menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

LiS 1 remasteren. Wie verzint die onzin zeg. De game is 6 jaar oud en oogt nog altijd erg sfeervol en mooi. Benieuwd wat ze daar dan aangepast hebben.

Daar heb je een goed punt. Zo te zien zijn er aantal (minor) changes, zoals updated engine, animaties, puzzels. Er staat overigens ook "Choice and consequence driven stories with multiple endings", dus ben benieuwd of er nog extra eindes bij zijn gekomen.

En daarnaast is het gewoon een goed excuus voor mij om een van mijn favoriete spellen opnieuw te spelen op mijn veel te dure pc

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/13000/13608.jpg
Zeer benieuwd naar, ga dit samen met mijn zoontje van 7 ondernemen (op de PC), volgens mij is het ook Nederlandstalig. Van heel vroeger weet ik nog dat platform / adventure een gouden combinatie kan zijn. De kritieken hier (en elders) zijn lovend; het moet dus bijna wel een succes worden.

Dealtje bij de Gamemania. 5 voor 20 euro op de ps3/xbox360 gen. Dus:

Buzz Quiz World (ps3)
Buzz Quiz Tv (Ps3)
The Bureau (Ps3)
The Saboteur (Ps3)
White Knight Chronicles 2 (Ps3)

Helaas ontbraken wel de controllers bij de Buzz games maar die loop ik wel eens tegen het lijf.

Had gister weer teveel switch games digitaal aangeschaft. Ja wel veel in sale.

- Alwa's Awakening 5 euro
- Alwa's Legacy euro 7,49
- Anna's Quest 10 euro
- AER Memories of Old 2 euro
- Blossom Tales: The Sleeping King euro 3,74
- Ghoulboy 1 euro
- Slime-san 4 euro
- The Hong Kong Massacre 10 euro
- Vigil: The Longest Night Ik had hem in sale voor 13 euro die nog 8 uren geldig was.
- Wild Pinball Bundle euro 5,93

Nog een paar switch digitale games.
- Moto Rush GT 1 euro
- Among Pipes 1 euro
- Figment euro 2,39
- Sparklite 10 euro
- Bite the Bullet 6 euro
- Tails Of Iron euro 22,49

Moto Rush GT had ik niet verwacht dat het zo goed zou zijn aangezien de aanbieding nu een euro is. Maar game is verslavend en bevat veel levels en andere modus opties.

Vandaag nog wat digitale switch games aangeschaft:
- GRID Autosport 20 euro
- IMPLOSION 6 euro
- The Wardrobe: Even Better Edition 2 euro
The Wardrobe: Even Better Edition is leuk. Doet me denken aan Leisure Suit Larry, Sam & Max Hit the Road en Maniac Mansion: Day of the Tentacle. En dat voor 2 euro in aanbieding.

Vandaag deze binnengekregen (had hem in pre-order)
- Lost Judgment Playstation 5
Ook al een stukje van gespeeld. Net zoals deel 1, al wel iets meer toegankelijker.

Wou eerst Kena Bridge of Spirits aanschaffen voor ps5. Maar Fysieke versie komt November dit jaar en daar ga ik voor.
Maar mocht pc versie van een vriend lenen en mag hem in 2 weken uitspelen. Zal wel lukken en ben benieuwd naar de game.
EDIT: 22:50 uur: Net deze game Kena voor 2 uurtjes gespeeld en ja het is geweldig.
Doet mij persoonlijk veel aan beyond good and evil of enig ander ubisoft adventure/platform game dan ook denken.
Wel een echt typische dertien in een dozijn adventure game die wel zeer goed is uitgevoerd.
Beter goed gejat dan slecht bedacht!
PC performance is trouwens ook zeer goed via een externe samsung t7 ssd. Zelfs met mijn i3 8100, gtx 1660 en 16gb ram loopt het ultra 1080 30-45 fps.

En deze in pre-order:
Outcast 2 Playstation 5

Outcast 2 zag ik ineens en gelijk ja man!!!
Outcast was een game waar ik vroeger als een kind van 13 jaar verliefd op werd.
Wij hadden toen een pc die hem nog maar redelijk kon draaien.
Dit is de game waar ik dit jaar echt naar vooruit kijk, ook al wat de critici zeggen.
Wel vreemd dat big ben/NACON deze game nu niet uitbrengen. Maar THQ Nordic is prima.

