menu

De Site / Gebruikers / Uitgekeken op gamen?

zoeken in:
Bij De Site > Gebruikers > Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?:

Het is een beetje offtopic, maar hebben jullie wel eens een echte game-dip? Ik zit er nu dus in. Sinds ik Red Dead 2 uitgespeeld heb 3 maanden terug heb ik gewoon geen enkele zin om een nieuwe game te starten, ondanks dat ik nog games thuis heb liggen die mijn aandacht verdienen. Ik volg nog wel al het nieuws, maar ik moet de knop weer om gaan zetten nadat ik weken, maanden Red Dead 2 belachelijk intensief heb gespeeld.

Zie in dit topic zo vaak mooie nieuwe titel voorbij komen die mij ook leuk lijken. Maar dan bedenk ik weer dat het zonde is, omdat ik zelf nog nog niet gespeelde titels heb liggen.

Oef ja ik heb heel vaak een game-dip. Dat komt dan vooral doordat ik best veel heb wat ik wil doen en het lastig is om de balans en verdeling te vinden voor alle hobby's.

Maar zo te lezen ligt het bij jou iets anders. Ik vind het heel herkenbaar dat je na het spelen van een game die je zó tof vond en waar je zo mee bezig was, je even in een gat valt. Want je wilt eigenlijk gelijk opzoek naar een soortgelijke ervaring, alleen die kan je niet zo snel vinden. En dus is alles niet goed genoeg en blijven die prikkels weg om een andere game te spelen. Ik heb dat ook altijd bij films en series. Je wilt dan gewoon even niks anders. Het komt vanzelf wel weer terug! (denk ik)

Wat jij met RDR2 had, had ik met Breath of the Wild. Ik vond het fantastisch en ook heel intensief gespeeld. De dag dat ik het had uitgespeeld, was de releasedag van Mario Odyssey. En ben toen gelijk doorgegaan met die game. Maar vanaf het begin af aan kon ik niet hetzelfde enthousiasme krijgen als bij Zelda. Dus misschien is deze gamepauze van je nog niet zo gek, nu kan je iets neutraler in een volgende game stappen

En wat die backlog aan games betreft, wees niet te streng voor jezelf? Ik las een keer ergens dat iemand het fijn vond om een boekenkast vol met ongelezen boeken te hebben. Dus misschien moeten wij gamers dat ook maar eens gaan doen. Zie het als een toffe collectie, waar je eventueel eens in kan duiken, in plaats van: "Crap, ik moet nog zoveel spelen...". Gamen is een hobby en moet wel leuk blijven. En zeker als je in die dip zit, kijk gewoon waar je wél zin in hebt. Als dat dan een game is die je nog moet kopen, dan is dat maar zo.

Manny Calavera schreef:
Ik zit er nu dus in. Sinds ik Red Dead 2 uitgespeeld heb 3 maanden terug heb ik gewoon geen enkele zin om een nieuwe game te starten, ondanks dat ik nog games thuis heb liggen die mijn aandacht verdienen.

Daar zit ik dus nu ook in. Na 100+ uren in Assassins Creed te hebben gestopt dacht aanvakelijk 'lekker, weer eens tijd voor iets anders te gaan spelen!'. Resultaat. We zijn nu enkele weken verder en ik heb dus nog niets echt een fatsoelijk gespeeld. Wel een half uurtje of een uurtje getest (de games uit de Humble Bundle's. Maar om echt te zeggen dat ik volledig mijn tijd ergens in heb gestoken (buiten een 10-15 tal uur in Mortal Kombat 11) nee dus. Heel vreemd. Ik dacht dus echt - eenmaal dat ik met AC klaar ben ga ik weer lekker iets nieuws beginnen maar...om de een of andere reden - en met een backlog van 1500+ en meer games heb ik gewoon even niet de interesse om echt een game te beginnen . Nu neem ik idd ook wel aan dat het zich binnenkort weer vanzelf hersteld en ik weer een of andere game uit de kast trekt en lekker daaraan begin maar tot mijn eigen grote verbazing is het voorlopig op gamesfront akelig stil.

Ik heb ook wel vaker een dipje op het gebied van gamen hoor Ajax&Litmanen1. Dan speel ik zo een paar weken helemaal niks. Aan de ene kant denk ik: jammer ik had ook wat meer games uit kunnen spelen. Aan de andere kant moet het, zoals Princess Piranha al zegt, wel een hobby blijven.

