menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
geplaatst:
Voor mijn Lenovo ThinkCentre M83 Tiny met Batocera aangeschaft:
EDIT: mijn mini pc heeft 8gb ram, is Intel Core i5 4590T en bevat intel 4600. Nu met 500GB interne SSD.

Samsung 870 EVO - 2.5 Interne SSD - 500GB

Deed het eerst via een externe 250gb samsung ssd. Maar liep niet altijd geweldig. Intern ssd dan maar.
Puur voor retro gaming met frontend voor console experience op monitoren of tv's.
Dreamcast, Saturn, Megadrive, PSX en bepaalde indie retro stijl steam games via linux native of proton compatibiliteit. Ja batocera heeft steam install optie via F1 configuratie menu opties.

Mijn steam deck betaling komt pas in Oktober. Had de basis 420 euro versie voorbesteld. Heb hier nog wel een goede microsd 500gb kaart liggen.

geplaatst:
Wat zaakjes voor tussendoor uit de Switchshop gehaald:

A Short Hike (Switch) 5,19
Haven Park (Switch) 4.89
Steamworld Quest (Switch) 8,74
Vampire Shadows of New York (Switch) 5.94

geplaatst:
Zonet het Mario Kart 8 Deluxe - DLC banenpakket besteld voor 25 Euro. Tot eind 2023 krijgen we 48 geremasterde Mario Kart banen voor deze game. Heel veel zin in.

geplaatst:
Sinner schreef:
Wat zaakjes voor tussendoor uit de Switchshop gehaald:

A Short Hike (Switch)

Deze is echt heel charmant!

geplaatst:
Eraser2 schreef:
(quote)

Deze is echt heel charmant!

Ja leek me een uiterst relaxed tussendoortje, en Haven Park is min of meer in dezelfde stijl.

Squall Lionheart (moderator)
geplaatst:
TonyTHorror schreef:
...verwacht er niet veel van

Tsubasa vind ik een geweldig gamepje...

Voetbal melodrama visual novel met anime action arcade soccer en een vleugje char builder rpg!

geplaatst:
Squall Lionheart schreef:
Tsubasa vind ik een geweldig gamepje...

Voetbal melodrama visual novel met anime action arcade soccer en een vleugje char builder rpg!

Idem. Staat ook al een hele tijd op de wishlist. Balan Wonderworld zal wellicht niet in huis komen maar Captain Tsubasa is toch echt wel een bijzonder leuke mix van genres die zelfs een niet-voetbalfan als mij weet te overtuigen als ik hem voor de juiste prijs tegenkom. (en dat is dus samen met Mario Strikers maar bijzonder weinig voetbalgames gegeven).

geplaatst:
Inazuma vond ik ook best interessant concept!

geplaatst:
Toch mijn eerste Kirby game aangeschaft. Vond de demo namelijk zeer vermakelijk.
Benieuwd of de volledige game mij gaat bevallen.

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/21000/21348.jpg?cb=1646642925

geplaatst:
https://media.s-bol.com/g6Nqql24Lj4Z/XLoBQNv/519x840.jpg

Tijd voor een beetje Kirby fun. De reviews zijn behoorlijk positief.

geplaatst:
Ff een flinke waslijst aan bestellingen geplaatst.
- A500 Mini (Amiga)
- Kirby en de Vergeten Wereld (Nintendo Switch)
- Tiny Tina's Wonderlands Next-Level Edition (PlayStation 5)
- Evercade Renovation Collection 1 (Evercade)
- Evil West (PlayStation 5) PRE-ORDER
Evil West Gameplay Trailer

Edit:
Nog een xbox series game aangeschaft. alleen digitaal voor nu.
TUNIC (xbox series)
Nu 2 uren mee beziggeweest.
Erg leuk en te goed.
Alsof je de souls serie combineerd met zelda link to the past en links awakening.
Een pittige zelda kloon die zeer goed is afgewerkt.
Lees de reviews maar eens. Maar tunic is echt goed naar mijn mening.

geplaatst:
De WiiU Eshop doet in de laatste maanden van haar actieve bestaan gelukkig nog steeds aan sales dus daar heb ik even wat vanaf gehaald.

- FAST Racing NEO voor € 2,99
- Nano Assault NEO voor € 1,99
- Art of Balance voor € 1,79
- Mario & Luigi Superstar Saga € 6,99 (geen sale maar wilde ik gewoon hebben)

Ik ben weer een tevreden man.

geplaatst:

Tof dat je die trailer er even bij zet. Was hier nog niet mee bekend maar het ziet er uitzonderlijk bruut uit!

geplaatst:
Eraser2 schreef:
(quote)

Tof dat je die trailer er even bij zet. Was hier nog niet mee bekend maar het ziet er uitzonderlijk bruut uit!

Heel grappig. Hier heb ik niet van gehoord. En dat terwijl ik dus wel heel erg uitkijk naar deze dus:

Weird West

...net omdat die dus wel weer wat weg heeft van de turnbased game waar ik best van houd (en op de PC en Switch heb)...

Hard West

...en je raad het nooit? Ja hoor...ook daarvan komt een sequel...

