De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied? #2
zoeken in:
0
geplaatst: 24 januari 2025, 21:53 uur
Dead Space remake is 22,49 op de Playstation store. Maar even binnen gehengeld, wil hem al erg lang spelen.
0
geplaatst: 27 januari 2025, 02:15 uur
Gefeliciteerd en leuke cadeautjes. Met name die Mario + Rabbids games (beiden en DLC) zijn imo bij het beste wat de Switch te bieden heeft.
6
geplaatst: 27 januari 2025, 13:34 uur
Loop een beetje achter met de spellen die ik heb gekocht de laatste maanden (sommige spellen al zelfs gespeeld).
https://gaming-cdn.com/images/products/17767/orig/until-dawn-pc-spel-steam-us-ca-cover.jpg?v=1728459446
https://image.api.playstation.com/vulcan/ap/rnd/202206/0720/0kRqUeSBIbQzz7cen3c989c6.jpg
https://image.api.playstation.com/vulcan/ap/rnd/202111/2000/JR72pGLiLfJSCm2QFhieY0Wo.png
https://image.api.playstation.com/vulcan/img/rnd/202010/2812/uB72StlCpg2d3XunZp0suFGL.jpg
https://gaming-cdn.com/images/products/17767/orig/until-dawn-pc-spel-steam-us-ca-cover.jpg?v=1728459446
https://image.api.playstation.com/vulcan/ap/rnd/202206/0720/0kRqUeSBIbQzz7cen3c989c6.jpg
https://image.api.playstation.com/vulcan/ap/rnd/202111/2000/JR72pGLiLfJSCm2QFhieY0Wo.png
https://image.api.playstation.com/vulcan/img/rnd/202010/2812/uB72StlCpg2d3XunZp0suFGL.jpg
4
geplaatst: 27 januari 2025, 16:05 uur
Alles Digitaal. Maar mijn fysieke collectie gaat ook zo mal dat er amper ruimte over is.
Voor mezelf:
Heroes of Hammerwatch II on Steam
BLADE CHIMERA on Steam
Steam key: Virtua Fighter 5 R.E.V.O.- 30th Anniversary Edition STEAM
ANTONBLAST (SWITCH) Had deze voor 8 euro vanwege switch points en had nog wat euro erop staan dat er al een tijdje opstond. (volledig vergeten)
Pizza Tower (SWITCH)
antonblast en pizza tower zijn echt een must have voor switch. zelfs zonder sale prijs.
Qua fysieke releases kun je terecht bij: Fangamer
Ikzelf houd de games maar digitaal denk ik. Fysiek ben ik dus al best crazy qua verzamelen.
Virtua Fighter 5 R.E.V.O.- 30th Anniversary Edition gedaan omdat ik deel 3 te vaak op mijn dreamcast had gespeeld en deel 4 te vaak op mijn ps2 toen destijds. 1 van mijn favoriete fight series.
Voor mijn vader en zijn sterke pc: Horizon Forbidden West Complete Edition STEAM
Had overig 2 weken geleden nog voor mijn vader aangeschaft: Anno 1800 Definitive Annoversary Edition (PC Ubisoft Store) in aanbieding.
En UNCHARTED: Legacy of Thieves Collection STEAM
en Ghost of Tsushima DIRECTORS CUT STEAM
Ghost of tsushima had ik voor mijn pa een week geleden wel stukken goedkoper voor ongeveer 30 euro.
De Uncharted games heeft ie al uitgespeeld.
Maar hij kan nog aardig vooruit met de rest van de games.
EDIT: Tails of Iron 2: Whiskers of Winter Switch Digitaal. Was deze helemaal vergeten. Deel 1 was al geweldig en heb die zelfs fysiek voor de ps5.
Voor mezelf:
Heroes of Hammerwatch II on Steam
BLADE CHIMERA on Steam
Steam key: Virtua Fighter 5 R.E.V.O.- 30th Anniversary Edition STEAM
ANTONBLAST (SWITCH) Had deze voor 8 euro vanwege switch points en had nog wat euro erop staan dat er al een tijdje opstond. (volledig vergeten)
Pizza Tower (SWITCH)
antonblast en pizza tower zijn echt een must have voor switch. zelfs zonder sale prijs.
Qua fysieke releases kun je terecht bij: Fangamer
Ikzelf houd de games maar digitaal denk ik. Fysiek ben ik dus al best crazy qua verzamelen.
