menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied? #2

zoeken in:
Uncharted 1t/m3 3 jaar geleden doorgespeeld op de Ps5. Werkt allemaal prima, de eerste is duidelijk het ergst verouderd maar nog genoeg fun mee te hebben. Deel 4 en Lost Legacy zijn top tier Ps4 games dus ook op de Ps5 fantastisch en gafisch prachtig.

Manny Calavera schreef:
(quote)

Ja, ik heb alle Uncharteds gekocht. Maar het duurt nog wel effe voor ik alles heb gespeeld. Het aanbod is enorm met oude PS klassiekers en nieuwe titels. Dus ik speel er af en toe eentje. Maar het werkt goed en elke gamer hoort denk ik een keer de Uncharted reeks te spelen.

Dat het aanbod groot is, daar ben ik ook achter gekomen haha. En dan ben ik nog een beetje afgeknapt op sportspellen, anders was er helemaal geen einde aan gekomen.

Weer een lading aan games:
https://i.postimg.cc/637VPsCC/1694911522964.jpg
Once Piece Odyssey erbij, 25 euro aanbieding. Serie nu compleet.
The chant voor 12 euro. de rest wel prijzig. Fell Seal (soort van tactics ogre en langrisser) leek me goed en vooral fysiek.
20 euro Streets of Rage 4 met dlc op disc. Heb nu normale fysieke en anniversary ps4 versies in collectie.

https://i.postimg.cc/hvTLS9yj/1694911522976.jpg
Ni No Kuni games 12 euro per stuk. Heb deel 2 princes edition al voor switch. Nu ps4 versie standaard erbij.
Jets N Guns 2 via Red Art Games website zelf aangeschaft. 32 euro met verzendkosten en binnen 3 dagen binnengekregen. Ook nog special edition met poster en postcards.

https://i.postimg.cc/449bbgfg/1694911522938.jpg
Sophstar voor 30 euro via amazon nl site. Severed Steel fysiek, yes please.

https://i.postimg.cc/qMHc15qC/1694911522953.jpg
Airoheart uitgegeven door Nederlands Soedesco en word gezien als een SNES Zelda kloon.
Voor 20 euro in sale aangeschaft en geen spijt van gehad. Prima zelda inspired/kloon game.
Baten Kaitos 1 en 2 remasters. Voor elke verzamelaar lijkt me.
Scars Above voor 15 euro aanbieding. Lijkt me de moeite waard voor die prijs.
Crowntrick met een dikke box en allemaal extra's erin en dat voor 17 euro aanbieding.
Langrisser 1 en 2 voor 35 euro. Ook geweldig voer voor elke verzamelaar.
Lies of P voor 47 euro en het was een dikke gok aangezien de demo me op dat moment niet pakte.
Maar nu in alle rust, relaxed op vrije dag met volledige game bezig geweest deze zaterdag en het bevalt me toch meer dan prima.
Wel veel geduld voor nodig en dan krijg je een geweldige bloodborne inspired game met Pinoccio in de hoofdrol. Het wapen creation systeem is uniek in dit genre.

Verder Trepang 2 (PS5) in pre-order voor fysieke release. De ware FEAR opvolger.

Vanmorgen de pré-order gedaan voor Spider-Man 2.

Heel veel zin in.

Ik koop de laatste jaren niet zo vaak meer games op de dag van release, kan vaak wel even wachten. Maar niet bij deze!

AdrievMer86 schreef:
Weer een lading aan games:

Veel hele toffe physicals weer! Tof dat je dat altijd uitgebreid deelt.

Ik zag zelf net Callisto Protocol Day One edition Ps5 liggen voor €9,99 bij de Intertoys. Direct meegenomen!

Persha and the Magic Labyrinth (Switch) 4.99

Nieuwe, geinige match 3 game met een lichte variatie. Hier flip je de blokjes met een figuurtje op het bord en heb je vijanden en steeds een eindmannetje dat je dient te behalen. 50% launch korting dus wou het wel proberen.

Via nedgame nog ff 2 fysieke games binnen:
Dragon's Crown Pro (PlayStation 4)
Batbarian: Testament of the Primordials (PlayStation 4)

Via een maat een Mortal Kombat 1 steam key voor 20 euro weten te bemachtigen.
Mortal Kombat 1 on Steam
Hij had normale versie in pre-order. Maar hij wou de premium editie en dus daarom kon ik hem cheap krijgen. Zal er nu gelijk mee bezig op mijn laptop. Duurt wel ff met zijn bijna 100gb opslag.
Key werkte eerst niet. Maar via steamos/holoiso werkte de key wel. Leek wel soort van regio lock omzeilen 1 of andere manier.

