menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied? #2

zoeken in:
AdrievMer86 schreef:
Pathfinder - Kingmaker Definitive Edition aanbieding voor 12 euro.

Koopje voor een echt underrated RPG (voor zover ik gespeeld heb). En te bedenken dat eind deze maand het vervolg ook op de consoles uikomt. (Wrath of the Righteous) (was al op PC, en blijkbaar beter dan het origineel dus wederom op het lijstje).

Wederom: het is haast onmogelijk om alle RPG's e.d nog bij te houden...

https://www.nedgame.nl/evercade/evercade-exp.8768776170.cover.webp?1662132546

Evercade EXP gepreordered, kon het toch niet laten. Argh!

Ik hoop dat de display beter is dan bij de vorige evercade handheld, want die is enorm slecht, bijna niet bruikbaar.

Ja de display schijnt een stuk beter te zijn. Hier wel een aardige impressie: The Evercade EXP is The Vinyl Equivalent of Gaming Handhelds - IGN

Even store gaan checken en :

Thimbleweed Park (Switch) 4.99

Gekocht. Heb ik op epic maar nav bijna geen meer momenteel...

Ook Return to Monkey Island op de 19de wordt een directe aankoop.

Metro 2033 Redux voor een schamele 2,49 op de Switch

Toen ik mijn winkelwagentje keek vanmiddag (2 dozen kattenzand en 5 pakken kattensnoepjes, pasta, wit brood en choco) en dit hierna dan vergeleek met onderstaande lijst bleek dat ik wellicht een probleem heb :

Aerial_Knights Never Yield (Switch) 4.49
Goetia 2 (Switch) 4.99
Root Letter Last Answer (Switch) 4.49
Return to Monkey Island (Switch Pre) 24.99
Stitchy in Tooki Trouble (Switch) 1.29
Swords & Soldiers 2 Shwoarmageddon (Switch) 4.49
The Tenth Line (Switch) 2.35

Root Letter Last Letter (een VN) was ik verbaast over. Had hem al zien staan full price, maar ik nam aan dat een sequel was op de toch best wel hoog ingeschatte Root Letter. Nope. Het is een upgrade. Je kan nog steeds in de originele stijl spelen maar je kan ook kiezen om het hele spel met echte acteurs te doen. En er zijn 4 extra epilogen. Nou scheelde me wel weer wat 10tjes aan deze prijs. (de echte sequel is dus Root Film).

Goetia 2 is dus nog steeds een aardig adventure (waarvan ik zou zweren dat ik hem had, maar dat was niet het geval. In FPS aanzicht op een 2d wereld. Je speelt een zieltje).

Swords & Soldiers 2...tja...ik vond de eerste best leuk. (ook gekocht, maar nog niet op de Switch gespeeld) Zal dus meer van hetzelfde zijn.

The Tenth Line is een RPG Platformer. Als in je platformed echt en de gevechten met je party gebeuren ook echt in 2D. Geen verder idee maar 2.3 euro? Kom op. Ik heb slechtere koffie gedronken vandaag voor 2.8 euro.

Aerial Knights never Yield...3D endless runner met...een einde? Er zit althans een verhaaltje aan en ik vond de trailer wel erg cool. (2 man hadden me erop geattendeerd omdat hij ook niet zodanig onmogelijk wordt na 30 seconden dat ik mijn vingers breek).

Return to Monkey Island. Ja. Wat had je dan gedacht. Ging toch regenen de komende dagen dus ga nergens. Dinsdag is weer geld dus dacht ik kijk... dan halen we hem alvast in huis.

Stitchy in Tooki Trouble? Niemand tegen Nintendo zeggen maar er heeft hier iemand wel heel erg goed gekeken naar Donkey Kong Country Kan niets zijn. Maar voor 1.29? Tja...

...ik was dus nog niet klaar...

Bear and Breakfast (Switch) 16.79
Dusk Diver (Switch) 6.99
Wing of Darkness (Switch) 5.99

Bear and breakfast is zoals gezegd een beer die een bed & breakfast managed. Beetje Stardew Valley achtig. Alleen wat grappiger en bizar qua humor. Dusk Diver. Een Animr JRPG met action battles. Wing of Darkness. Een Anime 3D shooter met frauleins met gigantische bo...battlesuits die de aarde moeten beschermen tegen een vijand. Ziet er goed uit en heeft blijkbaar ook veel aandacht voor het verhaal.

Little big planet op de PS3 voor mijn dochter van 6.
Voor het hele bedrag van € 1,-

Weer wat spul en aardig wat in aanbieding.
Ja Bugsnax wel fysiek, al zag ik later de digitale versie in flinke aanbieding voor 11 euro.

