menu

De Site / Gebruikers / Oude Observator's Odyssee

zoeken in:
Oude Observator
mrdig schreef:
Deze game tijdje terug ook nog lang gespeeld op een originele ps1. Toppertje. Ga je hem helemaal uitspelen?


Zie review bij de game in kwestie (post hierboven). Echt goeie game, zonet gespeeld. Maar beetje gefrustreerd door het einde - zoals u in mijn relaas kan lezen.

Oude Observator
De laatste review van vandaag. Voor The Last of Us: Part II, in de stijl van de reviews voor TLOU 1 en Left Behind. Er was geen andere mogelijkheid.

The Last of Us: Part II

Oude Observator
Een review die ik met ongelofelijk veel plezier geschreven heb: Jak and Daxter: The Precursor Legacy.

Oude Observator

Oude Observator
Review voor het naar mijn inziens onderschatte Horizon Chase Turbo.

Oude Observator
Review voor een onvervalste klassieker: Golden Axe.


Oude Observator
Review voor Worms W.M.D.

Oude Observator
Review voor Gran Turismo Sport.

Nu heb ik een review geschreven voor alle 21 games die ik sinds 04/07/2021 gespeeld heb. Dat betekent dat we binnenkort aan Jak 2: Renegade kunnen beginnen. Weeral iets om naar uit te kijken!

Oude Observator

Oude Observator

Oude Observator
23. DARK SOULS

De komende weken heb ik veel tijd om te gamen, daarom wil ik even van het pad afwijken en een game spelen die al een eeuwigheid op me ligt te wachten. Ik heb nog nog nooit een Souls-game gespeeld, ik hoop dat het me zal consumeren.

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/9000/9941.jpg?cb=1636936643

Oude Observator

Oude Observator
Klaar met Dark Souls - al vraag ik me af of je überhaupt ooit klaar kan zijn met deze game - en ook Pro Evolution Soccer 3 is klaar voor een review.

Dat betekent dat ik dit weekend waarschijnlijk twee reviews ga posten en ga beginnen aan... tjah. Welke game? Spannnend!

Oude Observator
Een eigenwijze schets van mijn ervaringen: Dark Souls.

Oude Observator
En ook de review voor Pro Evolution Soccer 3. We zijn weer up to date!

Oude Observator
Het is nog eens tijd voor een algemene update.

Tot nu toe heb ik twee Naughty Dog games afgewerkt in 2022. Niet slecht, maar aan dit tempo wordt het een werk van lange adem. Niet in het minst omdat ik weer een game aan de collectie toegevoegd heb: Jak X Combat Racing. Nu heb ik alle releases van Naughty Dog sinds 1996 in mijn bezit.

Aan de DOOM games ben ik zelfs nog niet begonnen... en ik zal dat ook nog niet meteen doen. Ik verklaar me nader.

Sinds nieuwjaar heb ik gezondheidsklachten. De pijn was eerst nog draaglijk maar mijn situatie is verslechterd en intussen is gebleken dat ik binnenkort moet geopereerd worden. Niets ernstigs hoor, maak u geen zorgen. Maar ernstig genoeg om me een hele tijd aan bed gekluisterd te houden. Er is 1 voordeel: veel tijd om te gamen. En die tijd wil ik even benutten om een paar kleppers te spelen. Eerst heb ik Dark Souls gespeeld en morgen ga ik nog eens aan mijn favoriete game allertijden beginnen: Red Dead Redemption 2. Ik heb behoefte aan een open wereld en zwelgen in een game die me al zoveel gegeven heeft.

Na mijn herstel zal ik terug meer focussen op mijn projectje, met hier en daar een kortere indie game ertussen.

De planning na RDR2:


GROEP 1
Alle Naughty Dog games in mijn bezit.

