menu

De Site / Gebruikers / Nachtgappies

zoeken in:
Mijn ervaring is eigenlijk zo dat het in het begin mij helemaal omarmde dat gevoel van yes! dit is te gek.

En ik heb ook veel gedaan behalve heroïne en na jaren gebruik dan werd mijn ervaring steeds negatiever.

Maar af en toe kan ik het niet laten en dan bevalt het mij vaak weer prima en ik combineer het altijd met alcohol.

Ik zie mijzelf als een recreatieve gebruiker en ik gebruik het altijd alleen, dan loopt het zelden uit de hand.

Ja werkt zo niet helemaal een gezonde dosis speed is niet te temperen en heeft toch een eigen willetje vaak ook zeker lang niet altijd even leuk maar dat vond ik er ook altijd zo interessant aan juist.

Even de Nacht Gappies weer opstarten

Meer in het huis zitten meer gamen en meer films kijken komt dat je bekend voor? mij wel.

Het was trouwens een uitstekend seizoen voor mijn groene dames, een hele rijke opbrengst had ik en dat is altijd weer een fijn gevoel dat achter de rug te hebben.

Maar goed de herfst is weer heer en meester zo als het hoort even door het kantel punt heen, en dan weer door de bossen lopen en de groene, bruine, rode en gele tinten bewonderen.

Dit word zoiezo een eenzamere tijd ik heb door veel 'vrienden' een streep gezet, ja kom op he! ik heb mensen nodig die er zijn ook als het slecht met mij gaat. Die had ik gewoon niet en hoe vind je nieuwe vrienden!?.

Hoe ouder ik word hoe moelijker ik dat vind om ze te vinden. Maar dat is voor ontzettend veel mensen een probleem op zoek naar echte vernieuwing en niet in die negatieve bubbel blijven hangen.

Even een (oude) band die ik jullie aanraad Ministry:

https://www.youtube.com/watch?v=_TjzdbNwTCY

Vrienden moeten er in goede en slechte tijden voor je zijn ja, anders zijn het geen vrienden maar kennissen. Of feestvrienden. Heb ook wel eens een groepje gehad dat met het stappen heel gezellig was, maar daarbuiten hadden we niet veel gemeen. Die zie ik ook niet meer.

Op een bepaalde leeftijd is vrienden vinden lastiger. Mensen zijn gesetteld, mensen hebben al 20 jaar eigen vrienden. Maar toch, het kan wel. Ik heb ook vrienden die ik al 20 jaar als vrienden heb, maar ook nieuwe vrienden, bv vrienden mee geworden als collega's.

Komt allemaal wel goed man. Kop omhoog.

Zo is dat kulleke.

Je mensen zullen je vinden.

Zuiverheid rug recht met de realness en de rest gaat vanzelf als de tijd is daar.

Confusie schreef:

Zuiverheid rug recht met de realness

Ja zeker maar stoot ook mensen af is mijn ervaring, niet iedereen is altijd gediend van oprechtheid. Maar wat ik ook nog wilde zeggen is dat eenzaamheid ook bij veel mensen nog steeds een taboe is. Een soort zwakte of zielig maar zo zie ik dat helemaal niet.

Zeker geen zwakte eerder een kracht.

Mensen afstoten met oprechtheid ook alleen maar iets moois.

Lekker bruut eerlijk altijd en dan zien wie kan blijven een hele mooie natuurlijke manier om het kaf van het koren te scheiden.

Squall Lionheart (moderator)
Banjo schreef:
...maar zo zie ik dat helemaal niet.

Ik ook niet, ik thrive in m'n uppie... .
https://youtu.be/nm6DO_7px1I&t=11

centurion81 (moderator)
Nou ik heb net n weekend achter de rug met 14 vrienden uit mijn studententijd en het was alsof de tijd 20 jaar heeft stilgestaan, daar ga ik dan weer lekker op

10+ vrienden en mogelijk studentikoze types geven mij bij voorbaat de creepy kriebels maar als jij dikke fun hebt gehad mooi man.

centurion81 (moderator)
Confusie schreef:
10+ vrienden en mogelijk studentikoze types geven mij bij voorbaat de creepy kriebels maar als jij dikke fun hebt gehad mooi man.

