De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied? #2
zoeken in:
7
geplaatst: 19 februari, 19:31 uur
https://scale.coolshop-cdn.com/product-media.coolshop-cdn.com/23MU98/b712ffc-c14943e0bc766250d09ecb08.png/f/life-is-strange-double-exposure.png?height=650
Vandaag ontvangen: Life is Strange Double Exposure
Vandaag ontvangen: Life is Strange Double Exposure
5
geplaatst: 20 februari, 18:29 uur
Ging weer een beetje nuts.
Digitaal:
WARRIORS: Abyss - Hack'n'Dash Edition (XBOX SERIES)
UNDER DEFEAT (XBOX)
FYSIEK:
Atelier Yumia: The Alchemist of Memories and the Envisioned Land (PS5) Pre-order
The Plucky Squire kopen (PS5)
Suikoden 1 & 2 HD Remaster Day One Edition (PS5)
Had Suikoden remasters al anderhalf jaar geleden fysiek voor switch besteld via nedgame.
Maar wil ook graag de ps5 versie fysiek.
Digitaal:
WARRIORS: Abyss - Hack'n'Dash Edition (XBOX SERIES)
UNDER DEFEAT (XBOX)
FYSIEK:
Atelier Yumia: The Alchemist of Memories and the Envisioned Land (PS5) Pre-order
The Plucky Squire kopen (PS5)
Suikoden 1 & 2 HD Remaster Day One Edition (PS5)
Had Suikoden remasters al anderhalf jaar geleden fysiek voor switch besteld via nedgame.
Maar wil ook graag de ps5 versie fysiek.
3
geplaatst: 20 februari, 23:56 uur
Even door de Switch shop gegaan. Had nog bijna 10€ aan muntjes en diverse games stonden toch wel best goedkoop:
Bloomtown A different Story (Switch) 14.99
Fitness Boxing Fist of the Northstar (Switch) 4.99
Die laatste is met de motion controls wel geinig. Zeker voor 5€. De eerste is een beetje een coming of age RPG ala Earthbound. Mooi spritework, wat horror elementen / persona elementen en zelfs wat farmen e.d.
Bloomtown A different Story (Switch) 14.99
Fitness Boxing Fist of the Northstar (Switch) 4.99
Die laatste is met de motion controls wel geinig. Zeker voor 5€. De eerste is een beetje een coming of age RPG ala Earthbound. Mooi spritework, wat horror elementen / persona elementen en zelfs wat farmen e.d.
6
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 23 februari, 17:38 uur
Once more into the exclusion zone!
https://www.gamesmeter.nl/game/22477
https://www.gamesmeter.nl/game/20356
https://www.gamesmeter.nl/game/22477
https://www.gamesmeter.nl/game/20356
1
geplaatst: 24 februari, 12:24 uur
Kakarot digital deluxe edition (of iets in die trant) voor 19,95 Ps5. Als groot DBZ fan werd het wel eens tijd om deze te gaan spelen.
4
geplaatst: 24 februari, 16:16 uur
Maak mijn fysieke YS en Legend of Heroes Collection nu compleet.
The Legend of Heroes Trails from Zero Deluxe Edition (PlayStation 4)
The Legend of Heroes: Trails to Azure (Playstation 4)
Zou ze eerst beide via nedgame bestellen, al was ik te laat omdat ik het uitstelde.
Maar gelukkig heeft bol nog een fysieke kopie van Trails to Azure.
Pre-order: Evercade Broken Sword Collection (Evercade)
en had via coolshop al een paar maand geleden de fysieke remaster van deel 1 besteld: Broken Sword - Shadow of the Templars: Reforged xbox versie in dit geval.
Ben opgegroeid met Broken Sword. Het eerste deel dat ik ooit in 1998 kon uitspelen op mijn PSX en mij nog bij blijft. Deel 2 overigens ook.
The Legend of Heroes Trails from Zero Deluxe Edition (PlayStation 4)
The Legend of Heroes: Trails to Azure (Playstation 4)
Zou ze eerst beide via nedgame bestellen, al was ik te laat omdat ik het uitstelde.
Maar gelukkig heeft bol nog een fysieke kopie van Trails to Azure.
Pre-order: Evercade Broken Sword Collection (Evercade)
en had via coolshop al een paar maand geleden de fysieke remaster van deel 1 besteld: Broken Sword - Shadow of the Templars: Reforged xbox versie in dit geval.
Ben opgegroeid met Broken Sword. Het eerste deel dat ik ooit in 1998 kon uitspelen op mijn PSX en mij nog bij blijft. Deel 2 overigens ook.
