menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied? #2

zoeken in:
Squall Lionheart (moderator)
Kerstcadeautje voor mezelf:
https://www.gamesmeter.nl/game/26818

Kijken of 'ie het jaarlijstje nog haalt...

Nog enkele aankopen in de sales gedaan. Denk wel dat ik het hierbij laat:

Cultic Chapter 1 (Steam) 7.31
Dawn of the Monsters (Switch) 7.5
Mask of the Rose (Switch) 7.5
World Heroes 2 Jet (Switch) 3.49

Squall Lionheart schreef:
Kerstcadeautje voor mezelf:
(afbeelding)

Kijken of 'ie het jaarlijstje nog haalt...
tof spel! Met heel interessante uitgangspositie! Ik werd door een lange biz-trip onderbroken, anders had ik het misschien al uitgespeeld. Nu is er momenteel te veel concurrentie

Sinner schreef:
Nog enkele aankopen in de sales gedaan. Denk wel dat ik het hierbij laat:

Cultic Chapter 1 (Steam) 7.31
Dawn of the Monsters (Switch) 7.5
Mask of the Rose (Switch) 7.5
World Heroes 2 Jet (Switch) 3.49
geloof er niks van, het jaar is nog maar 354 dagen jong, er is nog zooo veeel tijd voor sales!

Grovonion schreef:
geloof er niks van, het jaar is nog maar 354 dagen jong, er is nog zooo veeel tijd voor sales!

Ik geloof er zelf ook helemaal geen barst van. Maar zolang ik het vaak genoeg herhaal loop ik alvast een stuk minder kans om nog een slag te slaan. Ik zag ook dat bvb de Phoenix Wright collection bvb 9.99 was om maar iets te noemen en ook Knights in Tight Spaces was een euro of 10. En een hoop dingen nog lager.

Een aantal Gamecube games in het wild weten te vinden wat vandaag de dag niet vaak meer voorkomt.

Burnout 2 Point of Impact
NBA Street Vol. 2

Beiden stonden ook op mijn all time Gamecube wishlist dus kan ze mooi afvinken nu.

The GBA Pixel Book – Game Boy Advance handheld game art | Bitmap Books - bitmapbooks.com

Bovenstaand gekregen als kerstcadeau. Ik ben een groot fan van dit soort boeken.

Eraser2 schreef:
The GBA Pixel Book – Game Boy Advance handheld game art | Bitmap Books - bitmapbooks.com

Bovenstaand gekregen als kerstcadeau. Ik ben een groot fan van dit soort boeken.

Schitterend! Zulke boeken vind ik ook erg mooi ja.

Eraser2 schreef:

Heel cool, zelf heb ik deze al jaren van bitmap books in huis: Commodore Amiga: a visual compendium | Bitmap Books - bitmapbooks.com

Mooi spul

Ja zo vet, die visual compendiums zijn ook fantastisch. Ik heb the box art collection van de GameBoy ook al jaren in huis. Heerlijk om tijdens de feestdagen je in een hoekje mee af te zonderen.

Cast n Chill zag er zo 'chill' uit dat ik hem niet wilde laten schieten. Nieuwe release die momenteel in de sale is op de Eshop. Volgens mij kostte hij me € 11,10 of zo.

Toffe vangst vandaag op een retro gaming trip in Engeland.

Metroid Prime 2 Echoes Gamecube
Advance Wars 2: Black Hole Rising GBA
Advance Wars Dual Strike DS
Tetris DS

Allemaal voor een kleine 50 euro omgerekend. Ben je een veelvoud voor kwijt in Nederland dus ik ben zeer tevreden.

Ik nog een paar kleine dingen opgevist:

Lyrica 1 (Switch) 2.5
Lyrica 2 (Switch) 3.5
Rise of the Dragon (GOG) 4
Heart of China (GOG) 4
Zak Mckracken (GOG) 2

Omdat ik overgestapt ben van Ziggo naar KPN, heb ik een Playstation 5 Digital Edition cadeau gekregen. Daarbij drie games aangeschaft in de PS Store;

Spider-Man 2 (2023)
Cyberpunk 2077 (2020)
Dead Space (2023)

Laatste aankopen v/h jaar binnen voor PC:

Tainted Grail the Fall of Avalon
Tainted Grail
Robo Quest
Deep Rock Galactic Survivor
Soulstone Survivors
Jotunnslayer: Hordes of Hel

Tiny Bookshop en nog een paar aanbiedingen op de Switch.

TonyTHorror schreef:
Laatste aankopen v/h jaar binnen voor PC:

Tainted Grail the Fall of Avalon
Tainted Grail
Robo Quest
Deep Rock Galactic Survivor
Soulstone Survivors
Jotunnslayer: Hordes of Hel

Deep Rock Galactic Survivor en Jotunnslayer! Beiden ook nog hoog op mijn lijstje om aan te schaffen in het komend jaar. Het blijft een bijzonder leuk genre.

Aantal bonnen gekregen in December, dus pre-order staat

https://cdn.webshopapp.com/shops/105494/files/486920397/image.jpg

Nwa zeg nooit nooit dus...voordat de sales afliepen nog wat in huis gehaald. Deels gepikt van op het forum.

Deep Rock Galactic Survivor (Steam) 9 nogiets
Jotunnslayer Hordes of Hell (Steam) 11nogiets
Planet of Lana (Steam) 5 (?)
White Shadows (steam) 0.15 (?) zat samen in de bundel met Planet of Lana
New Star GP (Switch) 3.33

Nice, ik heb nog een bon liggen voor de Intertoys en ik heb sterk de neiging om ook AC Shadows te halen binnenkort.

Ik heb Ghost of Yotei maar gekocht. Ik speelde afgelopen jaar geregeld Tsushima via PS Plus en vond die heerlijk. Abbo is nu afgelopen en ik ga maar gewoon lekker verder met de opvolger.

Eraser2 schreef:
Ik heb Ghost of Yotei maar gekocht. Ik speelde afgelopen jaar geregeld Tsushima via PS Plus en vond die heerlijk. Abbo is nu afgelopen en ik ga maar gewoon lekker verder met de opvolger.

Yotei is mijn GOTY 2025. Niet vernieuwend, wel heerlijk qua gameplay en old school plot. Have fun!

Niet de grootste Harry Potter fan, maar hier ga ik wel van genieten. Ziet er fantastisch uit.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/33/Hogwarts_Legacy_promotional_photo_horizontal.jpg

Ik heb ook weinig met Harry Potter maar deze game is heel erg leuk en ziet er inderdaad prachtig uit.

Mario Tennis Fever voor de Switch 2 ge-preordered!

Tot die tijd duik ik weer in Animal Crossing, heb de Switch 2 upgrade gekocht.

Op de Switch e-shop:

Turrican Anthology vol 1 (Switch) 9.8
Turrican Anthology vol 2 (Switch) 9.8
Ultracore (Switch) 1.99

Edit: zag dat ze eindelujk deze 2 vn's geport hadden en ook in de aanbieding waren.

Concealed (Switch) 5.50
Weirdo (Switch) 4.99

Gast
geplaatst: vandaag om 00:41 uur

geplaatst: vandaag om 00:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.