menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:

avatar van mrdig
-marco- schreef:
In de pre order Vind hem zo gaaf

(afbeelding)


Alleen de controller of ook die toffe Halo SeriesX console? Maar gaaf ding idd

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
-marco- schreef:
In de pre order Vind hem zo gaaf

(afbeelding)


Heel erg mooi zeg!

avatar van Eraser2
-marco- schreef:
In de pre order Vind hem zo gaaf

(afbeelding)


Echt super gaaf inderdaad! Die D pad heeft zo’n toffe kleur.

avatar van AdrievMer86
-marco- schreef:
In de pre order Vind hem zo gaaf

(afbeelding)


Mooie controller man!

Had vanmorgen deze fysieke ps5 game binnengekregen. Stond in pre-order.
Was een gokje en ineens zag ik lovende kritieken en reviews van de paar reviews die uit zijn.
In de stijl van silent hill en oude resident evil games.
https://i.imgur.com/23EhnZu.jpeg
Tormented Souls officiële Site
Koop link

Oude Observator schreef:
Fraaie lijst Jeffavoriet, boden ze in gamegalaxy ook 'tijd' te koop aan?
als ik dat kon kopen was dat een verplichte aanschaf.

avatar van -marco-
mrdig schreef:
(quote)


Alleen de controller of ook die toffe Halo SeriesX console? Maar gaaf ding idd


Alleen de controller, vind design van de console minder geslaagd


avatar van AdrievMer86
Deze net aangeschaft via steam: Aliens: Fireteam Elite
Zou hem eerst niet doen, totdat ik zag dat het echt arcade en retro stijl was zoals ik gewend ben.
En qua vibe dacht ik gelijk aan xeno crisis.
Ja heb de pc versie digitaal gedaan inplaats van ps5 versie fysiek omdat dit soort games voor mij moeilijk zijn met controller. Muis is accurater en misschien dat mods een ding gaan zijn.

Trouwens, Tormented Souls is een geweldige ode aan de Resident Evil, Silent Hill en Alone in the Dark series.
De game heeft een geweldige sfeer en het is zo retro als het maar kan.

avatar van Sinner
In zijn laatste uur toch nog maar even uit de sale gelicht :

Neocab (Switch) 3.99

...was ik verleden week ook al over aan het denken, even helemaal vergeten en kwam er nog net bij uit nou dat hij op verdwijnen stond.

Zo heb weer een rits spellen gehaald voor nu weer even klaar. Gelukkig de komende weken wat meer tijd om te gamen

Wii

The conduit


Ps3

Driver san francisco
Operation Flashpoint : Dragon Rising
Ratchet & clank : Nexus
Army of two
Call of Duty :Black ops II
Call of duty: World at war
Top spin 4
Prince of persia : the forgotten sands
Ghost recon : Future soldier
L.A noire
Grid 2
Ratchet & clank : all for one
Pacman and the ghostly adventure 2
Fuel
Infamous
Brutal legend
Need for speed : the run
Fear 3
Final Fantasy XIII

Voor de Switch gisteren No More Heroes III binnen gekregen. Lekker Japans allemaal.


avatar van AdrievMer86
Vandaag Aliens: Fireteam Elite uitgespeeld op pc.
Game is wel vermakelijk zolang het duurt. Te weinig levels (wel aardig lange levels) en had een boss fight verwacht dat helaas niet gebeurde. Horde mode is te glitchy.

Nu deze games aangeschaft:
- The Forgotten City (PlayStation 5) Fysieke ps5 release voor verzameling.
- The Forgotten City on Steam
Ja voor ps5 en pc. Wou hem namelijk nu al spelen aangezien critici en users er zeer lovend over zijn.

Verder nog deze games:
- Tales of Zestiria + Tales of Berseria + Tales of Vesperia Definitive Edition (PlayStation 4) Fysiek
- EARTH DEFENSE FORCE 4.1 WINGDIVER THE SHOOTER Bundle on Steam

EDIT: deze games nog fysiek aangeschaft.
- Zombie Army 4 Dead War (Xbox One) splinternieuw fysiek
- Zombie Army Trilogy XONE Tweedehands
Vanwege de nieuwe aliens game kreeg ik hier zin in. En gewoon mooi voor in de fysieke collectie. Mooi voor bij de Xbox resident evil collectie vanwege zombies.

avatar van Grovonion
Sinner schreef:
In zijn laatste uur toch nog maar even uit de sale gelicht :

Neocab (Switch) 3.99

...was ik verleden week ook al over aan het denken, even helemaal vergeten en kwam er nog net bij uit nou dat hij op verdwijnen stond.
ben er vorige mee een tijdje ingedoken, lekker gezapige visual novel in een interessante setting


avatar van JustMike

Sinking City developers schijnen een heel hoop problemen gehad te hebben (gehad) met de publisher. Voor de rest wel een zeer leuk spel

avatar van AdrievMer86
Ff aan het pc hunten geweest voor sales.

