menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied? #2

zoeken in:
Ja ik weet nog goed dat ik door de mediamarkt liep met mijn wederhelft toen de Ps4 net uit was. Toen lagen er Ps3 Slims voor een prikkie. Toen heb ik nog zwaar getwijfeld er een te kopen voor de toekomst mocht mijn originele Ps3 eraan gaan. Baal dat ik het toen niet gewoon gedaan heb. Net als die geweldige Super Nintendo stijl New Nintendo 3DS XL. Ach ja zo is het leven.

Oh right, een key gekregen voor:

Robocop (Steam)

Da's een bijzonder leuke.

Me too:
https://media.s-bol.com/nW7LN3jGx85P/pYBVvDm/550x702.jpg
En maar gelijk ook deze:
https://media.s-bol.com/g9wwyA9l2klD/W6j23Dx/1200x796.jpg

Dan ook nog volgende Japan imports:

- Devil Engine Complete Edition - PS5
- Meet Your Maker - PS4
- Dawn of the Monsters - Ps4

https://i.postimg.cc/mg8SMy7Y/IMG-20240909-181700.jpg
https://i.postimg.cc/k5GvyRyk/IMG-20240909-181644.jpg

Verder nog:
Black Myth: Wukong Digital Deluxe Edition
Nu had ik liever de pc versie gewild aangezien mijn pa een sterke nieuwe gaming pc koopt. Maar prima.
Op playstation ook extreem duur. Maar de game is erg, en dan ook erg goed.

Had nog meer fysieke xbox games voor de collectie aangeschaft, al weet ik het zo ff niet meer.
En had verder teveel games via xbox store en ps store gekocht.
Maar dat is nu een te lange lijst om op te noemen.

Verder pre-order:
Lollipop Chainsaw RePOP (PlayStation 5)
Test Drive Unlimited: Solar Crown (Series X)
Dragon Quest III HD - 2D Remake (Xbox Series X)
Warhammer 40.000 Space Marine II (Xbox Series X)

Als racefanaat kijk ik helemaal voorruit naar Solar Crown.
EDIT: Monster Jam Showdown is geweldig goed en te fun! Milestone heeft goed werk gedaan. AAN TE RADEN!

Cocoon (PS5)
Yars Rising (PS5) van ontwikkelaar WAYFORWARD. altijd goed.
Stellar Blade (PS5) veel te duur nog steeds. Maar prima game.
Marvel vs Capcom Fighting Collection Arcade Classics steam key via yuplay voor ong. 37 euro.

Pre-order:
El Paso, Elsewhere (PS5)
Dead Rising Deluxe Remaster Digital Deluxe steam key via yuplay.

Voor mijn vader:
Gaming PC Intel Core i9-11900KF, GeForce RTX 4060
Gaming mousemat
G502 Gaming muis
imoshion gaming toetsenbord
Pa kreeg mijn al in beheer MSI Curved Monitor erbij.

Steam games voor mijn pa: Sins of a Solar Empire II
Jagged Alliance 3

https://pc.vergelijk.nl/500x500/238485427.webp

Mafia - trilogy voor Xbox.

Nu digitaal voor minder dan een tientje, koopje. Ik heb deel 1 gespeeld (Definitive edition), maar 2 en 3 stonden altijd nog eens op mijn lijstje. Mooi moment om te spelen voordat volgend jaar deel 4 verschijnt.

Verder ook Astro Bot ontvangen, had ik als pre-order.

En even de reviews komende week afwachten, maar vermoedelijk haal ik dan ook The Plucky Squire.

Manny Calavera schreef:
(afbeelding)

Mafia - trilogy voor Xbox.

Nu digitaal voor minder dan een tientje, koopje. Ik heb deel 1 gespeeld (Definitive edition), maar 2 en 3 stonden altijd nog eens op mijn lijstje. Mooi moment om te spelen voordat volgend jaar deel 4 verschijnt.

Erg mooi setje voor die prijs. Dat is dus wel weer het voordeel van de digitale sales tegenwoordig. Drie erg goede games voor 10 euro. Waar je makkelijk een paar weken zoet mee bent. En ja. Drie. Ik weet dat niet iedereen het met me eens is maar ik vind Mafia 3 qua sfeer geweldig - de hele New Orleans-achtige setting met de muziek uit die tijdsgeest is geweldig en er zitten enkele fenomenaal goede stukjes in.

