menu

De Site / Gebruikers / Nachtgappies

zoeken in:
avatar van Sinner
Dat moet van buitenaf bevestigd worden. Niet in een zelfgeschreven protserig monoloog.

Tot dan is het de man, de dick, de rechterhand en een heel doos tissues wellicht gekocht in de uitverkoop bij de Hema

avatar van Confusie
Bevestiging komt voor mij altijd van binnenuit evenals de massieve erectie.

avatar van Confusie
Ik ben meneer cool en dit is mijn feestje.


avatar van Confusie
Zekers te weten cool ja.

Weekje cool.

avatar van Banjo
geplaatst:
Hmm wat is cool tegenwoordig nog?.. een weekendje tweaken , een stap weekend met een onvoorspelbaar einde... of een concert beleven in de moshpit als je al dik in de 40 bent . Of... een nacht lang door gamen tot een uur of 7. Een nacht door brengen met de meisjes van de nacht!?, En ik weet er nog een! eindeloos mooie muziek draaien met je favoriete drankjes op ?.

Wat is cool en hip voor jouw auwe vogel !? en draai er niet omheen!..

Afz The Dude

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst:
All of the above, dude.

De grens tussen cool en sad wordt met elk jaar dunner tho .

avatar van Confusie
geplaatst:
Intersantmans is cool.

Allemaal dingen doen.

avatar van Confusie
geplaatst:
Hoef nooit het gevoel te hebben dat ik niet genoeg deed heb alles gedaan dat is dingen doen.

Mensen weten hoe ik me voel bij dingen sommigen weten dat ik besta.

Nu op dit exacte moment.

Dat is voor mij voor nu al heel wat eigenlijk.

avatar van Banjo
Squall Lionheart schreef:


De grens tussen cool en sad wordt met elk jaar dunner tho .


Nou.. een beetje in je jeugd blijven hangen dat is ook goed, die vlam moet blijven branden!.
Leeftijd mag ons niet in het burgerlijke drukken al is dat soms ook wel eens lekker rustig..

Maar neen! (af en toe) los gaan in het onbekende! maar dan ook weer landen op de plek die je kent.
Dat is mijn motto wel..

Gast
geplaatst: vandaag om 13:14 uur

geplaatst: vandaag om 13:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.