0
geplaatst: 24 februari, 18:10 uur
Blijven een bepaalde 'feel' houden he die jaren 90 point and click games? Ik wil Broken Sword ook nog wel eens spelen. Vorig jaar Blade Runner Enhanced uitgespeeld. Ik hou er echt van zo'n game te spelen op zijn tijd. Even terug naar the old days.
1
geplaatst: 24 februari, 19:19 uur
Steam NextFest. Weer een hoop demo's om te proberen van toekomstige games. Met voor mij als belangrijkste:
Total Chaos (2025) - GamesMeter.nl
Total Chaos (2025) - GamesMeter.nl
3
geplaatst: 27 februari, 12:27 uur
https://cdn.dlcompare.com/game_tetiere/upload/gameimage/file/road-96-mile-0-tetiere-file-de3497d0.jpg.webp
Playstation heeft weer aanbiedingen en daar staat de Road 96 (recent gespeeld) prequel Mile 0 ook tussen voor een paar euro, dus heb deze gister maar gekocht.
Playstation heeft weer aanbiedingen en daar staat de Road 96 (recent gespeeld) prequel Mile 0 ook tussen voor een paar euro, dus heb deze gister maar gekocht.
5
geplaatst: 28 februari, 09:37 uur
https://image.api.playstation.com/vulcan/ap/rnd/202106/1009/dTjDJmQOP4PEIFsKOuJwajqN.jpg
Veel goede verhalen over gehoord. Lijkt me een heerlijke game die het helaas niet zo goed heeft gedaan. Een soort van onbekend pareltje
.
Veel goede verhalen over gehoord. Lijkt me een heerlijke game die het helaas niet zo goed heeft gedaan. Een soort van onbekend pareltje

1
geplaatst: 28 februari, 10:50 uur
heel zeker, IH88_Trinity, ik heb er toen met plezier doorgespeeld. Ik was wel geen fan van het gevechtssysteem, maar het verhaal en de sfeer maakten dat meer dan goed.
6
geplaatst: 28 februari, 13:42 uur
https://gaming-cdn.com/images/products/14344/orig/star-wars-outlaws-pc-spel-ubisoft-connect-cover.jpg?v=1734621385
Deze kwam net door de brievenbus. Geen al te hoge verwachtingen van, maar hij was in de aanbieding en als groot Star Wars fan wilde ik dit sowieso wel een keer spelen. Ga hier denk ik toch wel een aantal uurtjes van genieten
Deze kwam net door de brievenbus. Geen al te hoge verwachtingen van, maar hij was in de aanbieding en als groot Star Wars fan wilde ik dit sowieso wel een keer spelen. Ga hier denk ik toch wel een aantal uurtjes van genieten
1
geplaatst: 28 februari, 19:00 uur
IH88_Trinity schreef:
(afbeelding)
.
(afbeelding)

Ontzettend gave game!
5
geplaatst: 5 maart, 12:32 uur
https://media.s-bol.com/rrwmPvAY1DOB/9rvwB3P/550x670.jpg
Split Fiction.
Pre order stond al een tijdje. Komt morgen binnen.
Split Fiction.
Pre order stond al een tijdje. Komt morgen binnen.
0
geplaatst: 5 maart, 15:54 uur
Ik had even gemist dat die al bijna uitkwam! Komt hier vast ook een keer in huis 

10
geplaatst: 5 maart, 23:13 uur
Eindelijk is ie er dan, Suikoden!
https://www.nedgame.nl/playstation-5/suikoden-i---ii-hd-remaster---gate-rune-and-dunan-unification-wars-day-one-edition.1570776714.cover.webp?1725007564
En dan Valkyrie Elysium waar ik ook wel erg benieuwd naar ben.
https://www.nedgame.nl/playstation-5/valkyrie-elysium.6867217358.cover.jpg?1663672961
https://www.nedgame.nl/playstation-5/suikoden-i---ii-hd-remaster---gate-rune-and-dunan-unification-wars-day-one-edition.1570776714.cover.webp?1725007564
En dan Valkyrie Elysium waar ik ook wel erg benieuwd naar ben.
https://www.nedgame.nl/playstation-5/valkyrie-elysium.6867217358.cover.jpg?1663672961
2
geplaatst: 6 maart, 17:00 uur
Dodgeball Academia (Switch) 12 Fysiek
Dynasty Warriors 8 X-Treme Legends (PS3) 15 Fysiek
Onder dwang moet ik eerst deel 8 van Dynasty Warriors spelen. Dan pas 7, Dan Origins. Eventueel 9. En de rest als ik ze ooit vind in de tussentijd. Mooi dan. Was gelukkig niet zo duur.
