menu

De Site / Gebruikers / Wat voor een verzamelaar ben jij?

zoeken in:
Leidenaar187 schreef:
Hee,kap is met dat liegen en off-topic gelul!

Haha, liegen.

Ik verzamel zo'n beetje alles wat Japans is. Ik reageer gewoon op intuïtie. Als ik iets zeldzaams en cool zie denk ik: kopen

mvgamer
Modelauto's 1:32 - 1:43

Ik was lang geleden een verzamelaar van stripboeken en heb er echt ontzettend veel nog liggen.

Rik Ringers,super veel Spidermans,Urbanus,Robbedoes en Kwabbernoot,alle Teenage Mutant Ninja-stripboeken(die niet kinderachtig waren,best veel doden enzo)Batman-stripboeken,Punisher,Suske en Wiske,Donald Duck,enz enz.

Ik heb trouwens echt een hekel aan Donald Duck,ken ze niet meer lezen,zo overdreven kinderachtig,alleen die verhalen over de jeugd van Dagobert Duck zijn de moeite waard en meer voor volwassenen.

Mijn vader verzamelt ook Suske en Wiske's. Soms ook Kuifje. Ik vind vooral Kuifje wel tof.

Leidenaar187 schreef:
Ik was lang geleden een verzamelaar van stripboeken en heb er echt ontzettend veel nog liggen.

Rik Ringers,super veel Spidermans,Urbanus,Robbedoes en Kwabbernoot,alle Teenage Mutant Ninja-stripboeken(die niet kinderachtig waren,best veel doden enzo)Batman-stripboeken,Punisher,Suske en Wiske,Donald Duck,enz enz.

Ik heb trouwens echt een hekel aan Donald Duck,ken ze niet meer lezen,zo overdreven kinderachtig,alleen die verhalen over de jeugd van Dagobert Duck zijn de moeite waard en meer voor volwassenen.

Vind Donald Duck nog steeds wel leuk Was vroeger ook abonnee en heb nog steeds heel veel albums en pockets. Ook Suske en Wiske spaarde ik. Op dit moment spaar ik helemaal niks.

Nee bah,als ik weleens bij de dokter kom(kom er niet dagelijks maar moet standaard 3 kwartier wachten,nooit op tijd die veenverkrachter) lijkt het alsof ze denken dat er in de wachtkamer alleen kinderen of oudere wijven zitten want er liggen alleen Donald Ducks en bladen als Margriet en Mijn Geheim,en dan pak je toch maar een Duckie,en dan stoor ik me echt aan hoe kinderachtig het is.

Die verhalen van Dagobert Duck(stonden in Donald Duck Extra ofzo,als dat nog bestaat) zat veel meer kwaliteit in,ook op de achtergrond veel kleine dingen,maar je mot ze lezen,is niet uit te leggen.
Vind stripboeken trouwens wel duur,je leest ze in kwartiertje uit en je bent al gauw 7 euro kwijt ofzo.
Urbanus vind ik nog wel leuk.
Vraag me af of ze Robbedoes en Kwabbernoot uberhaubt nog maken,was erg kinderachtig en had al die albums toen niet,maar de laatste 10 ofzo waren opeens aardig donker en grimmig met doden enz,veel leuker dus

Suske en Wiske spaarde ik ook vroeger maar heb het daarmee ook wel gehad.
Vraag me of die Krimson nog meedoet,die was wel lache.

Oja, de Donald Duck Extra kocht ik altijd los Maar weet wel wat je bedoeld. Maar ik lees ze nu niet meer, liggen ergens in een doos opgeborgen.

Rooie Oortjes had ik ook wat albums van, maar daar is de lol ook redelijk snel vanaf.

Denk de meeste jongere gebruikers hier nog wel hun lol met die rooie oortjes kenne beleven hoor,doe een donatie zou ik zeggen

Leidenaar187 schreef:
Nee bah,als ik weleens bij de dokter kom(kom er niet dagelijks maar moet standaard 3 kwartier wachten,nooit op tijd die veenverkrachter) lijkt het alsof ze denken dat er in de wachtkamer alleen kinderen of oudere wijven zitten want er liggen alleen Donald Ducks en bladen als Margriet en Mijn Geheim,en dan pak je toch maar een Duckie,en dan stoor ik me echt aan hoe kinderachtig het is.

Ik heb daar vaak last van als ik bij de kapper ben. Moet je haar drogen, vragen ze of je iets wilt lezen. Nou dat wil ik dan wel. "Wat wil je lezen? Privé, Story.. iets anders?" waarop ik dan maar lachend antwoord: "Uhm.... doe de Donald Duck maar dan..........."

