menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
Ja, zo uit de doos met GB, GBC en GBA. Maar er zijn conversie-plug ins te koop om ook Game Gear, Lynx en Neo Geo Pocket te spelen. En dat alles met FPGA, dus geen emulatie. De ultimatieve retro-handheld, zo te zeggen. Ik had geluk bij de eerste charge erbij te zijn. Anderen moeten nog een half jaar wachten.

Vanwege de lage prijzen uit de diverse eshops:

Infinitecorp Cyberpunk CardGame (Switch) 2.09
Mr Driller Drilland (Switch) 3.99
Ultreia (Switch) 1.55
Unravel & Unravel 2 (Xbox One) 5.99

Infinitecorp Cyberpunk is een game in de stijle van de Reigns games (Reigns Her Majesty en Reigns Game of Thrones eg keuzes make door links en rechts swipen), Mr Driller is...Mr Driller, Ultreia is een gloednieuw graphic adventure game met 85% korting als je andere games van de dev hebt en ook beide Unravel games zijn wel bekend. 2 stond in de aanbieding op de Switch, maar aangezien ik op de Xbox voor 1 euro extra ook de eerste erbij kreeg was de keus makkelijk.

Dobe - Joy-Con Game Gun Accessoire (SWITCH)

THE HOUSE OF THE DEAD: Remake SWITCH

EDIT:
CHRONO CROSS: THE RADICAL DREAMERS EDITION (Switch)

Games digitaal.

Deze net binnen: Collection of Mana (Nintendo Switch)
Fysieke versie. Nu ong. 26 via amazon.nl. Had hem zelf via amazon.de voor ong. 19 euro. Duitse cover, al wel taal in engels.

geplaatst:
Eentje maar:

Boreal Tenebrae (Switch) 1.99

Wederom een nieuwe port van een reeds bestaand graphic adventure op Steam. Moet richting Horror / Mystery gaan. Voor 1.99 val ik me allicht geen buil hieraan.

geplaatst:
So zeg lekker bezig man.

Echt helemaal je dromen achterna nou.

geplaatst:
centurion81 schreef:
Mooi midrange stuur-/pedalen-setje en een klapstoel, ivm absoluut geen ruimte hiervoor thuis..Dus dan maar zo

Helaas ook bijzonder weinig plaats hiervoor thuis, vrees dat ik zelfs dit niet meer in de woonkamer krijg. Maar het is wel zo'n dingetje dat ik ook wel helemaal zou zien zitten. Echter de hele bank en tafel verschuiven iedere keer als ik wil racen niet.

Hoewel een PS4 met VR headset daar uitkomst bij zou bieden. Maar dat trekt zowel mijn beurs als epilepsie dan weer niet. First world problems.

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Wij hebben geen salontafel maar twee hele kleine bijzettafeltjes die je er letterlijk bij zet, dat scheelt! Denk dat dit net mooi past haha

geplaatst:
Mooi man.

Denken in mogelijkheden.

Je wereld verbreden.

geplaatst:
centurion81 schreef:
(afbeelding)
Deze play-seat heb ik ook al enkele jaren en het zit zich wel goed. Ik heb wel problemen het stuur er lange tijd stabiel aan vast te maken, het raakt altijd na redelijk korte tijd los. Is vermoedelijk wel op te lossen maar zo vaak gebruik ik het niet meer.

geplaatst:
Een nieuwe joypad voor mijn PS3.

Was ook wel nodig. Bij de ene ging James Bond spontaan schieten, rennen en in dekking staan tegelijk en bij de ander, die bekabeld is, verloor hij spontaan iedere 5 minuten de verbinding (dus kabelbreuk). Nou is deze geen originele, maar een draadloze thorium, scheelde weer 15 euro). Kan 007 straks hopelijk verder door Quantum of Solace.

geplaatst:
...grappig overigens dat me na een half uur gamen pas opviel dat die nieuwe controller helemaal geen PS icoontjes gebruikt, maar de standaard X/Y/A/B knopjes. Merk je toch dat het intussen zo vastgeroest zit in je geheugen na al die jaren dat het helemaal niet meer uitmaakt wat er precies op die knopjes staat.

geplaatst:
Vandaag deze games besteld: (fysiek ps4)
- LEGO City Undercover (PlayStation 4)
- LEGO Batman 3 Beyond Gotham (PlayStation 4)
- Lumote: The Mastermote Chronicles (PlayStation 4)
- Steamworld Collection (PlayStation 4)
- Steamworld Dig 2 (PlayStation 4)
- STAR WARS Jedi Knight Collection (PS4)
- STAR WARS Episode I & Republic Commando Collection (PS4)

EDIT: nog wat aangeschaft, ja sorry, collector hier, haha.
- Devil May Cry 4 (PS3)
- Devil May Cry 5 (PS4)
Nu is mijn fysieke Devil May Cry Collectie volledig. Voor beide ong. 28 euro.