Deze games aangeschaft:
- Witchaven I + II Bundle on GOG.com
- The Witcher 3: Wild Hunt - Game of the Year Edition on GOG.com Heb switch versie al. Maar voor 10 euro pc versie erbij en gelijk developers ondersteunen vanwege gog.
- Orcs Must Die! 3 steam key
- GRIME steam key is duurder nu, ik had hem voor ong. 5 euro.
- Griftlands on Steam ja dit is geen sale koopje.

avatar van Grovonion
Gisteren een stand op de beurs in Kalken (Belgie) gehad en best goed verkocht. Daarmee een paar nieuwe games kunnen financieren

o.a.

Atelier Sophie (PS4)
Godzilla (PS4)
Marvel Pinball (PS4)
Bomberman Land Touch (DS)
etc.

Was een leuke dag, niemand van jullie toevallig daar onderweg geweest?

avatar van AdrievMer86
Vandaag besteld:
- Evercade VS Premium Pack Pre-order
- The Bitmap Brothers Collection 1 (Evercade) PRE-Order
- MegaCat Studios Collection 2 (Evercade)
- Sine Mora EX (Nintendo Switch)
- Strex Gaming Headset
- Samsung T5 1TB Externe SSD
- Samsung Portable SSD T7 - 1TB

De SSD Samsung SSD T7 voor pc. De samsung SSD T5 maar voor xbox series s denk ik. Want ps5 kan jammer genoeg niet meerdere externe hdd's tegelijk lezen. Er is nu een 8tb western digital desktop hdd (geen ssd) op PS5 aangesloten vanwege teveel games.
Evercade The Bitmap Brothers Collection 1 door Rebellion (makers van sniper elite en nazi zombies) Yes Please!

EDIT: Net nog wat games via gog.com gekocht. Ff wat star trek binnengehaald. Morgen mee bezig.
https://i.imgur.com/MeQhSe3.png


avatar van JustMike
Met het oog op de remasters die begin volgend jaar gaan komen heb ik besloten om de nieuwe Life is Strange te halen De ultimate edition is inclusief de remasters van Life is Strange en Life is Strange: Before the Storm.

https://cdn.cloudflare.steamstatic.com/steam/bundles/18802/iwp8vcjv36lgyd1l/header_586x192.jpg?t=1631203283

En daarnaast een pre-order op de nieuwe Football Manager. De 40 euro die ik heb besteed aan de 2021 editie heb ik er dubbel en dwars uitgehaald door meer dan 500 uur erin te stoppen.
https://cdn.cloudflare.steamstatic.com/steam/apps/1569040/header.jpg?t=1631199793

avatar van AdrievMer86
Vandaag: alles fysiek
Rock Candy Wired Controller (Super Mario) (Nintendo Switch) , Gamestudio (Nintendo Switch) , The Medium (PlayStation 5) , Life is Strange True Colors (PlayStation 5)
https://i.imgur.com/UpszxPj.png
- Deathloop PS5 Pre-order

Verder nog wat non-games producten: (nou ja de smartphone kan voor games)
- Xiaomi Redmi 9C NFC - 32GB - Blauw mijn sharp smartphone liet ik vallen en gelijk volledig kapot.
- Xiaomi Redmi 9C Hoesje en Screenprotector in 1 - Xiaomi Redmi 9C Case
- Wahl - Super Taper - Tondeuse

EDIT: dit er nog bij
- Gamesir T4 Pro 2.4Ghz voor nieuwe smartphone en desnoods nog voor andere platformen.
- Toren Opbergrek 36 Game Discs

EDIT 2: deze game nog digitaal voor switch. Liever fysiek. Maar playasia versie komt pas eind dit jaar en daarnaast duurt het vaak 1 tot 2 maanden qua verzending.
- Ultra Age Switch store
- X-Morph: Defense [maar dan complete edition voor 5 euro]
En had nog een paar switch games in sale. Maar ben vergeten welke games. Er is nu weer een nieuwe sale. Dus ff hunten.

