menu

De Site / Gebruikers / Wat voor een verzamelaar ben jij?

zoeken in:
Dit:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.gamesmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://img100.imageshack.us/img100/1434/gamecollectionfi2.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

is een deel van onze verzameling games. Voornamelijk RPG.

Een hobby die een beetje uit de hand loopt...

Mooie verzameling!

Wow, leuk om iemand te zien hier met zo'n goede smaak voor games. Bijna allemaal toppers en ik heb ze ook bijna allemaal gespeeld
Alleen de Gothic games vind ik niet zo sterk

Squall Lionheart (moderator)
Mooie collectie J. Bell , zitten idd bijna alle top-rpg's tussen, niiice!

Thanks!

Ik verzamel:

- Games: 3 Wii, 7 PS3, 30 GB & GBA, 36 PS2, 35 PS1 (ps1 heb ik reeds weer gekocht via marktplaats), 12 PC, 18 DS.

- DVD, heb er op het moment 93 & seizoen 10 van the simpsons. maar 1 gekopieerde bij. Spaar het pas 1 jaar en ben pas 14 en heb alleen mijn zakgeld etc.. en een beetje kleedgeld

- CD, ik spaar alle Guns N' Roses cd's. Zo krijg ik 5 december Chinese Democracy! en heb de soundtrack van the godfather en wat andere cd's. Ong. 14 maar! Rest staat op mijn computer, ik download cd's van 4usonly.

- Tijdschriften: Filmvalley (erg leuk filmtijdschrift in het Nederlands), en heb sinds kort af en toe playstation magazine waarvan 1 Nederlandse en 1 Engelse!

En 1 hele rare hobby van mij voor een jochie van 14, ik spaar opgezette dieren zo heb ik: een opgezette Appelvink, Bunzing, Slang & marter op 1 tak, Kapstok van 4 hertenpoten, 1 klein pootje vna een hert om iets van een jasje aan te hangen, een geweitje, 2 afworpstangen van een ree. En een vlinderkast met een paar erg mooie vlinders erin met een paar zeer grote!

Leuk van die Games en dvd's, wel een dure hobby soms natuurlijk En qua muzieksmaak, het is niet mijn smaak eigenlijk maar als je er van houd...

Ieder heeft zijn eigen smaak

Ja inderdaad, vooral playstation 3 games zijn duur, nieuw kosten ze nu 65 euro
dvd's valt wel mee maar dat duurt maar 2 uur.

Game_Kaza
Ik ben momenteel verslaafd aan animatiefilms. Ik heb er momenteel meer dan 60 verschillende, en het is nog niet genoeg xD:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.gamesmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.mijnalbum.nl/Foto-VSTWY864.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

gamelord
Mijn verzameling bestaat uit:

1 Games bijna alle genres. (PC)
2 Cd's nu vooral trance, hardstyle, Celtic music (celtic myst, Sarah Brightman, enigma enz.) heb thunderdome 1-25, alle cd's van Moby
en gothic met grunt (epica, after forever, sirenia etc.) Heb nu ruim 340 cd's.
3 Klinkt raar maar ik verzamel ook elfjes, tovenaars en draken van een soort gips en met de hand beschilderd.
4 Spaar ridderlego vanaf dat ik 7 jaar was. (moet eigenlijk stoppen, past niets meer bij...(3 kastelen, huisjes, 5 koetsen, ongeveer 350 ridders, vele paarden enz.)Heb een hele hoek in het huis waar het
uitgestald staat.als ik er eens een foto van kan maken, zal ik hem hier erop zetten.

Dat is het wel zo'n beetje

Ik spaar op het moment ook opgezette dieren, die koop ik zo goedkoop mogelijk op marktplaats, en dan verkoop ik ze weer door en sommige hele mooie hou ik!

ps3me onze handelaar hoor

- 316 films (series niet bijgerekend)
- Kuifje strips

kevin15 schreef:
- Kuifje strips

Kuifje strips!!
Daar was ik vroeger ook helemaal gek van.

ps3me schreef:
(quote)

Kuifje strips!!
Daar was ik vroeger ook helemaal gek van.

ik nog altijd. Ben vooral op zoek naar de oudere editie's. Ik weet niet waarom maar vindt die veel leuker om te lezen

Ik had TinTin au Tibét en daar ook het snes spel van!

Wist niet eens dat daar een spel van was

leuk spel hoor, alleen als je dood bent... dan moet je het level overnieuw doen.. en de levels zijn lang en je hebt steeds maar 3 levens.

kevin15 schreef:
- Kuifje strips

Dit zijn men films
http://www.moviemeter.nl/user/35337/films/7#films

ps3me schreef:
leuk spel hoor, alleen als je dood bent... dan moet je het level overnieuw doen.. en de levels zijn lang en je hebt steeds maar 3 levens.

Zal het spel ook is aanschaffen.

joeri592
veel heb je kevin, ik heb er een stuk of 50 denk ik...

joeri592 schreef:
veel heb je kevin, ik heb er een stuk of 50 denk ik...

valt wel mee. Ik vind het vooral spijtig dat ik weinig oude films vind. Nu ik toch al een aardige collectie recente films heb zou ik het liefst jaren 30, 40 films in men bezit krijgen.

Weet iemand soms een site (vlaamse) waar je oude films kunt kopen of bestellen?