Verder nog deze fysieke collectie. Ja heb de zombie army trilogy al fysiek voor xbox one en switch.
En zombie army 4 fysiek voor xbox one.
Nu Sniper Elite serie. En voornamelijk voor Switch. Deel 5 voor PS5.
- Sniper Elite V2 Remastered (Nintendo Switch)
- Sniper Elite 3 Ultimate Edition (Nintendo Switch)
- Sniper Elite 4 (Nintendo Switch)
- Sniper Elite 5 (PlayStation 5) PRE-ORDER

geplaatst:
Uit de Switch Eshop, ook weer een koopje:

The Dark Side of the Moon, an FMV Thriller (Switch) 0,99

Leuke korting aangezien hij normaal 11,99 is. Nu echter nog een nieuwe SD card kopen en dan kan ik hem ook nog eens installeren. Maar dat stond toch al in de planning. Verder zullen er ook in de komende dagen nog wel wat aankopen volgen.

En ik vrees dat na de zoveelste positieve review van Disco Elysium, ditmaal van 3bdelilah ik ook ga zwichten en de game volgende week na aankomst loon voor de Switch in huis haal, als ik me niet vergis zag ik een fysiek exemplaar voor 29.99 liggen in de Intertoys dus...

De zomer komt eraan en mijn huisbaas gaat na een jaar verbouwing eindelijk eens puin ruimen zodat ik mijn eigen plekje buiten heb, weg van het gemeenschappelijk binnenkoer (oude boerderij met enkele erg luidruchtige mensen), dus ik kan je garanderen dat mijn diverse handhelds mits degelijk weer overuren zullen draaien.

geplaatst:
Mijn oude laptop van 2015 (puur voor school toen) was kapot gegaan vorige maand en wou steeds een nieuwe laptop kopen.
Ben voor een HP gaming laptop gegaan die normaal 1000 euro is en nu voor 750 euro in tijdelijke aanbieding via bol.com.
https://i.postimg.cc/k445xvgL/bol-koop.png
Komt hopelijk morgen binnen.
Kon de laptop sale echt niet laten. De steam deck had ik gecancelled in ieder geval.
Met windows kun je in ieder geval ook gewoon alles draaien zonder enige extra tweaking. Wat wel het geval is met steam deck en Proton.
En gemakkelijk epic games launcher met gratis pc games en mijn gehele gog.com game collectie via gog galaxy openen.
Heb mijn externe 1TB Samsung T7 SSD ook nog die ik op pc desktop altijd gebruik voor extra game storage.
Nu al Valorant (2020) aan het installeren via desktop pc op de 1tb Samsung T7 SSD. De game nog nooit gespeeld en ben benieuwd op laptop.
Zo eerst ff op desktop pc uittesten.
Dat de gaming laptop sterker is dan mijn gaming desktop pc, crazy. Gaming pc was 2 jaar geleden ook nog veel duurder met zijn i3 8100 CPU, 16gb ram en GTX 1660 GPU.
De links: Victus by HP 16-e0310nd - Gaming Laptop, Assassins Creed Rogue Remastered - PS4, Assassins Creed 4: Black Flag - PS4, Assassins Creed - The Ezio Collection - PS4

Verder ook nog:
Zijn vandaag binnengekomen: LEGO Hobbit (PlayStation 4) en LEGO Ninjago Movie Game (PlayStation 4)
PRE-ORDER: Zombie Army 4 Dead War (Nintendo Switch)
Dan is mijn sniper elite en zombie army collectie volledig voor switch.

geplaatst:
Games en laptop binnen:
https://i.postimg.cc/PryscFTv/IMG-20220417-143047.jpg
https://i.postimg.cc/kGdPr02K/IMG-20220417-152436.jpg
https://i.postimg.cc/0yNRqdyW/IMG-20220417-153525.jpg
https://i.postimg.cc/8khVdzYH/IMG-20220417-154056.jpg
Ja sorry voor deze vage afbeelding, smartphone werkt niet altijd goed.
https://i.postimg.cc/zX8Yx1Z1/IMG-20220417-154102.jpg
Ja sorry voor deze vage afbeelding, smartphone werkt niet altijd goed.

Laptop nog steeds bezig met updates en Windows 11 upgrade.
Het is trouwens een NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti Laptop GPU en niet de normale 3050.
EDIT: Windows 11 is overigens awesome. Doet me denken aan ubuntu of macOS qua interface.

