menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:

Nog ff 2 games via steam. De laatsten voor nu. Nu maar wat spelen.
- Ember Knights on Steam
Mooi voor local coop.

- Midnight Ghost Hunt on Steam
Online mp game voor hopelijk veel plezier. Gameplay videos zagen er goed uit.
Ghostbusters achtig, al iets serieuzer, waarbij je ook een geest kunt spelen. Is nog in Early Access.

Schaamrood blijt me vooralsnog op de wangen staan. Ik heb nog even een tweede dipje gedaan in de Switch Eshop sale:

- Dark nights with Poe and Munroe (Switch) 3.59
- Othercide (Switch) 14.99
- West of Dead (Switch) 9.99

De eerste is weer een FMV game / movie, de 2de een erg goede en stylistisch geweldige SRPG en de 3rde een top down twin stick shooter in een alternatieve Wild West Setting. En stylistisch ook knap. Kende alle drie de games.

Had wel weer een 10tje bijeen aan munten dus dat scheelde in kosten. (ik ruil meestal pas in bij een bedrag van 10 euro of meer).

Grappig om te zien hoe de Switch (en handheld gaming over het algemeen) de laatste twee jaar een beetje de rest van mijn consoles / PC hebben verdrongen. De aanbiedingen hebben er vast iets mee te maken, maar ook het gemak. En de keuze. Nu had een vriend me al eerder even ingelicht over de Atelier RPG games, heb me daar even over ingelicht op youtube en ja hoor...ook hier maar liefst 12 delen van op de Switch inmiddels. (en ja, het stijltje en de gameplay viel meteen in positieve zin op).

De volgende Nintendo console zal maar beter backward compatible zijn met SD cards e.d!

Nog eentje dan? Ik zag heel toevallig:

The Journey Down Trilogy (Switch) 3.99

staan in de sale. Ik moet ophouden met browsen. Maar ook dit was echt wel een koopje waar ik niet aan kon weerstaan.

Oeeeh, die ga ik misschien ook wel halen! The Journey Down leek mij heel interessant. En sinds de positieve ervaringen van centurion81 begon het toch weer te kriebelen om die games te halen

Het was inderdaad dankzij centurion81 zijn recente berichten dat het even extra in het oog sprong. Zag deel 1 voor 0.99, de twee andere delen waren een euro of zo duurder, maar heb even gezocht of er ook een gebundelde versie was en ja hoor...

En net zoals beat 'm ups / brawlers blijft dit een niche genre dat ik heerlijk vind om te spelen. Een tijd niet gedaan, maar wellicht met de zomer in de aantocht buiten op het terras met een drankje erbij ideaal vermaak...(en was sowieso van plan om weer eens wat adventure games te spelen).

Steam games:
- Trek to Yomi
- NieR Replicant™ ver.1.22474487139... on Steam
- Orbital Bullet – The 360° Rogue-lite on Steam
- Rogue Legacy 2 on Steam

Hieronder steam games via eneba website. Onderstaande 3 voor 25 euro tezamen.
- Pumpkin Jack on Steam
- The Ascent on Steam
- Hellbound on Steam

https://i.postimg.cc/85TWm7c2/1651753979069.jpg
nog ff wachten op trek to yomi.

EDIT: trek to yomi is er nu via steam in ieder geval!
https://i.postimg.cc/J7J74LL9/IMG-20220505-153411.jpg

centurion81 schreef:
1,59 in de eShop

Idem...dus...

The Long Return (Switch) 1.59

3 dagen geleden aangeschaft: Turbo Overkill on Steam
Moest toen wel werken late dienst. Maar gister en vandaag ermee bezig geweest op vrije dagen.
Leuke game en word vergeleken met Doom Eternal.
Persoonlijk vind ik het meer zoals Ghostrunner gecombineerd met Doom.
Maar niks gaat boven Prodeus
Die game blijft het beste in het genre, naar mijn mening.

EDIT: deze nog aangeschaft zonet:
GTFO on Steam

Wat een drukke en aparte werk week. Dit weekend gelukkig vrij en eindelijk gamen met wat bier erbij.
Dit (hieronder) aangeschaft vandaag.

Nightmare of Decay on Steam
Nightmare Of Decay Review: Scary FPS Inspired By Resident Evil

Evil Dead The Game on Epic Store
Heb Evil Dead: The Game - Deluxe Edition gedaan voor 60 euro. Bevat Season Pass 1.
Is niet op steam. Maar Epic games is altijd wel nice met hun gratis games elke keer.

Vandaag deze games nog besteld: allemaal via steam sale.
- Watch_Dogs Complete on Steam
- Watch_Dogs 2 on Steam Gold Edition
- The Forest on Steam

Ben een echte Evil Dead liefhebber, al had ik nooit de blu-ray of dvd films aangeschaft.
Ja ben opgegroeid met VHS-Tapes. Ja echt waar.
Maar heb gehele Evil Dead blu-ray nu besteld.

- The Evil Dead: Groovy Collection Bevat Evil Dead Season 1, 2 en 3.
- The Evil Dead Trilogy
- Army Of Darkness - The Evil Dead 3
- Evil Dead REMAKE 2013

Samen met PC versie van EVIL DEAD THE GAME nu alles volledig.

Via een vriend :

Dead to Rights Retribution (PS3) 8
Fight Night Championship (PS3) 10
Call of Juarez The Cartel (PS3) 0

Pakketprijsje 15 in totaal. Al helemaal blij met Fight Night, die is best moeilijk te vinden.

DOLMEN - Day One Edition (PlayStation 5)
Dolmen al 5 maanden twijfels over en toch maar in pre-order. Komt al bijna.
Een soort van dark souls, dead space, hellpoint en the surge mengeling.

