menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied? #2

zoeken in:

Brilliante variant op Vampire Survivors trouwens. Een van de beste klonen. De klassieke Martial Arts sfeer is super neergezet. Ook eentje die ik binnenkort in huis haal.

Ging vandaag iets te ver met verzamelen. Ja Black Friday sales.

Pre-order: Terracotta (Nintendo Switch)

Bestellingen:
Snufkin Melody of Moominvalley (Nintendo Switch)

RED ART GAMES:
Skautfold: Usurper (PS5)
Skautfold: Shrouded in Sanity (PS5)
Tokoyo: The Tower of Perpetuity (Nintendo Switch)
Falling Out (PS5) (Exclusive Edition)
Galactic Wars EX (PS5)
Z-Warp (PS4)
Helvetii (Nintendo Switch)
Sir Lovelot (Nintendo Switch)
Evoland 1 Soundtrack Vinyl LP
Evoland 2 Soundtrack 3 Vinyl LPs
Gunborg: Dark Matters Soundtrack 2 Vinyl LPs
The Mooseman Soundtrack Vinyl LP

draagbare bluetooth-platenspeler Niet de duurste en geluid zal wel slecht zijn. Maar gebruik mijn JBL speaker in combinatie.
Mooi voor de game soundtracks.

Overig: (niet games, al wel voor gamers passend denk ik zelf)
The Midnight - Heroes
Linkin Park - Hybrid Theory
Rocky IV (Original Motion Picture Soundtrack)
Alles LP.

EDIT: nog wat via pixnlove en dit is het laatste deze maand.
Samurai Shodown NeoGeo Collection (Switch) 25 euro in een aanbieding.
Pre-order: SNK vs Capcom svc chaos(Switch)
70 euro (met verzending) voor beide games is te overzien.

Haha ja Hybrid Theory das wel een klassiekertje inderdaad, dik jeugdsentiment ook

Black Friday sales overal gaan me helaas ook wel deels nekken. Heb al wat spulletjes digitaal opgepikt. Volgende week heeft Steam ook nog een najaarssale. De Switch heeft zat deals. Xbox. Benieuwd naar hoe ik het nog gespeeld krijg.

Overigens wat Linkin Park betreft. Nooit geen fan geweest van Nu-Metal (wel metal en hardrock). Vond de band aardig, maar ik moet zeggen dat ondanks het gezeur van het zoontje van en de haat die er op het net weer duimendik word rondgestrooid het nieuwe album en die nieuwe zangeres best goed zijn.

Probleem dat ik heb met die sales van bijvoorbeeld RedArtGames of StrictlyLimited Games. Ik idioot ben zo een goede klant dat ik de games al heb, en dus als er een promotie is, is er niks meer voor mij bij. Als goede klant wordt je genaaid waar je bij staat, getrouwheidsprogramma's kun je naar fluiten.

Fonzzz002 (crew)
De laatste tijd nogal op een shopping spree geweest haha.
https://i.imgur.com/2M9tkQ2.jpeg

Prince of Persia: The Lost Crown voor PS5.

Fonzzz002 schreef:
De laatste tijd nogal op een shopping spree geweest haha.
(afbeelding)
Aargh, Metaphor alleen al kost me elk laatste moment videogamestijd dat ik dit jaar kan besteden....maar een beetje overdreven

Ook een eerste dipje gedaan in de sales:

Fate Extella Umbral Star (Switch) 7.99
Fate Extella Link (Switch) 9.99
No Straight Roads (Switch) 10 Fysiek
Pixel Pulp Collection (Switch) 30 Fysiek

AdrievMer86 schreef:
Rocky IV (Original Motion Picture Soundtrack)[/url

Awesome, Vince Dicola ftw

Gisteravond toch nog 3 fysieke games voor de collectie besteld. 2 van OG (Outright Games/Bandai namco)
Teenage Mutant Ninja Turtles - Mutants Unleashed (PS5) Voor 20 euro black friday sale en gratis verzending met mediamarkt club.
Las alle negatieve reviews en zat toch nog best goed commentaar in. Wel mijn ding en dus zelf maar ervaren.
DC's Justice League: Cosmic Chaos (PS4) voor 8 euro meer dan de moeite waard.
World of Goo 2 (Switch) voor 20 euro.

