menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied? #2

zoeken in:
Sinner schreef:
Het was niet echt de bedoeling maar:

Two Point Campus Enrollment Edition (Switch) 16.99

Fysiek dus in de intertoys uit de rek gejat in de intertoys (stond er nog eentje) terwijl hij toch pas een maand of 2 oud is en normaal 39.99 kost. Kon ik niet voorbij laten gaan want ik vond Hospital al erg leuk op de PC (wil ik ook nog op de PC). Nu keek ik even op het internet en zag ik dat hij overal ongeveer voor 19.99 ligt op zowat alle platforms - ook bij bol, mediamarkt en nedgame als ik me niet vergis. Dus wel een aardig dealtje voor fans van het genre.

Dat is niet slecht man. Ja had hem 2 maand geleden voor 40 bij nedgame.
Maar Two Point Hospital ps4 fysieke versie had ik 2 weken geleden voor 15 euro bij allyourgames.
Ja AllYourGames en GameResource websites had ik afgelopen maand wat goedkopere prijzen met bepaalde games.
Mario + Rabbids Sparks of Hope voor 48 euro bij allyourgames.
Gotham Knights PS5 voor 50 bij gameresource. Scheelt toch weer 15 euro aangezien hij 65 bij nedgame is.
Had er via allyourgames gelijk ps4 (voor fysieke collectie) Batman Return to Arkham en arkham knight bij gedaan en kwam in totaal op 80 euro uit voor volledige fysieke batman collectie. (als je origins niet meerekent)

Ja ik probeer het toch 'relatief' goedkoop te houden. Elk euro of elk tientje bespaard op de hoard is er weer eentje. En sommige dealtjes kan je gewoon even niet laten liggen. Straks ook nog even door de Switchshop (pas thuis na Halloween filmmarathon) en dan hebben we het deze week wel weer even gehad

Verdomme, ik moet mezelf in bedwang gaan houden met aankopen, maar ik ben toch ook voor deze gezwicht. Dit weekend ontvangen.

https://media.s-bol.com/DEpx4RP3BPpn/DYKjDn/982x1200.jpg

Op de game beurs in Hengelo:

- Conker: Live & Reloaded (Xbox)
- Manhunt (Xbox)
- F.E.A.R. Files (Xbox 360)
- Batman: Arkham Origins (Xbox 360)

centurion81 (moderator)
Ajax&Litmanen1 schreef:
Verdomme, ik moet mezelf in bedwang gaan houden met aankopen, maar ik ben toch ook voor deze gezwicht. Dit weekend ontvangen.

(afbeelding)

Ahh heel vet! Denk dat je deze echt fantastisch gaat vinden!

^ Inscryption: daar ben ik nog steeds benieuwd naar. Er komt een Switch port aan, en daar ben ik op aan het wachten. Geen idee of die nog voor 2022 is of voor 2023 is. Maar het is wel eentje die ook nog op mijn lijstje staat.

https://www.nedgame.nl/nintendo-switch/prinny-presents:-nis-classics-volume-3-deluxe-edition.1090634741.cover.webp?1651221423
Koop eigenlijk weinig fysieke games voor Switch behalve de first party titels, maar voor deze maak ik een uitzondering.

Nog even meegesnoept uit de E-shop voor de aanbiedingen afliepen:

Corridor Z (Switch) 1.06
Cultist Simulator (Switch) 3.99

De eerste is een soort endless runner in 3D. Met zombies. En 3 verschillende karakters. Met elk hun eigen unlocks en verhaaltje. Stond al een tijd op mijn lijstje en voor een euro kon ik het echt niet laten. Cultist Simulator is dan weer een soort storytelling cardgame. Ik denk dat ik er destijds op ben gekomen via deze site en hem zo ook heb geprobeerd op gamepass. Vond het meteen erg charmant. Wederom., 3.99 voor het spel en het hoofddeel (2 packs denk ik van de 3) DLC is een koopje.

(copy-paste-delete) Nog even meegesnoept uit de E-shop voor de aanbiedingen afliepen:

Grovonion schreef:
(copy-paste-delete) Nog even meegesnoept uit de E-shop voor de aanbiedingen afliepen:

Goede keuze. Had ik zelf ook gedaan!

Mensen hebben hun waardering uitgesproken voor mijn verblijdende aanwezigheid binnen hun bestaan ze hebben de hoop overgebracht dat dit nog heel lang zo mag zijn om deze wens kracht bij te zetten hebben ze mij vervolgens verrijkt met een tegoedbon deze tegoedbon heb ik daarop gebruikt om Ratchet & Clank: Rift Apart aan te schaffen.

De afgelopen maand aardig wat aangeschaft.
Maar meest recent binen zijn:
Gotham Knights PS5, Hell let loose PS5, Bayonetta 3, Ratchet and Clank Rift Apart en WRC: Generations PS5

De nieuwe WRC zat ik echt op te wachten en vandaag binnengekomen.
Hell let loose voor 20 euro en al aardig wat van gespeeld online.
Maar het is net Battlefield in veteran modus ofzoiets. Erg moeilijk om echt onder de knie te krijgen.