Verder ook digitaal voor 20 euro: Horizon Chase 2 (Switch)
Zit vast aan een Epic account die ik wel heb. Maar beetje omslachtig en daarnaast is switch performance van mwah tot crap. Vond deel 1 stukken beter ook. Maar op zich wel aardig te doen als de framerate word aangepast met updates.

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/2000/2009.jpg
Vandaag opgesnort voor een whopping 95 EURO!!

Grovonion schreef:
(afbeelding)

Respect.

Fan van de reeks of fan van zeldzame games?

Op de Eshop:

De 3 DLC karakters van Rumblefish 2 (Switch) - 1,99 het stuk ipv 4 (of 5?) euro.
De eerste Seasonpass van Final Fantasy Theatrhytm (switch) 9.99

Vooral dat laatste was ik mee in mijn hum. Zijn toch weer een paar tiental extra songs om mee te spelen. En er zijn nog 2 passes die niet in de aanbieding waren.

Nog wat spul besteld:
Ys: Memories Of Celceta (PS4)
AchiIles Draadloze controller voor PS4

Verder voor steam:
Retchid on Steam via steam zelf en nog in vroegtijdige toegang. geïnspireerd door Doom 3. 25 euro misschien prijzig nog. Maar hopelijk komt er net zoveel content als Prodeus op gegeven moment.

Verder steam keys via kinguin. Alle steam keys tezamen, hieronder kwam op 35 euro uit.
SPRAWL
Vernal Edge
SHINOBI NON GRATA
River City Girls 2
Intravenous

Oh ja had vorige week ook Shinobi non Grata (PlayStation 4) in pre-order gezet via STRICTLY LIMITED GAMES. Mooi voor de fysieke collectie en wachten of het binnenkomt.

AdrievMer86 schreef:
Verder voor steam:
Retchid on Steam via steam zelf en nog in vroegtijdige toegang. geïnspireerd door Doom 3. 25 euro misschien prijzig nog. Maar hopelijk komt er net zoveel content als Prodeus op gegeven moment.

Die ziet er erg aardig uit. Doom 3 blijft wellicht mijn favoriet uit de reeks dus deze gaat wel op de wishlist. Prodeus heb ik op de Switch en moet ik eens een keertje mee verder gaan.

Manny Calavera schreef:
(quote)

Respect.

Fan van de reeks of fan van zeldzame games?
Grote fan van de reeks, en heb ze nu allemaal, denk ik. Toch de Europese Releases.

Ik was eerder dit jaar al een copie tegengekomen in een lokale retro-games shop, die lag er toen voor 160€. Ik had er toen lang over nagedacht en was uiteindelijk van plan dat ervoor uit te geven. Maar toen ik er een maand of twee later nog eens terugkwam, was dezelfde game plots naar 260€ verhoogd in prijs. En dat was me toch wel te happig, en ook wat gierig van de winkel die blijkbaar elke euro uit hun klanten willen persen.

Aardig koopje gedaan in de intertoys.

Sege Megadrive Classics (Switch) 15 Fysiek

Had de vorige editie op de PSP wel maar voor die prijs en de extra games en 2 weken catsitting in het vooruitzicht.

Zal wellicht niet mijn enige aankoop worden.

Fan van het eerste deel (en uiteraard de oude games). Dus gelijk maar het tweede en derde deel ook gekocht.
https://m.media-amazon.com/images/I/71fLfvapA6L.jpg
https://gameline.ph/cdn/shop/products/STR_700x700.jpg?v=1590992849

Grovonion schreef:
(afbeelding)

Uiteraard veel geld, maar relatief goedkoop voor deze tijd. Je gaat er geen spijt van krijgen als je het mij vraagt. Ik blijf Path of Radiance en Radiant Dawn de beste Fire Emblem games vinden.

Kan je trouwens aanraden om ze achter elkaar te spelen en je save van PoR te laten uitlezen in RD. Voor continuïteit en wat sterkere units.

DarthSolidKevin schreef:
(quote)

Uiteraard veel geld, maar relatief goedkoop voor deze tijd. Je gaat er geen spijt van krijgen als je het mij vraagt. Ik blijf Path of Radiance en Radiant Dawn de beste Fire Emblem games vinden.

Kan je trouwens aanraden om ze achter elkaar te spelen en je save van PoR te laten uitlezen in RD. Voor continuïteit en wat sterkere units.