Dynasty Warriors 8 X-Treme Legends (PS3) 15 Fysiek
Onder dwang moet ik eerst deel 8 van Dynasty Warriors spelen. Dan pas 7, Dan Origins. Eventueel 9. En de rest als ik ze ooit vind in de tussentijd. Mooi dan. Was gelukkig niet zo duur.
0
geplaatst: 6 maart, 18:25 uur
IH88_Trinity schreef:
Toevallig heb ik hem ook binnen gehaald afgelopen weekend. Lijkt me een prima game
2
geplaatst: 6 maart, 20:43 uur
Ik wacht nog even tot de eerste kortingen, ga er toch niet direct aan beginnen.
7
geplaatst: 9 maart, 12:55 uur
Afgelopen week aangeschaft:
https://i.postimg.cc/K8DRqnPJ/IMG-20250309-124030.jpg
The Diofield Chronicle voor 18 euro kon ik niet laten gaan. Was er altijd al wat benieuwd naar.
Dead Cells met alle dlc op disc voor 28 euro.
Suikoden voor switch en ps5. Probeer die games maar eens voor een goede prijs voor psx te vinden.
En die Konami games prijzen niet snel af. Dus waarom niet.
Had de switch versie overigens voor 40 euro en de ps5 versie 45 euro.
Two Point Museum zal vast snel afprijsen. Maar lijkt me zeer vermakelijk en had hem voor 35 euro. Haal het geld er wel uit.
The Legend of Heroes Trails from Zero en Trails to Azure dus aangeschaft.
En YS Lacrimosa of Dana ps5 versie aangeschaft.
Verbeterde graphics en aanpassingen voor de beste game in de serie en bevat een boekje plus soundtrack.
Nu is mijn YS en The Legend of Heroes serie echt volledig.
https://i.postimg.cc/FKF127Gm/IMG-20250309-123756.jpg
https://i.postimg.cc/K8DRqnPJ/IMG-20250309-124030.jpg
The Diofield Chronicle voor 18 euro kon ik niet laten gaan. Was er altijd al wat benieuwd naar.
Dead Cells met alle dlc op disc voor 28 euro.
Suikoden voor switch en ps5. Probeer die games maar eens voor een goede prijs voor psx te vinden.
En die Konami games prijzen niet snel af. Dus waarom niet.
Had de switch versie overigens voor 40 euro en de ps5 versie 45 euro.
Two Point Museum zal vast snel afprijsen. Maar lijkt me zeer vermakelijk en had hem voor 35 euro. Haal het geld er wel uit.
The Legend of Heroes Trails from Zero en Trails to Azure dus aangeschaft.
En YS Lacrimosa of Dana ps5 versie aangeschaft.
Verbeterde graphics en aanpassingen voor de beste game in de serie en bevat een boekje plus soundtrack.
Nu is mijn YS en The Legend of Heroes serie echt volledig.
https://i.postimg.cc/FKF127Gm/IMG-20250309-123756.jpg
6
geplaatst: 9 maart, 17:52 uur
https://media.s-bol.com/mmPN4QB9LOrn/M8V5l8m/550x649.jpg
Sonic X Shadow Generations
Vandaag besteld, ik had toch wel weer zin in een Sonicgame na vele vele jaren. Deze zag er erg leuk uit.
Sonic X Shadow Generations
Vandaag besteld, ik had toch wel weer zin in een Sonicgame na vele vele jaren. Deze zag er erg leuk uit.
0
geplaatst: 11 maart, 23:39 uur
Nog niets. Maar zie dat de meerderheid van de Need for Speed spellen in de Xbox store voor 2.99 het stuk te koop staan. Nou ja...zie ik me wel een paar van kopen.
2
geplaatst: 13 maart, 20:22 uur
Battlefield 4 Premium Edition (Xbox One) 1.99
Dacht dat ik hem al had. Bleek niet zo te zijn. De hele 2 euro dan maar ertegenaan gegooid.
Overigens zijn het Steam Autumn sales! Bepaalde gewenste games zijn netjes afgeprijst zag ik. Behalve Until Dawn. Die staat nog altijd op 52 euro. Beetje veel. Maar misschien dat ik toch ergens eentje eruit graag (een Baldurs Gate 3 bvb...die staat echt op mijn to-do-in-2025 lijst). Maar niets moet.
The Need for Speed Unbound (Steam) 4.89
...heb ik wel alvast opgesnoept. Vond ik toch wel een erg knappe racer.
Dacht dat ik hem al had. Bleek niet zo te zijn. De hele 2 euro dan maar ertegenaan gegooid.
