De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied? #2
zoeken in:
1
geplaatst: 26 april, 10:25 uur
Kon mezelf toch niet beheersen.
Lunarlux op de Switch voor iets van 7 euro. Zag hem voorbij komen in een hidden gems video onlangs en het zag er erg leuk uit.
Sayonara Wild Hearts stond al jaren op mijn wishlist toen mij gisteren ter oren kwam dat de Switch 2 versie 120 fps ondersteund. Dan is die 5,99 ook zo weer neergeteld.
Lunarlux op de Switch voor iets van 7 euro. Zag hem voorbij komen in een hidden gems video onlangs en het zag er erg leuk uit.
Sayonara Wild Hearts stond al jaren op mijn wishlist toen mij gisteren ter oren kwam dat de Switch 2 versie 120 fps ondersteund. Dan is die 5,99 ook zo weer neergeteld.
1
geplaatst: 26 april, 13:06 uur
Eraser2 schreef:
Echt knetterlijp die NeoGeo games zo met die 8bitdo. Wat je zegt dit kost wat maar koop die OG releases van al die games maar eens plus de console. Dan is dit toch een veel goedkoper alternatief.
Echt knetterlijp die NeoGeo games zo met die 8bitdo. Wat je zegt dit kost wat maar koop die OG releases van al die games maar eens plus de console. Dan is dit toch een veel goedkoper alternatief.
Ja is een goede mix. Het moet wel wennen met een arcade stick moet ik zeggen.
Maar de ervaring is zo anders met een arcade stick. Het emuleert de neogeo ervaring wel aardig goed op deze manier.
Maar de arcade stick (wireless en wired opties) werkt ook gewoon met de evercade (waar ik ook neogeo collecties voor heb), mijn laptop met steam en mijn mini pc (puur voor retro) met batocera.
Ja dat klopt Sinner, het zijn er meer dan ik dacht.
Gelukkig waren ze allemaal nog op voorraad bij nedgame en kon dus alles tegelijk aanschaffen en binnen 24 uur al thuis.
De neogeo switch collecties zijn natuurlijk wel emulation based en dus zijn veel ook MAME arcade emulatie.
Dat betekend dat bepaalde neogeo (mame emulatie) games wat laggen zoals metal slug.
Maar dat ligt aan de ingebouwde mame emulatie en niet een switch limitatie of iets.
Daarom is originele hardware vaak beter en in dit geval is dat met neogeo wel het geval.
Maar zal in november zien of de reproductie neogeo aes+ echt non-emulatie is zoals ze beweren.
Dat merken we gelijk zodra het soepel gaat lopen zonder issues.
Maar ben wel blij dat de gehele switch neogeo collectie nu ook in mijn verzameling zit.
Heb ze gelijk allemaal in een opslag tower van 12 slots geplaatst (heb de fysieke Samurai Showdown neogeo collectie en snk vs capcom er nu ook bij) zodat je ze er gemakkelijk uit kan schuiven.
1
geplaatst: 28 april, 20:11 uur
Allen op de switch
Mario Galaxy 2 , had de 3d collectie al en mistte eigenlijk deze nog dus vooruit.
Fast fusion , heb ook fusion Dmx in bezit voor de switch en dit is toch een switch II , wipeout achtige game voor de variatie.
Planet of Lana. Heb ik al vaker positieve dingen van gehoord en zag dat er een deel 2 is of uit gaat komen. Dus dacht laat ik het proberen.
Team sonic racing. Heb hem eigenlijk al op de ps maar vond dit een zeer goede Kartracer. Hoewel ik verzot ben vond ik dit op handheld wel een aardig alternatief.
Zeer tevreden over deze ronde games kopen
Mario Galaxy 2 , had de 3d collectie al en mistte eigenlijk deze nog dus vooruit.
Fast fusion , heb ook fusion Dmx in bezit voor de switch en dit is toch een switch II , wipeout achtige game voor de variatie.
Planet of Lana. Heb ik al vaker positieve dingen van gehoord en zag dat er een deel 2 is of uit gaat komen. Dus dacht laat ik het proberen.
Team sonic racing. Heb hem eigenlijk al op de ps maar vond dit een zeer goede Kartracer. Hoewel ik verzot ben vond ik dit op handheld wel een aardig alternatief.
Zeer tevreden over deze ronde games kopen
4
geplaatst: 30 april, 10:37 uur
Nog maar drie op switch gehaald en dat zijn.
Mortal Kombat II Ultimate Edition
Batman Akhram Knight
Tales of versperia.
Mortal Kombat II Ultimate Edition
Batman Akhram Knight
Tales of versperia.
3
geplaatst: 1 mei, 20:27 uur
Danganronpa Decadence (Switch) voor € 64,99
Dat zijn 4 spellen op een cartridge.
Dat zijn 4 spellen op een cartridge.
0
geplaatst: 2 mei, 18:41 uur
Da's wel een leuke collectie. Ik heb enkel de eerste digitaal. En ze zijn vaak erg goedkoop. Maar alles op een card is wel erg fijn. Dit soort releases / compilaties is altijd een aardig hebbeding.
0
geplaatst: 2 mei, 23:42 uur
Deze is duur ik weet het Sinner ik zat die avond nog wat te surfen. Ik had wat diazepam op en dan doe je wel eens iets waarvan je de volgende dag weer flink over twijfelt ☺️.
Maar ben er toch wel blij mee..
Maar ben er toch wel blij mee..
0
geplaatst: afgelopen zondag om 02:28 uur
Ja maar tbh gaat het dan net weer niet over 'duur'. Een compilatie met elk deel van de reeks op fysiek medium vind ik het dan wel weer waard. Ongeacht een tientje meer of minder. Da's gewoon een keepsake.
2
geplaatst: afgelopen dinsdag om 18:13 uur
Everybody's Golf Hot Shots (Switch) Fysiek 20€
Heroes of Might & Magic Early Access (Steam) 25
De laatste had 25% korting an ik had zelf nog een 5tal euro van verkochte kaartjes.
Heroes of Might & Magic Early Access (Steam) 25
De laatste had 25% korting an ik had zelf nog een 5tal euro van verkochte kaartjes.
0
geplaatst: afgelopen dinsdag om 21:08 uur
Sinner schreef:
Ja een mooi verhaal David maar het blijft duur!.
Maar ik hou niet minder van je
.
1
geplaatst: afgelopen dinsdag om 21:35 uur
Het was eerlijk gezegd ook niet de bedoeling. Ik was van plan te wachten tot na het vakantiegeld of de summersales. Maar goed er viel iets anders uit volgende week....dus...

0
geplaatst: vandaag om 21:37 uur
-Dyling Light 2 PS5
-Sleeping Dogs PS4
-System Shock 2 Switch
-Killzone Collection PS3 US Edition.
Allemaal fysiek.
-Sleeping Dogs PS4
-System Shock 2 Switch
-Killzone Collection PS3 US Edition.
Allemaal fysiek.
* denotes required fields.