Evil Dead The Game (PlayStation 4)
Speel Evil Dead via pc en heb de ps4 versie (met gratis ps5 upgrade) ook besteld voor mijn fysieke collectie. Nu heb ik alle Evil Dead films op blu-ray en de game digitaal (pc versie met dlc season 1) en fysiek (basis).
Ja de game kan single-player met bepaalde content (niet alles, keep that in mind) en had dat nooit verwacht. Mooi voor collectie.

Destroy All Humans, even een rustig tussendoortje erbij nemen.

AdrievMer86 schreef:

Maar heb gehele Evil Dead blu-ray nu besteld.

Wow vette aankopen! Ben zelf een groot fan van de eerste 2 films, derde is leuk maar ben niet zo’n fan van full on asshole Ash. Gelijk mijn probleem met de Ash vs Evil Dead serie.

Gisteren terug gekomen van een 10 daagse vakantie in Engeland. Toch een aantal leuke game aankopen gedaan op de Comic con in Plymouth.

- Sonic Rush (Nintendo DS) 6 pond
- XIII (GameCube) 8 pond
- Vieuwtiful Joe (GameCube) 15 pond
- Alien Hominid (PS2) 12 pond
- Wario Land The Shake Dimension/Shake It! (Wii) 8 pond
- Pokken Tournament (WiiU) 8 pond

Allen compleet met originele hoes voor omgerekend zo’n 68 euro.

Ook van een vriend nog het volgende gekregen voor nop.

-Starlink Battle for Atlas physical starter pack (Switch)
- Mario Kart Wii digipack (stuurtje en doosje, game ontbreekt)

Bijna alles stond op mijn wishlist dus ik ben erg tevreden!

Gloomhaven (PC edition)

Naast het hebben van het spelbord zelf, uiteindelijk toch ook maar eens beslist om het aan te kopen in PC vorm. Tot nog toe zeker en vast geen spijt van, gezien het met enkele modificaties een aangenaam spel is om solo te spelen!

Eerste aankoop Switch

Deponia Collection (Switch) 3.99
Warsaw (Switch) 5.59
Alder's Blood (Switch) 9.99

Eerste is obvious en geen geld, de tweede is een RPG waarvan het combat systeem veel weg heeft van Darkest Dungeons en Vambrace, maar dan in WWII, de derde is een SRPG in een donker, en erg gothic lovecraftiaans wereldje.

Er volgt zondag trouwens een tweede ronde, ik heb nog een half dozijn op de wishlist die ik wel zie zitten. (nou ja die is 400 games groot, maar hieronder enkele fmv games voor een quick-fix).

patenpac schreef:
Gloomhaven (PC edition)

Hier was ik ook wel benieuwd naar. MIjn PC draait het wellicht niet, maar ik hoop naar een degelijk port naar de andere systemen (Switch / Xbox / PS) aangezien het nog niet gigantisch lang uit Early Access is.

Heb het bordspel een keertje gespeeld met een vriend bij kennissen van hem en het leent zich heel erg voor een leuk turn-based spel. Wat natuurlijk ook meteen mijn interesse heeft dus.

Nou vooruit alvast nog twee aankopen gedaan:

Slain (Switch) 2.99
Valfaris (Switch) 7.99

Beiden zijn redelijk bekend en van dezelfde creator dus hoeven ook niet echt veel extra uitleg.

Eens kijken of ik zondag nog iets uit de shop haal. Ik gok van wel.

centurion81 (moderator)
22 euro tweedehands bij Nedgame, nieuw trouwens ook maar 28 momenteel!

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/19000/19900.300.jpg?cb=1589554235

Sinner schreef:
(quote)

Hier was ik ook wel benieuwd naar. MIjn PC draait het wellicht niet, maar ik hoop naar een degelijk port naar de andere systemen (Switch / Xbox / PS) aangezien het nog niet gigantisch lang uit Early Access is.

Ik geloof niet dat het spel al te zwaar is om te kunnen spelen. Ik dacht ongeveer een 12 GB aan installatie ruimte. Dat gezegd zijnde heb ik natuurlijk ook geen besef van je huidige set-up

Eventuele overgang naar een ander platform kan nog komen, maar hier zou ik niet voor het eerst op hopen. De DLC is nog maar net uitgebracht op het Steam platform.

centurion81 schreef:

Nedgame heeft goeie Switch deals momenteel! Zit zelf sterk te overwegen om Collection of Mana of Trials of Mana te halen.

https://media.s-bol.com/3Owv0GLknYmp/9Qk8K38/925x1200.jpg

Uit sentiment toch maar de gok genomen. Voor 2 tientjes durf ik het wel aan om de klassieke GTA's nog eens te spelen. Hopelijk zijn de bugs er nu grotendeels uitgehaald.

centurion81 schreef:

(afbeelding)

Hier heb ik de nodige lol aan beleefd. Visueel prachtig, ook veel leuke grapjes.

Een (2e hands) Xbox 360 S versie nadat mijn originele Xbox 360 het loodje heeft gelegd. (Geen RROD overigens).
Met een paar games erbij.
https://i.postimg.cc/x80FjJWc/5-F47-DDCE-E27-C-4-AC3-8-B1-E-BDD2-A6-B51642.jpg
https://i.postimg.cc/W1RgML17/12459-B25-D2-F5-4-D53-8-C89-E28383165-F72.jpg

Mooi ding was dat. Denk dat ik nooit meer uren op een console heb gemaakt dan op mijn 360. Nouja, misschien op de N64 lang geleden. Heb mijn 360 een paar jaar geleden verkocht omdat ik er echt niks meer mee deed en omdat alles backwards compatible op de One en S/X is. Maar alleen maar geweldige herinneringen aan dus.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:20 uur

geplaatst: vandaag om 14:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.