Overigens zijn het Steam Autumn sales! Bepaalde gewenste games zijn netjes afgeprijst zag ik. Behalve Until Dawn. Die staat nog altijd op 52 euro. Beetje veel. Maar misschien dat ik toch ergens eentje eruit graag (een Baldurs Gate 3 bvb...die staat echt op mijn to-do-in-2025 lijst). Maar niets moet.
The Need for Speed Unbound (Steam) 4.89
...heb ik wel alvast opgesnoept. Vond ik toch wel een erg knappe racer.
3
geplaatst: 13 maart, 22:25 uur
Nog wat fysieke games binnen en besteld:
My Time at Sandrock (PlayStation 5) voor 35 euro.
Potion Permit Complete Edition (PlayStation 5) voor 18 euro complete edition ga ik ervoor.
Klonoa Phantasy Reverie Series (PlayStation 4 - Gratis PS5 upgrade) voor 18 euro.
Monster Hunter World: Iceborne - Master Edition (PS4) voor 20 euro. De DLC ook nog op disc. Had ik niet verwacht voor een capcom game. Meestal zijn het vouchers.
Ga ooit wel voor Wilds als die meer DLC krijgt en goedkoper word.
Want World is momenteel wel 4x groter als het niet meer is.
En had nog nooit World gespeeld. Had er al een stuk van gespeeld en beviel meer dan prima.
Verder nog digitaal voor STEAM/PC: Lost Dimension voor 5,74€
Kwam bij deze game via een 2024 hidden gem games artikel op internet.
De fysieke PS Vita of PS3 versie (die versies zijn al fysiek 40 euro per stuk) had ik op het oog, al zie ik vandaag ineens een goedkope steam sale die ik niet kan laten gaan.
Pak mijn steamdeck en laptop er over een tijdje wel weer bij.
Ben al dagen met films en gamen bezig. Vanaf morgen nog 3 vrije dagen.
Ga er morgen en weekend nog goed gebruik van maken.
Proberen om Beyond the Ice Palace 2 uit te spelen.
Ben ook met teveel games tegelijk bezig.
Maar houd eerst een lijstje van 5 games aan.
My Time at Sandrock (PlayStation 5) voor 35 euro.
Potion Permit Complete Edition (PlayStation 5) voor 18 euro complete edition ga ik ervoor.
Klonoa Phantasy Reverie Series (PlayStation 4 - Gratis PS5 upgrade) voor 18 euro.
Monster Hunter World: Iceborne - Master Edition (PS4) voor 20 euro. De DLC ook nog op disc. Had ik niet verwacht voor een capcom game. Meestal zijn het vouchers.
Ga ooit wel voor Wilds als die meer DLC krijgt en goedkoper word.
Want World is momenteel wel 4x groter als het niet meer is.
En had nog nooit World gespeeld. Had er al een stuk van gespeeld en beviel meer dan prima.
Verder nog digitaal voor STEAM/PC: Lost Dimension voor 5,74€
Kwam bij deze game via een 2024 hidden gem games artikel op internet.
De fysieke PS Vita of PS3 versie (die versies zijn al fysiek 40 euro per stuk) had ik op het oog, al zie ik vandaag ineens een goedkope steam sale die ik niet kan laten gaan.
Pak mijn steamdeck en laptop er over een tijdje wel weer bij.
Ben al dagen met films en gamen bezig. Vanaf morgen nog 3 vrije dagen.
Ga er morgen en weekend nog goed gebruik van maken.
Proberen om Beyond the Ice Palace 2 uit te spelen.
Ben ook met teveel games tegelijk bezig.
Maar houd eerst een lijstje van 5 games aan.
1
geplaatst: 14 maart, 21:34 uur
Op de Ps5:
Timesplitters Future Perfect en de DLC voor TMNT Shredders Revenge beide voor wel €5,60 in totaal. Moet niet gekker worden.
Timesplitters Future Perfect en de DLC voor TMNT Shredders Revenge beide voor wel €5,60 in totaal. Moet niet gekker worden.
3
geplaatst: afgelopen zaterdag om 15:35 uur
Fysiek besteld:
Tiny Thor - Mjölnir Edition (Nintendo Switch)
Via Strictly Limited Games met verzending erbij voor ong. 40 euro
Had hem al lang op de radar, al vergat ik de fysieke pre-order te plaatsen. Maar er is nog 8% op voorraad.
Tiny Thor - Mjölnir Edition (Nintendo Switch)
Via Strictly Limited Games met verzending erbij voor ong. 40 euro
Had hem al lang op de radar, al vergat ik de fysieke pre-order te plaatsen. Maar er is nog 8% op voorraad.
