menu

De Site / Gebruikers / Wat voor een verzamelaar ben jij?

zoeken in:
avatar van Brains
Even serieus nu. Vroeger verzamelde ik lego en Star Wars actiefiguurtjes. Heb 't nu allemaal nog steeds, een paar dozen vol maar doe er niets meer mee. Ik spaar nu eigenlijk niet echt iets specifieks. Ik probeer gewoon de dingen die ik echt leuk vind sowieso in originele staat in huis te krijgen (Films, boeken, CDs, LPs etc.).

avatar van jellecomicgek72
Ik verzamel lege bierblikjes, heb er nu al bijna 100. ( uiteraad alleen blikjes die ikzelf leeg drink, niet dat ik op straat erna ga zoeken ofzo )

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Off topic berichten verwijderd.

avatar van Harmonica
jellecomicgek72 schreef:
Ik verzamel lege bierblikjes, heb er nu al bijna 100. ( uiteraad alleen blikjes die ikzelf leeg drink, niet dat ik op straat erna ga zoeken ofzo )


Hoe ironisch. Ik verzamel lege pakjes sigaretten en alleen de sigaretten die ik zelf koop.

avatar van steffengamer
Ik verzamel retro games, en heb nu toch al een stuk of 40 gameboy spellen, en een hele boel andere meuk!

avatar van JohnWilliams
Ik hou van games maar me voorkeur gaat toch echt uit naar filmmmuziek natuurlijk.
Ik heb er nu 100 (origineel) in huis waarvan toch wel wat RARE scores

avatar van LimeLou
Dat zag ik op je musicmeter account Ik luister ook vaak filmsoundtracks.

Pastichio Rocker
Ik verzamel goeie muziek, films, Storm strips en kinderen.

avatar van JohnWilliams
LimeLou schreef:
Dat zag ik op je musicmeter account Ik luister ook vaak filmsoundtracks.


Pastichio Rocker
JohnWilliams schreef:
Ik hou van games maar me voorkeur gaat toch echt uit naar filmmmuziek natuurlijk.
Ik heb er nu 100 (origineel) in huis waarvan toch wel wat RARE scores


Heb je de verzamelde werken van Nicholas Hooper al?

avatar van jirachi04
Ik verzamel...: stenen, fossielen ,stenen bijlen, Donald Duck en Dagobert albums , Paling en ko , .... films

kiriyama
Verzamelen is een groot woord, maar ik hou wel erg van beelden gemaakt van scrap metal, en heb er inmiddels ook al wel een paar. Heb geen digitale camera, dus echt foto's kan ik niet laten zien, maar om een idee te geven heb ik wat foto's geplukt van het net:

De eerste is een Alien uit de Alien films. Die van mij ziet er bijna hetzelfde uit, alleen hij staat in een andere positie. Hij is circa 50 cm hoog en 55 lang:


(afbeelding)

Dan nog een wat kleiner Predator beeld. Die van mij is precies hetzelfde. Deze is 23 cm hoog:


(afbeelding)

Ik heb er ook nog twee van circa 55 cm hoog, maar daar kan ik zo snel geen plaatjes van vinden. Die zijn gedetailleerder. Een heeft een knots met punten en een schedel in zijn andere hand en de ander heeft een werpster en een enrome bijl.

En als laatste een 'drakenlamp.' Die van mij is wat kleiner dan op dit plaatje en in een andere positie. Vind die van mij eigenlijk mooier.


(afbeelding)

Vind dit soort dingen echt fantastisch en zou er nog wel meer willen, maar helaas kost het klauwen vol geld.

avatar van jirachi04
Het ziet er ook echt leuk en vet uit.


avatar van LimeLou
Prachtig Leuke hobby hoor.

avatar van Boznaldo
Pretty Awesome stuff...

kiriyama
Bedankt. Het is alleen altijd wel goed zoeken. Niet erg gemakkelijk te krijgen en soms zien ze er ook niet uit. Voor de echt mooie moet je toch wel op zoek gaan.

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Erg vet idd Kiriyama, die Alien is awesome, dragon ook .

kiriyama
Bedankt. Heb nog steeds geen plaatje kunnen vinden van hoe mijn drakenlamp eruitziet, maar hij lijkt verdacht veel op het beeldje dat bij de SE van Skyrim zat.


(afbeelding)

Skyrim dan toch maar eens een kans geven?

Ik heb er nu trouwens een geel-oranje lamp achterhangen, ziet er echt fantastisch uit.

Ik heb nog wel een plaatje kunnen vinden van zo'n grote Predator. Deze lijkt best op een van de twee die ik heb, alleen heeft de mijne een grote bijl ipv een geweer. De afwerking van de mijne is ook wat beter. Op dit plaatje lijkt vooral het gezicht wat typisch.


(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 09:56 uur

geplaatst: vandaag om 09:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.