De Site / Gebruikers / Wat staat er nog op je Must-Have lijstje?
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juni 2007, 10:36 uur
Welke toekomstige titels moet je echt hebben? Welke ga je binnenkort kopen? Vertel het hier.
Ik moet in ieder geval GTA IV hebben en ook Assasin's Creed staat nog op mijn Must-Have lijstje. En natuurlijk niet de vergeten de next-gen Guitar Hero (of Rock Band). Verder ga ik eind deze maand Rainbow Six: Las Vegas voor de Playstation 3 kopen
Ik moet in ieder geval GTA IV hebben en ook Assasin's Creed staat nog op mijn Must-Have lijstje. En natuurlijk niet de vergeten de next-gen Guitar Hero (of Rock Band). Verder ga ik eind deze maand Rainbow Six: Las Vegas voor de Playstation 3 kopen
0
BoordAppel (moderator)
geplaatst: 21 juni 2007, 11:32 uur
Ik hoop dat GTA IV ook voor de PC uitkomt want die moet ik ook hebben. Ik wacht nog steeds geduldig op Half-Life: Episode 2 en de spellen die daarbij geleverd worden: Portal en Team Fortress 2. Ik heb de originele Team Fortress nooit gedaan maar als ik die trailers zie van TF2 kan ik niet wachten. Geweldig stijltje.
0
geplaatst: 21 juni 2007, 11:35 uur
Het wordt eentonig maar ik wacht alweer op PES 7 (Ja, ik ben verslaafd aan die game ) Verder moet ik even kijken wat er voor leuks in mijn straatje gaat passen. Guitar Hero zou ik eigenlijk ook moeten hebben als muziekliefhebber. (Ik had wel ooit Musicmaker 2000 ofzo hahaha...Wat een boutgame, maar in die tijd wel eventjes leuk )
0
geplaatst: 21 juni 2007, 11:39 uur
Voor elke toekomstige Resident Evil game ben ik zeker in. Resident Evil 5 dus, maar ik ben ook razend benieuwd naar Resident Evil: The Umbrella Chronicles, dat geproduceerd wordt door Masachika Kawata, die de PS2-port van Resident Evil 4 verzorgde. Verder hoop ik natuurlijk nog steeds dat Chrono Break er eens komt (maar dat zit er voorlopig absoluut niet in) en zie ik een Kingdom Hearts 3 ook wel weer zitten.
0
geplaatst: 21 juni 2007, 11:44 uur
RE1&2 heb ik nog goed van genoten. Nemesis heb ik nooit uitgespeeld en daarna ben ik de serie wat uit het oog verloren. Dit kwam mede door de ontdekking van Silent Hill, die wat meer in mijn straatje lag. Jammer dat we daar ook niets meer van horen.
(Ik weet het... dit is offtopic )
(Ik weet het... dit is offtopic )
0
geplaatst: 21 juni 2007, 11:46 uur
Mag toch wel. Silent Hill is ook geweldig, maar de Resident Evil serie mag er tegenwoordig toch zeker weer zijn. Nemesis was, hoewel wat mij betreft een zeer goede game, toch een dipje in de serie na het fenomenale deel 2. Bovendien kwamen toen al die gun survivors e.d. uit, die toch weinig aan de serie toevoegden. Maar deel 4 is echt fenomenaal, dus spelen die hap! Ook een aardig verschil met voorgaande games btw, want heeft bijvoorbeeld niet meer die (ietwat statische) vaste achtergronden, maar gewoon een real-time 3D omgeving.
0
geplaatst: 21 juni 2007, 11:48 uur
sxesven schreef:
....dus spelen die hap!
Ja, ik zal toch eens achter de game aangaan ....dus spelen die hap!
0
geplaatst: 21 juni 2007, 14:20 uur
Ik kijk voorlopig erg uit naar The Vampire Story, verder kan ik er niet zo gauw opkomen maar het zijn er zeker meer, ik kom hier nog op terug.
0
geplaatst: 21 juni 2007, 23:37 uur
Voorlopig ga ik me helemaal focussen op Enemy Territory: Quake Wars. ET: Wolfenstein heb ik echt 2 jaar lang actief gespeeld, en dit lijkt nog gaver te worden. Met een net nieuw systeem moet ik het ook allemaal goed kunnen trekken. Nog eventjes geduld.
Verder kijk ik uit naar dingen als:
Spore
Bioshock
Assassins Creed
Verder kijk ik uit naar dingen als:
Spore
Bioshock
Assassins Creed
0
geplaatst: 23 juni 2007, 23:39 uur
Heel veel nog. Alleen koop ik de laatste tijd meer films dan spellen. Ik vind spellen gewoon te duur.
0
geplaatst: 24 juni 2007, 02:03 uur
The Darkness
Mass Effect
Two Worlds
Alan Wake
Beautiful Katamari
BioShock
Grand Theft Auto IV
Half Life 2: Episode 2
Lost Odyssey
Overlord
Too Human
Assassins Creed
Elveon
Halo 3
Halo Wars
Resident Evil 5
Ninja Gaiden 2
Uiteraard alles op de 360.
