De Site / Gebruikers / Uitgekeken op gamen?
zoeken in:
0
geplaatst: 18 april 2025, 11:07 uur
IH88_Trinity schreef:
Ik ben sinds anderhalf jaar weer begonnen met gamen (na ruim tien jaar niet gegamed te hebben), dus uitgekeken ben ik nog lang niet
. Ben bijna klaar met Uncharted 4, en van zulke games zal ik nooit genoeg krijgen.
Ik ben sinds anderhalf jaar weer begonnen met gamen (na ruim tien jaar niet gegamed te hebben), dus uitgekeken ben ik nog lang niet
. Ben bijna klaar met Uncharted 4, en van zulke games zal ik nooit genoeg krijgen. Volgens mij spelen we een beetje dezelfde games, jij gaat ook volgens mij voor de grote krakers die je de afgelopen 10 jaar hebt gemist. Uncharted 4 heb ik een maand geleden ook uitgespeeld. PS: Speel daarna ook maar The Lost Legacy DLC!
0
geplaatst: 18 april 2025, 13:33 uur
Manny Calavera schreef:
Volgens mij spelen we een beetje dezelfde games, jij gaat ook volgens mij voor de grote krakers die je de afgelopen 10 jaar hebt gemist. Uncharted 4 heb ik een maand geleden ook uitgespeeld. PS: Speel daarna ook maar The Lost Legacy DLC!
(quote)
Volgens mij spelen we een beetje dezelfde games, jij gaat ook volgens mij voor de grote krakers die je de afgelopen 10 jaar hebt gemist. Uncharted 4 heb ik een maand geleden ook uitgespeeld. PS: Speel daarna ook maar The Lost Legacy DLC!
Zeker. Ga gelijk door met dat spel. Klopt inderdaad dat ik veel grote games speel. Veel aan het inhalen.
2
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 9 januari, 10:27 uur
"Uitgekeken" is een groot woord, maar ik merk de laatste tijd wel dat de belangstelling is verminderd. Afgelopen jaar had ik meer gegamed dan normaal en inmiddels is er meer behoefte aan afwisseling (zoals manga lezen, wandelen, bioscoop of video editing). De paar games die ik recentelijk heb geprobeerd konden het enthousiasme er niet lang inhouden en het was een meer gamen op de automatische piloot dan dat er echt plezier voor was.
De klassieke Tomb Raider games bevielen niet en zelfs de latere trilogie was minder goed dan ik mij herinner. Tintin en Sherlock waren matige detectivegames die teveel afleiding zochten bij overbodige minigames, Inkshade is een zwakkere variant van Inscryption die teveel grinding vraagt voordat je een kans maakt, Pools was ronduit een bagger walking simulator en zelfs het sfeervolle Alone In The Dark voelde mij allemaal iets te bekend. Het kan geen kwaad om deze hobby voorlopig even een lage prioriteit te geven en het te houden bij kortere sessies van simpele spellen. Wel kijk ik nog steeds erg uit naar Prince of Persia die om de hoek staat, onlangs dat het waarschijnlijk een slecht spel gaat zijn.
De klassieke Tomb Raider games bevielen niet en zelfs de latere trilogie was minder goed dan ik mij herinner. Tintin en Sherlock waren matige detectivegames die teveel afleiding zochten bij overbodige minigames, Inkshade is een zwakkere variant van Inscryption die teveel grinding vraagt voordat je een kans maakt, Pools was ronduit een bagger walking simulator en zelfs het sfeervolle Alone In The Dark voelde mij allemaal iets te bekend. Het kan geen kwaad om deze hobby voorlopig even een lage prioriteit te geven en het te houden bij kortere sessies van simpele spellen. Wel kijk ik nog steeds erg uit naar Prince of Persia die om de hoek staat, onlangs dat het waarschijnlijk een slecht spel gaat zijn.
