De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied? #2
zoeken in:
0
geplaatst: 28 februari, 11:16 uur
Banjo schreef:
Toch maar de knoop doorgehakt en een Virtual Boy gekocht.
Als enigste denk ik hier op Games Meter!?.
Toch maar de knoop doorgehakt en een Virtual Boy gekocht.
Als enigste denk ik hier op Games Meter!?.
En, bevalt 'ie?
Ik ben vooral bang dat het best leuk is, maar wel voor een uurtje.
Maar het lijkt me erg leuk om het toch eens te proberen. Best bizar dat Nintendo in de jaren 90 al met 3D gaming bezig was. Het blijft een uniek bedrijf.
1
geplaatst: 28 februari, 13:28 uur
Het ding is groter dan ik dacht en het voelt eigenlijk heel comfortabel aan.
Heb het nog maar kort even gespeeld, en ja het is wel een uniek apparaat hoor.
Erg leuk om te hebben en een echte blikvanger voor je gameruimte!
.
0
geplaatst: 28 februari, 14:42 uur
Banjo schreef:
.
(quote)
. Hoop dat je er wat over komt melden binnenkort. Wie weet haal je me er toch mee over deze binnenkort te halen. Erg cool dat je hem hebt.
7
geplaatst: afgelopen maandag om 22:51 uur
Pokemon Pokopia om samen met mijn dochter te spelen (stiekem zelf ook een save starten). Ook AC Unity voor 4,50 via de PS Store vanwege de 60 fps patch. Beiden al even gespeeld en ze bevallen goed
3
geplaatst: afgelopen dinsdag om 15:19 uur
Manny Calavera schreef:
Hoop dat je er wat over komt melden binnenkort.
Hoop dat je er wat over komt melden binnenkort.
Volgens het laatste gerucht is hij door aliens gemaakt
. Ik ben nog steeds erg te spreken over die Virtual Boy erg blij dat ik hem thuis heb staan. Het speelt best lekker met een helder beeld en het geluid is ook zuiver. Een aanrader voor bij je Nintendo collectie, het heeft een echte cultstatus gekregen.
0
geplaatst: afgelopen dinsdag om 20:10 uur
Banjo schreef:
Een aanrader voor bij je Nintendo collectie, het heeft een echte cultstatus gekregen.
Een aanrader voor bij je Nintendo collectie, het heeft een echte cultstatus gekregen.
Ik ben ergens bang dan het hele ding niet zo goed samengaat met mijn epilepsie. En het neemt best wel wat ruimte in beslag (waar ik sowieso toch al veel te weinig van heb). Maar aan de andere kant twijfel ik nog altijd over een aankoop. Het is idd wel cult en heeft toch wel iets leuks over zich. Trekt me meer dan het hele kartonnen robo-dinges gedoe van een paar jaar terug. Hoewel ook dat best wel geinig was op zich.
1
geplaatst: afgelopen dinsdag om 21:59 uur
Het is wel intensief inderdaad.
In korte sessies wil ik proberen Virtual Boy Wario Land (1995) - GamesMeter.nl uit zien te spelen.
0
geplaatst: afgelopen dinsdag om 22:28 uur
Banjo schreef:
In korte sessies wil ik proberen Virtual Boy Wario Land (1995) - GamesMeter.nl uit zien te spelen.
Ondermeer die leek me eigenlijk wel leuk om te doen. De Wario Land games zijn over het algemeen altijd leuk. En ergens blijf ik de hoop erin houden dat Nintendo al de Virtua Boy games alsnog allemaal op een Cartridge gooit of dergelijks. Maar goed - even kijken of ik het ding dus uberhaupt koop.
2
geplaatst: afgelopen dinsdag om 22:38 uur
Ik vind vooral de prijs zo jammer. Voor 80 euro doe je niet een snel een leuk grappig aankoopje dat twee uurtjes leuk is. Maar ik zie de prijs ook niet snel dalen, want Nintendo daalt nooit. Dus dan is het toch kijken of het de aankoop waard is. Mooi dat het bevalt Banjo, stiekem hou ik deze aankoop ook wel in mijn achterhoofd. Sowieso neem ik binnenkort het Switch online expansion pack abonnement erbij, met N64 en GC titels.
1
geplaatst: vandaag om 18:24 uur
Phantom Breaker Battlegrounds Ultimate (Switch) 6.29
Slay the Spire 2 (Steam) 22
Slay the Spire 2 (Steam) 22
* denotes required fields.