Edit 3: en deze games nog fysiek. Daarnaast nog wat digitale switch games, al weet ik het zo ff niet uit mijn hoofd.
- Cruis'n Blast (Nintendo Switch)
- The Pathless (PlayStation 5)

avatar van Grovonion
Gamestudio heb ik me ook dit weekend aangeschaft, lijkt me iets makkelijker in te komen dan bv. een dreams.


avatar van AdrievMer86
Cruis'n Blast is trouwens geweldig voor switch. De game lijkt wat op een android google play game racer, al dan 10x beter. Ja 40 euro is een heavy prijs. Maar de game heeft genoeg opties en is zo verslavend.
RICO London is helaas geflopt, al heb ik de ps5 versie in pre-order. Dus hopelijk fixen ze die game nog voor ps5.
Nieuwe smartphone binnen, al kon niet alle data overgezet worden via Cloud 1 of andere manier. Zie later wel ff. Voor smartphone straks wat games aanschaffen en later een microsd. Had nog een switch lite stander die ik er voor ga gebruiken en dan hopelijk werkt 1 van mijn bluetooth controllers erop.
EDIT: ja ps4 controller werkt erop. Wel een gedoe om hem op deze smartphone aan de praat te krijgen.
Deathloop ps5 nog niet gedaan. Maar ga die nog wel eens doen. Vanaf morgen weer 3 late diensten. Dus vanaf het weekend er maar mee bezig.

Hieronder zijn de games die ik gister en vandaag via switch store had aangeschaft.
- Urban Trial Playground maar dan Deluxe Version.
- My Brother Rabbit
- STAR WARS Episode I Racer
- STAR WARS Jedi Knight II: Jedi Outcast
- STAR WARS Jedi Knight: Jedi Academy
- SturmFront - The Mutant War: Ubel Edition
- Pumpkin Jack
- Pinball FX3 - Core Collection
- Pinball FX3 - Williams Pinball: Universal Monsters Pack
- Pinball FX3 - Bethesda Pinball
- Pinball FX3 - Iron Steel Pack
- R-Type Dimensions EX
- Towaga: Among Shadows
- Leisure Suit Larry - Wet Dreams Don't Dry
- Leisure Suit Larry - Wet Dreams Dry Twice

Veel dlc en games voor 2-10 euro. DLC voor zen pinball 3 had ik voor 2 tot 3 euro per stuk via een sale die nu voorbij is.
Alleen Wet Dreams Dry Twice en Pumkin Jack had ik voor 38 euro tezamen.
Maar voor alles was ik ook al teveel kwijt uiteindelijk. Ja wel veel spul, dat wel.

EDIT: nieuwe smartphone is gelukt met alles. beschermhoes eromheen. ps4 controller erop aangesloten. switch stander werkt er perfect mee vanwege grote smartphone. En heb wat Android games aangeschaft.
- Inferno 2
- PewPew 2
- Kickass Commandos
- ClassicBoy Gold (betaalde upgrade versie)

avatar van Sinner
Niet gekocht, wel gekregen als presentje:

Power Rangers Super Edition (Switch)

...de alles erop en eraan release dus.

avatar van Sinner
Sniper Hunter Scope (Switch) 1.69 (wel nog maar 1 dag of zo maar is vaker in de aanbieding).

Sniper game on-rails die veel wegheeft van de Silent Scope games destijds op de PS2. Af en toe kom je in een soort 3rd person perspective ala de Time Crisis games terecht. Ziet eruit als een mobile game, maar werkt prima en is leuk. Zeker voor 1.69.

avatar van Manny Calavera
Zonet Fifa 22 voor de Xbox Series X in pré-order besteld. Schijnbaar met een Hypermotion gameplay die ontbreekt bij de PS4 en Xbox One versie, dus ben benieuwd.
Ook al baal ik geregeld van Fifa, ik blijf het als een schaap kopen haha.

avatar van Manny Calavera
JustMike schreef:
Met het oog op de remasters die begin volgend jaar gaan komen heb ik besloten om de nieuwe Life is Strange te halen De ultimate edition is inclusief de remasters van Life is Strange en Life is Strange: Before the Storm.

(afbeelding)

En daarnaast een pre-order op de nieuwe Football Manager. De 40 euro die ik heb besteed aan de 2021 editie heb ik er dubbel en dwars uitgehaald door meer dan 500 uur erin te stoppen.
(afbeelding)


LiS 1 remasteren. Wie verzint die onzin zeg. De game is 6 jaar oud en oogt nog altijd erg sfeervol en mooi. Benieuwd wat ze daar dan aangepast hebben.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:35 uur

geplaatst: vandaag om 03:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.