De Site / Gebruikers / Nachtgappies
zoeken in:
1
geplaatst: 2 april 2022, 03:34 uur
Return of a legend jongen.
Zeker wel een lichtpuntje geweest voor velen in deze donkere tijden van allerlei dreiging.
Mijn maat Van Gaal daarnaast ook weer lekker bezig geweest zie ik.
Daar geniet ik dan weer van.
Uiteindelijk ook gewoon een kind van de gangster vergis je niet.
Hekelen ze nou weer je zelf fascinatie die ze haten ja.
Wie, hij je kent ‘m wel, lulletje rozenwater.
Zelf niets van dat ooit gehad en dus maar weer eens aan het proberen om het als iets verwijtbaars aan te dragen.
Wel vermakelijk.
Zou zeggen doe net als ik en geniet ervan zolang het kan, zo’n voorbeeldig mens weer even in de media.
1
geplaatst: 23 juni 2022, 00:43 uur
Vandaag iets wat ik eigenlijk nooit eerder heb gedaan.
In ieder geval niet op deze manier.
Paar pakkies cocaïne gehaald.
Moet zeggen, bevalt eigenlijk wel op dit moment.
Best wel chill zo, stuk gemoedelijker dan ik gewend ben.
Stukje duurder ook wel, dat wel.
Maar toch.
Of ik het nou vaker ga doen voortaan.
Geen idee man, misschien wel.
In ieder geval al meer dan jaar geen druppel gedronken en geen tabak gerookt.
Voor mij op dit moment sowieso belangrijker.
Dat ik dat vol blijf houden.
Daarnaast wat Gordon Heuckeroth zegt.
Herken ik wel ja.
Als je een bezorgdienst kent die als de gesmeerde bliksem werkt.
De pizzaboer zit om de hoek, zij komen van een andere stad.
Toch zijn ze sneller.
Heel de week bereikbaar.
Dat kan het dan soms wel lastig maken ja.
Kwestie van een beetje vermannen.
Naar mijn idee.
Deze grote jongen weet zich na al die jaren van vallen en opstaan en vele ongezonde gewoontes inmiddels verslagen wel te redden in ieder geval daar hoef jij je gelukkig geen moment zorgen over te maken.
En nu nog even chillen dan.
Want of je nou een drankje doet op de vrijmibo.
Of even een paar nakkies pakt in de nacht.
Moet iedereen voor zich weten toch.
In ieder geval niet op deze manier.
Paar pakkies cocaïne gehaald.
Moet zeggen, bevalt eigenlijk wel op dit moment.
Best wel chill zo, stuk gemoedelijker dan ik gewend ben.
Stukje duurder ook wel, dat wel.
Maar toch.
Of ik het nou vaker ga doen voortaan.
Geen idee man, misschien wel.
In ieder geval al meer dan jaar geen druppel gedronken en geen tabak gerookt.
Voor mij op dit moment sowieso belangrijker.
Dat ik dat vol blijf houden.
Daarnaast wat Gordon Heuckeroth zegt.
Herken ik wel ja.
Als je een bezorgdienst kent die als de gesmeerde bliksem werkt.
De pizzaboer zit om de hoek, zij komen van een andere stad.
Toch zijn ze sneller.
Heel de week bereikbaar.
Dat kan het dan soms wel lastig maken ja.
Kwestie van een beetje vermannen.
Naar mijn idee.
Deze grote jongen weet zich na al die jaren van vallen en opstaan en vele ongezonde gewoontes inmiddels verslagen wel te redden in ieder geval daar hoef jij je gelukkig geen moment zorgen over te maken.
En nu nog even chillen dan.
Want of je nou een drankje doet op de vrijmibo.
Of even een paar nakkies pakt in de nacht.
Moet iedereen voor zich weten toch.
1
geplaatst: 6 juli 2022, 20:29 uur
Dit is mijn aanpak altijd Confusie na jaren gebruik werd ik er meestal super prikkelbaar van op het moment zelf. Maar de laatste jaren haal ik altijd een flesje berenburg of rum in huis, dan even een borrelglaasje erbij en op het moment dat ik lekker in m'n vel zit dan een paar lijntjes erbij.. en voilà zo veel meer rust in m'n hoofd. Maar niet te vaak hoor 1 keer per maand of zo.. 

