logo GamesMeter menu
logo GamesMeter

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied? #2

zoeken in:
geplaatst:
PS4:
Assassin's Creed: Odyssey
Days Gone
New Super Lucky's Tale
The Last Guardian

Switch 1 en 2:
Brotato
Kirby Air Riders (ondergewaardeerd maar een top racer!)
Suikoden 1 & 2 HD Remake
The Lord of the Rings: Gollum (vooruitbestelling?)
Angry Video Game Nerd 8-Bit
Truxton Extreme Thunder Master Edition (besteld)

geplaatst:
Paar leuke retro aankopen gedaan.

Billy Hatcher and the Giant Egg (GameCube)
Hotel Dusk: Room 215 (Nintendo DS)
Wario: Master of Disguise (Nintendo DS)

geplaatst:
https://media.s-bol.com/30MxZjLpqDy4/nwVQOD/550x686.jpg

https://image.coolblue.nl/max/540xauto/products/1940253

https://media.s-bol.com/NvWgq08rpWj8/0gJ2wVN/757x1200.jpg

https://image.coolblue.nl/max/540xauto/products/2158961

Vorige week een paar aankoopjes gedaan. De reden is eigenlijk de hele rel rondom Sony en de fysieke discs. Het deed me beseffen dat ik gewoon hou van fysieke games en dat ik er veel meer van moet hebben. Ik verkoop nog wel eens games door na uitspelen, maar heb nu GTA V en Mario Wonder weer teruggekocht. Sowieso wil ik GTA V komend jaar samen met deel IV opnieuw spelen.

En mijn Nintendo collectie ook aangevuld met hun nieuwste tennisgame en de Switch 2 editie van Kirby. Benieuwd naar de extra content en een reden om weer even die game na jaren te gaan spelen want de Switch 1 versie had ik toen wel.

geplaatst:
Ik had ze al digitaal maar nu toch ook fysiek gekocht. Omdat je ze nu niet meer kunt kopen in de E-shop!.

Switch:
Mushihimesama (Import)
Espgaluda II (Import)
DoDonPachi Resurrection (Import)

Shmup games welteverstaan nu heb ik alles van Cave.
En kom ik binnenkort met een Shmup top 10 lijst! (ook old school).

geplaatst:
Dragonball Z Goku Densetsu voor de Nintendo DS. Die DS collectie begint al leuk vorm te krijgen in mijn mancave.

Edit: ook Suikoden 1 + 2 remastered opgepikt voor 24,99 op de Eshop. Ben wel benieuwd hiernaar gezien het feit een hoop mensen roepen dat deze games behoren tot de beste JRPG’s ooit. Maar eens uitproberen dan.

geplaatst:
Eraser2 schreef:

Edit: ook Suikoden 1 + 2 remastered opgepikt voor 24,99 op de Eshop.

Ja daar zit ik ook op te azen voor de helft van de prijs en is ook maar 10 gigabyte groot. Alleen is het wat vreemd dat ze er nooit een einddatum bij de kortingen zetten. Dan kun je hem kopen wanneer je zeker genoeg geld hebt.

geplaatst:
Banjo schreef:
Ja daar zit ik ook op te azen voor de helft van de prijs en is ook maar 10 gigabyte groot. Alleen is het wat vreemd dat ze er nooit een einddatum bij de kortingen zetten. Dan kun je hem kopen wanneer je zeker genoeg geld hebt.

Check DekuDeals.com. Fantastische site om alle Eshop deals bij te houden. Hou me alleen niet verantwoordelijk als je hierdoor nu iedere dag gaat kijken en kopen

geplaatst:
Dit overzicht is perfect man, RUINER (2017) - GamesMeter.nl is bijvoorbeeld maar voor 3€!.
Daar heb je nog niet eens een hamburger voor .