Ik sta nu zelfs weer op het punt om Knights of the Old Republic (weer) te spelen. Die game heb ik al meer dan tien keer doorgespeeld, dus je zou het 'tijdverspilling' kunnen noemen. Ik heb nog genoeg te spelen, maar het kan met eigenlijk niet zoveel schelen. Dus ik ga aan de slag met een KOTOR die gevuld is met mods en ook, na veel gedoe, widescreen is.

Hitman 2 heeft me weer uit mijn gamedip gehaald die een maandje of 4 heeft geduurd. Heb weer veel gegamed de afgelopen weken en heb weer zin in meer

Nu toch maar eens serieus beginnen met Smash Bros Ultimate die ik al sinds december in huis heb.

Yes, super tof om te horen! Veel gameplezier

Ken het gevoel en heb dat echt een jaar lang gehad. Je pakt een game op, maar je raakt niet meer zo geïnvesteerd. Het probleem (bij mij althans) is er de tijd voor vinden. Of vrij maken eigenlijk. Ik reis nu dagelijks veel met de trein, dus ik moet ik nu verplicht de tijd gaan doden en daar heb ik met de Switch weer een vriend gevonden. Thuis word je vaak afgeleid door andere zaken (gezin, andere vrije tijdsbesteding en verplichtingen) waardoor je aandacht voor gamen verslapt. Gamen is voor mij best een serieuze aangelegenheid wat je niet even tussendoor kan doen.

centurion81 (moderator)
Ik heb momenteel een beetje een game-dipje Denk sterk gerelateerd aan vermoeidheid waardoor ik meer series en films kijk. Ook heb ik het boeken lezen wat herontdekt, Nu de kids (3,5 en 1,5) wat makkelijke zichzelf vermaken kom ik daar zelfs op papa-dagen wat aan toe. Grappig is dat ze dat wel prima vinden, maar wanneer ik even op mijn telefoon loop te pielen, ze direct voor m'n neus staan.

Gaming even in de backseat dus

centurion81 schreef:
... Ook heb ik het boeken lezen wat herontdekt...

Ha leuk! Ik ben ook weer wat meer gaan lezen de laatste tijd. Zo ben ik onder andere bezig met de Dune reeks (aangekomen bij het derde deel) en nog wat andere sci-fi en drama boeken. Wat voor boeken lees jij momenteel?

Oude Observator
Lezen

Voedsel voor de ziel, heerlijk.

Eigenlijk spendeer ik aan beide wel veel tijd: gamen en lezen. Heb wel geen kinderen - en zal er ook nooit hebben - dus dat scheelt waarschijnlijk al heel wat.

centurion81 schreef:
Ik heb momenteel een beetje een game-dipje Denk sterk gerelateerd aan vermoeidheid waardoor ik meer series en films kijk. Ook heb ik het boeken lezen wat herontdekt, Nu de kids (3,5 en 1,5) wat makkelijke zichzelf vermaken kom ik daar zelfs op papa-dagen wat aan toe. Grappig is dat ze dat wel prima vinden, maar wanneer ik even op mijn telefoon loop te pielen, ze direct voor m'n neus staan.

Gaming even in de backseat dus

Ik heb dit de laatste jaren geregeld, speel soms een maand of langer geen serieuze, op wat simpele games na. Tot er weer wat verschijnt wat ik echt leuk vind en dan komt het vanzelf wel weer. Jij hebt toch een Switch? Da's juist de console om even half uurtjes mee te vullen. Je hebt tegenwoordig zoveel entertainmentdingen als keuze dat gamen soms de meest vermoeiende optie is. Ik word af en toe al wanhopig als ik mijn Netflix-nog te kijken-kijklijstje doorblader

centurion81 (moderator)
JustMike schreef:
(quote)

Ha leuk! Ik ben ook weer wat meer gaan lezen de laatste tijd. Zo ben ik onder andere bezig met de Dune reeks (aangekomen bij het derde deel) en nog wat andere sci-fi en drama boeken. Wat voor boeken lees jij momenteel?