Virtua Fighter 5 R.E.V.O.- 30th Anniversary Edition gedaan omdat ik deel 3 te vaak op mijn dreamcast had gespeeld en deel 4 te vaak op mijn ps2 toen destijds. 1 van mijn favoriete fight series.
Voor mijn vader en zijn sterke pc: Horizon Forbidden West Complete Edition STEAM
Had overig 2 weken geleden nog voor mijn vader aangeschaft: Anno 1800 Definitive Annoversary Edition (PC Ubisoft Store) in aanbieding.
En UNCHARTED: Legacy of Thieves Collection STEAM
en Ghost of Tsushima DIRECTORS CUT STEAM
Ghost of tsushima had ik voor mijn pa een week geleden wel stukken goedkoper voor ongeveer 30 euro.
De Uncharted games heeft ie al uitgespeeld.
Maar hij kan nog aardig vooruit met de rest van de games.
EDIT: Tails of Iron 2: Whiskers of Winter Switch Digitaal. Was deze helemaal vergeten. Deel 1 was al geweldig en heb die zelfs fysiek voor de ps5.
4
geplaatst: 27 januari 2025, 17:18 uur
Balatro op de Switch voor 13,99. Ben toch wel heel benieuwd naar de hype
2
geplaatst: 27 januari 2025, 17:30 uur
Eraser2 schreef:
Ja believe the hype! de game is insane goed en verslavend.
Een vriend van me speelt het non-stop.
Ik had pokeren geleerd voor een paar uur met balatro en ineens snapte ik het. Toen leerde ik mijn maat alles. Vervolgens is hij te goed in Balatro.
Ben er zelf matig in, al snap ik het wel. je hebt dikke boosts met planet cards die je upgrade en natuurlijk jokers en tarot cards.
Ik heb ook al 30 uren in de xbox versie zitten en daarnaast heb ik hem voor zowat alle systemen.
Mijn maat zit al tegen de 100+ uren in de steam versie, al speelt ie wel met controller.
1
geplaatst: 27 januari 2025, 19:35 uur
Kijk dat klinkt goed! Heb vanmiddag al een paar runs gespeeld. De poker hands heb ik destijds geleerd door poker te spelen in Red Dead Redemption haha. Nu nog even die Jokers en tarot kaarten uitvogelen. Game is easy to pick up in ieder geval.
5
geplaatst: 1 februari 2025, 14:27 uur
LG 43UT73006LA (2024)
Heb een nieuwe, niet al te dure 43inch tv gekocht voor ps5 en xbox series x.
Vervang hiermee mijn 32inch 1440p HP monitor.
Maar de monitor bewaar ik. Was met de monitor qua consoles niet tevreden. Als pc scherm dikke prima.
Qua refresh rate (ja met ps5 weinig last van) is het wel een downgrade met de tv en was wel ff een kwestie van tweaken.
Ben meer van de monitoren en achteraf had ik liever een 32inch 4k benq monitor gewild.
Maar op zich bevalt de LG tv me nu wel aardig en scherm is huge in mijn slaapkamer.
Een audio converter erbij gehaald zodat mijn pc logitech speakerset erop kon.
De OS software van de tv is wel sloom, al gebruik ik ook toch meer mijn consoles qua film/series streamen.
Verder voor mijn vader nog: Sniper Elite: Resistance (STEAM)
Vervroegd verjaardagscadeau. Over 2 weken jarig. Horizon Forbidden West is ie al bijna klaar mee.
EDIT (21:15): De tv is niet wat ik hoopte voor console gamen. Dus heb de HP monitor teruggezet en heb de tv aan mijn moeder gegeven. Ze is er helemaal gek op.
Ik ga zelf nooit meer voor een LG, Samsung, TV en wat dan ook.
Koop alleen nog maar monitoren in de toekomst en zoek dan alleen maar kieskeurig.
Maar heb voor mezelf wel dit pre-ordered: LUNAR Remastered Collection (PS4)
22:20:
The First Berserker: Khazan (Xbox Series X)
Trails Through Daybreak 2 - Deluxe Edition (PS5)
Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii (PS5)
Heb een nieuwe, niet al te dure 43inch tv gekocht voor ps5 en xbox series x.
Vervang hiermee mijn 32inch 1440p HP monitor.
Maar de monitor bewaar ik. Was met de monitor qua consoles niet tevreden. Als pc scherm dikke prima.
