menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied? #2

zoeken in:
geplaatst:
Ik kon dit echt niet laten. Heb wel getwijfel tussen de Switch versie (Wild Bastards) en de PC versie, maar het scheelde me net 2 of 3 euro.

Selfloss (Steam) 8.74
Wild Bastards (Steam) 11.80

Alien Hominid (Xbox) 2.80
Yasha Legends of the Demon's Blade pre-order (Switch) 29.99 Fysiek

https://image.api.playstation.com/vulcan/ap/rnd/202101/1401/llxvIbgZ6wgsWRkovO0ZOXd4.jpg

Een keer heel iets anders gekocht. Een beetje buiten m'n 'game comfort zone' gaan zeg maar .

IH88_Trinity schreef:
Een keer heel iets anders gekocht. Een beetje buiten m'n 'game comfort zone' gaan zeg maar .

Goede keuze imo. Heb hem zelf ook op de wishlist staan na bij een vriend te hebben gespeeld. Het ziet er allemaal heel erg sprookjesachtig en knap uit, en speelt heel lekker, maar is voor zover ik de controller vast had best pittig bij momenten. Ook eentje die een beetje aan de grote massa ontglipt is. Net zoals Blacktail (2022) die in hetzelfde jaar is verschenen trouwens. Twee van mijn favoriete 'hidden gems' uit dat jaar dus.

Sinner schreef:
Ook eentje die een beetje aan de grote massa ontglipt is.
Wat ik me herinner is dat dit toch wel een hit was. Heeft zich ook goed verkocht volgens internet bronnen waren de kosten al na 1 maand terugverdiend. Was ook heel lang voor de volle prijs te verkrijgen en heeft bijna 2 jaar geduurd voordat ik 'm met korting ergens kon oppikken.

Grovonion schreef:
Wat ik me herinner is dat dit toch wel een hit was. Heeft zich ook goed verkocht volgens internet bronnen waren de kosten al na 1 maand terugverdiend. Was ook heel lang voor de volle prijs te verkrijgen en heeft bijna 2 jaar geduurd voordat ik 'm met korting ergens kon oppikken.

Ok. Volledig aan me ontglipt dan dit feitje. Maar ik kan me dat best voorstellen gezien de kwaliteit van het spel (althans wat ik gezien heb). Ik weet enkel nog dat dit het eerste echte grote project van de studio was die voorheen in de animatie wereld actief was of zo? Iets was imo wel heel duidelijk te zien is.

En nu ook eindelijk binnen. 2x een bestelling die me voor mijn neus afgezegd werd. 3de keer wel gelukt na bijna 3 weken...

https://cdn.myonlinestore.eu/93f9905c-6be1-11e9-a722-44a8421b9960/image/cache/full/d7359f1d83e15ba17ec58e3236a9b92cef02177b.jpg?20250507130911

Eindelijk aangeschaft. Eén grote spoiler weet ik nu al uiteraard, maar voor de rest ga ik hier helemaal blanco in.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:17 uur

geplaatst: vandaag om 03:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.