voor 18 euro.
- HOT WHEELS UNLEASHED - Game Of The Year Edition voor 18 euro.
Goedkoper dan los de dlc voor steam of ps versie aan te schaffen.

Dit weekend aan het werk. Maar supercross 5 stukje van gespeeld en best leuk.
Het is weer ff wennen hoe soepel series s eigenlijk is met 1080p, 120hz/fps, freesync monitor.
Vanavond laat nog ff mee bezig.

Vandaag weer een ruime kerstduik in diverse eshops genomen:

The Ascent (Xbox One) 11.99
Defend the Rook (Switch) 2.99
Fort Triumph (Switch) 5.99
Full Metal Furies (Switch) 3.99
Night in the Woods (Switch) 9.99
Ritual Crown of Horns (Switch) 1.99
Sparklite (Switch) 4.99
Table of Tales The Crooked Crown (Switch) 6.79
Wintermoor Tactics Club (Switch) 4.99
Yonder Cloud Catchers Chronicles (Switch) 9.99

The Ascent is dus een twinstick shooter met rpg elementen in een cyberpunk setting die erg knap is, Defend the Rook een leuke combinatie bordspel en tower defence. Fort Triumph en Wintermoor Tactics Club beiden turnbased tactics games (de een degelijk (Triumph), de ander heel erg charmant (Wintermoor)). Full Metal Furies een beat m up / action game, Ritual crown of horns een top down arena shooter. Sparklite een Zelda achtige met bijzonder knap 2d pixel artwork. Table of Tales is vervolgens een RPG in bordspel vorm - erg bijzonder vorm gegeven en heel leuk en Yonder weer zo'n life / cozy game.

Edit: even over nagedacht maar ik heb me ook Night in the Woods er even bijgedaan. Stond ook al een tijdje op mijn lijst en de kritieken hier (en in het algemeen) waren ook best lovend.

Had gister ff een snelle reactie geplaatst omdat ik naar werk moest.
Nu net vrij. Maandag en dinsdag maar ff warm zitten en gamen.

Maar hier de rest van aangeschafte games:

Switch
- Raji: An Ancient Epic voor 8,49 euro
- Liberated: Enhanced Edition + NecroWorm Bundle voor 11,49 euro
- Kingdom Rush, Kingdom Frontiers en Kingdom Rush Origins alle drie voor 9,89 euro

Playstation
- NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM Legacy (volledige serie) voor 14 euro
- Hero Defense voor 3 euro ps plus
- Trüberbrook voor 3 euro ps plus
- Dead Island: Riptide Definitive Edition voor 3 euro
- Dead Island Definitive Edition voor 3 euro

Xbox
- Star Wars: The Force Unleashed voor 3,74 euro
- Star Wars: The Force Unleashed 2 voor 3,74 euro
- Twin Mirror voor 6 euro

Fysiek besteld:
- Evercade Toaplan Arcade Cartridge 1 (Evercade)
- Ziggurat 2 (PlayStation 5)
Ziggurat 2 zat ik al op te wachten voor fysieke collectie. Had hem paar keer op switch en pc gedaan en meer dan waard.
Evercade nu al meer dan 20 cartridges voor.
Geweldig om te verzamelen voor retro gamers, verzamelaars en zelfs beginnende verzamelaars.

Sinner schreef:

Edit: even over nagedacht maar ik heb me ook Night in the Woods er even bijgedaan. Stond ook al een tijdje op mijn lijst en de kritieken hier (en in het algemeen) waren ook best lovend.

Fantastische game is dat. Ik wil hem eigenlijk ook wel weer eens herspelen.

Eraser2 schreef:
Fantastische game is dat. Ik wil hem eigenlijk ook wel weer eens herspelen.

Eerste keer in eeuwen dat hij in de aanbieding staat voor de Switch. Normaal is hij 20. Dus dacht pik ik hem alvast even mee. Twijfel nu nog wel even over Civilization VI. Standaard editie rond de 6 en volledige editie rond de 15 op de Switch. Aangezien ik het echt niet meer getrokken krijg op mijn desktop is het eigenlijk wel een erg aardige aanbieding.

Vandaag als het goed is toch maar eens aan de slag met Saints Row.

A little late to the party maar het werd wel eens tijd dat ik Hades zou aanschaffen en voor 12,49 op de Switch kun je je geen buil vallen aan een 10/10 game.

Ben nog niet klaar in de Eshop, Eastward lonkt ook voor 17,49 evenals Immortals Fenyx Rising voor 14,99. Nog maar even over nadenken vandaag.

De volgende spellen uit de xbox store geplukt.

Titanfall 2
Pay day 2
Call of Juarez: Gunslinger
Mirror Edge : Catalyst.