Qua refresh rate (ja met ps5 weinig last van) is het wel een downgrade met de tv en was wel ff een kwestie van tweaken.
Ben meer van de monitoren en achteraf had ik liever een 32inch 4k benq monitor gewild.
Maar op zich bevalt de LG tv me nu wel aardig en scherm is huge in mijn slaapkamer.
Een audio converter erbij gehaald zodat mijn pc logitech speakerset erop kon.
De OS software van de tv is wel sloom, al gebruik ik ook toch meer mijn consoles qua film/series streamen.
Verder voor mijn vader nog: Sniper Elite: Resistance (STEAM)
Vervroegd verjaardagscadeau. Over 2 weken jarig. Horizon Forbidden West is ie al bijna klaar mee.
EDIT (21:15): De tv is niet wat ik hoopte voor console gamen. Dus heb de HP monitor teruggezet en heb de tv aan mijn moeder gegeven. Ze is er helemaal gek op.
Ik ga zelf nooit meer voor een LG, Samsung, TV en wat dan ook.
Koop alleen nog maar monitoren in de toekomst en zoek dan alleen maar kieskeurig.
Maar heb voor mezelf wel dit pre-ordered: LUNAR Remastered Collection (PS4)
22:20:
The First Berserker: Khazan (Xbox Series X)
Trails Through Daybreak 2 - Deluxe Edition (PS5)
Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii (PS5)
0
geplaatst: 2 februari 2025, 20:55 uur
Vanmiddag nog even gescoord op de PS Store:
Robocop Rogue City
Just Cause 4
Was 25 euro kwijt
Robocop Rogue City
Just Cause 4
Was 25 euro kwijt
4
geplaatst: 4 februari 2025, 22:31 uur
Zomaar verrast met Kirby and the Forgotten Land door mijn vrouw vandaag. Gelijk wereld 1 en 2 achter elkaar door gespeeld. Heerlijke Nintendo magie die zijn ding weer doet!
9
geplaatst: 5 februari 2025, 18:25 uur
Pakketje binnen met veel afwisseling:
https://i.ibb.co/7xRh90C6/Yakuza.jpg
https://i.ibb.co/7xRh90C6/Yakuza.jpg
0
geplaatst: 5 februari 2025, 19:57 uur
Mooi in 1 keer klaar! Vet hoor. Ik heb alleen een tiental uren in Zero zitten, misschien maar weer eens oppakken.
2
geplaatst: 6 februari 2025, 15:08 uur
Yeah nice man. Ik heb de volledige collectie nu ook al een tijdje.
Maar heb de eerste judgement alleen ps4 versie.
Maar heb wel een speciale Yakuza 6 versie. Dat dan weer wel.
Persoonlijk vind ik Yakuza 0 de allerbeste en daarna infinite wealth.
Maar dat zijn ook de enige delen die ik echt goed heb gespeeld, al nog niet uitgespeeld.
Inderdaad tot over 2027 of langer nog als je ze allemaal wilt uitspelen.
En Sega zal nog lang niet klaar zijn met de serie.
Overig: (tv update)
Mijn nieuwe LG tv staat nu dus op zolder vanwege minder reflectie en alles.
Sleep zo nu en dan de Series x naar zolder toe.
Maar gebruik hem dus wel voor gamen zo nu en dan.
Moest de input/source op PC zetten (dan worden de onzuiverheden geëlimineerd) met game optimizer aan, witbalans op -50 warmte, scherpte op 6, beeld ratio op origineel en dan alleen de hdr in Xbox tunen. Nu is het prima.
2
geplaatst: 6 februari 2025, 18:30 uur
Ravenswatch legendary Edition (Switch) 39.99 Fysiek
Ik vond dat ik het voor die prijs fysiek niet kon laten, zeker aangezien het genre me wel ligt. (Diablo x Hades met relatief korte runs tot een uurtje of wat).
Van dat Legendary Edition moet je je overigens niet te veel voorstellen. Dat lijken gewoon wat extra skins te zijn.
Ik vond dat ik het voor die prijs fysiek niet kon laten, zeker aangezien het genre me wel ligt. (Diablo x Hades met relatief korte runs tot een uurtje of wat).
Van dat Legendary Edition moet je je overigens niet te veel voorstellen. Dat lijken gewoon wat extra skins te zijn.
1
geplaatst: 7 februari 2025, 14:53 uur
Sinner schreef:
We zien je wel in 2027.
