logo GamesMeter menu
logo GamesMeter

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied? #2

zoeken in:
Deze week gekocht:

The Last Case of Benedict Fox (Steam) 4.90
Twisted Tower (Steam) 12.14

En eh...omdat ik eigenlijk best wel gecharmeerd was door het ding (mijn nieuwe buurman heeft er eentje) een R36S. Het emuleert de 8 en 16 bit periode perfect. Komt met 15000 games en je kan er ook dingen aan toevoegen. Wat mij heel erg interesseerde was dus c64 en Amiga. Verder heeft het de hele Nes, Snes, Megadrive, GB, GBC en GBA library. Het schermpje is uitstekend. En het ding kost maar 50 euro. Had het 15 minuten vast en was van de week en was meteen verkocht.

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/27000/27445.jpg?cb=1749366242
Een paar uur gespeeld. Nu al oneindig veel beter dan welke FromSoftware game dan ook.

Oke mensen nieuwe ronde nieuwe kansen!.

- Truxton Extreme Thunder Master Edition (Switch 2)
- This Is Fine: Maximum Cope (Switch)
- Splatoon Raiders
- Cotton Rock With You 35th Anniversary Edition (Switch 2)

Twee speciale edities van bekende shmups een niche spel en een oude bekende.
(zonder die hippe plaatjes omdat ik niet weet hoe je die moet plaatsen)

TonyTHorror schreef:

Een paar uur gespeeld. Nu al oneindig veel beter dan welke FromSoftware game dan ook.

Dat is wel heel snel gezegd.
Weet je wel wat voor lijst aan spellen dat bedrijf heeft gemaakt!?.

From Software

Misschien dat Ninja Blade nog het meest in de buurt komt. Die was wel geinig!

Roller Drama! Die heb ik al een hele tijd op mijn wishlist voor de Switch! Lijkt me superleuk.

Bij mij:

Een mini-snes. Dus tijd om mijn favoriete games erop te gooien en wat hidden gems.

Star Wars Zero Company (Steam) 49.99

@ sinner
Heb hier ook een mini snes staan,ook gehacked.
Met snes mega drive neo geo arcades pc engine nes master system en wat handhelds.
Heb er heel wat uurtjes met gegamed.

Nog 2 dan:

Dance Magic (Steam) 3.99
Roller Drama (Steam) 4nogiets

Nog wat in de Switch shop gekocht.

Carrion (Switch) 3.99
Rad Rogers (Switch) 5.99
Super Hydorah (Switch) 3.99

op de Switch 1 en 2

Moss and the Forgotten relic
mega man 11
neo the world ends with you
Ori and the blind Forest.

Mijn laatste aanwinsten voor de PS5:
-Elden Ring
-Warhammer Chaosbane
-Tape: Unveil the Memories

Voor de PS3 nog even wat classics gescoord:
-Splatterhouse
-Metal Gear Solid Legacy Collection
-Dante's Inferno Lucia Edition

De PS3 is op het moment "hot"! Prijzen schieten omhoog! Sinds de store gesloten is blijkbaar populair bij verzamelaars.

angelo2 schreef:
De PS3 is op het moment "hot"! Prijzen schieten omhoog! Sinds de store gesloten is blijkbaar populair bij verzamelaars.
Inderdaad, ik hou mijn verzameling bij in pricecharting, daar is de waarde van mijn verzameling om 30% gestegen (ik heb op 15 games na een komplete PS3 PAL set).

Winkelwagentje (moderator)
Grovonion schreef:
ik heb op 15 games na een komplete PS3 PAL set

Das indrukwekkend! Hoeveel games zijn dat precies? Ben dan ook wel benieuwd welke je nog mist. Die laatste zijn misschien wel lastig aan te komen / prijzig?

Winkelwagentje schreef:
(quote)

Das indrukwekkend! Hoeveel games zijn dat precies? Ben dan ook wel benieuwd welke je nog mist. Die laatste zijn misschien wel lastig aan te komen / prijzig?

Het zijn er in totaal 1161, maar daar horen de Buzz! varianten (20 in totaal) en Singstar (44) erbij. Die laatste tel ik ook mee (dus heb ik er nog 20 nodig), maar ik ben geen purist in de zin dat Buzz! geen doel is. Wat ik nog nodig heb hier beneden de lijst. Het valt nog mee qua zeldzame titels, op Ra.One na (Indië is PAL territorium maar had slechts 1 PS3 exclusive), de Australische AFL titels gaan ook wat duur worden door de verzendkosten en de frikkin Singstar's

AFL Live
AFL Live 2
Batman: The Telltale Series
BlazBlue: Central Fiction
Last Rebellion
Mayhem 3D
NHL 2K9
Ra.One The Game (indian exclusive)
Rugby League Live 3
Ski-Doo: Snowmobile Challenge
Spongebob square pants Planktons robotic revenge
Summer Stars 2012
Tony Hawk: Pro Skater 5
Tower Of Guns
Winter Sports 2011

SingStar Danske Hits (Denmark)
SingStar SuomiHelmet (Finland)
SingStar SuomiHitit (Finland)
SingStar Svenska Stjarnor (Sweden)
SingStar: The Wiggles

Winkelwagentje (moderator)
Grovonion schreef:
Het zijn er in totaal 1161

Das een aardige verzameling!