geplaatst:
Ja prachtige deal ook! Je kunt ook je wishlist bijhouden en dan krijg je per mail updates wat er in de sale is. Er staan er nu 6 op mijn lijst in de sale die ik eigenlijk ook graag binnen wil hengelen

geplaatst:
https://www.nintendo.com/eu/media/images/10_share_images/games_15/nintendo_switch_download_software_1/H2x1_NSwitchDS_KORGGadgetForNintendoSwitch_image1600w.jpg
Eindelijk in de aanbieding... aankoop was toch een beetje een gok maar het werkt gelukkig heel intuïtief en ziet er zéér uitgebreid uit in zowel de breedte als diepte. Deze software lijkt volledig dezelfde functionaliteit te hebben als de Korg hardware. Veelomvattend dus. Het is 'slechts' een digitale variant van het analoge natuurlijk, maar ik ben niet zo audiofiel dat ik mij daar druk over maak. Het klinkt al snel goed wat je in elkaar flanst, je begint met een ideetje en met of zonder hulp van wat randomisatie wordt het al snel wat. Hier gaan de kids en ik tientallen uren plezier van hebben, dat weet ik nu al. Je kunt ook nog met zijn vieren tegelijk muziek maken, nog geen idee of dat wat toevoegt. Wat een ontdekkingstocht ook, die wereldsteden met elk hun eigen palet aan klanken en mogelijkheden, drumcomputers, bas machines en synthesizers van Brussel tot Chicago en van Tokyo tot Kiev. De Berlin monophonic synchronized synthesizer kon wel eens mijn favoriet worden. Het klinkt niet alleen goed, de gadgets en GUI zien er ook nog eens prachtig en verzorgd uit. Ik mag het vermoed ik niet als game toevoegen hier, ook al staat KORG DS-10 Synthesizer (2008) - GamesMeter.nl er wel op zie ik nu.

geplaatst:
JonnieBrasco schreef:
(afbeelding)
Eindelijk in de aanbieding.
Heb eens ergens fysiek opgepikt (US Nicalis), leuke nice to have

geplaatst:
Goede verhalen over gehoord. Ben benieuwd!
https://media.s-bol.com/vmmPDAw8LA9L/VOWAqJz/550x690.jpg

Squall Lionheart (moderator)
geplaatst:
JonnieBrasco schreef:
Ik mag het vermoed ik niet als game toevoegen hier, ook al staat KORG DS-10 Synthesizer (2008) - GamesMeter.nl er wel op zie ik nu.

...In that case, voeg maar toe!

geplaatst:
Donut County (Switch) 2.99
The Silvercase 2425 (Switch) 15.99

Die tweede zat ik al lang op te wachten voor een degelijke prijs. Blijkbaar zit het origineel er in maar ook The Ward.

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Eraser2 schreef:
(quote)

Check DekuDeals.com. Fantastische site om alle Eshop deals bij te houden. Hou me alleen niet verantwoordelijk als je hierdoor nu iedere dag gaat kijken en kopen

Dekudeals = king

geplaatst:
Sinner schreef:

The Silvercase 2425 (Switch) 15.99

Heb je die in zo'n mooi doosje gekocht met speciale items erin?.
En dit spel staat ook weer niet op GM ik blijf aan de gang...

Banjo schreef:
(quote)

Heb je die in zo'n mooi doosje gekocht met speciale items erin?.

Nee beide digitaal.

centurion81 schreef:

Dekudeals = king [/quote]

Had je idd al eens aangegeven. Vond enkel de thread niet meer. Toch maar even opslaan voor de toekomst.

Squall Lionheart (moderator)
Banjo schreef:

Als ik het goed heb is het een bundel van deze twee.

Squall Lionheart schreef:

Als ik het goed heb is het een bundel van deze twee.

Onherkenbaar en mysterieus .

Ik verwacht de komende week:

- Soldner-X Complete Collection Limited Edition (Switch)
- Pinball FX – Williams Pinball Anthology 1 & 2 Bundle Edition (Switch)

Een fraaie box met 2 fysieke shmups, 3 soundtracks op cd, posters, kaarten en een handleiding.
Plus nog een mooie collectie FX Pinball op 2 cartridge met 30 tafels in totaal.

Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands (Steam) 2.49

Da's goedkoper dan een kop koffie. Kon ik dus niet echt laten liggen.

centurion81 (moderator)
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/26000/26652.300.jpg?cb=1736761273

Sale:)
Lijkt mij niks maar denk wellicht leuk voor mn zoontje van 4

centurion81 (moderator)
Luigi's Mansion 2 HD (Switch)

Gast
geplaatst: vandaag om 21:38 uur

geplaatst: vandaag om 21:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.