0
geplaatst: 6 juli 2022, 21:04 uur
Allemaal vrij mild verlopen die bewuste nacht was zeker wel nice.
Toen ik een paar dagen daarna het restant ging nemen wel al gelijk ferme tolerantie en joeg dat er dan ook beduidend sneller doorheen.
Zie ik het wel aardig in de papieren lopen als je dit dagelijks gaat doen ja.
Moet je natuurlijk ook nooit doen.
Overdaad:
Skaat.
Dingetje blijft toch die prijs.
De alternatieve optie echter:
De hele week wakker en dat is natuurlijk ook niet echt dat je zegt je van het.
Toen ik een paar dagen daarna het restant ging nemen wel al gelijk ferme tolerantie en joeg dat er dan ook beduidend sneller doorheen.
Zie ik het wel aardig in de papieren lopen als je dit dagelijks gaat doen ja.
Moet je natuurlijk ook nooit doen.
Overdaad:
Skaat.
Dingetje blijft toch die prijs.
De alternatieve optie echter:
De hele week wakker en dat is natuurlijk ook niet echt dat je zegt je van het.
1
geplaatst: 7 juli 2022, 10:00 uur
De man zijn stemgeluid is niet van deze aarde dus dat mag ik sowieso al wel aan hem.
Onwerkelijk sterk lekkere track bovendien.
En voor wie het zich afvroeg:
Ik beoordeel iemand aan de hand van zijn prestaties, niet zijn privéleven.
Gaat mij verder niets aan, snap dan ook niet zo goed waarom ik dat zo nodig allemaal moest weten.
Had het allemaal niet zo nodig hoeven weten.
Veel liever zie ik hem zo snel mogelijk verder op de weg die hij de laatste jaren was ingeslagen.
Zonder meer een groots artiest.
Een van mijn favorieten zeer geliefd.
Onwerkelijk sterk lekkere track bovendien.
En voor wie het zich afvroeg:
Ik beoordeel iemand aan de hand van zijn prestaties, niet zijn privéleven.
Gaat mij verder niets aan, snap dan ook niet zo goed waarom ik dat zo nodig allemaal moest weten.
Had het allemaal niet zo nodig hoeven weten.
Veel liever zie ik hem zo snel mogelijk verder op de weg die hij de laatste jaren was ingeslagen.
Zonder meer een groots artiest.
Een van mijn favorieten zeer geliefd.
0
geplaatst: 19 juli 2022, 07:38 uur
Op het werk was het ook rustig.
Paar potjes tafelvoetbal gespeeld, was wel effe zweten.
Paar potjes tafelvoetbal gespeeld, was wel effe zweten.
0
geplaatst: 7 augustus 2022, 00:27 uur
Hey maatje Confusie ik wilde vanavond even wat snatch regelen maar het is me niet gelukt wegens omstandigheden.
Ik zal morgen voor papieren zorgen en dan gaat het lukken Are you with me?
Maar zonder is misschien nog wel plezanter he?..
En even over Marilyn Manson ik was een groot fan van hem toen hij nog up tempo muziek maakte.
Die mosh pits van hem waren toen ontzettend energiek!. Nu hij zich profileert in rustiger vaarwater (wat ik ook wel erg goed vind) heeft hij toch duidelijk voor een andere route gekozen zijn stem en stijl zorgt dat het nog te genieten valt.
Als je tijd en geduld hebt kan ik je deze band ook erg aanraden Mastodon! (stonerrock)
https://www.youtube.com/watch?v=jaJUEMdiHkY&list=PLMpG-PjHShWmyKRQGM3KJR4rgKSuDVSs2&index=7
Ik zal morgen voor papieren zorgen en dan gaat het lukken Are you with me?
Maar zonder is misschien nog wel plezanter he?..
En even over Marilyn Manson ik was een groot fan van hem toen hij nog up tempo muziek maakte.
Die mosh pits van hem waren toen ontzettend energiek!. Nu hij zich profileert in rustiger vaarwater (wat ik ook wel erg goed vind) heeft hij toch duidelijk voor een andere route gekozen zijn stem en stijl zorgt dat het nog te genieten valt.
Als je tijd en geduld hebt kan ik je deze band ook erg aanraden Mastodon! (stonerrock)
https://www.youtube.com/watch?v=jaJUEMdiHkY&list=PLMpG-PjHShWmyKRQGM3KJR4rgKSuDVSs2&index=7
1
geplaatst: 7 augustus 2022, 10:06 uur
Altijd balen als het niet lukt maat.
Hopelijk volgende keer beter.
Hopelijk volgende keer beter.
0
geplaatst: 14 augustus 2022, 00:13 uur
0
geplaatst: 19 augustus 2022, 02:29 uur
doe ook effe mee, net wakker geworden doordat mijn tikker op 120 staat. Zo maar midden in de nacht tijdens het slapen...?
1
centurion81 (moderator)
geplaatst: 19 augustus 2022, 07:30 uur
Grovonion schreef:
doe ook effe mee, net wakker geworden doordat mijn tikker op 120 staat. Zo maar midden in de nacht tijdens het slapen...?
Nachtmerrie of Marathon-droom? Of een combi van beiden omdat je dat Stephen King verhaal de Marathon droomde?