Vandaag 2 games via steam aangeschaft en daarnaast nog 5 disc rekken aangeschaft voor meer dan 100 euro. Mijn eerste disc rek is al binnen aangezien die een week geleden was besteld.
Check picture voor wat ik er nu van heb gemaakt. Nu nog op de 4 andere rekken wachten.
Nu wachten op 4x link

link
https://i.imgur.com/gd09Hpr.jpg
Ja heb nog niet genoeg games in de tower. Maar heb wel echt 160 ps4 games, 25 ps5 games en meer dan 50 fysieke switch games. Dus het word echt sorteren zodra alle towers hier zijn.

De steam games:
- Fight'N Rage 2 euro aanbieding
- Way of the Samurai 4 euro 6,89 aanbieding

Gaaf! En bedankt voor de link! Dit zou ook wel wat zijn voor mijn game room.

Eraser2 schreef:
Gaaf! En bedankt voor de link! Dit zou ook wel wat zijn voor mijn game room.

Bezitten mensen hier eigen gamerooms? Zo ja, ik zou daar best foto's van willen zien en enige uitleg erbij. Tijdje terug stond er online ook een mooie docu over.

Heb het zelf niet, ik bewaar af en toe een game, vooral voor de Switch, maar de meeste games verkoop ik na uitspelen weer omdat het me teveel ruimte kost en de hobby zo een stuk minder kost.

Ik wil best eens een paar fotootjes plaatsen. Moet ik even uitzoeken hoe ik dat hier op deze website voor elkaar krijg.

centurion81 (moderator)
Eraser2 schreef:
Ik wil best eens een paar fotootjes plaatsen. Moet ik even uitzoeken hoe ik dat hier op deze website voor elkaar krijg.

uploaden op zo'n gratis imagehosting website en dan de link tussen {img} en {/img} plaatsen, waarbij de accolades vierkante haken zijn

Dank je! Ik zal van de week eens kijken.

Yooka-Laylee and The Impossible Lair (Switch)
Larry Wet Dreams Don't Dry (Switch) 5.99

Eerste was een cadeautje (fysieke copy dus) en de tweede opgevist uit de eshop sale.

In Other Waters gisteren uit de eShop geplukt, stond in mijn wishlist en voor 8,99€ waag ik wel eens een gokje.

Sinner schreef:
Yooka-Laylee and The Impossible Lair (Switch)

Geweldige game!

Eraser2 schreef:
Geweldige game!

Het is inderdaad een bijzonder aangename 2D platformer. Eigenlijk eentje die je wel weer eens van Nintendo verwacht in de vorm van pak hem beet, een nieuwe New Super Mario, Donkey Kong Country of wat mij betreft een andere franchise die herwerkt wordt (Kid Icarus zou zich ook mooi lenen). Helaas zitten we dus nog steeds met 7 tot 10 jaar oude ports op dit vlak.

De upcoming Metroid Dread tel ik overigens niet mee - ik kijk er best naar uit, maar zo'n metroid (Vania) game is toch net weer anders, en daar is op de Switch werkelijk geen gebrek aan.

2 Games gister/dinsdag middag besteld voor ps5 voordat ik naar werk ging. Deze woensdag gelukkig ff vrij.
Had vorige week en weekend gewerkt met deze maandag en dinsdag erbij.
Deze games besteld en woensdag of donderdag binnen.
- Hot Wheels Unleashed Day One Edition
- Ride 4
EDIT: games zijn binnen. afbeelding
https://i.imgur.com/UQN1rbe.jpg

Verder FIST en GOD of WAR Saga via Playasia binnen. Playasia is een goede site en alle 4 games die ik daar had besteld zijn binnengekomen. Ja het duurt wel ong. 3 weken tot 1 maand voordat je bestelling binnenkomt als ze op voorraad zijn. Maar wel betrouwbaar. Dit keer/2de keer geen import kosten hoeven te betalen.
FIST is fysiek ook alleen maar verkrijgbaar via Playasia. Kreeg er een wallpaper of iets bij. Laat die maar in plastic zitten.
https://i.imgur.com/rr3WXdI.jpg
https://i.imgur.com/Zd2LrJR.jpg
https://i.imgur.com/HUU8jOa.jpg
https://i.imgur.com/oPCmQCp.jpg
https://i.imgur.com/cUthlW5.jpg

PICS hieronder!
Gelijk laat ik zien wat ik bedoelde met teveel games en heb dus meer opslag rekken nodig.
Alleen bij de tweede rij zie je films erachter. Maar de andere rijen staan vol met games die achter de voorste game rijen staan zeg maar. Gamecube en wii u games en nog meer ps4 en xone games staan daar in de back die niet zichtbaar zijn.
Ja de andere rekken komen hopelijk nog binnen zodat ik het wat beter kan sorteren allemaal.
https://i.imgur.com/1noa88C.jpg
https://i.imgur.com/yZC7bXo.jpg
De huidige eerste rek hieronder weer wat games aan toegevoegd en daar gaat FIST in ieder geval ook in.
https://i.imgur.com/GPjb9kN.jpg

EDIT: verder nog wat besteld en in pre-order.
- Kena Bridge of Spirits Deluxe Edition PS5 Pre-order
- Crysis Trilogy Remastered PS4 Pre-order
- Ghostrunner (PlayStation 5)

Zo dat ziet er allemaal goed uit AdrievMer86! Mooie verzameling.