Ik verzamel het meeste films. Spellen voor mijn Ps3 koop ik een keer in de 3 maanden een spel ofzo. Hier zijn films uit mij dvd collectie

Alien
alien's
Gladiotor
The shawshank rademption
The green mile
The sixth sense
'a nightmare on elmstreet
á nightmare on elmstreet 4 (meer heb ik niet omdat ze verder flop zijn.)
Friday the 13th
Friday the 13th part 2
Friday the 13th part 5
Friday the 13th part 7
Friday the 13th part 8
Hellraiser
Saw
Evil Dead
Kingdom of heaven
S'chinders list.
i robot
Garfield the movie
Stuart Little 1+2
Batman The dark Knight
WALL-E
Minority Report
Star Wars 4, 5 en 6
The Scary Movie Trillogy
Hannibal
Red Dragon
Hannibal Rising

En nog meer maar geen zin om ze allemaal meer op te noemen, maar heb er zo'n 340 ofzo

Ik heb ongeveer alle films gezien die jij hebt Jelle!
Ikzelf ben ook een groot horrorfan.

Dr. Salvador
kaholiic schreef:
Ik heb ongeveer alle films gezien die jij hebt Jelle!
Ikzelf ben ook een groot horrorfan.

Ik heb de meeste films ook thuis Jelle!. Ik ben ook een gigantische horrorfan, al sinds ik een klein kind was was! .

Horror For Ever!

voor mensen die willen weten wat ik nog meer in mijn horror kast heb staan. Aanraders!

the evil dead
the shining
demonic toys
the hills have eyes (1977 wes graven)
hellraiser
friday the 13 part 1 tm 8
scream
child's play
child's play 2
child's play 3
the texas chainsaw massacre
a nightmare on elmstreet part 1 tm 4
the blair witch project
stephen king's IT

Dr. Salvador
Ik zal mijn favoriete horrorfilms ook eens opnoemen ( heb ze niet allemaal thuis, alleen een aantal. )

The Texas Chainsaw Massacre. ( 1974 )
Henry: Portrait of a Serial Killer.
The Devils Rejechts.
Dawn of the Dead. ( zowel het origineel, als de remake )
From Dusk Till Dawn.
28 Days Later.
Evil Dead 2 Dead by Dawn.
Red Dragon ( en het origineel: Manhunter )
Hostel 1+2
Saw 2
The Hills Have Eyes ( remake )
Ju-On.
Fright Night
The Sixth Sense
Halloween ( 1978 )
Ichi the Killer

Dat waren de meeste wel

Dawn of dead uit 78 klassieker samen met the evil dead de beste horror klassiekers ooit. Alleen is the sixth sense geen horror maar een thriller.

Dr. Salvador
jellecomicgek72 schreef:
Dawn of dead uit 78 klassieker samen met the evil dead de beste horror klassiekers ooit. Alleen is the sixth sense geen horror maar een thriller.

Dawn of the Dead ( 78 ) is misschien wel mijn favoriete horrorfilm!, dat is een echt meesterwerk. Evil Dead vind ikzelf een stuk minder, dan vind ik Dead by Dawn een heel stuk beter. Army of Darkness vond ik eerder lachwekkend ( en dat is niet positief bedoeld! ). Hou jij ook van dit soort horrorfilms?: Zoals Hostel 1+2, of Ichi the Killer, of Henry Portrait of a Serial Killer. De echte gruwelijke horrorfilms.

Mijn film verzameling begint ook behoorlijk te worden. Ik ben ook wel een horrorfan en Evil Dead is gewoon komedie horror en is heerlijk cheesy. Wat Evil Dead 1 zo geweldig maakt zijn de vreselijk slechte effecten. Piepschuim hoofden en poppen vliegen je om de oren.

Dawn of the Dead remake is één van de beste remakes die ooit is gemaakt naar mijn mening. Iemand die Drag me to Hell al heeft gezien? Die was ook best goed. Beter als de slappe hap aan horrorfilms die je over het algemeen krijgt.

Ravnoss
Tja mijn eerste en grootste verzameling is zonder meer degene die bestaat uit Consoles.

Atari 2600 3x
Atari 7800
Atari Lynx
Atari Lynx II
Atari Jaguar

Commodore 64

Gizmondo

Microsoft Xbox
Microsoft Xbox360

Nintendo Game & Watch (Een hoop)
Nintendo Entertainment System
Nintendo Gameboy
Super Nintendo
Nintendo 64
Nintendo Gameboy Advanced
Nintendo Gamecube
Nintendo DS
Nintendo DS Lite
Nintendo Wii
Nintendo Q

Neo Geo AES
Neo Geo Pocket

Sega Mastersystem
Sega Megadrive
Sega Megadrive 2
Sega Nomad
Sega Gamegear
Sega Saturn
Sega Dreamcast

Sony Playstation
Sony Playstation 2
Sony Playstation Portable
Sony Playstation 3

Tiger Game.com

Tapware Zodiac

Uiteraard heb ik door de vele consoles inmiddels ook een redelijke waslijst aan games, maar daar heb ik niet de drang om ze perse _allemaal_ te hebben, wordt wel heel veel .

Buiten dit heb ik een flinke hoeveelheid aan CD's en DVD's .

Echt een mediaman dus

Gast
geplaatst: vandaag om 14:07 uur

geplaatst: vandaag om 14:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.