Fysiek:
ELEX II (PS5) voor 20 euro
Slime Rancher (PS4) voor 20 euro
Bugsnax (PS5) voor 28 euro
Stardew Valley (XBOX One) 15 euro

Digitaal Playstation:
Ancestors Legacy voor 7 euro
Salt and Sanctuary voor 5,39 euro
The Incredible Adventures of Van Helsing: Complete Trilogy voor 4,49 euro
Poison Control voor 16 euro
Volgarr the Viking voor 1 euro
Neon Drive voor 3 euro
Gunlord X voor 4 euro
Ultracore voor 4 euro
Steel Rats voor 1 euro
One Finger Death Punch 2 voor 3,59 euro
BUTCHER - Special Edition-bundel voor 5,19 euro
Nexomon voor 6 euro
Nexomon: Extinction voor 10 euro
Akiba's Beat voor 5 euro
AKIBA'S TRIP: Undead & Undressed voor 5,24

Steam:
Death's Door voor 10 euro
A Robot Named Fight! voor 1 euro
DEEEER Simulator voor 7,49 euro
INCISION voor 11,89 euro
Project Downfall voor 9,30 euro
Save Room - Organization Puzzle voor 1,67 euro
Buck Up And Drive! voor 6,59 euro
Cathedral (komt ook fysiek voor evercade)

Jep Save Room - Organization Puzzle is het item management gedeelte uit resident evil. Geweldig relaxte puzzel game voor weinig.

Had al 2 levels van INCISION gedaan en deze bevalt me extreem goed.
DUSK en Quake sfeer en stijl. Erg horror creepy/somber in a good way en best intens op hard difficulty met muis nog wel.

Heb al zoveel retrol stijl FPS/Boomer Shooters momenteel en nu eerst maar wat uitspelen.
Had Metal Hellsinger bij een vriend op pc bekeken en niet helemaal mijn ding vanwege het ritme gedoe. Wel nice met de metal muziek.

Prodeus komt trouwens ook voor de consoles uit en ook de switch.
Prodeus Brings Old-School DOOM-Like Carnage To Switch
Ik hoop ooit wel op een fysieke versie. Ja heb zelf de steam versie en gog versie met drm-free zodat de setup files op een externe hdd staan.

Verder in bestelling:
Evercade EXP
Evercade Alwa's Awakening & Cathedral

Nog wat extra Boomer Shooters erbij. Nu is het wel prima, haha.

- Warstride Challenges
- DOOMBRINGER
- Devil Daggers
- White Hell

De Boomer lijst nog ff voller gemaakt. Had blijkbaar nog niet alles.
Paar games in aanbieding. Weet niet meer exact met alles.

- UNLOVED on Steam
- Arthurian Legends on Steam
- Devilated on Steam
- KARM on Steam
- KINGDOM of the DEAD on Steam
- Post Void on Steam
- HYPER DEMON on Steam
- HROT on Steam

Overig:
- Voltage High Society on Steam
- FIGHT KNIGHT on Steam
- Berserk Mode on Steam
- Let Them Come (euro via kinguin)
- Caveblazers on Steam + Arena DLC
- Savage Halloween on Steam
- Renegade Ops Collection on Steam (was aanbieding voor 5 euro met alle dlc)
- Journey To The Savage Planet on Steam (12 euro aanbieding)

- Fi da Puti Samurai on Steam
- POSTAL: Brain Damaged on Steam

Snel een lijstje gemaakt met de indie games waar de boomer shooters ook inzitten.
Heb geen oudere retro fps games en alles zoals turok, doom of blood erin gezet. Puur INDIE.
https://i.postimg.cc/rwWRPqYy/boomer-indie-overig-v1.png
https://i.postimg.cc/SNHzdndt/boomer-indie-overig-v2.png
https://i.postimg.cc/vH4V5rrV/boomer-indie-overig-v3.png
Viscerafest staat er niet tussen omdat die al in mijn gog lijst staat. Ja kan natuurlijk als niet-steam exe toevoegen.
Maar heb ook veel dubbel. Veel stond al in GOG lijst, al vanwege deck en goedkope keys of sales ook voor steam aangeschaft. Maar gog is DRM-free en gemakkelijk game setups overdragen naar externe hdd.

Een Sandisk Micro SDXC voor de Switch van 128 GB. Ik was een beetje klaar met het steeds frequenter deïnstalleren van games om ruimte te maken.

In de grandioze Nintendo Eshop sale die nu gaande is nog Castlevania Advance Collection voor € 13,99.

Ik heb nog een kleine 13 euro over om te besteden en daar laat ik het bij voor deze maand wat betreft de Switch. Maar er zijn zoveel goede deals van beneden de 10 euro, wat moet ik halen?? ‍♂️

Borderlands, Bioshock, DOOM, No More Heroes, teveel keus

Eraser2 schreef:
Een Sandisk Micro SDXC voor de Switch van 128 GB.