Lekker die aannames van je ghehe:)
Nee niet studentikoos, niet iedereen die gestudeerd heeft is studentikoos, net zoals niet elke drugsgebruiker een junk is, toch?

Daarom gebruik ik ook het woordje ‘mogelijk’ niet iedereen die gestudeerd heeft is een studentikoze onnozelaar inderdaad.

Maar heb wel een paar van die types getroffen die duidelijk niet mijn mensen zijn dus vandaar.

Gewoon het idee op zich verder geen resolute aannames over jouw desbetreffende situatie.

If you love someone:

And you’re not afraid to lose them.

You probably never loved someone:

Like I do:

Pussy boy tekst ultra deluxe.

Gelukkig nieuw jaar Confusie! wat heb jij gedaan de afgelopen nacht? de beest uitgehangen!?.

The Beast of Burden

Gewoon rustig jongen.

Banjo

Wat heb jij gedaan dan.

Jaha! dat is elke jaar weer hetzelfde recept om klokslag 9:00 uur carbid schieten met zo'n 25 melkbussen dat is altijd weer gezellig en speciaal!, maar wel ontzettend vermoeiend dus tot een uur of 15:00. Dan thuis weer opladen en wachten tot 12 uur s 'nachts en dan met verschillende Pyros in de straat onze vuurwerkshow afsteken!. En daarna thuis nazitten met bekenden en totaal onbekenden (een soort meeting .)

Klinkt goed man goed om te weten dat je een mooi feest hebt gehad gap.

Mijn liefdesleven liet zich lange tijd definiëren door twee benamingen met name:

Burgerlul en nerdy sul.

Twee afzonderlijke obstructies allebei fugly maar hebben hun beste tijd wel gehad zo onderhand.

Ligt nu grotendeels achter me zie de toekomst hoopvol in als gewoonlijk ben een heerlijke vent als ik eerlijk ben er is nog tijd met mogelijkheden te over.

Voor mij en misschien ook voor jou.

centurion81 (moderator)
Go get 'em tiger!

Hier een mooi nummertje voor vandaag dan:

Goed dat je er een naam bij zet, even dacht ik dat het een tekst was van Patty Brard.

Heb hier natuurlijk veel energie aan besteed en ook veel over geschreven.

Dit blijf ik doen om mensen in vergelijkbare situaties aan het denken te zetten.

Dus lees jij dit nu en ben jij zo’n nerd met door een slinks geringe speling van het lot een heel mooi meisje.

Je dagen zijn geteld playboy.

Situatie is onhoudbaar zo.

Ja je kunt er wel lacherig over doen met je ‘Beauty en de…’ dit of dat.

Maar een esthetische asymmetrie van dat kaliber is uiteindelijk voor niemand gezond dit hebben we gezien.

Meisje kwijnt gewoon weg zo met heel haar gloed haar hele zelfvertrouwen aan diggelen maakt jou de killer.

Blijf jezelf te alle tijde de vraag stellen ben ik een blessing voor mijn mensen.

Of hebben ze eigenlijk pech met je.

Stilstand is de belemmering van groei is de teloorgang van voortvarendheid.

Dit hebben we gezien.

Een passende partner voor ons allen.

Een stuk gezonder voor iedereen.

Hey ouwe nacht rapper jij heb al al in de gaten dat poëzie krachtig kan zijn...
Maar soms ook geen woorden maar daden, dat is mooi om dat af en toe wat af te wisselen..

Gewoon 1 man met 1 dick en 1 missie.

Confusie schreef:

Hmm! en de lente moet nog beginnen met die rokjes wapperend in de wind..
ja deze pretty boy moet ook weer meer op stap gaan dat kan leuk zijn.

Confusie schreef:

Je bedoelt gewoon 1 man met 1 dick en 1 missie en een rechterhand en gelukkig een hele doos tissues

Spreek voor jezelf.

De man mijn dick de legend.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:37 uur

geplaatst: vandaag om 05:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.