Sinner schreef:
(quote)

Erg mooi setje voor die prijs. Dat is dus wel weer het voordeel van de digitale sales tegenwoordig. Drie erg goede games voor 10 euro. Waar je makkelijk een paar weken zoet mee bent. En ja. Drie. Ik weet dat niet iedereen het met me eens is maar ik vind Mafia 3 qua sfeer geweldig - de hele New Orleans-achtige setting met de muziek uit die tijdsgeest is geweldig en er zitten enkele fenomenaal goede stukjes in.

Ja, zulke prijzen maken het leuk eens een aanbieding in de gaten te houden. Was ook alleen op Xbox zag ik, bij PS nog tientjes duurder.

Mafia 1 was echt briljant (heb alleen de hele goede remake gespeeld van 3 jaar geleden) en nu eens 2 en 3 checken. Kan me niet voorstellen dat 3 zo slecht is, zag er best goed uit. Grappig genoeg heb ik die game vaak vastgehad in gamewinkels bij de budgetbak maar toch nooit gekocht.

Nou...toch maar gegaan voor:

Hellboy Web of Wyrd (Switch) 30 Fysiek

Prijs was degelijk en als fan van zowel de Hellboy als BPRD franchise vond ik het extra artboek wel leuk. Lag net op de mat.

The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom lag thuis op me te wachten vandaag. Lekker induiken de komende weken

Manny Calavera schreef:

Ik heb deel 1 gespeeld (Definitive edition), maar 2 en 3 stonden altijd nog eens op mijn lijstje. Mooi moment om te spelen voordat volgend jaar deel 4 verschijnt.

Ontzettend genoten van 2 destijds op de Ps3. Een game waar ik wekenlang echt ingezogen werd kan ik me herinneren. Ben benieuwd of die nog stand houdt.

Uit de Switch Eshop

Night Slashers Remake (Switch) 4.99
Redemption Reapers (Switch) 19.50
Summer in Mara / Koa and the 5 Pirates Bundle (Switch) 9.99

De eerste was 50% op release, de 2de was een aardige bundle game 1 is een cozy game, game 2 is een 3D platformer in dezelfde setting van dezelfde dev.

Gekregen van een vriend:

Bully Scholarship Edition (Xbox360)
Prof Layton and the Miracle Mask (3DS)

Ik had de collector's editie voorbesteld ... bij gamemania!!!! Ach, ik looser toch.

Nou lees je toevallig wel weer geruchten over Gamemania en een eventuele doorstart. Ben benieuwd hoe dat zit en hoe dat businessplan eruit gaat zien qua aanbod.

Had me overigens wel nog wat digi dingen gekocht.

Sherlock Holmes Chapter One (Xbox One)
Sherlock Holmes Devils Daughter (Xbox One)
Sherlock Holmes Crimes & Punishments (Xbox One)
Dit was een BIJZONDER mooi pakketje voor 9.99

Sherlock Holmes The Awakened (Xbox One) 11.99
Tja...heb je ze allemaal. En deze valt netjes in de Cthulhu Lore. Waar ik nog altijd een zwak voor heb.

Alleen kwestie van het ding weer eens aanzwieren. Ik heb dit jaar bijna exclusief op de Switch en PC gespeeld.

Oh...en een nieuwe 3DS Accu voor 12.50 bij Amazon. Onmisbaar, want die van mij hield amper nog een charge vast. Kan ik de rest van mijn Prof Laytons eens spelen, en Fire Emblem Conquest. En nog een hele rits. Ook de 3DS blijft een beetje onmisbaar.

Squall Lionheart (moderator)
Grrrz!
Als u nog een aanbetaling, kadobon of digitaal tegoed heeft die haar oorsprong heeft in een fysieke Game Mania winkel in Nederland kunt u een vordering indienen bij de curator. De kans dat daarop een uitkering kan plaatsvinden is vooralsnog erg klein.

Indien en voor zover er een doorstart zou worden gerealiseerd, is het aan de doorstartende partij om te bezien of deze kadobonnen en/of digitale tegoeden van voor datum faillissement uit coulance nog wil accepteren, maar een doorstartende partij is daar niet toe verplicht.

En daarom doe ik dus liever niet aan pre orders. Heb me er dit jaar via Nedgame toe laten verleiden voor de fysieke versie van Shadows of the Ninja Reborn en je raadt het al, uitgesteld tot in ieder geval 31-12-2024!

https://www.gamesmeter.nl/game/22833

Gezwicht voor een kortingsactie op de Switch, maar alsnog € 17,49 voor de download. Verwacht hier zowel single player als local multiplayer veel plezier van te gaan beleven!

Gast
geplaatst: vandaag om 20:20 uur

geplaatst: vandaag om 20:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.