Ongeveer idem. Alleen is die van mij 256 en reeds de vierde Ik laat altijd alles uit veiligheid op de discs staan.

Verder uit de sales:

Leisure Suit Larry Wet Dreams Dry Twice (Switch) 3.99
Monster Energy Supercross 3 (Switch) 3.99
Mythic Ocean (Switch) 0.99

Dus relatief cheap gehouden vanwege te druk met de rest momenteel. 2 adventures en 1 race game.

Sinner schreef:
Mythic Ocean (Switch) 0.99
Ook snel even opgestjoept. Voor een euro kunt ge dit niet laten liggen. Krijgt interessante reviews. Er zijn ook ettelijke andere games van mijn wishlist in sales, maar van 21€ naar 18 of zo krijgt men mij niet aanh het betalen. Een Shinsekai into the depth met 9.99€ doet me wel al dagen twijfelen.

Grovonion schreef:
Een Shinsekai into the depth met 9.99€ doet me wel al dagen twijfelen.

Mij ook. Deze, Diablo II (van 39.99 naar 19.99), Night Call (van 19.99 naar 3.99) en Puyo Puyo Tetris 2 (39.99 naar 13.99) waren de grootste kanshebbers.

Maar tbh...ik kan ook wel weer even wachten tot de Winter Sale of Oktober horror sale of wat er ook langskomt. Ben toch te druk met huidige games. En een paar games die ik weer eens uit de kast wil trekken

Overigens heel absurd. Ik weet dat google hard meeluisterd maar ik begin de indruk te krijgen dat diverse eshops dat ook doen. Hadden we het 2 weken terug ergen over Yakuza en dat ik er ooit aan wil beginnen (3, 4, Dead spinoff heb ik) staat vandaag in de Xbox Super Sale:

Yakuza 0 (Xbox) 4.99
Yakuza Kiwami 1 (Xbox) 4.99
Yakuza Kiwami 2 (Xbox) 4.99

En ja ik weet dat ze op gamepass staan, maar dat gebruik ik niet vanwege mijn backlog en dan heb ik ze alvast liever in bezit voor 14.99 ipv 12.99 neer te leggen voor gamepass en het niet snel genoeg uit te spelen

Ik kon in het kort deze niet laten liggen. Nu nog 5, 6 en 7 en we zijn helemaal bij. Weer 500-1000 uur van mijn leven weg zometeen.

Squall Lionheart (moderator)
Sinner schreef:
Yakuza 0

Hier moet je eventjes in wonen, niet door de story rushen, maar onderdompelen en in hilarische random shit struikelen. Nog steeds m'n fav van alle so far gespeelde delen, met de meeste en meligste minigames.

“The rose bed of the telephone club has its thorns..."

Squall Lionheart schreef:
(quote)

Hier moet je eventjes in wonen, niet door de story rushen, maar onderdompelen en in hilarische random shit struikelen.

Idd. Is ook echt de bedoeling als ik eraan begin. Sowieso rush ik nooit echt door een story heen en doe ik games liever op mijn gemak (vandaar dat ik ook altijd zo traag ben), maar zeker met de Yakuza games heb ik zoiets van 'hier wil ik toch even voor gaan zitten'. Dus dat komt wel in orde.

Niet op reviews afgegaan en gewoon pre-order gemaakt en sinds eergister binnen.
Nog niet gespeeld en lees de reviews ook maar niet.
Valkyrie Elysium (PlayStation 5)

verder:
The Legend of Heroes Trails from Zero Deluxe Edition (Nintendo Switch)
Nu is mijn The Legend of Heroes en YS serie volledig in fysieke ps4 disc staat. Alleen Memories of Celceta ps vita gamecard en trails from zero dus switch gamecard.

Ben nu 9 dagen vrij en dus genoeg tijd voor deze jrpgs.
Ja heb nog veel meer in de kast liggen zoals Live a Live, Xenoblade 1,2 en 3 etc. TOO MUCH.

Van de week op de eshop ook nog even de Street Fighter 30th Anniversary Collection opgepikt voor € 11,99.
Ik kon hem niet laten liggen daarvoor. Ik vind het supertof om de Switch vol te hebben staan met die retro collecties.

Hier ook Fifa 23 binnen gekomen

en het jaarlijkse FIFA haten kan weer beginnen, o, wat is het toch zo slecht, na 10.000 uur spelen vind het nog steeds niks, FIFA 1804 was toch zo veel beter

Gisteren ook nog aangeschaft voor Xbox

Werewolf: The apocalypse
Baja : Edge of control.
Alien vs predator.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:43 uur

geplaatst: vandaag om 22:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.