Hard West 2

...het lijkt er dus op dat de dagen van het Oude Westen nog niet helemaal voorbij zijn als ik zo naar die aankomende titels kijk...

geplaatst:
Zowel uit de Switch als fysieke releases:

A Place for the unwilling (Switch) 11.99
Blazing Chrome (Switch) 6.79
Fhtagn! (Switch) 2,59
Kane & Lynch Dead Men (PS3) 2.59
Kane & Lynch Dog Days (PS3) 2.59
Rune Factory V (Switch) 57
Sturmfront The Mutant War Ubel Edition (Switch) 1.99

Fhtagn! is een soort van 4 spelers bordspel (ook in je eentje speelbaar) in de Cthulhu lore, leek me best aardig voor die prijs, Sturmfront ook eerder een retro shooter ala Commanda / Mercs / Ikari Warriors aan een leuke prijs. De rest is wel gekend. Ik vermoed ook dat dit wel mijn laatste grote aankopen worden voorlopig.

Met uitzondering van 2-3 games die eventueel nog bovenaan de wishlist heb Huntdown (staat op de US Eshop voor onder de 10 dollar, meestal volgt dan een week erop of zo ook wel een EU sale) en ik heb een vriend die Darksiders 3 en Darksiders Genesis wellicht ging verkopen dus dat zou wellicht wel een aankoop kunnen worden.

Edit: ik had mijn eigen no-buy belofte alweer verbroken door A Place for the Unwilling te kopen. Die zag er bijzonder knap uit vond ik qua stijl en sfeer en was 11.99 (lanceerkorting -20) en had nog 4 euro aan munten. Dus...maar dat wil niet zeggen dat Huntdown, Darksiders 3 en Genesis niet ook nog op de lijst staan.

geplaatst:
Sinner schreef:

Heel grappig. Hier heb ik niet van gehoord. En dat terwijl ik dus wel heel erg uitkijk naar deze dus:

Weird West

...net omdat die dus wel weer wat weg heeft van de turnbased game waar ik best van houd (en op de PC en Switch heb)...

Hard West

...en je raad het nooit? Ja hoor...ook daarvan komt een sequel...

Hard West 2

...het lijkt er dus op dat de dagen van het Oude Westen nog niet helemaal voorbij zijn als ik zo naar die aankomende titels kijk...

Zat keuzes wat dat betreft ja! De Call of Juárez games trekken mij ook altijd enorm. Zal die eens een keer oppikken in een sale. Niets cooler dan lekker knallen als stoere cowboy.

geplaatst:
Eraser2 schreef:
De Call of Juárez games trekken mij ook altijd enorm.

De originele is wel ok, maar Bound in Blood en Gunslinger zijn erg vermakelijk. Games die ik met plezier heb gespeeld. The Cartel matig naar het schijnt een meer moderne game setting te zijn met een soort western vibe. Maar hij staat wel op mijn lijstje (staat zelfs al opzij voor me bij een vriend).

geplaatst:
Kirby and the Forgotten Land (Switch)

geplaatst:
Ok...ik heb me nog eentje uit de Switch sale gejat

Theatre of Sorrows (Switch) 2.99

Voor die prijs kon ik het niet laten. Beetje een point n click / rpg / roguelike / mystery. Een review vind je hier. Weet je meteen of het iets voor je is. Ook op PC en Xbox. Niet op PS.

geplaatst:
Kirby bijna uitgespeeld. De Amiga mini nog steeds uittesten.
Stranger of Paradise Final Fantasy en Wonderlands nog niet eens aangeraakt.
Eerst maar wat uitspelen.
Gister met een vriend voor 2 uren Huntdown gedaan. Geweldige game.
We deden ook ff Zumba en wat een lol.

En toch nog wat aankopen erbij gedaan.
Veel in de aanbieding. Alles voor ong. 42 euro hieronder.
https://i.postimg.cc/3xc4gvyN/IMG-20220328-181607.jpg
Rage 2 voor 8 euro. Rad Rodgers voor 12. Effie voor ong. 22.
Effie leek me altijd wel iets. Wist alleen niet dat ie fysiek aanwezig was. Zit ook nog een poster en artboekje bij.

geplaatst:
En zojuist pre order geplaatst voor de Switch

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/21000/21751.jpg?cb=1642854582

Verkies de switch versie boven die van PS5 en/of Series X, daar het imo meer gaat om de gameplay/humor dan graphics! Daarbij speel ik dit soort games graag even tussendoor in handheld.

geplaatst:
Nog wat spul. Vanaf Zaterdag eindelijk 10 dagen vrij en genoeg tijd dan.
https://i.postimg.cc/MKC2hjvG/1648760684226.jpg

- Grow: Song of the Evertree (Nintendo Switch)
- Close to the Sun (PlayStation 4)
- Shantae Half-Genie Hero Ultimate Edition (Nintendo Switch)
- Huntdown (PlayStation 4) zit instructieboekje en 3 speldjes bij
- Skul: The Hero Slayer (PlayStation 4) pre-order

Huntdown en Skul: The Hero Slayer heb ik al digitaal voor switch op microsd. Dus bij deze fysieke versies voor ps4/ps5 en collectie.
De steam deck reservering maar stopgezet. En dus wat extra geld over om mijn fysieke ps4 en switch collectie nog groter te maken.

Zo die Analogue Pocket ben ik wel jaloers op zeg. Werkt louter met fysieke cartridges toch?

Gast
geplaatst: vandaag om 19:29 uur

geplaatst: vandaag om 19:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.