EDIT: voor mijn LP speler. En ja het was ff wennen hoe het allemaal moest. Maar heb nu al, al mijn 3 lp's beluisterd.
Weet ff niet hoe de Bluetooth werkt. Maar goed, geluid is nog steeds goed met de plastic lp speler.
Maar heb nog spul voor de LP en collectie aangeschaft:
Opslag voor 75 LPs
Cowboy Bebop (Original Series Soundtrack LP) (Had de gehele manga anime serie al op Bluray)
Blade Runner (Ost) LP
Voor de rest word het echt alleen maar Game soundtracks.

Blade Runner OST ook al zo goed. Ik ben ook een sucker voor movie soundtracks op LP. Heb een aardige collectie ook.

Octopath Traveler II - Nintendo Switch | Games | bol

Lekker prijsje voor deze game fysiek. Wilde hem al erg lang spelen maar heb geduldig afgewacht tot een mooie deal zich zou voordoen.

Ik vermoed dat ik mijn sales periode ook afsluit. Ik heb dan ook meer dan voldoende gekocht tbh. Meeste wel digitaal (buiten een enkele uitzondering):

Broken Age (Switch) 2.49
Control Ultimate Edition (Steam) 6.5
Death End Re-Request (Steam) 3.99
Death End Re-Request 2 (Steam) 6
Hotwheels Unleashed 2 Turbocharged Edition (Xbox One) 20 Fysiek
Little Orpheus (Switch) 3.89
Mary Skelter Finale (Switch) 9.99
Skullgirls 2nd Encore (Switch) 6.24
Tombraider Trilogy (Xbox One) 14.99
XIII (Switch) 3.99
Wonderboy Asha in Monster World (Switch) 9.99

Ja zou mijn sale periode afsluiten en toen ging mijn ps5 controller volledig kapot.
Eerst driehoek vastplakken, toen drifting aan 1 stick en toen de andere stick en toen uit frustratie probeerde ik hem open te halen alles ging kapot.
Gelijk weer een lading erbij besteld. Ja nu echt voorbij. Had wel eindejaars salaris gekregen en daardoor kon dit nog.

De eerste sale deal is wel amazing die ik had bij coolshop: (betaalde in totaal 40 euro)
Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord (PS5) voor 40 euro standaard retail prijs.
Dustborn (Deluxe Edition) (PS5)
voor 15 euro, al heb ik hem gratis.
Dustborn is voor mij gratis dankzij mijn gespaarde coolshop punten en met black friday erbij.

Verder fysiek:
Sony DualSense Wireless Controller (Cosmic Red) (PlayStation 5) voor 55 euro.
Crown Wars: The Black Prince (PlayStation 5) voor 20 euro.
Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin (Xbox One) voor 12 euro.
Tropico 6 El Prez Edition (Xbox One) voor 8 euro.
Evil Genius 2 - World Domination (Xbox One) voor 12 euro.
Two Point Campus - Enrolment Edition (Xbox One) voor 12 euro.
Two Point Hospital (Xbox One) voor 18 euro.
Dariusburst CS Core + Taito/Sega Pack (Strictly Limited) (Nintendo Switch) voor 30 euro.
Cannon Dancer Osman (Nintendo Switch) voor 22 euro.
Super Life of Pixel (Nintendo Switch) voor 28 euro.
Mr. Nutz - Original Soundtrack LP voor 28 euro.

EDIT:
Heb nog 2 Lp's besteld en ook al zijn het geen game soundtracks, zijn ze nog steeds insane goed.
Riot City - ELECTRIC ELITE (LP ABLBUM)
Blade Runner 2049 (OST LP)

Sow wat een geld ouwe maargoed uiteindelijk neem je dat toch niet mee je graf in, dan kun je het beter uitgeven

Ding met tastbaar bezit is wel dat je tegenwoordig zelden tot nooit een compleet afgewerkte game op disc hebt zou voor mij een reden zijn om er niet aan te willen beginnen als ik al enigszins een hang naar collecten zou hebben.

jellecomicgek72 schreef:
Sow wat een geld ouwe maargoed uiteindelijk neem je dat toch niet mee je graf in, dan kun je het beter uitgeven