1
geplaatst: 21 augustus 2022, 19:18 uur
Grovonion schreef:
Alles wel ok verder.

0
geplaatst: 27 augustus 2022, 20:23 uur
centurion81 schreef:
Nachtmerrie of Marathon-droom? Of een combi van beiden omdat je dat Stephen King verhaal de Marathon droomde?
Nachtmerrie misschien wel, het is echter meer zo dat ik hele verhalen droom. Ik herinner me er vaak iets van, is natuurlijk allemaal secondenlijm en onlogisch, maar met veel actie en idd hier of daar wat horror.(quote)

Voor de rest wel ok, neem nu wel medicatie tegen verhoogd en onregelmatig hartritme, zou kunnen dat dit een nakomertje is van mijn corona infectie onlangs, who knows?
2
geplaatst: 27 augustus 2022, 20:24 uur
Was effe een weekske weg, op vakantie. Sorry voor het onbe-oogde dramatische effect 

0
geplaatst: 4 november 2022, 23:10 uur
Hey Confusie hoe gaat het met Jouw?
Muziek: om je gelijk maar even met deze kennis te maken...
https://www.youtube.com/watch?v=mqZcp31VCU4&list=OLAK5uy_mlj_FevTjYmoANOIiWWDgawRozi3BC6DA
Deus een Belgische band misschien kon je hem allang!? maar ik denk dat je dit wel fijn vind.
Heb jij ook last van die korte dagen? of geeft dat jouw meer rust?. Ik zit nu meer aan het scherm geplakt (films, games) maar ik hou me zelf ook meer in beweging en heb nog 2 concerten geplant dit jaar dat is wel een must voor mij ik moet me zelf in beweging houden anders val ik stil. Oo and thank you for the roses https://www.youtube.com/watch?v=8Gj2MCf2G80.
Are you living in the night?, because i can't tell you.. i got a reasonable imagination.
Muziek: om je gelijk maar even met deze kennis te maken...
https://www.youtube.com/watch?v=mqZcp31VCU4&list=OLAK5uy_mlj_FevTjYmoANOIiWWDgawRozi3BC6DA
Deus een Belgische band misschien kon je hem allang!? maar ik denk dat je dit wel fijn vind.
Heb jij ook last van die korte dagen? of geeft dat jouw meer rust?. Ik zit nu meer aan het scherm geplakt (films, games) maar ik hou me zelf ook meer in beweging en heb nog 2 concerten geplant dit jaar dat is wel een must voor mij ik moet me zelf in beweging houden anders val ik stil. Oo and thank you for the roses https://www.youtube.com/watch?v=8Gj2MCf2G80.
Are you living in the night?, because i can't tell you.. i got a reasonable imagination.
1
geplaatst: 5 november 2022, 03:11 uur
Het gaat goed kul rustig aan dEUS ken ik natuurlijk wel.
De korte dagen zijn altijd even doorbijten voor de meesten van ons wel.
Zijn immers kinders van het licht geen gekke gappies in de duisternis.

Er maar weer het beste van zien te maken altijd super nice.
De korte dagen zijn altijd even doorbijten voor de meesten van ons wel.
Zijn immers kinders van het licht geen gekke gappies in de duisternis.

