menu

De Site / Gebruikers / Nachtgappies

zoeken in:
Soms zie je wel dat gappies hier midden in de nacht nog rondhangen.

Wat doe jij hier nog op een tijdstip als dit en waarom.

Mag je even uit komen leggen.

In mijn geval eigenlijk best uitzonderlijk, was altijd wel een nachtbraker zogeheten.

Vandaag de dag pak ik liever het zonnetje in de ochtend.

Een man kan moeilijk heel zijn leven maar hetzelfde ding blijven doen, soms vinden hier en daar wat verschuivingen plaats.

Zo heb ik dat ervaren althans.

centurion81 (moderator)
Vanavond met wat vrienden BBQ en vuurkorfje gedaan hier in de tuin, nu nog ff alles checken op GM, vandaar

Ik werk in de vaste nachtshift.

Probeer nou toch weer m'n rust te pakken.

Ik heb geen ritme. Niet qua dansen maar ook niet qua slaap. Heeft met de medicatie en chronische pijn / ziektes te maken. Wel staat de wekker op bepaalde dagen stipt om 8 voor mijn ochtendwandeling en koffie in de stad.

Hoewel dat met corona al maanden minder het geval is.

Ik ben altijd een nacht-mens geweest, 's morgens duurt het altijd een uur of twee eer ik mijn normale doen ben. Niet dat ik al geprobeerd heb, maar vroeg opstaan is niet voor mij weggelegd, enkel als het moet kan ik me ertoe brengen. Zoals nu bijvoorbeeld

Sommigen van ons ze zijn getrouwd met hun wekker, liggen er avond na avond en elke ochtend mee te stoeien in hun bed. Ze zeiden tegen mij wil je komen werken moet je je wekker zetten.

Draaien hier de hele dag Qmusic.

Dus ik zo ok laat maar zitten.

Hmmm ik heb een wekker, waar ik gelukkig niet mee worstel, die me kletsnat maakt in het gezicht als ik niet op tijd wakker wordt om te gaan wandelen.

Ik heb ook een wekker want ik heb een telefoon makkelijk zat. Vandaag bij uitzondering gezet om 7:30 en is toch wel knap klote ja, om zo te moeten leven. Morgen en de dagen daarna weer lekker op eigen kracht ontwaken zoals voor mij al enige tijd het nieuwe normaal is. Bruut uit je slaap gehaald om ergens naartoe te haasten waar je echt niet wil zijn, vaak zat gedaan. Ga ik niet meer doen.

Wakker stamppot eten maakt best sense als je er over nadenkt.

Tijden gekend waar ik mijn eigen slaapgebrek moest verorberen.

Omdat het me kwam halen.

Het blijkbaar tijd was om te gaan slapen.

Even later:

Je ontwaakt, wat dit, alles weird.

Voelt echt raar.

Wakker blijven het niet bepaald normaler makend.

Stamppotje eten dan maar.

Even een spelletje straks misschien nog een filmpje.

centurion81 (moderator)
Vroeg wakker, opstaan, hoop op n kop koffie in stilte voor een van de kinderen wakker wordt

Het filmpje, The Devil All the Time, wist zeker te intrigeren maar bleek toch iets te hoog gegrepen dus toen moest ook ik even een paar uurtjes onder de wol. Nu alweer frisjes volop aan den bak, klaar om aan de slag te gaan, iets van het leven te maken op deze prachtige, kraakheldere September Morn.

Nomak schreef:
Ik werk in de vaste nachtshift.

Als ik anderhalve maand niet ga werken (eerst corona en daarna aansluitend verlof) slaag ik er nog niet in om voor zonsopgang te gaan slapen.

Ik gebruik de nacht dan vooral om NBA wedstrijden te volgen.

De nacht is crazy crazy en sexycool.

Ben wel echt iemand die het zonlicht is gaan omarmen en als een malle uitkijkt naar het voorjaar gek.

Lekker plantjes kopen plantjes water geven dat soort dingen.

Ooo heer Confusie deze topic is wel iets voor mij...
Ja hoor en dan vooral weekends bijvoorbeeld even kijken of er nog meer nachtbrakers zijn.
Even terug vallen op verloren zielen .

Geef me maar een bericht als ik nog laat online ben en dan ben ik er voor je...