1
geplaatst: afgelopen maandag om 23:36 uur
The Casting of Frank Stone (Steam) 14.99
Autumn Sale...voor dat prijsje waag ik het wel. Mss dat ik Dragon Age er ook nog bijhaal voor 29.99 of een van de anderen op mijn lijst maar de grotere aankopen wachten maar event de summer of winter sale.
Wel nog op de xbox:
Need For Speed (Xbox One) 1.99
Ik vermoed dat er ook nog wel een autumn sale op de Xbox en Switch zal volgen.
Autumn Sale...voor dat prijsje waag ik het wel. Mss dat ik Dragon Age er ook nog bijhaal voor 29.99 of een van de anderen op mijn lijst maar de grotere aankopen wachten maar event de summer of winter sale.
Wel nog op de xbox:
Need For Speed (Xbox One) 1.99
Ik vermoed dat er ook nog wel een autumn sale op de Xbox en Switch zal volgen.
2
geplaatst: gisteren om 13:57 uur
Assassins Creed Shadows (UBISOFT CONNECT PC)
Voor 50 euro een pc key aangeschaft.
Heb er al 2 uren van gespeeld en bevalt me nu al. Geen miskoop.
EDIT: ook aangeschaft:
Xenoblade Chronicles X - Definitive Edition
Pre-order:
Gal Guardians - Servants of the Dark
Chronicles of the Wolf
Chronicles of the Wolf lijkt me een geweldige fanmade/hommage aan Castlevania.
Vertellingen van Robert Belgrade (de stem van Alucard uit Castlevania Symphony of the Night)
EDIT 2: Assassins Creed Shadows (Xbox Series) voor 60 euro. via cdkeys.
Heb dus ook nog de xbox versie van Shadows aangeschaft aangezien ik niet de enige ben die achter de pc zit. Kan er dus niet altijd bij.
De pc (overigens zware game op pc, word tweaken) ubisoft connect versie heeft op eerste release in ieder geval geen issues. Zien hoe de xbox versie werkt.
Koop de fysieke ps5 versie ooit in cheap budgetbak om mijn gehele fysieke assassins creed collectie volledig te maken.
Maar Ubisoft heeft eindelijk weer eens hun zaakje in orde.
Heb deze vandaag fysiek binnengekregen: Atelier Yumia: The Alchemist of Memories & the Envisioned Land (PlayStation 5)
Samen met The Messenger PS5 en SWITCH versie. En Broken Sword EVERCADE Collection.
Verder nog: Wreckfest 2 in vroege toegang op steam. 24 euro.
KINGDOM HEARTS III Re Mind + Concertvideo dlc voor 16 euro.
Heb de gehele serie op disc voor ps4. ooit deel 1 op ps2 uitgespeeld. word weer tijd voor de serie.
Voor 50 euro een pc key aangeschaft.
Heb er al 2 uren van gespeeld en bevalt me nu al. Geen miskoop.
EDIT: ook aangeschaft:
Xenoblade Chronicles X - Definitive Edition
Pre-order:
Gal Guardians - Servants of the Dark
Chronicles of the Wolf
Chronicles of the Wolf lijkt me een geweldige fanmade/hommage aan Castlevania.
Vertellingen van Robert Belgrade (de stem van Alucard uit Castlevania Symphony of the Night)
EDIT 2: Assassins Creed Shadows (Xbox Series) voor 60 euro. via cdkeys.
Heb dus ook nog de xbox versie van Shadows aangeschaft aangezien ik niet de enige ben die achter de pc zit. Kan er dus niet altijd bij.
De pc (overigens zware game op pc, word tweaken) ubisoft connect versie heeft op eerste release in ieder geval geen issues. Zien hoe de xbox versie werkt.
Koop de fysieke ps5 versie ooit in cheap budgetbak om mijn gehele fysieke assassins creed collectie volledig te maken.
Maar Ubisoft heeft eindelijk weer eens hun zaakje in orde.
Heb deze vandaag fysiek binnengekregen: Atelier Yumia: The Alchemist of Memories & the Envisioned Land (PlayStation 5)
Samen met The Messenger PS5 en SWITCH versie. En Broken Sword EVERCADE Collection.
Verder nog: Wreckfest 2 in vroege toegang op steam. 24 euro.
KINGDOM HEARTS III Re Mind + Concertvideo dlc voor 16 euro.
Heb de gehele serie op disc voor ps4. ooit deel 1 op ps2 uitgespeeld. word weer tijd voor de serie.
* denotes required fields.