menu

De Site / Gebruikers / Wat voor een verzamelaar ben jij?

zoeken in:
Daar zijn de meeste wel van op de hoogte, Jack. Dat hoef je er niet extra bij te vermelden

jaspertje3 schreef:
Dvd's, nu maar liefst 806 stuks

Zal ik een lijstje posten hier

Ik 356

Ik vind films bijvoorbeeld geen verzameling.. Als ik aan een verzameling denk , dan denk ik aan nutteloze dingen. Ik spaar dan bijvoorbeeld de kaartjes van de kleren van Energie en de plastic doosjes van Bjorn Borg boxer .. Anders dan verzamel ik ook films, DVDs van tv series (scrubs, 24, etc) en muziek.

Tha)Sven schreef:
Ik vind films bijvoorbeeld geen verzameling.. Als ik aan een verzameling denk , dan denk ik aan nutteloze dingen. Ik spaar dan bijvoorbeeld de kaartjes van de kleren van Energie en de plastic doosjes van Bjorn Borg boxer

Vind films ook wel degelijk een verzameling. Mijn CD's! Dat vind ik pas een verzameling...maar ook kaarten etc. dat zijn ook een verzameling. Plastic doosjes van Björn Borg Boxers? Die gooi ik altijd weg hoor...maar je kan dat ook een verzameling noemen. Ik heb dan bijvoorbeeld ook een verzameling van schoolboeken, poeh wat heb ik er weer veel dit jaar.

Ik koop alleen games die ik online kan spelen, ik heb dan ook maar weinig games. Games die alleen sp bevatten vind ik het geld vaak niet waard. Aangezien je ze vaak toch maar 1 of 2 keer speelt, als het echt heel leuk is 3x.

CD's koop ik wel omdat die voor herhaling vatbaar zijn, ik heb dan ook een aardige collectie CD's

Squall Lionheart (moderator)
Films (+-1000) meeste op VHS, lekker groot, ben surrounded door vette films
Games (+-500) 250 PSX, 150 PC, 100 SNES, NES en GG (nu op emu, wel)
Comics (+-400) meeste superhelden, kwart amerikaanse
Muziek (+-300) metal, pink floyd, lou reed, soundtracks, etc. (ook veel in mp3 nu)

En vroeger alles wat los en vast zat verzameld, van postzegels tot edelstenen... allemaal verpatst (met dikke winst) voor bovengenoemde collecties.
Heb wel nog een vette Transformers verzameling van vroeger bewaard, een ouwe Magic kaarten collectie en m'n Batman verzameling, van Batman Pez-dispensers (met de snoepjes nog!) en antieke bubbelgum-cards tot Batman briefpapier en zelfs gymschoenen.

Zowiezo best een verzamel-aap, daarom vind ik die japanse RPG gameplay ook zo verslavend, gotta catch 'em all! (bij Pokemon geen last van gehad trwns, een deel ooit op de GB gegamed, was wel genoeg van dat)
Verzameldrang door internet trwns wel wat afgenomen, veel is daar toch wel terug te vinden als je het nodig hebt.

En voor zover ik weet zijn m'n boxers merkloos, hoef geen fashion voor om m'n butt . Heb wel een van Batman...
Maar dat vinden meeste chicks dan ook niet fashionable...

Squall Lionheart schreef:
Heb wel een van Batman...
Maar dat vinden meeste chicks dan ook niet fashionable...

Nananana-nananana-nananana, BATMAAAAAN! (8)

Squall Lionheart (moderator)
BONK! THWOK! KA-POW!

ik verzamel sinds kort ook geurtjes

Ben opeens verslaafd aan geuren,terwijl ik er vroeger weinig mee had.. gewoon goed douchen,fris gewassen kleding aan (heel af en toe een luchtje op of deo) en het zat wel goed maar nu echt een soort verslaving om overal aan te ruiken.. doet me trouwens heel erg denken aan de recente film: perfume: story of a murderer (goeie film,iemand al gezien??)

Maar goed ik heb al een aardige collectie:

hugo boss: energize, XY,limited edition en dark blue

davidoff cool water

diesel en 2 soorten van puma

En ik wil nog MEER!!!! echt een gekke doelloze verslaving maaaarrja

Al maanden een trouwe aanhanger van Armani black code, probeer eens zou ik zeggen. Hugo Boss is overigens zeer overgewaardeerd, dan liever Diesel.

hmmm iedereen heeft een andere neus natuurlijk. maar ik vind die 4 van hugo boss die ik heb HEERLIJK!!(anders koop je ze niet natuurlijk)bottled moet ik ook nog hebben armani staat ook op mijn lijstje. ik ken alleen diesel masculine (rood flesje) zijn er nog meer van dan?

Games natuurlijk!