Boeken die mijn aandacht trekken op boekmeter
Kan echt van alles zijn, zowel proza als fictie, nu een humoristisch boek over een commune in Rotterdam "De verschrikkelijke jaren tachtig", laatst de Graanrepubliek over de geschiedenis van Oost- Groningen, en bij de bieb een boek over het leven op Urk gereserveerd..soort cultureel antropologische insteek naja, m'n profiel op boekmeter is up to date zeg maar

Dune ook leuk! Zeker met de nieuwe film in aantocht! Nu nog een remake van Dune 2 erbij

Trouwens nog leestip: The Impossible Fortress, roman over een jongen in slaperig Amerikaans stadje in 1987, over opgroeien, Commodore 64 programmeren en vol met 80s references!

Fonzzz002 (crew)
"Uitgekeken" is niet het juiste woord. Het is meer dat de laatste tijd het steeds moeilijker word voor nieuwe games om mijn aandacht vast te houden. Als er een klik is dan kan ik er goed van genieten en dan steek ik er van harte dagelijks tijd in, maar de meeste games doen dingen die al zovaak door andere games zijn gedaan dat ik gewoon minder snel onder de indruk ben (de lat is ook hoog gezet door de uitblinkers in het genre). Heb bv laatst Dante's Inferno en Castlevania: Lord of Shadow geprobeerd. Beiden games zijn niet onaardig, maar ze volgen duidelijk de voetsporen van God Of War. In zoverre dat ik liever gewoon God Of War ga herspelen dan een minder goede versie ervan doen.

Fonzzz002 schreef:
maar de meeste games doen dingen die al zovaak door andere games zijn gedaan dat ik gewoon minder snel onder de indruk ben (de lat is ook hoog gezet door de uitblinkers in het genre). Heb bv laatst Dante's Inferno en Castlevania: Lord of Shadow geprobeerd.

...en dan noem je zelfs nog twee erg genietbare games. Met name Lord of Shadow vond ik qua Sfeer, narration en gameplay erg straks en blijft een van mijn persoonlijke favorieten uit die generatie.

Voor mij blijft het feit dat, buiten hier en daar een spel, het steeds moeilijker wordt om nog echt knallers eruit te halen. De PS3/XBOX 360 generatie is op dat gebied de laatste die nog redelijk wat innovatie vertoond. Bij 4 en One ging op zich ook maar werd al zienderogend minder IMO maar bij 5 en X/S? Na 3 jaar kom ik niet verder een handvol titels die nou eens echt zou willen spelen want je ziet het vaak over het scherm rollen en denkt ''weer als' in de 'stijl van' (grafisch).

Dat laatste hoeft niet per se een ramp te zijn overigens. Als Warhammer fan probeer ik nog steeds alles te consumeren met die titel erop. De een met een kloppend hartje, de ander gooi je na een paar uur weer af. (Maar er zal wel al enkele geweldig games geweest de laatste jaren tbh onder die naam!).

Fonzzz002 schreef:
"Uitgekeken" is niet het juiste woord. Het is meer dat de laatste tijd het steeds moeilijker word voor nieuwe games om mijn aandacht vast te houden. Als er een klik is dan kan ik er goed van genieten en dan steek ik er van harte dagelijks tijd in, maar de meeste games doen dingen die al zovaak door andere games zijn gedaan dat ik gewoon minder snel onder de indruk ben (de lat is ook hoog gezet door de uitblinkers in het genre). Heb bv laatst Dante's Inferno en Castlevania: Lord of Shadow geprobeerd. Beiden games zijn niet onaardig, maar ze volgen duidelijk de voetsporen van God Of War. In zoverre dat ik liever gewoon God Of War ga herspelen dan een minder goede versie ervan doen.

Maar ik heb wel het gevoel dat jij heel veel games in een jaar speelt. Ga je niet teveel voor kwantiteit ipv kwaliteit? Ikzelf speel een titel of 10-12 meestal per jaar, maar vaak wel de echte kaskrakers die hele hoge reviews krijgen. Dat zijn dan ook vaak wel echt goede games. Origineel zijn ze niet veel meer, maar dat is ook heel lastig na 50 jaar games. Wel zijn er enorme mogelijkheden of is het gewoon oogstrelend mooi. De nieuwe Spider-man game binnenkort gaan niks nieuws brengen op wat verbeteringen na, maar visueel mooier ga je het voorlopig niet meer krijgen en de gameplay blijft zeer vermakelijk. Dan ben ik gewoon tevreden als ik me er 20 uur in kan vermaken.