Je zit echt wel heel dicht tegen een complete collectie aan. Die AFL-titels en Ra.One worden inderdaad waarschijnlijk de pijnlijke laatste loodjes. Ra.One zelfs nog nooit van gehoord, maar volgens pricecharting mag je doorvoor wel aftikken.

Dat Pricecharting is trouwens best een interessante website. Ik zocht al langer iets om mijn verzameling bij te houden.

Winkelwagentje schreef:
Die AFL-titels
Update: net beide besteld voor 50 EURO in totaal inclusief verzendkosten, viel dus nog mee. Deze zou ik toch nooit in persoon kunnen vinden.

Dat Pricecharting is trouwens best een interessante website. Ik zocht al langer iets om mijn verzameling bij te houden.
Heel zeker, is bruikbaar of verschillende vlakken: bijhouden van je eigen verzameling met maandelijkse update van zijn waarde. App die goed werkt en je dus mobiel de mogelijkheid geeft alles bij te houden. Lot value calculator, bijhouden van wat je verkoopt.
Het beste is dat je erg flexibel bent met het toevoegen van wat er nog ontbreekt op de site.

Er zijn ook wel wat nadelen, zo worden Asia-English games vaak gewoon als NTSC opgelijst, en daar doen ze moeilijk over om dat te veranderen. Ook is de waarde van games ALTIJD met een korrel zout te nemen. Kijk goed door de lijst van wat er verkocht werd op ebay. Dat klopt niet altijd. Maar goed, daar valt mee te leven.

Grovonion schreef:
(quote)
Inderdaad, ik hou mijn verzameling bij in pricecharting, daar is de waarde van mijn verzameling om 30% gestegen (ik heb op 15 games na een komplete PS3 PAL set).

Erg tof! Geen idee hoeveel ik er heb op het moment in mijn collectie heb.Wel veel heavy hitters zeg maar.
Pas geleden Duke Nukem Kick Ass version aangeschaft. Alleen in de UK uitgebracht met extra poster en 3d bril. Zie je niet zoveel. Binnenkort nog een paar Spider-man games aan de collectie toevoegen maar die zijn ook behoorlijk aan de prijs tegenwoordig. De PS3 heeft wel erg veel goede games hoor! Top console met een slechte start.

Grovonion schreef:
(quote)

Het zijn er in totaal 1161, maar daar horen de Buzz! varianten (20 in totaal) en Singstar (44) erbij. Die laatste tel ik ook mee (dus heb ik er nog 20 nodig), maar ik ben geen purist in de zin dat Buzz! geen doel is. Wat ik nog nodig heb hier beneden de lijst. Het valt nog mee qua zeldzame titels, op Ra.One na (Indië is PAL territorium maar had slechts 1 PS3 exclusive), de Australische AFL titels gaan ook wat duur worden door de verzendkosten en de frikkin Singstar's

AFL Live
AFL Live 2
Batman: The Telltale Series
BlazBlue: Central Fiction
Last Rebellion
Mayhem 3D
NHL 2K9
Ra.One The Game (indian exclusive)
Rugby League Live 3
Ski-Doo: Snowmobile Challenge
Spongebob square pants Planktons robotic revenge
Summer Stars 2012
Tony Hawk: Pro Skater 5
Tower Of Guns
Winter Sports 2011

SingStar Danske Hits (Denmark)
SingStar SuomiHelmet (Finland)
SingStar SuomiHitit (Finland)
SingStar Svenska Stjarnor (Sweden)
SingStar: The Wiggles

Ik heb ook een bijna complete Singstar Collectie voor zowel de PS2 als de PS3. Ook alle varianten per land. Op bijvoorbeeld Duitse en Franse versies staan vaak anderen nummers. Ik mis alleen SingStar Svenska Stjarnor, Singstar Latino (Mexicaanse versie) en Singstar Danske Hits. Laatste is in Denemarken redelijk makkelijk te krijgen alleen die 2e hands sites doen vaak geen Paypal of versturen niet naar Nederland helaas.

angelo2 schreef:
Ik heb ook een bijna complete Singstar Collectie voor zowel de PS2 als de PS3. Ook alle varianten per land. Op bijvoorbeeld Duitse en Franse versies staan vaak anderen nummers. Ik mis alleen SingStar Svenska Stjarnor, Singstar Latino (Mexicaanse versie) en Singstar Danske Hits. Laatste is in Denemarken redelijk makkelijk te krijgen alleen die 2e hands sites doen vaak geen Paypal of versturen niet naar Nederland helaas.
Cool, dan moet eens iemand van ons twee naar Denemarken rijden, is niet zo extreem ver . Hoe ben je aan The Wiggles geraakt, eBay?

Ik ben zelfs zo zot om de Let's Sing versies op de PS4 te jagen, ook veel varianten, maar niet zo mooi in de kast als de Singstars.

Haha ik laat het wel weten als ik een keer die kant op ga
Ja die Wiggles was erg lastig te krijgen. Staat er 1 op eBay dan verzenden ze niet naar Nederland. Gelukkig heeft mijn vriendin een oom in New Zeeland wonen die op familiebezoek kwam. Het spel naar zijn adres laten verzenden en toen heeft hij het meegenomen naar Nederland. Zo heb ik het ook met Singstar Zuid-Afrika gedaan. Een collega ging daar naar toe op vakantie. Voor een prikkie kunnen kopen daar en naar haar hotel laten verzenden. Toch wel heel leuk als het dan allemaal lukt!

Gast
geplaatst: vandaag om 03:47 uur

geplaatst: vandaag om 03:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.