Een warme gedachte banjo.

spreken over nacht en sturen berichten rond 10 uur 's morgens of ten laatste 22:30 's avonds. Da's geen nacht, woesies.

De nacht is crazy crazy dus ik moest weer even wat gas terugnemen.

Fonzzz002 (crew)
Ivm corona heb ik sowieso minder hoeven werken, dus stond ik later op dan normaal. Nu ik 3 weken vakantie erbij heb gekregen is het slaapritme al helemaal omgegooid. Dit tijdstip, 4 uur, is meestal een 'gewoon' uur om aan de slaap te beginnen. Vermaak me verder prima. Mij hoor je niet klagen over laat opstaan en laat naar bed . Maak me alleen een beetje zorgen als de werkweek weer begint en het ritme weer terug getimmerd moet worden. Dat beloofd een slaperige week te worden haha.

Top 5 spellen voor in de nacht:

1. Zombi U
2. Resident Evil (behalve deel 5 en deel 6)
3. Alan Wake
4. The Evil Within
5. Dead Space

Banjo schreef:
Top 5 spellen voor in de nacht:

1. Zombi U
2. Resident Evil (behalve deel 5 en deel 6)
3. Alan Wake
4. The Evil Within
5. Dead Space

Vergeet Amnesia: the dark descent niet

Top film voor in de nacht:

Zombibi

Ik mis eigenlijk het testbeeld van vroeger wel. Toen wist je nog ongeveer hoe laat het was als je op de bank voor de tv intuimelde per ongeluk. Nu doezel je wel eens in en weet geeneens meer of het 2, 4 of 6 uur is als je wakker schiet en hoe lang je gelegen hebt. Met die 24/24 uitzendingen of met de controller of een comic / boek op je schoot. Tel daarbij sterke medicatie op, een lockdown en wandelingen in een erg verlaten en leeg landschap waar ik me bevind en je krijgt wel een heel surrealistisch effect. Waarin je uur, dag en week plots vanzelf verdwijnen in een grauwe, mistige, zompige massa hier langs de maas.

Een melancholische dag blues..
Dit is trouwens een prachtig album die je in de nacht heel goed kan beluisteren met die zelfde melancholische sfeer er in van Henny Vrienten - Nacht, de Soundtrack (2006) - MusicMeter.nl

Nacht de soundtrack - YouTube

Sinner schreef:
Ik mis eigenlijk het testbeeld van vroeger wel. Toen wist je nog ongeveer hoe laat het was als je op de bank voor de tv intuimelde per ongeluk. Nu doezel je wel eens in en weet geeneens meer of het 2, 4 of 6 uur is als je wakker schiet en hoe lang je gelegen hebt. Met die 24/24 uitzendingen of met de controller of een comic / boek op je schoot. Tel daarbij sterke medicatie op, een lockdown en wandelingen in een erg verlaten en leeg landschap waar ik me bevind en je krijgt wel een heel surrealistisch effect. Waarin je uur, dag en week plots vanzelf verdwijnen in een grauwe, mistige, zompige massa hier langs de maas.
Als je dit nu om 3:36 had gepost was het het perfecte bericht voor dit topic

Squall Lionheart (moderator)
Berichten verplaatst naar Games > Algemeen > Horror Games

Laatste dagen wel gewoon chill chill in de zone allemaal dingen doen.

Intersantmans.

Ook wel gewoon gamepje playa zo dadelijk komt de zon alweer op dan even een bakske op het balkon misschien later ook nog wel een uurtje of wat vatten neem het zoals het komt momenteel.

We gaan dit zo stilletjes aan maar weer eens oppakken denk ik.

Immers onverminderd zwaargewicht met de dikke slick tricks inmiddels.

Bovendien springlevend heer en meester op de top van mijn game nog steeds.

Mentale verrijking van mijn algehele zijn voortvarend voorwaarts voortrazend met mijn verfijnde mind verankerd in mijn brein.

Krijgt de dingen gedaan.

Of dat nou in het holst van de nacht of ergens in de middag zich voltrekt maakt ook weer niet zo heel veel uit natuurlijk.

Ja gaat wel lekker eigenlijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:51 uur

geplaatst: vandaag om 15:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.