Andere mensen hier spelen weer liever indies en kleinere titels waar ik vaak niks mee kan, maar zo zie je maar dat iedereen wat anders in gamen zoekt.

Mijn topjaren qua gamen liggen allang achter me, ben tegenwoordig met veel meer dingen druk. Maar ik blijf wel tijd vrij maken voor absolute topgames. Ben gelukkig nu in een levensfase dat ik itt toen ik scholier was gewoon elke game of console kan kopen die ik wil. Daarom staan ze gewoon allemaal hier onder de tv en hoef ik geen afweging te maken.

Fonzzz002 (crew)
Het klopt dat ik impulsief ben op het gebied van games proberen. Ik werk 20 uur per week en heb daarbuiten niet veel tijdrovende verantwoordelijkheden. Dat geeft me veel tijd om te gamen, al komt daarbij het risico dat het enthousiasme voor nieuwe games minderd. Als gevolg ga ik er heel wat af, speel ze even, en als ze niet klikken dan spring ik naar de volgende.

Fonzzz002 schreef:
Het klopt dat ik impulsief ben op het gebied van games proberen. Ik werk 20 uur per week en heb daarbuiten niet veel tijdrovende verantwoordelijkheden. Dat geeft me veel tijd om te gamen, al komt daarbij het risico dat het enthousiasme voor nieuwe games minderd. Als gevolg ga ik er heel wat af, speel ze even, en als ze niet klikken dan spring ik naar de volgende.

Misschien toch wat meer op pure kwaliteit mikken? Denk dat een hoop middelmaat spelen nooit echt leuk is. Net als veel middelmatige films kijken of naar middelmatige muziek luisteren. Overdaad kan schaden als het niet van hoog niveau is.

Fonzzz002 schreef:
Dat geeft me veel tijd om te gamen, al komt daarbij het risico dat het enthousiasme voor nieuwe games minderd. Als gevolg ga ik er heel wat af, speel ze even, en als ze niet klikken dan spring ik naar de volgende.

Vergelijkbare situatie zonder 20u werk. MAAR het enthousiasme neemt niet af, ik stel gewoon veel middelmaat vast. Als het aan mij lag probeerde ik zelfs nog veel meer games uit maar de fondsen voor een PS5 of XBOX X zijn er even niet. Ik vind het ook geen ramp 20 games in sales te halen, alles een half uur te spelen en er daar maar een of twee van uit te spelen.

Ik vind gewoon dat veel nieuwe games echt wel een hele grauwe middenmoot zijn geworden. Al helemaal de AAA of AA titels. Gelukkig zijn er vaak de Indie titels die het opfleuren.

Heel grappig dat je dat trouwens ook ziet bij de bioscoopfilms. Blockbusters en grote films zijn tegenwoordig 90% van de tijd crap. De wat meer kleinere of gematigdere films meestal stukken beter.

Al moet ik zeggen dat 2023 wel een bijzonder sterk gamejaar is in mijn ogen. Eigenlijk kan je hier wel een jaartje of 2 mee vooruit. En we zitten nog niet op het einde.

Sinner schreef:
Ik vind gewoon dat veel nieuwe games echt wel een hele grauwe middenmoot zijn geworden. Al helemaal de AAA of AA titels. Gelukkig zijn er vaak de Indie titels die het opfleuren..
Zo een uitspraak vind ik toch eeb beetje wereldvreemd voor een jaar 2023, een van de betere gamingjaren van de laatste jaren: Hogwarts Legacy, FF XVI, Starfield, LoZ TotK, BGIII en nog zoveel meer. Ik weet niet waarmee eerst beginnen, en kan sowieso maar een deel van de games daadwerkelijk uitspelen omwille van een drukke baan en familie met 2 kinderen. En hier wordt over grauwe middelmaat en zwakke AA(A) titels gesproken. Ik denk dat het probleem eerder in de hoek van overdaad schaadt te zoeken is.

Sinner schreef:
Al moet ik zeggen dat 2023 wel een bijzonder sterk gamejaar is in mijn ogen. Eigenlijk kan je hier wel een jaartje of 2 mee vooruit. En we zitten nog niet op het einde.

Grovonion schreef:
Zo een uitspraak vind ik toch eeb beetje wereldvreemd voor een jaar 2023,

Je hebt dat laatste regeltje (gequote for your convenience) en ook andere berichten niet gelezen toch? Waarin ik al aangeef dat 2023...inderdaad...een bijzonder sterk jaar is. Je quote namelijk uit context. Dat is een algehele beschouwing over de laatste paar jaar current Gen games.