Jep in totaal 285 euro, ook al is veel in de aanbieding en 1 fysieke game volledig gratis.
12 euro hier, 18 euro daar, 30 euro daar etc. tikt aardig aan op gegeven moment.
Maar soms denk ik van doe dan geen nieuwe gaming pc of ps5 pro etc.
Een pc ben ik hoe dan ook mee klaar aangezien ik al 8 gaming pc's heb gehad in het verleden en altijd micro stutters en issues.
Voor altijd gaming consoles en mijn eerste gaming device was een amiga 500 en daarna een psx.
Maar qua ps5 pro denk ik dan van ik wacht wel op een ps6.
In de tussentijd speel ik het meest Dragon Quest III HD 2D remake en Balatro. Maar goed.
Mijn collectie word, of is al amazing. En idd weet je nooit hoe lang je nog leeft, ook al klinkt die shit erg duister.
Mijn manier van collecten is zoals ik leef. Maar mijn manier van collecten is er wel op voorruit gegaan.
Ooit gaf ik nog meer uit elke maand. Nu let ik erop wat het word en vooral vanaf dit moment ga ik er anders tegemoet.

En reactie op confusie: Ja dat klopt. Meeste fysieke games zijn afhankelijk van updates en downloads.
Met Metal Gear Solid Master Collection is het helemaal een drama qua fysieke content.
Met xbox series x fysieke MGS Master Collection is MGS1 collectie volledig op disc, al mist bepaalde content zoals integral die je moet downloaden. En MGS2 en 3 zijn aparte downloads etc.
Maar meeste fysieke/retro games kun je wel zonder updates doen en ja dat is een doelgroep wat je ding moet zijn.

Nog wat.
Evercade Toaplan Arcade - cartridge 3 (6 games)
F1 2020 - Deluxe Schumacher Edition (Xbox One)
Door de tv serie Senna op Netflix kreeg ik een Formula 1 trek en zocht wat nou eigenlijk de betere F1 games zijn. Ja blijkbaar Grand Prix 4 en F1 2020.
Ging maar voor deze versie van F1 2020.

FANTASIAN Neo Dimension (PS5)
Fairy Tail 2 (PS5)

Poeh deze maand is voor mij nu echt voorbij. Met Fantasian en Fairy Tail 2 prima deze maand gaan eindigen.
Ben nog druk met Dragon Quest 3 HD 2D Remake en Balatro bezig. Maar heb wel zin in bovenstaande Jrpg games.

EDIT: The Thaumaturge (PlayStation 5) Kwam hem tijdens het browsen tegen en gelijk in fysieke pre-order gezet. Zat al te wachten op de fysieke versie.
Daarnaast nog:
Weird West - Definitive Edition (PlayStation 5)
Fate/Samurai Remnant (PlayStation 5) ga er nu voor met deze prijs.

centurion81 (moderator)

AdrievMer86 schreef:

Poeh deze maand is voor mij nu echt voorbij.

Kun je nog wel een beetje overzicht houden met wat je allemaal nog moet spelen? Ik merkte op een gegeven moment dat ik gewoon vergat welke games ik gekocht had.

Eraser2 schreef:
(quote)

Kun je nog wel een beetje overzicht houden met wat je allemaal nog moet spelen? Ik merkte op een gegeven moment dat ik gewoon vergat welke games ik gekocht had.

Ik denk dat een rits bepaalde mensen hier nu met krommende tenen 'nee'. Moeten gaan antwoorden

Ik weet ongeveer wat ik heb maar vergeet het drie weken later lustig weer, tot ik eens door de lijst of stapel grabbel en denk 'COOL, DIT HEB IK OOK NOG'.

Haha ja dat ken ik. Ik heb afgelopen jaar wel heel erg gelet op mijn aankopen (goeie eshop deal hier en daar sla ik niet af). En heb wel globaal even een overzichtje gemaakt van wat ik echt graag wil spelen. Daardoor haal ik momenteel wel meer plezier uit het gamen door me te focussen op 1 of 2 games alvorens ik iets anders speel. Maar mijn backlog zal nog steeds wel 100+ zijn hoor, daar niet van.

Eraser2 schreef:
mijn backlog zal nog steeds wel 100+ zijn hoor, daar niet van.

Smart. Als ik Steam, Switch en Xbox bijeentel kom ik ongeveer op 3000. Zonder alle ander meuk (ps3, 2, 360, DS, psp).

Obviously veel van gespeeld, maar net zoveel niet. Maar goed sommige dingen kan je niet laten liggen. En ach. Het houd je uit de kroeg.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:07 uur

geplaatst: vandaag om 15:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.