Er maar weer het beste van zien te maken altijd super nice.
1
geplaatst: 25 november 2022, 11:12 uur
Ervaar het met de jaren steeds meer.
Winter is fucked up.
Vind er geen zak an.
In de zomer alles meer fun.
De wijven geiler.
Drugs doen voelt fijner.
Vind het lekker om juist tijdens een hittegolf wat te pakken en me kapot te zweten.
Liever dat dan met een zieke loopneus over straat lopen.
En in de winter over het algemeen ook nog eens mijn penis kleiner.
En wie mij een beetje kent die weet dat elke centimeter gewoon telt.
Komende maanden hoe dan toch een beetje de baaldagen van het jaar.
Strakjes weer lekker de lente.
Het zonnetje je vogeltje naarbuiten laten fluiten.
Winter is fucked up.
Vind er geen zak an.
In de zomer alles meer fun.
De wijven geiler.
Drugs doen voelt fijner.
Vind het lekker om juist tijdens een hittegolf wat te pakken en me kapot te zweten.
Liever dat dan met een zieke loopneus over straat lopen.
En in de winter over het algemeen ook nog eens mijn penis kleiner.
En wie mij een beetje kent die weet dat elke centimeter gewoon telt.
Komende maanden hoe dan toch een beetje de baaldagen van het jaar.
Strakjes weer lekker de lente.
Het zonnetje je vogeltje naarbuiten laten fluiten.
0
geplaatst: 4 december 2022, 21:19 uur
Ik ben afgelopen weekend naar een concert geweest en het was een drama Connie...
De rit er naar toe 2 uur achter in de auto zitten, ik voelde me geen moment ontspannen..
hoeveel biertjes ik ook op had, en dan naar de wc mijn piemel is nog nooit zo klein geweest (en zo voelde ik me ook). Daarna na het hok toe die volgepropt was met mensen mijzelf er tussen in scharrelen.
Oke ik had een plekje gevonden laat het maar beginnen!... en het was erg matig te noemen je merkte het aan alles het was tenslotte zondag. De moshpit ik heb het geprobeerd maar omdat deze band zo energieloos speelde was ik daar snel klaar mee.. ik ben naar beneden gegaan een biertje gedronken en naar huis gegaan weer 2 uur reizen.
Maar weet je.. ik ben er wel geweest! en ik laat me niet altijd kisten in deze wintertijd.
0
geplaatst: 23 juni, 00:01 uur
Hey Connie kerel is het nog gelukt met de snats?, ik heb het al geregeld! alleen in m'n eentje is het ook nooit echt super.. niet dat ik geen vrienden heb hoor
. Maar kom maar eens een keer langs man.. gezellig met z'n twee bier, gamen en misschien wat snats maar misschien is gewoon nuchter nog wel het mooist dat denk ik eigenlijk wel.
A Good night to you..

A Good night to you..
0
geplaatst: 23 juni, 00:43 uur
Ja had wel een paar pakskes of eentje maar ben er niet weg van nee coke is te zwak en speed is te hard er is geen middenweg lekker nuchter gamen in de vroege ochtend toch het beste denk ik al die gare shit we kennen het nou wel.
0
geplaatst: 23 juni, 00:55 uur
Als midden weg nam ik nog wel wat lijntjes Dexamfetamine wat in het begin heel goed werkte en ik gamede wel tot 7 uur in de morgen
. Maar dat is jaren geleden misschien binnenkort weer eens proberen...

0
geplaatst: 23 juni, 01:01 uur
Van een gram coke ook veel meer last van mijn neus dan vijf gram speed ook wel apart.
Zal toch die shit zijn waar ze het mee versnijden.
Vijf gram zuiver topspul nu twee tientjes bij meerdere top bezorgdiensten die ik ken.
Gewoon professionele jongens super klantvriendelijk en service gericht.
Alleen slaap je de komende maanden niet dat is er nasty aan.
Zal toch die shit zijn waar ze het mee versnijden.
Vijf gram zuiver topspul nu twee tientjes bij meerdere top bezorgdiensten die ik ken.
Gewoon professionele jongens super klantvriendelijk en service gericht.
Alleen slaap je de komende maanden niet dat is er nasty aan.
0
geplaatst: 23 juni, 01:08 uur
Ja dat komt me heel bekent voor ik krijg het sneller dan als ik een pizza bestel.
Maar als het zo zuiver is bij jouw dan is dat misschien wel te goed! en zou je het kunnen mixen met natuurlijke middelen, en je neusschot gaat er dan natuurlijk ook aan.
0
geplaatst: 23 juni, 01:25 uur
Ja doe al zwaar illegale harddrugs sinds mijn twaalfde ofzo nou.
Sommige wijven ze wilden mij nooit pijpen omdat ze bang waren om verslaafd te raken.
En roken serieus nou crack is wat ze mij vertellen.
Zelf nooit crack gerookt omdat ik wist het is er over het is een stap te ver het is stijlloos het is not done.
Dit is serieus de wereld waar ik momenteel in leef.
Mij nooit ook maar een seconde gepijpt maar wel een paar tientjes willen en shit.
Ben wel klaar met het hele wereldje na al die jaren en shit.
Topwijven die hard shinen met zelfrespect dat is mijn ding.
Crack kom op doe even normaal asjeblief.
Kan echt niet zo dat snap je zelf ook wel.
Sommige wijven ze wilden mij nooit pijpen omdat ze bang waren om verslaafd te raken.
En roken serieus nou crack is wat ze mij vertellen.
Zelf nooit crack gerookt omdat ik wist het is er over het is een stap te ver het is stijlloos het is not done.
Dit is serieus de wereld waar ik momenteel in leef.
Mij nooit ook maar een seconde gepijpt maar wel een paar tientjes willen en shit.
Ben wel klaar met het hele wereldje na al die jaren en shit.
Topwijven die hard shinen met zelfrespect dat is mijn ding.
Crack kom op doe even normaal asjeblief.
Kan echt niet zo dat snap je zelf ook wel.
* denotes required fields.