3
centurion81 (moderator)
geplaatst: 9 januari, 10:56 uur
Ik beetje hetzelfde
Naast tijdgebrek om echt in een game te gaan wonen als het ware, verkies ik vrij vaak om te gaan lezen, serie of film te kijken of iets totaal anders zoals een fotoalbum maken of een klusje in huis of tuin te doen. Komt vast wel weer 
Waar ik wel van geniet momenteel zijn kortere puzzelgames en Just Dance blijft altijd wel, die gebruik ik ook als cardio
Naast tijdgebrek om echt in een game te gaan wonen als het ware, verkies ik vrij vaak om te gaan lezen, serie of film te kijken of iets totaal anders zoals een fotoalbum maken of een klusje in huis of tuin te doen. Komt vast wel weer 
Waar ik wel van geniet momenteel zijn kortere puzzelgames en Just Dance blijft altijd wel, die gebruik ik ook als cardio

2
geplaatst: 9 januari, 10:58 uur
Ik denk dat er altijd tijden zijn dat je er veel of weinig zin in hebt. Heb ik zelf ook gehad, meerdere keren. De interesse was even weg, er waren geen titels waar ik me op verheugde. Het voelde doelloos.
Momenteel is het juist andersom en game ik weer erg veel. Wel mik ik vaak op de bekendere titels waarvan ik weet dat ze vermoedelijk gaan bevallen.
Ik ken niet al je titels die je hebt gespeeld afgelopen jaar maar kan het zijn dat je kwantiteit net zo belangrijk hebt gemaakt als kwaliteit? Misschien dan minder games spelen maar die je speelt zijn wel erkende toptitels?
Overigens is het ook gezond om andere dingen te doen. Hobby's zonder scherm zijn ook belangrijk, zeker als ze sportief zijn of met andere mensen.
Momenteel is het juist andersom en game ik weer erg veel. Wel mik ik vaak op de bekendere titels waarvan ik weet dat ze vermoedelijk gaan bevallen.
Ik ken niet al je titels die je hebt gespeeld afgelopen jaar maar kan het zijn dat je kwantiteit net zo belangrijk hebt gemaakt als kwaliteit? Misschien dan minder games spelen maar die je speelt zijn wel erkende toptitels?
Overigens is het ook gezond om andere dingen te doen. Hobby's zonder scherm zijn ook belangrijk, zeker als ze sportief zijn of met andere mensen.
2
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 9 januari, 17:09 uur
Manny Calavera schreef:
Geen verkeerde aanname. In mijn ervaring zitten er soms onverwachtse toppers tussen de vermakelijk ogende titels. Een topper vinden voelt als een winnend kraslot krijgen, waardoor het leuk blijft minder bekende games een poging te geven. Het nadeel is dat de kansen op kwaliteit aanzienlijk lager zijn dan bij het afwachten op de populaire games.
0
geplaatst: 9 januari, 18:05 uur
Fonzzz002 schreef:
Geen verkeerde aanname. In mijn ervaring zitten er soms onverwachtse toppers tussen de vermakelijk ogende titels. Een topper vinden voelt als een winnend kraslot krijgen, waardoor het leuk blijft minder bekende games een poging te geven. Het nadeel is dat de kansen op kwaliteit aanzienlijk lager zijn dan bij het afwachten op de populaire games.
(quote)
Het is ook leuk een onverwachte topper te vinden, maar ik denk dat je dan misschien ook teveel gemiddelde gameuurtjes hebt. Ik merk het zelf nu met Gamepass, heb ik een paar maanden genomen weer en dan speel je toch games die je nooit gekocht zou hebben in de winkel. Dat zijn overigens vaak nog best goede titels maar wel buiten mijn comfortzone of iets minder geniaal dan andere games.
Ach weet je, je gamezin komt vanzelf weer terug. Ik heb het bv vorig jaar met films en series gehad. Heb nog best veel gezien maar maar weinig wist me echt enorm te boeien. Dat ik na een seizoen weer dacht van, nou ja dit waren weer 10 uur die ik ook in een goede game had kunnen stoppen. Andere jaren was het wel eens andersom, modale game gespeeld terwijl nog zoveel films en series klaar lagen.
* denotes required fields.