-90 games voor mijn PlayStation 2.
-7 games voor mijn oude PlayStation waar ik weinig heb op gespeeld.
-3 games voor mijn PlayStation 3.
-Alle RollerCoaster delen voor mijn PC en een paar geflopte games...
-5 games voor mijn GameBoy Color.

Vroeger had ik altijd een verzameling petjes, heb er stuk of 160+

Sitcho schreef:
Vroeger had ik altijd een verzameling petjes, heb er stuk of 160+
Leuk man! Welke merken?
Yankee's, L.A's, Karl Kani's?

Spaar al een paar jaar DVD's. Heb er nu zon 700.
Naast films zitten er ook veel series tussen als 24, Prison Break, Lost, Married with Children, Friends etc.

Daarnaast spaar ik Dirkjan strips. Naja sparen...ik heb alle 13 delen

700, dat is niet niks. Heb je orginele of alleen maar gedownloade DVD's?

Ajax&Litmanen1 schreef:
Daarnaast spaar ik Dirkjan strips. Naja sparen...ik heb alle 13 delen

Mijn broer spaart die gelukkig ook, kan ik ze ook allemaal lezen!!

Laat ik zeggen dat ik veel originele heb

Dirkjan is trouwens echt te grappig. Ik heb deze maand de nieuwe gekocht in de winkel en ik lach de hele tijd zwaar in een deuk. Het is gewoon simpele maar enorm doeltreffende humor. Woordgrapjes, oneliners etc..maar ze zijn gewoon goed. Leukste strip die er is.

Matthijs
Vroeger flippo's, pokemonkaarten, knikkers, en al die hype-gevoelige dingetjes

Nu verzamel ik alleen nog maar CD's (voornamelijk metal), DVD's (in mindere mate) en strips (comics, manga, een heleboel iig)

Winkelwagentje (moderator)
Ach ja, flippo's. Wie heeft ze niet gespaard...
Ik heb het zelf nog behoorlijk lang volgehouden, tot aan de laatste serie. Helaas mijn twee albums nooit helemaal compleet gekregen.

Pokémonkaarten zijn er nog steeds, maar die zijn geloof ik niet zo erg in meer als vroeger toen ik nog op de basisschool zat.

Winkelwagentje schreef:
Ach ja, flippo's. Wie heeft ze niet gespaard...
Ik heb het zelf nog behoorlijk lang volgehouden, tot aan de laatste serie. Helaas mijn twee albums nooit helemaal compleet gekregen.

Wil je nog met mij ruilen, ik heb nog genoeg dubbele

JohnWilliams schreef:
Pokémonkaarten zijn er nog steeds, maar die zijn geloof ik niet zo erg in meer als vroeger toen ik nog op de basisschool zat.

Wij passen op 2 kindjes en die zijn er wel helemaal weg van. Volgens mij enkel van het feit dat ze die kaartjes hebben en dat ze ze kunnen laten zien. Het heeft niet meer de oude spirit Maar ze zijn er nog!! En het is weer in! (Of was, het was al een paar weken geleden dat er een klappertje met kaartjes in mijn hand werd gedrukt XD)

Nog steeds in dus?
Leuk voor die kinderen, ik vond het vroeger altijd geweldig ik moet vast nog ergens een boekje hebben waar ze in zitten (ik had er best veel).

Princess Piranha = schizo?
Wie bedoel je met wij ?
Ik moet btw nog even terugkomen op het verzamelen van DVD's en muziek. Ik vind dat niet echt een verzameling, omdat het nuttig wordt gebruikt. Het verzamelen van vinyl, steelcases, en Limited Editions vind ik de naam van verzameling wel waard. Omdat het nét wat anders is dan wat je standaard koopt. Ik vind het verzamelen van Steelcase DVDs bijvoorbeeld wel erg leuk.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Naast films zitten er ook veel series tussen als .... Married with Children, Friends etc.
Leuk man! Heb je alle seizoenen?
Tha)Sven schreef:
Ik moet btw nog even terugkomen op het verzamelen van DVD's en muziek. Ik vind dat niet echt een verzameling
Ik vind van wel.

Tha)Sven schreef:
Princess Piranha = schizo?
Wie bedoel je met wij ?

Hahaha, Ja dat klonk best wel verkeerd.
Ik bedoelde wij, hier thuis, het gezin.

Jep, ik heb van beide series alle seizoenen. Friends ben ik nu aan het afkijken, nog 2,5 seizoen te gaan.

kiriyama
Ik: Mooie dingen.

Ik hoef niet zozeer de meeste dvd's of games, het gaat om de kwaliteit.

ik verzamelde kaarten en actie figuren ik ben er mee gestopt nadat ik er geen meer had na een brand maar ik zag op bungie.net iets waardoor ik misschien weer aan de gang ga met verzamelen halo 3 actiefiguren ze zien er mooi uit en ik kan niet wachten tot ik er 1 in mn bezit heb

Gast
geplaatst: vandaag om 13:32 uur

geplaatst: vandaag om 13:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.