*Jak*
1. Jak 2: Renegade
2. Jak 3
3. Jak X: Combat Racing


*Uncharted*
4. Uncharted: Drake’s Fortune
5. Uncharted 2: Among Thieves
6. Uncharted 3: Drake’s Deception
7. Uncharted 4: A Thief’s End
8. Uncharted: the Lost Legacy


GROEP 2
Alle DOOM-games die ik in mijn bezit heb.

9. DOOM
10. DOOM 2: Hell on Earth
11. DOOM 64
12. DOOM 3
13. DOOM (2016)
14. DOOM: Eternal



Warme Groet

De Oude Observator

avatar van Grovonion
beterschap, je hebt het stuk "Oude" in je nick-name dus niet zomaar gekozen

Ik hoop natuurlijk dat je snel weer herstelt.

Oude Observator
Bedankt Grovonion!

avatar van Princess Piranha
Oh damn, ja hopelijk herstel je snel na de operatie. Beterschap!

Oude Observator
Bedankt Princess Piranha. Komt goed hoor, ik zal sterker dan ooit terugkomen


Oude Observator
Ik heb de laatste weken veel tijd gehad om na te denken en ik heb besloten om een streep te trekken onder dit topic.

Toen ik ooit aan 'Oude Observators Odyssee' begon kwam ik uit een lange periode van vertwijfeling, zelfhaat, zelfverloochening en nog allerlei onfraaie samentrekkingen met 'zelf' in de hoofdrol. Ondergetekende was geheel de weg kwijt. Ook qua gamen. Ik begon aan een nieuwe game, genoot ervan, begon desondanks 1 dag later aan een nieuwe game, en dat proces herhaalde zich tot in den treurne. Wanneer puntje bij paaltje kwam deed ik dus gewoon niets. Ik stak mijn dikke teen eens in het water om de sfeer op te snuiven en verdween toen weer als een dief in de nacht. Er was geen diepgang. Geen substantiële beleving.

Dankzij dit topic ben ik op een andere manier gaan gamen (al heb ik dat uiteraard aan veel meer zaken dan dit topic te danken maar laten we niet te ver uitweiden). Ik speel de games waaraan ik begin nu uit, liefst op een zo hoog mogelijke moeilijkheidsgraad. Bovendien typ ik telkens een verslagje neer op deze mij zo dierbare site. Vooruitgang noemen we dat.

In wezen verandert er niets. Ik ga nog steeds alle Naughty Dog games en DOOM games overwinnen en een review posten wanneer dat gebeurd is. Het nut van dit topic ontgaat me echter steeds meer. Uiteindelijk laat ik vooral weten dat ik een nieuwe review gepost heb of aan een nieuwe game begonnen ben maar dat kan ik ook op de game-pagina melden.

Loopt dit verhaal dan op zijn einde? Wel nee! Integendeel.
Het verhaal is pas begonnen.
Dit was hoofdstuk 1.
Bedankt om het te lezen.
De overige hoofdstukken...
Die zullen jullie ongetwijfeld bereiken.

Warme Groet

De Oude Observator

avatar van Grovonion
Ik was net al een hele tijd zelf aan het denken om een topic te weiden aan mijn eigen gaming dagboek. Lijkt me cool gewoon bij te houden met wat je wanneer speelt en waarom. Een beetje de weg te beschrijven ipv het doel. Maar goed, dat was mijn eigen overpeinzing, maar ben er nog niet toe gekomen.

Jezelf hebt er blijkbaar geen nood/zin meer aan/in.

Oude Observator
Leuk idee Grovonion!

Op dit moment gebruik ik dit topic te weinig als dagboek. Het zou altijd kunnen dat ik dit topic terug leven in blaas maar dat moet dan onder een andere vorm zijn dan de huidige.

We zullen zien wat de toekomst brengt

avatar van Princess Piranha
Klinkt alsof je veel stappen vooruit aan het zetten bent, goed bezig!

Gast
geplaatst: vandaag om 06:56 uur

geplaatst: vandaag om 06:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.