Wat niet wil zeggen dat ik afwijk van mijn mening dat ik over het algemeen de grote trend in AAA gaming heel negatief vind. Saaie kopieeen zonder eigen gezicht vol bugs die letterlijk niets nieuws of interessants te bieden hebben. Waar zijn de echt goede of nieuwe franchises in de laatste jaren? Ik zie niets nieuws dat het niveau van een Forza Horizon, Gears, Halo, God of War, Motorstorm, AC, Injustice, Killer Instinct, Dark Souls, Uncharted e.d in de buurt komt. Had je bij de vorige 2 gens toch veel vaker. (ik heb het nu niet over evt sequels).

Dat er in 2023 ondermeer games zoals Starfield, Hogwarths Legacy als nieuwe IPS en er inderdaad ook andere zijn die ik zelf reeds genoemd heb dat was toch wel opgevallen. Maar dat verandert niets aan een relatief saai 2021 en 2022 bvb.

centurion81 (moderator)
Grovonion schreef:
(quote)
Zo een uitspraak vind ik toch eeb beetje wereldvreemd voor een jaar 2023, een van de betere gamingjaren van de laatste jaren: Hogwarts Legacy, FF XVI, Starfield, LoZ TotK, BGIII en nog zoveel meer. Ik weet niet waarmee eerst beginnen, en kan sowieso maar een deel van de games daadwerkelijk uitspelen omwille van een drukke baan en familie met 2 kinderen. En hier wordt over grauwe middelmaat en zwakke AA(A) titels gesproken. Ik denk dat het probleem eerder in de hoek van overdaad schaadt te zoeken is.

Same qua drukte, bij mij is de reactie.op weinig tijd dat ik überhaupt niet vaak meer zin heb om in een enorme game te duiken die langer dan 15u duurt of overmatig (soms onnodig) complexe systemen heeft om uit te spelen.

Wat je zegt qua top AAA is 2023 idd een geniaal jaar volgens mij. De andere kant is echter dat je tegenover elke top ook wel een paar flops/nauwelijks de middelmaat ontstijgende aaa titels kunt zetten. Games als Wild Hearts of Forspoken, Ghostwire Tokyo, Immortals of Aveum bv..om van de vele floppende pogingen om een succesvolle game as a service neer te zetten nog maar te zwijgen

Sinner schreef:
Heel grappig dat je dat trouwens ook ziet bij de bioscoopfilms. Blockbusters en grote films zijn tegenwoordig 90% van de tijd crap. De wat meer kleinere of gematigdere films meestal stukken beter.

Welnee, hoe kom je daarbij. Er verschijnt in elk genre zoveel goeds.

Dit jaar was wel het bewijs hoe interessant en tof een blockbusterzomer kan zijn en dan heb je echt niet alleen maar superheldenfilms, want daar raak ook ik een beetje moe van soms. Niet elke blockbuster is een nieuwe klassieker, maar ik ben bij de meeste krakers dit jaar naar buiten gelopen met het gevoel dat ik me vermaakt heb. En bij een aantal ook dat het heel goed was zelfs.

Sinner schreef:
(quote)

(quote)

Je hebt dat laatste regeltje (gequote for your convenience) en ook andere berichten niet gelezen toch? Waarin ik al aangeef dat 2023...inderdaad...een bijzonder sterk jaar is. Je quote namelijk uit context. Dat is een algehele beschouwing over de laatste paar jaar current Gen games.

Wat niet wil zeggen dat ik afwijk van mijn mening dat ik over het algemeen de grote trend in AAA gaming heel negatief vind. Saaie kopieeen zonder eigen gezicht vol bugs die letterlijk niets nieuws of interessants te bieden hebben. Waar zijn de echt goede of nieuwe franchises in de laatste jaren? Ik zie niets nieuws dat het niveau van een Forza Horizon, Gears, Halo, God of War, Motorstorm, AC, Injustice, Killer Instinct, Dark Souls, Uncharted e.d in de buurt komt. Had je bij de vorige 2 gens toch veel vaker. (ik heb het nu niet over evt sequels).

Dat er in 2023 ondermeer games zoals Starfield, Hogwarths Legacy als nieuwe IPS en er inderdaad ook andere zijn die ik zelf reeds genoemd heb dat was toch wel opgevallen. Maar dat verandert niets aan een relatief saai 2021 en 2022 bvb.

