De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied? #2
zoeken in:
4
geplaatst: 5 juni, 18:08 uur
Beyond Galaxyland (Switch) 9.99
Terror of Hemasaurus (Switch) 7.34
Ik vrees dat er in de huidige sales nog wel wat zal volgen, om daarna eind van de maand de Steam sales in te duiken.
Terror of Hemasaurus (Switch) 7.34
Ik vrees dat er in de huidige sales nog wel wat zal volgen, om daarna eind van de maand de Steam sales in te duiken.
1
geplaatst: 5 juni, 20:34 uur
Sinner schreef:
Beyond Galaxyland (Switch) 9.99
Ha, deze staat ook op mijn lijst, heb nog een paar dagen.Beyond Galaxyland (Switch) 9.99
0
geplaatst: 5 juni, 21:05 uur
Grovonion schreef:
Ha, deze staat ook op mijn lijst, heb nog een paar dagen.
Ha, deze staat ook op mijn lijst, heb nog een paar dagen.

10
geplaatst: 5 juni, 21:36 uur
https://pc.vergelijk.nl/500x500/501759400.webp
Tijdje terug al besteld, maar kwam een half uurtje geleden binnen.
Nu is ie alles aan het installeren, Mario Kart World is nog wel een forse game zo te zien.
Tijdje terug al besteld, maar kwam een half uurtje geleden binnen.
Nu is ie alles aan het installeren, Mario Kart World is nog wel een forse game zo te zien.
4
geplaatst: 7 juni, 16:53 uur
Mijn portemonnee huilt, maar ik ben wel happy met de nieuwe aankopen:
Switch 2 pro-controller
SD Card 256 gig
Opberghoes
Screen Protector
Welcome Tour
DK Bananza pre-order gezet
Nu heb ik alles wel wat ik zocht
Switch 2 pro-controller
SD Card 256 gig
Opberghoes
Screen Protector
Welcome Tour
DK Bananza pre-order gezet
Nu heb ik alles wel wat ik zocht

1
geplaatst: 7 juni, 17:20 uur
Ben wel een beetje jaloers, ik zal waarschijnlijk nog even tot de kerst moeten wachten.
Kwam vandaag DK tropical freeze voor de WiiU tegen voor een heel leuk prijsje. Had de game ook op de Switch maar die ben ik kwijt geraakt. Niks voor mij maar ik denk dat ik hem heb uitgeleend en vergeten ben aan wie.
Kwam vandaag DK tropical freeze voor de WiiU tegen voor een heel leuk prijsje. Had de game ook op de Switch maar die ben ik kwijt geraakt. Niks voor mij maar ik denk dat ik hem heb uitgeleend en vergeten ben aan wie.
8
geplaatst: afgelopen dinsdag om 19:23 uur
https://assets.mmsrg.com/isr/166325/c1/-/ASSET_MMS_145467428?x=1800&y=1800&format=jpg&quality=80&sp=yes&strip=yes&trim&ex=1800&ey=1800&align=center&resizesource&unsharp=1.5x1+0.7+0.02&cox=0&coy=0&cdx=1800&cdy=1800
Ik zie zonet dat Horizon Zero Dawn Remastered bij Mediamarkt voor 20 euro te koop is. Meteen maar besteld dus. Wilde nog eens beginnen met de Horizon games, dit lijkt me een goed begin.
Ik zie zonet dat Horizon Zero Dawn Remastered bij Mediamarkt voor 20 euro te koop is. Meteen maar besteld dus. Wilde nog eens beginnen met de Horizon games, dit lijkt me een goed begin.
7
geplaatst: afgelopen vrijdag om 13:55 uur
Vanmorgen blij verrast op mijn verjaardag met maar liefst 3 Ps5 games! Namelijk:
Spider-man 2
Astro Bot
Dragonball Sparking Zero
Ik kom de zomer wel door
Spider-man 2
Astro Bot
Dragonball Sparking Zero
Ik kom de zomer wel door

1
centurion81 (moderator)
geplaatst: afgelopen vrijdag om 13:58 uur
Eraser2 schreef:
Vanmorgen blij verrast op mijn verjaardag met maar liefst 3 Ps5 games! Namelijk:
Spider-man 2
Astro Bot
Dragonball Sparking Zero
Ik kom de zomer wel door
Spider-man 2
Astro Bot
Dragonball Sparking Zero
Ik kom de zomer wel door

Gefeliciteerd!

* denotes required fields.