menu

De Site / Gebruikers / Wat voor een verzamelaar ben jij?

zoeken in:
Lijkt me leuk om te weten wat mensen hier allemaal verzamelen.

Kan iets interessant zijn zoals, schelpen, stenen, stukjes van levende wezens.

Ik was vroeger een flippo verzamelaar ook was ik een kaarten/stickers verzamelaar. (vond ik leuk)

Nu ben ik een film-verzamelaar!

Films waar de acteurs: Al Pacino, Jim Carrey, Eddie Murphy, Robert De Niro, Mel Gibson, Sener Sen, Samuel L. Jackson, Tim Robbins, Bruce Willis, Tom Hanks, Morgan Freeman, Mark Wahlberg, Tom Cruise, James Stewart, Jackie Chan, Kemal Sunal, Humphrey Bogart, Brad Pitt, Johnny Depp, Joe Pesci, Will Smith, Bill Murray, Matthew Perry, Clint Eastwood, Eddie Griffin, Edward G. Robinson, Robin Williams, Jack Nicholson, Edward Norton, Tarik Akan, Kurt Russell, David Schwimmer, Antonio Banderas, Leonardo DiCaprio, Wesley Snipes, Orlando Bloom, George Clooney, Martin Lawrence, Jean-Claude van Damme, Jamie Foxx, Vince Vaughn, Mark-Paul Gosselaar, Keanu Reeves, Kevin Spacey, Adam Sandler, Rob Schneider en Denzel Washington in spelen, kun je gerust bij mij vinden.

Nou, wat verzamel jij?

gerwinf
- Films
- Bordspelen
- Games
- Stripboeken
- Muziek

- Films ( hoewel op dit moment wat minder)
- Vroeger knikkers, flippo's, stickers, andere rages.
- Gameposters ( heb er ongeveer al 140 hangen )

Voornamelijk muziek cd en dvd's.

Boeken.

Films

Ik verzamel Nintendo/anime merchandise en manga's. En 'vroeger' natuurlijk Pokémon kaartjes.

Nog een aantal vergeten,
kArIzMa_TuRk schreef:
Films waar de acteurs .... in spelen, kun je gerust bij mij vinden.
Kevin Costner, Jet Li, Nicolas Cage, Sean Penn, Danny DeVito, Ashton Kutcher, Hugh Grant, Chris Rock, Marlon Brando, Owen Wilson, Harrison Ford, Ben Stiller, Cuba Gooding Jr., Eric Bana,Tony Jaa, Ethan Hawke, Orlando Bloom en Matthew McConaughey

kArIzMa_TuRk schreef:
{Hele hoop acteurs}

Geen Jack Black?

kArIzMa_TuRk schreef:
stukjes van levende wezens.

Mensen verzamelen de raarste dingen.

"Wil je mijn stukjes van levende wezens- verzameling zien?" heb ik zelf nooit eerder gehoord.

Louis2703
Ik verzamel muziek.

muziek, films, katana's, action figures en kleine drank flesjes

Ik verzamel ze niet echt, maar heb toch al een hele zooi games, waarvan een groot deel nog niet op de site staat. Moet maar eens flink wat gaan toevoegen...

muziek ( Rock )

Ik verzamel DVD's
CD'S (Metal)
en uiteraard GAMES!!!!!!!!!!

Ik verzamelde muziekcd's. Ook al zijn het er maar 150 ofzo, ik zie zo langzamerhand in hoe een ziekte het verzamelen is, met als belangrijkste symptoom dat je nooit genoeg hebt. Omdat ik ging reizen, en veel materiele ballast weg heb gedaan, waaronder bijv. een collectie van schaalmodellen van auto's (schaal 1:18), heb ik geleerd om afstand van materiële dingen te doen. Hoe minder bezittingen en verzamelingen ik heb, hoe gelukkiger ik zelf ben eigenlijk.

ja ik ook ben daar 606

Dvd's, nu maar liefst 806 stuks

Zal ik een lijstje posten hier

jaspertje3 schreef:
Dvd's, nu maar liefst 806 stuks
Zo, zo
Hadouken schreef:
- Gameposters ( heb er ongeveer al 140 hangen )
Zo! Heb je ze op elkaar geplakt of zo? Of heb je gewoon een grote kamer?

