menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied? #2

zoeken in:
Al een tijdje terug Mario Tennis Fever.

RE6 ook nooit gespeeld. Als ik deze heb gedaan, heb ik ze echt allemaal gespeeld

4,99 in PS store btw. Koopje.

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/10000/10701.jpg?cb=1542278909

Curse of the Sea Rats (Switch) 1.99
Forgive me Father 2 (Switch) 34.99 Fysiek

De tweede heb ik al op PC...maar verdiend wel een fysieke kopie. Net als de eerste.

Dragon's Lair Trilogy (Switch) 9.99
Unruly Heroes (Switch) 5.99
Samson (Steam) 24.99

Nope, kwam erachter dat ik deze ook heb gemist. Dus deze eerst aan het doen. Gelukkig ook een koopje in PS store

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/13000/13240.jpg?cb=1623069287

Nog twee FMV games...

The Isle TIde Hotel (Switch) 10.99
Hacked The Streamer (Steam) 6.79

geplaatst:
Vooruit. De laatste tot het nieuwe loon...die Easter Sales op de Switch hebben me toch weer even genekt.

Over Horizon x Steel Empire (Switch) 8.99
Samba de Amigo Party Central (Switch) 7.99

geplaatst:
Trommel geroffel!

Taiko No Tatsujin: Rythm Festival (spel met drum)
Taiko No Tatsujin Drum & Fun (spel)
Taiko No Tatsujin Rhythmic Adventure

geplaatst:
Banjo schreef:
Trommel geroffel!

MET drums. Neat. Ik heb ze zonder drums. Nog altijd best leuk. Maar ik kan me voorstellen dat dit toch echt wel een hoop toevoegd aan het spel.

geplaatst:
IH88_Trinity schreef:
De eerste twee games waren geweldig. Heel veel zin in om deze te gaan spelen.
(afbeelding)

Deze reeks was samen met Uncharted de reden dat ik een paar jaar terug toch Playstadion ben gaan gamen. En geen spijt van, alle drie de Spider-Man games waren geweldig om te spelen. En het ziet er ongelofelijk bruut uit.

Fonzzz002 (crew)
geplaatst:
Pragmata stond sowieso een tijd hoog op mijn lijst. Eerste paar recensies schijnen positief te zijn. Zin in .
https://i.imgur.com/AXaPPxw.png

geplaatst:
Nova-111 is een leuk spelleke (ook het enige van je lijst dat ik (uit)gespeeld heb )

Squall Lionheart (moderator)
geplaatst:
Jouw vier sterren sealed da deal!

Begin deze week the Plucky Squire voor de Switch 2. Vooralsnog geen spijt van, schitterende game.

Nou vooruit dan:

Etrian Odyssey Trilogy (Switch) 30
Shinobi Art of Vengeance Deluxe (Switch) 19.99

Beiden stonden al langer op mijn lijstje. Banjo wees me erop dat Shinobi wel erg knap geprijst stond op de Eshop. (Game + Artbook + DLC). Kon het dus niet laten.

Ja ik ben verslaafd aan het kopen van games ik geef het toe.
Het zou echt niet maar ik vond weer eens wat fysieke koopjes.

Gradius Origins - Salamander 3 Cover (Switch) 42,59€ (op veel plekken 65€ bij bol dus maar voor 42,59€)
ANTONBLAST(Switch) 23,79€

Banjo schreef:
Ja ik ben verslaafd aan het kopen van games ik geef het toe.

Ach, je kan ook verslaafd zijn aan roken, drugs, sterke drank of iets anders. Dan valt gamepies kopen best mee. Sterker, denk dat we er allemaal wel een beetje aan verslaafd zijn.

Komende maand de nieuwe Yoshi, James Bond, Forza en Lego Batman. We mogen weer los gaan.

Ja maar vaak laat ik ze dan ook nog in het plastic zitten. En dubbel dip ik ze dan weer digitaal als ze in de aanbieding zijn. Nou dan ben je wel ver heen hoor .

Gast
geplaatst: vandaag om 01:56 uur

geplaatst: vandaag om 01:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.