Uit de Switch Eshop gelicht - een paar die al een tijdje op mijn lijst stonden en nog niet had of eventueel op PC heb:

Project Warlock (Switch) 4.49
Sheltered (Switch) 2.99
Wizorb (Switch) 3.37

Project Warlock is wellicht bekend, prima retro shooter, had ik wel al gespeeld op de PC, maar voor deze prijs is de Switch versie ook de moeite. Hetzelfde geld voor Wizorb - een erg charmante breakout / Arkanoid kloon die ook prima is om te spelen in handheld modus. Sheltered had ik nog niet. Een soort Fallout Shelter, maar dan eerder en uitgebreider, en wederom - voor 2.99 brand het geen gat in je beurs.

Op de Xbox

AC : Revolutions
XIII remake
Wreckfest

Jeffavoriet schreef:
XIII remake

Die moet blijkbaar heel slecht zijn. Ben benieuwd hoe hij je gaat bevallen.

solidKevin schreef:
(quote)

Die moet blijkbaar heel slecht zijn. Ben benieuwd hoe hij je gaat bevallen.

Nou om naar meteen met de deur in huis te vallen. Het is verre van perfect maar ik moest dit spel hebben en was op de hoogte van de enorme kritiek die geleverd, dus heb bewust de gok genomen . Had dit spel Op de gamecube ooit maar helaas nooit uitgespeeld. Was gelijk verkocht destijds. Dit spel lijkt ermee weg te komen omdat ik de sfeer prachtig vind en het verhaal ook. Anderzijds is en blijft dit een onvergeeflijke slechte remake. Erg zonde

Een tweede controller voor de PS3 (werd tijd na 13 jaar) en de games Ratchet and Clank HD Trilogy, Tools of Destruction, Quest for Booty en A Crack in Time.

Ik overweeg nog de remakes van de Crash Bandicoot trilogy, Spyro the Dragon trilogy en Medievil te kopen voor de PS4.

Nou...vooruit...best al wat sales voor Black Friday die potentieel interessant zijn. Valt wel slecht ivm de nieuwe releases dus ik doe het in 3 strikes and I'm out... uit de E-shop en fysiek (geen koopje) :

Lost in Random (Switch) 5.99
Lovecraft's Untold Stories (Switch) 3.74
Sifu (Switch) 49.99

Sifu is fysiek, volledige prijs en zat ik al op te wachten sinds ik wist dat hij een port kreeg. Geweldig leuke brawler. Overigens met artboek. Lost in Random vind ik ook een knap uitziende action / adventure. Untold Stories een roguelite gebaseerd op het werk van Lovecraft. In pixelart.

Heb nog een 10tal games op mijn watchlist om over na te denken morgen en in het weekend op de xbox en switch. Hoeft niet. Kan evt wel mits de prijs juist is.

https://www.gooplaystation4.nl/images/thumbnails/1234/1234/detailed/18/Uncharted_Nathan_drake_collection.jpg

Net besteld, zal dit weekend wel ergens binnen komen.

Toch maar even deel 1, 2 en 3 spelen voordat ik aan 4 start.

Ik ben maar weer eens los gegaan. Liefde voor gaming volledig herontdekt (via emulators eigenlijk), maar niets gaat boven de fysieke versies. De nieuwe generatie games spreken mij met het passeren van de jaren steeds minder en minder aan, omdat ze meer dan eens als 'werken' voelen en minder als simpel (in de meest positieve zin van het woord) vermaak. Ook ontbreken de ''B-games met AAA-aspiraties'', je hebt nu óf gigantische titels of het is indie. Uitzonderingen zijn er altijd (Shadow Warrior en binnenkort Evil West (2022) ), maar niet genoeg om bezig te blijven. De laatste generatie consoles die dat wél had (PS3 en X360) zijn echt een schatkist voor mij. Veel games die ik nog wil (her)ontdekken en het kost allemaal geen kut meer tegenwoordig. De PS3 heb ik van m'n broertje gejat, maar dit zelf gehaald:

https://i.ytimg.com/vi/5F7VHbbOiyU/maxresdefault.jpg
Gisteren binnen gekregen en na één speelsessie al mijn aankoop van het jaar! Héérlijk dat dit soort technologie inmiddels beschikbaar is. Het is eventjes werk om het op te zetten en het goed werkend te krijgen (eigenlijk per titel weer finetunen) en de combinatie met PCSX2 is nog lastig, maar ik heb hem al wel werkend gekregen met Teknoparrot en Rambo Arcade game en House of the Dead 4 gespeeld (en even Blue Estate (2014) , was €3 via Steam). Werkt echt verrassend goed op moderne beeldschermen en eigenlijk een jongensdroom die uitkomt haha. Vroeger moesten wij bij de buurman smeken of we de G-Con wéér mochten lenen samen met Time Crisis 2