Vooral muziek en dvds.

Uitgespeelde games ruil of verkoop ik meestal na een tijd, anders kost het me gewoon handenvol met geld.

Ik verzamel games, cd's en dvd's. Alhoewel ik het niet zo zie, voor mij is het gewoon uitbreiden van je persoonlijke aanbod aan vormen van ontspanning.

Was in mijn basisschoolperiode een enorme bierdoppenverzamelaar. Ik denk dat ik op het hoogtepunt wel 160 à 170 verschillende doppen had! Achteraf een hobby van niks, maar destijds toch erg leuk.

Game_Kaza
Kingdom Hearts plaatjes. Heb daar meer dan 2000 van.
Waaronder ben ik vooral geintreseerd in Cosplay plaatjes.
Maar dat is iets dat ik op 1 pc doe. Echt "verzamelen" kun je dat niet noemen.

Buiten die pc verzamel ik veel films. Ik verzamel ze meer dan dat ik ze kijk . Maar van de films zijn de meeste VHS banden. Maakt mij vaak niet uit als de film maar een beetje intresant is of goede reputatie heeft.
Films als LOTR & POTC zijn films die veel mensen kennen en goed vinden. Maar ook films als Das Boot, Jean De Florette, Gladiator, The Notebook, Saw, Nightmare Before Christmas, Zorba De Griek, Halloween, Forrest Gump, The Green Mile, Mr. Bean en Monty Python heb ik hier liggen. Daar zitten films tussen die ik niet goed vind maar ik wil een beetje variatie hebben. Bovendien leen ik er vaak films uit.

Game_Kaza schreef:
Nightmare Before Christmas

Heilig heilig heilig

Ik verzamel:

DVD's
CD's, mijn verzameling is nu nog wat klein maar er komen er steeds meer bij. Natuurlijk verzamel ik Filmmuziek vandaar mijn naam.
STRIPBOEKEN ik heb alle Suske & Wiske's & alle Kuifjes. Af en toe haal ik stripboeken bij de bieb.
GAMES, had er vroeger meer dan nu maar ondanks dat komen er nog wel nieuwe bij, niet zoveel als CD's maar wel genoeg.

Vroeger:
POKÉMON-KAARTEN: Dat was toen echt een Rage. Op school ruilde je bijv. een Gyarados tegen een Machamp enz. Erg leuke tijden moet dat boekje nog ergens hebben...

Toen ik klein was spaarde ik bierviltjes. Van allemaal 1 stuk uiteraard. Ik had er zeker genoeg om mijn kamer mee te kunnen behangen. Uiteindelijk heb ik ze allemaal weggegooid, waar ik inmiddels zeer veel spijt van heb. Weg mooie collectie

Ik heb ook een tijd beelden van draken gespaard. Deze heb ik nog steeds, maar ben er niet actief meer mee bezig.

Pellie schreef:
waar ik inmiddels zeer veel spijt van heb. Weg mooie collectie

Dan begin je daar toch nu weer aan als je er spijt van hebt...

Ik verzamel op dit moment films.

Ik heb tot nu toe al een heleboel films gekocht, stuk of 80.

- dvd's
- pokemon spullen
- en shiny pokemon in Pearl

Ik heb enorm veel muziek, ben een echte muziekliefhebber (zit daarom ook niet op musicmeter , veelste veel emotie als mensen mijn favourite artiesten afkraken)

Daarnaast heb ik nog een grote starwars collectie, maar das meer een erfenis uit mijn tienerjaren.

Star Wars van John Williams!!!

Gast
geplaatst: vandaag om 07:11 uur

geplaatst: vandaag om 07:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.