In 21 en 22 is ook veel uitgesteld door corona. Dat waren door omstandigheden gewoon saaie jaren voor werkelijk alles. Games, films, series, muziek , tv vul het in.

Afgelopen jaren heb je met oa Elden Ring, Starfield, Hogwarts, Cyberpunk (na fixing) etc voldoende titels die wat toevoegen aan bestaande genres maar wel nieuwe dingen doen. Los dat diverse vervolggames veel indruk maakten. God of War 2, Forza 5, Tears of the Kingdom, Metroid Dread etc.

Ik kan me niet de indruk onttrekken dat je weinig nieuwe games speelt maar ze wel dan omlaag wil praten.

Manny Calavera schreef:
Ik kan me niet de indruk onttrekken dat je weinig nieuwe games speelt maar ze wel dan omlaag wil praten.

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je steeds op de man af een nutteloze, irritante discussie wil uitlokken. Het is leuk dat jij 10-12 games per jaar speelt - ik speel er heus wel meer. Nieuw en oud. Maak jij je daar nou maar geen zorgen om.

En neen. Op het gebied van biosfilms vind ik 2023 heel mager - ik heb nochtans wel een abo en een bios om de hoek. Maar om te zeggen dat er veel heeft gedraaid dat echt de moeite was om op het grote scherm te zien. Echt niet.

Sinner schreef:
(quote)

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je steeds op de man af een nutteloze, irritante discussie wil uitlokken. Het is leuk dat jij 10-12 games per jaar speelt - ik speel er heus wel meer. Nieuw en oud. Maak jij je daar nou maar geen zorgen om.

En neen. Op het gebied van biosfilms vind ik 2023 heel mager - ik heb nochtans wel een abo en een bios om de hoek. Maar om te zeggen dat er veel heeft gedraaid dat echt de moeite was om op het grote scherm te zien. Echt niet.

Ik zie jouw stemmen ook. Bijna allemaal oude games of indies, zelden een grote titel. Maar je weet wel te vertellen dat het allemaal niks meer is tegenwoordig.

En qua films, smaken verschillen maar in elk genre zijn bijna wel fraaie dingen uitgekomen. Alleen al dit jaar Indi 5, M:I, Guardians 3, Barbie, Mario, Oppenheimer, Equalizer 3, Flash, Spider-Verse, Turtles. Ook nog voldoende horrortitels en komedies. Kan me nauwelijks voorstellen dat je dit filmjaar op commercieel gebied niks vind.

Sinner schreef:
[Je hebt dat laatste regeltje (gequote for your convenience) en ook andere berichten niet gelezen toch? Waarin ik al aangeef dat 2023...inderdaad...een bijzonder sterk jaar is. Je quote namelijk uit context.
Ik heb inderdaad ook geen tijd om alle voorgaande berichten uit te pluizen en heb gereageerd op wat er letterlijk in stond.

Mijn punt is echter dat de laatste gamejaren nog steeds erg goed zijn, zeker voor als je laten we zeggen per jaar tijd hebt om maximaal 5~10 AA(A) games uit te spelen. Pas als je alles op een hoop gooit en het analyseert ga je inderdaad trends etc zien. Maar ik denk dat dit erg subjectief is en hier per definite iedereen en niemand gelijk heeft. Ik ben me iig pokke goe aan het amuseren met de nieuwe games dit jaar en dan heb ik nog niet eens meer tijd Tears of the Kingdom en Baldur's Gate 3 beiden volledig uit te spelen.

Een ander punt dat is ook dt als je iets te veel consumeert je er steeds minder vreugde en plezier uithaalt. Iets als gamen of films kijken moet ter ontspanning dienen. Als je dwangmatig alles en zo veel mogelijk wil consumeren zal er vroeg of laat een moment komen dat alles op elkaar lijkt en de volgende vreugde-shot steeds verder uit elkaar komt liggen.

En dat er steeds een overgrote hoeveelheid middelmaat is, is ook al altijd zo geweest. Voor elke erg geoede film zijn er minstens 10 matige en nog eens 10 slechte films. Same met boeken en muziek. Hoewel het laatste misschien nog het meeste daarvan afwijkt.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:21 uur

geplaatst: vandaag om 20:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.