Mass Effect
Two Worlds
Alan Wake
Beautiful Katamari
BioShock
Grand Theft Auto IV
Half Life 2: Episode 2
Lost Odyssey
Overlord
Too Human
Assassins Creed
Elveon
Halo 3
Halo Wars
Resident Evil 5
Ninja Gaiden 2
Uiteraard alles op de 360.
0
geplaatst: 24 juni 2007, 17:13 uur
God of War 2 en Tomb Raider Anniversary op PS2
En verder wil ik eigenlijk ook wel een Xbox360 kopen voor vooral deze games:
Dead Rising
Oblivion
Gears of War
En in de toekomst:
GTA IV
Assasins Creed
Metal Gear Solid 4
Resident Evil 5 (!)
En verder wil ik eigenlijk ook wel een Xbox360 kopen voor vooral deze games:
Dead Rising
Oblivion
Gears of War
En in de toekomst:
GTA IV
Assasins Creed
Metal Gear Solid 4
Resident Evil 5 (!)
0
geplaatst: 4 juli 2007, 17:04 uur
Natuurlijk moet ik de Game: Pirates of the Caribbean hebben en Harry Potter. Ik dacht dat Rayman 4, leuk zo zijn maar dat is de grootste tegenvallende game allertijden.
0
geplaatst: 9 juli 2007, 15:02 uur
GTA 4
Crash of the Titans
Manhunt 2
Nieuwe Wolfenstein
Resident Evil 5
Crash of the Titans
Manhunt 2
Nieuwe Wolfenstein
Resident Evil 5
0
Pascal A
geplaatst: 9 juli 2007, 22:54 uur
Heavy Rain
Silent Hill 5
Resident Evil 5
Assasins Creed
Silent Hill Origins
Enclave 2
Alan Wake
Alone in the dark 5
Silent Hill 5
Resident Evil 5
Assasins Creed
Silent Hill Origins
Enclave 2
Alan Wake
Alone in the dark 5
0
geplaatst: 9 juli 2007, 23:07 uur
Assasin's Creed
GTA IV
Brothers In Arms: Hell's Highway
Half-Life 2: Episode Two
Half-Life 2: Episode Three
Half-Life 3 (als hij nog uitkomt)
Gears Of War
BioShock
Pro Evolution Soccer 7
Fifa '08
Alle Metal Gear Solid (incl. 4)
Crysis
Starcraft 2
Splinter Cell: Double Agent
Splinter Cell: Conviction
En dat waren ze denk ik wel voor nu
GTA IV
Brothers In Arms: Hell's Highway
Half-Life 2: Episode Two
Half-Life 2: Episode Three
Half-Life 3 (als hij nog uitkomt)
Gears Of War
BioShock
Pro Evolution Soccer 7
Fifa '08
Alle Metal Gear Solid (incl. 4)
Crysis
Starcraft 2
Splinter Cell: Double Agent
Splinter Cell: Conviction
En dat waren ze denk ik wel voor nu
0
geplaatst: 12 juli 2007, 15:51 uur
Must have's met realistische voorspellingen
(ik wil ook wel duke nukem forever maarjaaaaaa snappie)
op volgorde van release datum
Bioshock
Moto GP 07
Stranglehold
Medal of Honors: AIrborne
The Witcher
Hellgate London
Crysis
Paradise city
The Settlers VI: Rise of an Empire
Empire Earth III
Age of Conan: Hyborian Adventures
Need for Speed ProStreet
ASSassin's Creed
Splinter Cell: Conviction
Brothers in Arms: Hell's highway
Fallout 3
Kane & lynch
HL2: episode 2
onder voorbehoud dat het me wel een leuk spel lijkt
edit:
gta 4 vergeten
(ik wil ook wel duke nukem forever maarjaaaaaa snappie)
op volgorde van release datum
Bioshock
Moto GP 07
Stranglehold
Medal of Honors: AIrborne
The Witcher
Hellgate London
Crysis
Paradise city
The Settlers VI: Rise of an Empire
Empire Earth III
Age of Conan: Hyborian Adventures
Need for Speed ProStreet
ASSassin's Creed
Splinter Cell: Conviction
Brothers in Arms: Hell's highway
Fallout 3
Kane & lynch
HL2: episode 2
onder voorbehoud dat het me wel een leuk spel lijkt
edit:
gta 4 vergeten
0
geplaatst: 12 juli 2007, 21:39 uur
Pokémon Diamond (DS)
Jak and Dexter reeks (PS2)
Prince of Persia reeks (PS2)
Rachte & Clank 2 en 3 (PS2)
Jak and Dexter reeks (PS2)
Prince of Persia reeks (PS2)
Rachte & Clank 2 en 3 (PS2)
0
geplaatst: 13 juli 2007, 23:52 uur
Waarom is hier een topic voor? Je kunt ze toch gewoon in je lijst "nog kopen" zetten?
* denotes required fields.