EDIT: aangeschaft via steam voor pc.
HYPERCHARGE: Unboxed Complete Edition
Blood West

UPDATE:
Hier nog de andere fysieke games.
https://i.postimg.cc/3rg1RQFS/IMG-20220417-203051.jpg

De Laptop is overigens geweldig goed. Ja de 3050 Ti, 512 GB SSD (+ met eigen samsung t5 500GB externe SSD die ik al had) met Ryzen 5 CPU en 16gb ram doet het goed.
Heb lang niet alle games uitgetest, al kan ik wel zeggen dat 1080p met high tot ultra prima te doen is.

geplaatst:
Uit de Eshop gehaald:

Blood Will be Spilled (Switch) 1.44
Beautiful Desolation (Switch) 1.99

De eerste is hetzelfde soort spel als Steamworld Heist, alleen met insecten die cowboy spelen. De tweede een graphic adventure in isometrisch aanzicht. Ziet er ook erg knap uit.

geplaatst:
Voor mijn laptop:
Roboquest on Steam

geplaatst:
Pokémon Legend Arceus!

Ik ben wel weer even zoet

geplaatst:
Aangeschaft: Gunfire Reborn on Steam
Leuke rogue-lite shooter. Vind hem zelfs leuker dan Roboquest op momenten.

Zombie Army 4 Dead War, fysieke switch versie, was vanmiddag vroeg binnen en heb er een groot stuk van gespeeld.
De performance en graphics is zeer goed net zoals met de andere switch sniper elite games en zombie army trilogy.
Ja het is wel steeds wennen als ik op laptop speel met corsair muis, 144hz en stabiele framerate in 144fps en dan ineens switch naar nintendo switch.
Maar niet slecht wat Rebellion heeft gedaan qua graphics en performance verhouding op switch.

EDIT:
Deze had ik overigens ook nog aangeschaft voor switch: Samurai Bringer

En 80'S OVERDRIVE voor de 2ds/3ds voor 1 euro en 50 cent.

En deze handgrips voor new 2ds xl en new 3ds xl zijn binnengekomen.
- Handgrip voor new 3DS XL
- Handgrip voor new 2DS XL

geplaatst:
Ook nog in huis gehaald:

Switch Micro SD Card 256bGB Sandisk.

Anna's Quest (Switch) 1.99
Detective Di The Silk Rose Murders (Switch) 1.99
Gods Will Fall Valiant Editin (Switch) 5.99
Severed (Switch) 3.74

En ik heb me Disco Elysium besteld voor de Switch. Blijkbaar degelijk genoeg gepatched. Maar met koningsdag geen idee wanneer het binnenkomt.

Maar goed, Anna's Quest en Detective Di zij best charmante graphic adventures. (de tweede is zelfs een soort van Chinese Sherlock Holmes, de vertaling verschilt wel eens van Di tot Dee, maar er zijn strips tot een hele rits films over hem, en de bovennatuurlijke elementen zitten er wel nog in). Niet zo'n fan van het het hele wuxia gebeuren maar ik von de eerst van de 4 of zo best te pruimen.

Gods will Fall is een rogue lite dungeon crawler. Je krijgt willekeurig een groep krijgers toegekend en dient in diverse dungeons de baas te verslaan.

Severed is... Severed.

geplaatst:
Fysiek aangeschaft voor ps4.
- The Surge voor 13 euro.
- The Surge 2 voor 12 euro.
- Watch Dogs: Legion voor 14 euro
- Star Wars: Squadrons voor 10 euro
- Marvel's Avengers voor 20 euro
- Wallachia Reign of Dracula voor 22 euro
- Final Vendetta voor 35 euro PRE-ORDER
- Mad Max voor 20 euro

Via nedgame en allyourgames. Lente deals erbij.

Mijn nieuwe laptop amper aangeraakt. Sorry laptop, maar te weinig tijd.

Had in 3 dagen tijd verspreid (ja tijdens late werkdiensten, in de vrije ochtenden) eindelijk wel Chorus uitgespeeld op ps5 met alles erop en eraan.

geplaatst:
Op de lokale kleedjesmarkt vandaag een aantal mooie vondsten.
Voor de PS2 allemaal bij elkaar voor 1,50(!!):

Soul Calibur II
Soul Calibur III
SSX 3
Tekken 4
Manhunt 2

Alle discs in uitstekende staat en inclusief handleidingen.

Voor de 3DS nog Pokémon Moon voor een tientje.

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Inmiddels zelf een Gamepass/PS Now achtige library aan het opbouwen door elke maand 25 euro uit te geven aan games. Heb lol aan het uitzoeken en voordeel is dat ik alles in mijn eigen library graag wil spelen

Mei-aankopen PS Store:

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/2000/2989.300.jpg?cb=1651132378

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/17000/17040.300.jpg?cb=1625210412

geplaatst:
Een klein beetje het schaamrood op de wangen want ik ben me bewust dat ik echt wel erg veel games heb gekocht de laatste 3 weken. Maar de deals op de Eshop waren bijzonder gunstig, het kon even en aangezien ik toch geen plannen heb - tja...(nou ben ik wel semi blut tot 20 mei maar goed...vervelen doe ik me niet, eten is even niet zo'n ding). Dit is de buit sinds laatste zaterdag tot nu.