Ik verzamel voornamelijk dvd's... teller staat momenteel op zo'n 700 titels.

Sinds kort ook een PSP gekocht, geweldig toestel trouwens, dus 'verzamel' ik nu ook games daarvoor. Die teller staat nu op 12.

Ik kom wel keer filmpie bij je kijken dan Kimberly,wanneer ken je?

PC Gameplay's, games, cd's, lp's, lege pakjes sigaretten, alles eigenlijk!

Lege pakjes sigaretten?Zal ik ze voor je bewaren dan,heb je gelijk 200 pakjes meer na 2 maanden.

ik verzamel nike's!! en vooral nike sb

Robbert_Alberts schreef:
Ik heb nu ook al zo'n 7 paar Nike Air's gehad. Waarvan er nog 5 paar in gebruik. Die andere twee paar waren versleten.

Leidenaar187 schreef:
Lege pakjes sigaretten?Zal ik ze voor je bewaren dan,heb je gelijk 200 pakjes meer na 2 maanden.

Ach, daar zit ik zelf dan al aan. Ik verzamel één van elke soort. Heb ook een unieke Lucky Strike uit 2005. Zo goed als nieuw nog.

Heb je ook een pakje Camel Full Flavour,die rode verpakking?
Bestaat niet meer,maar die rookte ik altijd standaard,niks anders,en een maat van me ook,denk 7 jaar geleden alweer toen ze opeens uit de markt gingen.
Hadden ik en die vriend nog 1 pakkie,samen heel rustig mee gedaan(1 dag haha) en toen er nog 2 over waren allebei 1 in onze bek,preek gegeven,aangestoken,en toen waren we bedroefd haha.
Maar ja lang onzinnig verhaal,maar heb je daar een pakkie van,zoja,bewijs maar met foto haha

Robbert_Alberts schreef:

Ik heb niet zoveel met schoenen maar heb zelf aardig wat G-unit schoenen,van die groep van 50 cent dus,vind ze relax lopen en mooi eruit zien,helaas niet in Nederland te koop.

Die heb ik helaas niet! 7 jaar geleden rookte ik (gelukkig...) nog niet.

Leidenaar187 schreef:
Ik kom wel keer filmpie bij je kijken dan Kimberly,wanneer ken je?

Niet een beetje ver? Ik woon in België...

Jah inderdaad,das een eindje,ik weet het goed gemaakt,ik heb ook honderden films,dus kom maar hierheen dan,is dat probleem ook opgelost.

Star wars, alien en predator figuren

kiriyama
Echt een groot verzamelaar ben ik niet, maar er zijn wel een paar dingen die, als ik ze tegenkom, toch mooi even meepik.

- CD's, DVD's en LP's van Tom Waits
- CD's van World's End Girlfriend
- Boeken van Jorge Luis Borges en Rhys Hughes

Verder koop ik ook nog wel andere CD's, DVD's, LP's en videogames, maar echt verzamelen kan ik dat toch niet noemen.

WEG . Die CDs zijn hier vast niet zo maar ergens te krijgen .

Ben zelf niet zo'n verzamelaar, ja vroeger spaarde ik Action man poppen die ik nog steeds keurig en onbeschadigd in mijn kamer heb liggen. (puur voor jeugdsentiment)

Mijn vader aan de andere hand is wel een echte verzamelaar, hij verzameld zowat alles uit de eerste en tweede wereldoorlog. (duitse helmen, gasmaskers, kar98, veldfles, uniform etc.)
Daarnaast hebben we hier ook nog 50 documentaire dvd's liggen over de eerste en tweede wereldoorlog met real life footage, echt ziek.

Waarom COD: world at war mijn favoriete COD en WW2 shooter is, heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat het net zo bloody en grimmig (bijna authentiek) is als dat WW2 werkelijk was.
Ik vind WW2 gewoon fascinerend (dat is ook te begrijpen na zoveel documentaires te hebben gezien en het feit dat ik af en toe met de duitse helm door de huiskamer heenloop )

kiriyama
Brains schreef:
WEG . Die CDs zijn hier vast niet zo maar ergens te krijgen .

Niet echt nee, ik koop ze dan ook vooral bij de labels zelf.

Wie trouwens de nieuwe van WEG bij het label besteld, krijgt daar gratis de EP 'Other Voices' bij. Zeer de moeite waard.

Ik verzamel pokemonkaarten.

Ik verzamelde toen ik zo oud was als jou, ook van die yu-gi-oh kaarten, was echt een gestoorde rage vroeger

Een vriend van me verzamelt jodekoeken (not kidding)

Gast
geplaatst: vandaag om 00:56 uur

geplaatst: vandaag om 00:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.