We zien je wel in 2027.

Eraser2 schreef:
Mooi in 1 keer klaar! Vet hoor. Ik heb alleen een tiental uren in Zero zitten, misschien maar weer eens oppakken.
Met Zero ben ik nu bij chapter 8 en heb tot nu toe het gevoel dat het bijna niet beter kan dan dit. Het is alweer lang geleden dat ik deel 1 heb gespeeld (PS2 toen), de rest wordt allemaal voor 't eerst. Veel te lang uitgesteld.
AdrievMer86 schreef:
Ga je ook aan het eind v/d maand weer je portemonnee trekken dan? Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii (2025)

0
geplaatst: 7 februari 2025, 18:12 uur
Wat ik gespeeld heb van Zero vond ik het cinematische super tof evenals de combat als je dan aan het spelen bent. Echter de ellenlange lappen tekst waar je doorheen moet klikken staan me wat tegen. Onderdeel van de serie natuurlijk. Zal het vast nog wel een keer een kans geven.
5
geplaatst: 9 februari 2025, 21:59 uur
Eraser2 schreef:
Ga je ook aan het eind v/d maand weer je portemonnee trekken dan?
Ga je ook aan het eind v/d maand weer je portemonnee trekken dan?
Ja had die al in pre-order gezet: Bericht bovenaan
Maar naast mijn yakuza collectie heb ik nu ook alles fysiek van de YS en The Legend of Heroes series.
https://i.postimg.cc/28h7dZJ4/IMG-20250209-215534.jpg
Erg tevreden over.
0
geplaatst: 10 februari 2025, 12:34 uur
Ik mis nog Legend of Nayuta in je lijst, is wel geen direct onderdeel van de Legend of Heroes serie maar zou wel mooi in je rijtje passen.
1
geplaatst: 14 februari 2025, 22:34 uur
Operation Wolf Returns (Steam) 3
Withering Rooms (Steam) 3
Beiden van Fanatical
Final Fantasy XV (Xbox One) 10 Fysiek
...en in een heel mooie steelcase ook nog. DLC haal ik wel eens in een Sale.
Withering Rooms (Steam) 3
Beiden van Fanatical
Final Fantasy XV (Xbox One) 10 Fysiek
...en in een heel mooie steelcase ook nog. DLC haal ik wel eens in een Sale.
3
geplaatst: 14 februari 2025, 23:59 uur
Dank je Grovonion! was hem 1 of andere manier vergeten ooit te bestellen en vergat ineens dat ie er was.
Maar bij deze toch nog besteld:
The Legend of Nayuta Boundless Trails Deluxe Edition (PlayStation 4) Fysiek
Nog fysiek: Astebros (PlayStation 5)
Digitaal steam keys:
Tomb Raider IV-VI Remastered
Ninja Five-O pre-order
Fysieke pre-order: The Messenger (PlayStation 5)
Digitaal steam keys:
Ninja Five-O pre-order
3
geplaatst: 16 februari 2025, 21:12 uur
Star Trek Legends (Switch) 1.2€
Wellicht een mobile port. Wel grappig. Voor net wat meer dan een euro is het een vrij simpele, cartoony turn-based RPG. Maar eentje waarin je karakters unlocked uit de hele Star Trek geschiedenis. Best geinig tbh.
Wellicht een mobile port. Wel grappig. Voor net wat meer dan een euro is het een vrij simpele, cartoony turn-based RPG. Maar eentje waarin je karakters unlocked uit de hele Star Trek geschiedenis. Best geinig tbh.
0
geplaatst: 17 februari 2025, 16:52 uur
AdrievMer86 schreef:
Dank je Grovonion! was hem 1 of andere manier vergeten ooit te bestellen en vergat ineens dat ie er was.
Digitaal steam keys:
Ninja Five-O pre-order
Digitaal steam keys:
Ninja Five-O pre-order
Ninja five-o Classic

Astrobros Ken ik niet

0
geplaatst: 17 februari 2025, 20:39 uur
5
geplaatst: 18 februari 2025, 22:27 uur
Shadow of the Ninja Reborn voor 16,99 op de Switch. Had hem afgelopen augustus fysiek in de pre order gezet maar bleef maar uitgesteld worden door Nedgame. Had nu eindelijk wel eens zin om te spelen dus bestelling gecanceld en maar digitaal aangeschaft.
* denotes required fields.