Ik blijf hopen op een bundeltje voor de Switch / 2 in dit geval. Heb ze ooit gehad maar verkocht. Maar ik blijf het vreemd vinden hoe regelmatig ik lees dat mensen dit de beste uit de reeks vinden. Ik vind ze erg degelijk maar mis hier heel erg de character bonding uit de andere delen die de reeks net wat specialer maakt dan andere SRPG's. (de conversaties die je unlocked maar ook de tactische voordelen van het samenzetten van deze units).

Ik wil ze graag eens herspelen maar net op dit vlak lijkt me de herspeelwaarde een stuk minder.

Sinner schreef:
(quote)

Ik blijf hopen op een bundeltje voor de Switch / 2 in dit geval. Heb ze ooit gehad maar verkocht. Maar ik blijf het vreemd vinden hoe regelmatig ik lees dat mensen dit de beste uit de reeks vinden. Ik vind ze erg degelijk maar mis hier heel erg de character bonding uit de andere delen die de reeks net wat specialer maakt dan andere SRPG's. (de conversaties die je unlocked maar ook de tactische voordelen van het samenzetten van deze units).

De conversaties en het samenzetten van de units voor tactische voordelen zit er wel degelijk in. Het word je echter niet zo duidelijk gemaakt als in de andere titels. Als je in PoR bijvoorbeeld een A-rank hebt tussen Ike en Soren neem je die relatie mee naar RD en kan je het zelfs nog verder versterken.

Zelf vind ik de verhalen in beide games gewoon heel sterk en zijn er een hoop toffe personages die de show stelen. Daarnaast is de Endgame van RD echt legendarisch. Daar kan geen enkele Fire Emblem aan tippen. Een bundel voor de Switch lijkt mij overigens ook heel erg nice. Vooral omdat het een tweeluik is.

DarthSolidKevin schreef:
De conversaties en het samenzetten van de units voor tactische voordelen zit er wel degelijk in.

Van de conversaties kan ik me dus helemaal niets meer herinneren. Net zoals in Shadow Dragon op de DS. Nochtans wel uitgespeeld. Al is het nu wel ettelijke jaren terug. Het zijn de drie die ik terug zou moeten spelen, na aankoop.

Vandaag nog uit de Eshop gehaald:

Arise A Simple Story (Switch) 2.99
DNF Duel Who's Next (Switch) 19.99
Dust & Neon (Switch) 9.75
Nickelodeon Kart Racer 2 (Switch) 5.99
Shredders Revenge DLC (Switch) 7.99
Whateverland (Switch) 7.49

Edit: DNF Duel toegevoegd, aangezien ik alweer ruim 8 euro aan muntjes had was het nu nog maar 12 ipv 19.99 ipv 49.99. Dan maar niet fysiek.

RE 4 remake Ps5 lag bij de Intertoys voor 29,99. Vond ik een leuke prijs dus meegenomen

https://i.postimg.cc/7hgYrPP9/IMG-20230926-124122.jpg
rune factory 3 special voor 33 euro aanbieding. turtles voor 22 euro aanbieding en trinity trigger voor 35 euro aanbieding.
Wou trinity trigger al eerder hebben, al dreef de prijs van 50-60 euro mij gewoon niet.
Voor 35 euro de ps5 versie gedaan. Had achteraf ook de switch versie kunnen doen. Dan maar de extra trophies er allemaal bij unlocken.

Hieronder 2 extra wireless third party ps4 controllers die zijn aangeschaft. Is bedoeld voor couch coop met vrienden. Maar controllers werken ook op mijn laptop.
De artwork controller bewaar ik hoe dan ook voor de sier als ie in de toekomst niet meer gaat werken.
https://i.postimg.cc/bw6YhBP7/IMG-20230926-WA0008.jpg
https://i.postimg.cc/P5ff0kgb/IMG-20230926-124227.jpg

Ook vandaag even de Switch shop geplunderd:

Heidelberg 1693 (Switch) 3.74
Neo Geo King of Fighters 2003 (Switch) 3.49
Neo Geo Sengoku 2 (Switch) 3.49
Ziggurat (Switch) 2.99

....weer allemaal nette prijsjes.

Sinner schreef:
Ook vandaag even de Switch shop geplunderd:

Heidelberg 1693 (Switch) 3.74
Neo Geo King of Fighters 2003 (Switch) 3.49
Neo Geo Sengoku 2 (Switch) 3.49
Ziggurat (Switch) 2.99

....weer allemaal nette prijsjes.

Heidelberg 1693 inderdaad ook gelijk gedaan. Had de steam en fysieke ps5 versie al. Maar voor 3,74 euro kon ik de portable versie niet weerstaan.

1-0 euh, ik bedoel, mooie aankopen

Gast
geplaatst: vandaag om 14:26 uur

geplaatst: vandaag om 14:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.