- Disco Elysium (Switch) 39.99 Fysiek
- Gods Will Fall Valian Edition (Switch) 6.99
- Knights and Guns (Switch) 0.99
- Little Nightmares Complete Edition (Switch) 7.99
- Mario Tennis Aces (Switch) 39.99 (Fysiek)
- Mayhem Brawler (Switch) 13.99
- Resident Evil The Mercenaries (3DS) 0.99
- Showdown (Switch) 7.99
- Vambrace Cold Soul (Switch) 6.24
- Worldend Syndrome (Switch) 5.99

In het kort...Disco Elysium behoeft weinig woorden. 10 minuutjes opgehad buiten voor mijn batterij plat was maar damn....alleen die opening narrative alleen al - zo geweldig geschreven en verteld...meteen ook de game waar ik mee begin. Gods will fall is een aardige dungeon hack & slash, Knights and Guns nog niet gespeeld maar leek me op zodanig op The Bug Butcher en grote voorbeeld Pang dat ik me voor 0.99 echt geen buil kan vallen.

Little Nightmares Complete Edition stond al een eeuwigheid op mijn lijstje en ik wil een mogelijk deel 3 toch echt wel voor zijn. Mario Tennis is.., eh, Mario die tegen een balletje slaat. Mayhem Brawler dus een erg goed uitziende scrolling beat m up. Altijd leuk. Vooral met twee. RE The Mercenaries hoeft geen introductie, voor 0.99€ is het zelfs nog minder de dan de helft van een kop koffie. Showdown is net als Blazing Chrome een topvoorbeeld van hoe je een echte retro topper uit je hoed tovert.

Dan is er nog Vambrace Cold Soul. Ziet eruit als Darkest Dungeon. Speelt als Darkest Dungeon. (even bij een vriend getest) Alleen, het is wel wat simpeler qua taktiek, korter, heeft een beetje meer verhaal. Eigenlijk een klein beetje Darkest Dungeon Light. En dan is er nog Worldend Syndrome. Nog nooit gespeeld, maar zou een top Visual Novel moeten zijn en de prijs is nog nooit zo laag geweest dus...

geplaatst:
Voor mijn vader de sniper elite serie aangeschaft in steam weekend sale.
Sniper Elite Complete Pack on Steam
Daarnast de volledige DLC pakketten erbij gedaan. Kwam op ong. 28 euro uit. Veel goedkoper dan mijn fysieke 110 euro sniper elite switch collectie. haha.

EDIT: aangeschaft FYSIEK PS4
- Resident Evil Origins Collection (PlayStation 4)
- Resident Evil 4 Remastered (PlayStation 4)
- Bloodborne Game of the Year Edition (PlayStation 4)

Nog fysieke Resident Evil collectie voor ps4 aangeschaft. ja heb Resident Evil Collectie al volledig voor xbox one. Ja heb alle xbox one Resident Evil games fysiek.
Maar Resident Evil 4 remastered voor PS4 is weer anders vanwege de texturen.
Ja dit klinkt vreemd. Maar de xone x versie is meer zoals de originele gamecube versie met achtergrond afbeeldingen en de ps4 versie is meer zoals ps2 versie en strakker
Persoonlijk ga ik voor de xone versie, al wil ik de ps4 versie ook voor fysieke collectie.
Ja bloodborne wou ik eindelijk fysiek hebben.
Na het uitspelen van BloodbornePSX op pc had ik zin in de originele.

geplaatst:
Voor pc nog wat in aanbieding met de KOEI TECMO Publisher Sale:
- Toukiden 2 on Steam
Heb fysieke Toukiden 2 al voor ps vita. Maar speel eerder de pc versie. Gewoon een controller aansluiten en eindelijk echt met de game bezig. PS VITA versie later eens.

- FATAL FRAME / PROJECT ZERO: Maiden of Black Water on Steam
Wou Maiden of Black Water altijd voor switch fysiek hebben.
Maar steeds uitstellen en nu zag ik de 31,99€ sale via steam en mijn nieuwe laptop moet toch in beweging.

- BERSERK and the Band of the Hawk on Steam

EDIT: deze nog fysiek. voor nu maar ff chill down Adrie!
Atelier Sophie 2: The Alchemist of the Mysterious Dream (PlayStation 4)

Gast
geplaatst: vandaag om 20:36 uur

geplaatst: vandaag om 20:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.