menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied? #2

zoeken in:
geplaatst:
Beyond Galaxyland (Switch) 9.99
Terror of Hemasaurus (Switch) 7.34

Ik vrees dat er in de huidige sales nog wel wat zal volgen, om daarna eind van de maand de Steam sales in te duiken.

geplaatst:
Sinner schreef:
Beyond Galaxyland (Switch) 9.99
Ha, deze staat ook op mijn lijst, heb nog een paar dagen.

geplaatst:
Grovonion schreef:
Ha, deze staat ook op mijn lijst, heb nog een paar dagen.

Ik denk dat ik hem ook uit jou lijst geplukt heb. Niet meer 100% zeker, maar ik vermoed van wel.

geplaatst:
https://pc.vergelijk.nl/500x500/501759400.webp

Tijdje terug al besteld, maar kwam een half uurtje geleden binnen.

Nu is ie alles aan het installeren, Mario Kart World is nog wel een forse game zo te zien.

geplaatst:
Valfaris Mecha Therion (Switch) 5.55

geplaatst:
Mijn portemonnee huilt, maar ik ben wel happy met de nieuwe aankopen:

Switch 2 pro-controller
SD Card 256 gig
Opberghoes
Screen Protector
Welcome Tour
DK Bananza pre-order gezet

Nu heb ik alles wel wat ik zocht

geplaatst:
Ben wel een beetje jaloers, ik zal waarschijnlijk nog even tot de kerst moeten wachten.

Kwam vandaag DK tropical freeze voor de WiiU tegen voor een heel leuk prijsje. Had de game ook op de Switch maar die ben ik kwijt geraakt. Niks voor mij maar ik denk dat ik hem heb uitgeleend en vergeten ben aan wie.

geplaatst:
Yaiba Ninja Gaiden Z (Steam) 2.99

geplaatst:
https://assets.mmsrg.com/isr/166325/c1/-/ASSET_MMS_145467428?x=1800&y=1800&format=jpg&quality=80&sp=yes&strip=yes&trim&ex=1800&ey=1800&align=center&resizesource&unsharp=1.5x1+0.7+0.02&cox=0&coy=0&cdx=1800&cdy=1800

Ik zie zonet dat Horizon Zero Dawn Remastered bij Mediamarkt voor 20 euro te koop is. Meteen maar besteld dus. Wilde nog eens beginnen met de Horizon games, dit lijkt me een goed begin.

geplaatst:
Vanmorgen blij verrast op mijn verjaardag met maar liefst 3 Ps5 games! Namelijk:

Spider-man 2
Astro Bot
Dragonball Sparking Zero

Ik kom de zomer wel door

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Eraser2 schreef:
Vanmorgen blij verrast op mijn verjaardag met maar liefst 3 Ps5 games! Namelijk:

Spider-man 2
Astro Bot
Dragonball Sparking Zero

Ik kom de zomer wel door

Gefeliciteerd!

geplaatst:
Dank je wel!

Gast
geplaatst: vandaag om 01:37 uur

geplaatst: vandaag om 01:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.