Mbt die nieuwe game Ride 4, ik zie dit nu af en toe voorbijgekomen:

https://i.imgur.com/RnrYeUg.png

33 jaar progress mooi samengevat

Bedankt mrdig!

Ja deze verzameling heeft me ook wel wat gekost in 4 jaar tijd.
Deze collectie heb ik in 4 jaar tijd verzameld omdat ik mijn oude collectie 1999-2011 verkocht had in 2012.
Was toen geen echte verzamelaar.
Je wil niet weten wat deze gehele game collectie heeft gekost.
Maar zit wel richting een nieuwe auto denk ik. Ja hangt van de auto af natuurlijk.
Zelf ben ik altijd op fiets en dus bespaarde ik veel geld. Rook al sinds 2010 niet meer. Ja alleen wat bier van tijd tot tijd, al is bier veel goedkoper.
Mijn game collectie ben ik ook trots op. Heb gigantisch veel goede games ook. Weinig shit games. Zelfs de fysieke Indie games zijn goed.

Zonet trouwens nog digitaal voor switch een game in pre-oder en komt morgen uit.
Heb de PS4 versie al fysiek. Maar dit is een enhanced versie voor switch met extra dingen.
- Death's Gambit: Afterlife

Vandaag 2 games in pre-order.
Exodemon ps5 old school stijl FPS.
- Alan Wake Remastered ps5

Daarnaast toch maar de eerste "te dure" DLC pack aangeschaft voor PlayStation versie.
- HOT WHEELS™ Pass Vol. 1 voor 30 euro.

En gister de switch versie van de game besteld voor portable gaming.
- Hot Wheels Unleashed (Day One Edition) switch voor ong. 37 euro.

DLC is bijna even duur. Crazy.

Uit de Switch shop voorlopig:

Bot Vice (Switch) 1.99

Erg leuke shooter in de stijl van oudjes ala Cabal en Wild Guns. Je controleert je figuurtje onder het beeld en knalt alles neer op een statisch scherm. Powerups, rollen en dekking zoeken kunnen ook allemaal. Lekker vrolijk en kleurrijk. Weer een beetje een hidden gem imo.

Arcade Spirits (Switch)

Ook nog een belated bday present.

Oh en zelf nog een Pro controller voor de Switch van PDP. Die zijn uitstekend en half zo duur.

Weer wat aangeschaft: Fysiek op disc!
Blur Xbox360
Wolfenstein xbox360
Far Cry 6 PS5 is onderweg. Hopelijk morgen binnen.
ORI - The Collection Switch
Super Monkey Ball Banana Mania - Anniversary Edition Switch
Dishonored Death of the Outsider (PlayStation 4)
Uncharted the Nathan Drake Collection (PlayStation 4)
Uncharted: The Lost Legacy (PlayStation 4)
Uncharted 4: A Thief's End (PlayStation 4)
Had de uncharted games nog niet fysiek voor collectie. En had alleen nog Dishonored Death of the Outsider nodig voor volledige ps4 collectie.

Alleen deze digitaal: Gearshifters Switch De fysieke versie was 15 euro duurder en had nog geld en extra punten op mijn switch account.

centurion81 (moderator)
Wat een collectie zeg! Mooi man!

Save Koch (Switch) 1.99

Aardige strategy / detective / visual novel game. In de Eshop.

Een bestelling van LimitedRunGames lijkt verloren gegaan te zijn (collectief: "oooooooh wat jammer").

De eerste keer dat me dit is gebeurd, eigenlijk nog nooit een bestelling verloren zien gaan. Daar heeft iemand in Parijs een grote verpakking gezien met LRG op en besloten voor zichzelf te houden is mijn vermoeden.
Spijtig genoeg zaten er een paar echte kleppers in: Scott Pilgrim voor switch en PS4 alsook Panzer Dragoon op PS4.

Nu maar hopen dat LRG een vervangingspakket stuurt ipv gewoon terugbetaalt...

Ik voel je pijn alsof het die van mij was

Gast
geplaatst: vandaag om 13:42 uur

geplaatst: vandaag om 13:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.