Voor dit alles 15 eurootjes kwijt

Ook nog wat dingen opgepikt in shops en enkele cadeautjes gehad:

- Civilization 6 Platinum (Switch) 15
- Go Vacation (Wii) 10
- Journey to the Savage Planet (Xbox) 8.99
- Might & Magic Clash of Heroes (DS) 0
- Octopath Traveller (Switch) 0
- SNK Heroines Tag Team (Switch) 0

Toch weer een aardige, laatste buit. Uitzonderlijk zwicht ik nog als Diablo Prime Evil (2 + 3) voor 20e in de Switch shop komt te staan (in de US staat hij er, en ook op de Xbox kost hij zo weinig). Maar verder is het wel even genoeg tot eh...Fire Emblem.

In ieder geval kon ik de hele Civilization VI collectie niet laten liggen, had nog bijna 5e aan muntjes dus het heeft maar 10e gekost. Mooie prijs aangezien ik toch niet op de PC kan gamen voorlopig. Go Vacation is een leuke sport / mini game compilatie, ook geport naar de Switch, maar vond hem uiterst gunstig voor de Wii toen ik weg was met een vriend. Toen hadden we het ook over onder meer Journey to the Savage Planet en No Man's Sky en wat bleek - eerste stond op Xbox live voor onder 10e. Ook maar gekocht. De rest waren giften van een vriend die wel eens wat voor zijn eigen verzameling koopt maar een lijstje heeft van dingen die ik nog zoek. Kreeg ik voor niets. Nou ja. Af en toe wisselen we wel eens iets. Dat kan games zijn, of comics en strips etc etc. Ik was in ieder geval erg blij met Octopath Traveller en Clash of Heroes.

Weer een bijzonder vruchtbaar weekje.

https://i.postimg.cc/fR4FPnwh/IMG-20221222-220938.jpg
Via gameresource en mediamarkt had ik wat mooie deals. Ja wel 100 euro, al 4 goede fysieke games.
Vooral mediamarkt met zijn nier automata switch voor 25 euro en no mans sky ps5 voor 30 euro.
Via switch store digitaal maar deel 1 van Ni No Kuni Remastered: Wrath of the White Witch aangeschaft voor 9,59 euro.
Voor nu maar stoppen voor een lange tijd.
Ergens volgend jaar pak ik wel weer wat deals.

Hier mijn square enix switch collectie voor nu: Afbeelding link
Nier automata er volgende keer nog in sorteren.

AdrievMer86 schreef:

Juist! Dat ken ik!

Te hard en te vaak geroepen om toch weer even tegen een dealtje aan te lopen die je uiteindelijk toch niet kan laten liggen. Maar goed zoals gezegd ga ik het ook proberen (met uitzondering van eventueel de Diablo's op de Switch als die nog een prijsdaling zien de komende week) tot minsten de releasedatum van Fire Emblem Engage.

Sinner schreef:
(quote)

Juist! Dat ken ik!

Te hard en te vaak geroepen om toch weer even tegen een dealtje aan te lopen die je uiteindelijk toch niet kan laten liggen. Maar goed zoals gezegd ga ik het ook proberen (met uitzondering van eventueel de Diablo's op de Switch als die nog een prijsdaling zien de komende week) tot minsten de releasedatum van Fire Emblem Engage.

Jep dat klopt. Nu net 2 steam games aangeschaft. Kon het niet laten.
- V Rising voor 16 euro
- House Flipper Pets Bundle voor 15,93 euro
Speelde house flipper al op ps4, al was de framerate soms ineens slowdown (ja met ps5 zal dat wel beter zijn natuurlijk) en kon niet snel bewegen vanwege het ontbreken van muis.
Maar gelijk de pets bundle gedaan.

Voor nu maar ff niks meer. haha

Net toen ik dacht mijn keuze gemaakt te hebben op de Eshop kreeg ik een mailtje dat ANNO: Mutationem in de sale kwam voor 16,49. Dus gelijk die maar gehaald, ziet er zo ontzettend tof uit en krijgt hele goede reviews. Erg veel zin om te spelen.

centurion81 (moderator)

Van je buurman gekregen?

AdrievMer86 schreef:
(afbeelding)
Via gameresource en mediamarkt had ik wat mooie deals. Ja wel 100 euro, al 4 goede fysieke games.
Vooral mediamarkt met zijn nier automata switch voor 25 euro en no mans sky ps5 voor 30 euro.
Via switch store digitaal maar deel 1 van Ni No Kuni Remastered: Wrath of the White Witch aangeschaft voor 9,59 euro.
Ergens volgend jaar pak ik wel weer wat deals.

Hier mijn square enix switch collectie voor nu: Afbeelding link
Nier automata er volgende keer nog in sorteren.

Speel je ook alles wat je koopt? Voor mijn gevoel heb je een paar honderd games gekocht dit jaar. Lijkt me nauwelijks een hobby om te gamen nog, maar een collectie aanleggen?

Squall Lionheart (moderator)
centurion81 schreef:
Van je buurman gekregen?

Ex-buurman...

Gast
geplaatst: vandaag om 06:11 uur

geplaatst: vandaag om 06:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.