menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied? #2

zoeken in:
...ok...

Samurai Shodown Neo Geo Collection (Switch) 9.99

Ik heb die collectie nu wel in ongeveer dezelfde versie 3 of 4 keer? (Wii. PSP. PC? Of PS2). Bij deze ontbreekt dus Samurai Shodown 6. Maar is er wel een 'perfect version' van V aan toegevoegd. (Staat er dus 3x op). Hoe dan ook, net zoals de moderne reboot blijven het geweldige fighters. Uit de jaren dat zowel SNK en Capcom ze blijkbaar zomaar even losjes uit de mouw schudden.

Bij thuiskomst lag in de bus:

Absolum (Switch) Fysiek 34.99 (had nog -5€ korting op de prijs bij bol)

Op Steam:

Skator Gator 3D (Steam) 2.49

Eigenlijk best een grappige Indie titel met zijn cartoony look - in de spirit van een Sonic 3D. Dus een 3D platformer waarin je hier en daar on-rails skating stukjes hebt. Nou is hij full-price ook maar 4,99 dus kon ik er bijna geen nee meer tegen zeggen.

Volgende week tripje naar Japan en moet onderweg toch wat te doen hebben. Dus een paar titels voor m'n Switch 2 gekocht, waren leuke deals en (hopelijk) perfecte games voor korte sessies:
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/28000/28372.jpg?cb=1760734221
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/21000/21360.jpg?cb=1727728266
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/23000/23208.jpg?cb=1705949342
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/17000/17567.jpg?cb=1681853993

TonyTHorror Japan Vet jaloers. Wil zo graag terug.

Eerste keer of niet? Waar ga je allemaal heen?

-marco- schreef:
Eerste keer of niet? Waar ga je allemaal heen?

Eerste keer ja, dus dat wordt de basic Osaka, Kyoto, Fuji & Tokyo haha Zal vast ook met wat games terugkomen. De droom om daarheen te gaan begon ooit ook game-gerelateerd met de Gamekings en hun Tokyo Gameshow video's (2008 ofzo?).

TonyTHorror schreef:
(quote)

Eerste keer ja, dus dat wordt de basic Osaka, Kyoto, Fuji & Tokyo haha Zal vast ook met wat games terugkomen. De droom om daarheen te gaan begon ooit ook game-gerelateerd met de Gamekings en hun Tokyo Gameshow video's (2008 ofzo?).

Vet, heb in de zomer van 2024 dezelfde trip gemaakt. Was geweldig!!! Have fun!! Tip, super potato in Osaka, vond ik beter dan die van Tokyo Beep in Tokyo is ook een dope game shop!

Fonzzz002 (crew)
De nieuwe AVGN en Terminator 2 game staan ook al om de hoek. Voor nu wilde ik mij op deze twee focussen .
https://i.imgur.com/KP9oeyD.jpeg

Fonzzz002 schreef:
De nieuwe AVGN en Terminator 2 game staan ook al om de hoek. Voor nu wilde ik mij op deze twee focussen .

AVGN heb ik weinig mee. De rest van dit lijstje? Super. Ik moet Tormented Souls 1 helaas nog verder spelen (of beter gezegd overnieuw mee beginnen) maar ik ben wel erg benieuwd maar deel 2. De demo was erg sfeervol en het is echt wel een van de meest over het hoofd geziene horrorgames op de markt imo.

En Ninja Gaiden? Toegegeven daar ben ik werkelijk ruk in maar toch...het blijft altijd jeuken om de franchise weer opnieuw te proberen en eindelijk onder de knie te krijgen. Verrekt moeilijk. In 2D of in 3D. Maar om de een of andere reden ook altijd aan de juiste kant van het lijntje fun / frustratie.

Ik heb nog wel ruimte in de portemonnee om een Eshop kaartje te halen van € 25,00. Met de bijna zekere aanschaf van een Switch 2 in december wil ik nog een game uit 2025 halen om het einde van mijn zeer gewaardeerde OLED in te luiden. De vraag is welke van deze 3 games zal ik halen?

Absolum
NINJA GAIDEN: Ragebound
UFO 50

niet geheel ontoevallig alledrie € 24,99 op de Eshop.

Wat denken jullie?

Eraser2 schreef:

Absolum
NINJA GAIDEN: Ragebound
UFO 50

niet geheel ontoevallig alledrie € 24,99 op de Eshop.

Wat denken jullie?

Absolum. Pracht spel en zal wellicht hoog eindigen in mijn eindejaarslijst. Maar ik denk dat je je aan geen van de drie een buil valt. Ninja Gaiden wacht ik zelf mee tot een sale en UFO50 tot de fysieke versie begin volgend jaar (vanwege het coole extra boekwerk). Maar wat mij betreft is Absolum de beste keuze. Heb er meerdere uren inzitten nu en het blijft heerlijk om te spelen.

Absolum is het geworden! Thx voor de onderbouwing. Gisteren al even een half uurtje gespeeld voor het slapen en hier ga ik een hoop plezier aan beleven.

Dusk (Switch) 4.25

Ja...had hem wel op Steam maar voor dit prijsje is een double dip echt niet zo bizar.

The Outer Worlds 2 (Steam) 69.99

...maar verdomme...eerst infuus, dan dokter, dan 'hey kan ik langskomen' en 10 minuten later staat er weer iemand aan de deur voor koffie. Had dat nou niet wat beter gepland kunnen worden eikels...

Vandaag lag in de bus:

The Turok Trilogy (switch)

Geen idee wat ik ervoor heb betaald. Ik neem aan 39.99. Pre-Order is al een tijd terug. Ook nog niet gespeeld of getest. Ziek. Heb je dat weer. Ik had gewoon veilig in dat ruimteschip moeten blijven zitten.

Opgejat in de sale om...tussendoor te spelen of zo.

Kona II Brume (Steam) 5.99
Tiny Thor (Switch) 4.99

De oude Mafia game uit 2002 heb ik destijds echt kapot gespeeld. Ben benieuwd.

https://www.vgstores.ng/wp-content/uploads/2025/05/Mafia-The-Old-Country-PS5-476x600-1.webp

IH88_Trinity schreef:
De oude Mafia game uit 2002 heb ik destijds echt kapot gespeeld. Ben benieuwd.

(afbeelding)

Deze heb ik dit jaar gespeeld en er geweldig van genoten. Misschien wel de beste van de vier als je kan leven met dat er geen vrijheid aanwezig is.

Manny Calavera schreef:
(quote)

Deze heb ik dit jaar gespeeld en er geweldig van genoten. Misschien wel de beste van de vier als je kan leven met dat er geen vrijheid aanwezig is.

Daar kan ik heel goed mee leven. Heb dit jaar aardig wat spellen gespeeld met veel vrijheid (Clair Obscur, AC Odyssey). Ben wel toe aan wat meer lineaire games. Nu met The Last of Us part 2 bezig, en dat is een game die er een beetje tussenin zit. Wel meer lineair.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:50 uur

geplaatst: vandaag om 05:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.