Een Xbox360 met:
Prey (2006)
The Darkness (2007)
Alpha Protocol (2010)
Call of Juarez: The Cartel (2011)
Red Faction: Guerrilla (2009)
Red Faction: Armageddon (2011)
Kane & Lynch: Dead Men (2007)
Kane & Lynch 2: Dog Days (2010) Blacksite (2007)
Star Wars: The Force Unleashed (2008)
Star Ocean: The Last Hope (2009)
Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer (2007)
Eternal Sonata (2007)
Bayonetta (2009)

PS3 games:
Vanquish (2010)
Castlevania: Lords of Shadow (2010)
MotorStorm: Pacific Rift (2008)
Conan (2007)
Haze (2007)
InFamous 2 (2011)
Killzone 2 (2009)
Ninja Gaiden II (2008)
Ratchet & Clank: A Crack in Time (2009)
Ratchet & Clank: QForce (2012)
Ratchet & Clank: Quest for Booty (2008)
Ratchet & Clank: Tools of Destruction (2007)
Ratchet & Clank Trilogy
Jak & Daxter Trilogy
Uncharted Trilogy

Gemiddeld 2-3 euro per stuk betaald.

Prachtige collectie, daar kan je je lang mee vermaken.

Helemaal mee eens TonyTHorror.
Ja snap ook niet waarom ik tegenwoordige games nog steeds bij release koop.
Kan beter wachten op mooie prijzen.

Ben zelf retro gamer en er gaat inderdaad niks boven origineel en fysiek.
Mijn lenovo mini pc omgetoverd met Batocera gebruik ik dan wel veel met psx, dreamcast en saturn games. Omdat elke controller werkt en veel games bij elkaar zitten op 1 interne 500gb ssd met emulation station menu en interface.

Maar de oudere games kosten vaak geen drol inderdaad.
Ja bepaalde zeldzame xbox original, x360 of ps3 games kunnen prijzig zijn.
Ben nu ook weer aan het verzamelen man. Voornamelijk Xbox original, X360 (games die niet backward zijn met xone x en series) en PS3 games fysiek.
Mijn ps4 collectie is al richting de 200 games fysiek en switch 110 fysiek.
Dus nu maar weer de generatie games ervoor verzamelen.
Heb mijn oude panasonic 32inch TV, (richting CRT kwaliteit) mooi beeld met oude consoles, weer ergens neergezet in een mooi hoekje met xbox original, x360 en ps3 consoles.

Vanmiddag Dead to Rights Retribution op X360 uitgespeeld en op naar de Xbox original Dead to Rights games.
Was trouwens vergeten hoe goed die X360 wireless controller eigenlijk is. Te goed.
Hetzelfde met de Xbox original DUKE controller. Geweldig ding. Microsoft deed het goed met die controllers.

Iemand nog ergens een site met goede black-friday deals tegengekomen? Ik hou de usual-suspects in de gaten gamemania, amazon, fun, nedgame etc. maar daar zit vooralsnog niks spectaculairs tussen.

Grovonion schreef:
Iemand nog ergens een site met goede black-friday deals tegengekomen? Ik hou de usual-suspects in de gaten gamemania, amazon, fun, nedgame etc. maar daar zit vooralsnog niks spectaculairs tussen.

Ik hou sites als gamer.nl in de gaten, maar heel eerlijk is het niet veel nee. Je kan beter op Marktplaats wat zoeken.

Grovonion schreef:
Iemand nog ergens een site met goede black-friday deals tegengekomen?

Bijzonder mager dit jaar. Alleen de Eshops hebben weer behoorlijk wat degelijke deals.

Mijn tweede en laatste ronde:

Borderlands Tiny Tina's Wonderlands (Xbox One) 14.99 Fysiek
Cris Tales (Switch) 7.99
Dreamscaper (Switch) 9.99
Hotwheels Unleashed (Xbox One) 9.99 Fysiek
Puyo Puyo Tetris (Switch) 11.99

Buiten volgende maand die laatste Dark Pictures game wellicht de laatste grootste aankoop dit jaar. Borderlands Tiny Tina was een erg leuke aanbieding (zeker fysiek - heb ook al een uurtje of 2 erin zitten en het blijft lachen met Tina als dungeon master), Hotwheels Unleashed ook fysiek bij de intertoys meegepikt - kreeg ik ook niet over mijn hart. Cris Tales kon ik ook niet laten liggen want het is een erg mooie RPG, Dreamscaper een (weer) leuke roguelite / dungeoncrawler en Puyo Puyo tetris tja...ideale combinatie voor mij. Ik had overigens nog 9e aan muntjes in de Switch shop dus de schade is erg beperkt gebleven.

Squall Lionheart (moderator)
Idd best een skinny black friday dit jaar...
https://www.gamesmeter.nl/game/19100

Gast
geplaatst: vandaag om 15:42 uur

geplaatst: vandaag om 15:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.