menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
avatar van Sinner
Nou voor mij ook:

Streets of Rage 4 (Switch) 33€

Was 33€ bij nedgame dus wel een nette prijs. En ik wou sowieso een Switch versie aanschaffen (heb hem op Steam - maar mijn PC gebruik ik niet overmatig veel - moet eens dringend geupgrade worden het komende jaar).



avatar van JustMike
https://cdn.cloudflare.steamstatic.com/steam/apps/1127500/header.jpg?t=1626998207

Het nieuwe spel van de makers van Mini Metro, wat ik een geweldig spel vond. Het was heel tof dat ze veel gratis levels uitgebracht naderhand, dus ik steun ze graag door het kopen van deze nieuwe game

avatar van AdrievMer86
De PS VITA met games en ander spul was allemaal binnengekomen.
Verder goede conditie van alles, al is de japanse gamecube niet perfect met ruis in beeld en 1 game super smash brothers japan doet het niet vanwege krassen op disc.
Maar goed. Ik zie de waarde dan weer in de meegeleverde officiële gc controller en nog genoeg japan games waaronder goed werkende double dash japan.

EDIT: Kwam erachter dat het ruis in beeld veroorzaakt werd door de voedingskabel/adapter via onlinekabelshop. Dan maar tweedehands een officiële voedingsadapter aanschaffen.

De everdrive voor japanse snes is ook binnen met een 8gb microsd erin. Is via aliexpress binnen 8 dagen binnengekomen. Nog nooit zo'n snelle levertijd meegemaakt uit china.
Alleen nog op de playasia bestellingen wachten.

Verder dit nog besteld:
- Necromunda - Hired Gun (PlayStation 5) en vanmorgen binnengekregen.
- The Great Ace Attorney Chronicles (Nintendo Switch) Pre-order

Heb nu eindelijk ff vakantie voor 2 weken. Dus nu genoeg tijd om te gamen.

avatar van Eraser2
Gisteren the Legend of Zelda Skyward Sword HD voor de Switch gekregen van mijn vrouw. Voor de rest koop ik al weken niks. Heeft ook vooral te maken met een hele reeks games van de PS plus collectie op de Ps5 die ik nooit op de Ps4 had gespeeld. Heb momenteel een waslijst aan uit te spelen games dus er zal dit jaar niet zoveel meer bijkomen ga ik vanuit.

avatar van Sinner
Mijn wekelijks rondje Eshop gedaan.

Nordlicht (Switch) 2.39
Syberia I & II (Switch) 1.99
This Little Acre (Switch) 1.29

Allen zijn zeer charmante point & click graphic adventures. Nordlicht lijkt me wel wat meer op een jonger publiek gericht maar ziet er bijzonder sfeervol uit met zijn apart stijltje.

avatar van AdrievMer86
Nog wat besteld voor de collectie:

- Sega Genesis Everdrive voor mijn officiële PAL megadrive en Replica Genesis Console
- Dead or Alive 5 Plus PS VITA
- Unit 13 PS VITA
- Exist Archive The Other Side of the Sky (PS Vita)
- Playstation Vita Replacement Game Case (PS Vita)

Dead or Alive 5+ (VITA) is een losse gamecard en dus geen game case of cover etc.
Gesealed is de game al 70 tot 80 euro of meer waard en dus maar voor 30 euro gedaan los, en dan een 2 euro game case erbij.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
& ook maar het laatste deel binnen geharkt voordat 6 verschijnt

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/18000/18474.300.jpg?cb=1546344523

avatar van DarthSolidKevin
Gisteren op de gamebeurs in Schiedam twee games gekocht:

- Split/Second: Velocity (PS3)
- Blur (PS3)

avatar van Sinner
DarthSolidKevin schreef:
Gisteren op de gamebeurs in Schiedam twee games gekocht:

- Split/Second: Velocity (PS3)
- Blur (PS3)


Beiden samen met de Motorstorm reeks toevallig de beste arcade racers op desbetreffend platform en generatie.

avatar van CarealotCarrot
DarthSolidKevin schreef:
Gisteren op de gamebeurs in Schiedam twee games gekocht:

- Split/Second: Velocity (PS3)
- Blur (PS3)


Hey was jij er ook? Vond het wel heel druk, dus hopelijk geen corona opgelopen daar.

Heb daar ook wat gekocht:
Wave Race 64
Pilotwings 64
Chrono Cross
Baten Kaitos

avatar van DarthSolidKevin
CarealotCarrot schreef:
(quote)


Hey was jij er ook? Vond het wel heel druk, dus hopelijk geen corona opgelopen daar.


Het probleem was dat men zei dat er een vastgestelde looprichting was, maar daar klopte helemaal geen snars van. Zelf vond ik het qua drukte wel te doen (op het einde dacht ik te horen dat er in vijf uur tijd zo'n 300 mensen waren geweest).

avatar van AdrievMer86
Nog wat besteld:
- NEO: The World Ends With You (PlayStation 4)
- Tormented Souls (PlayStation 5) PRE-ORDER = Preview video
- Box Protector - Sega Megadrive 20 stuks voor wat originele megadrive cartridges en replica cartridges.

Nu meer dan genoeg denk ik zo. Teveel eigenlijk, maar goed. Tijd om wat uit te spelen deze resterende dagen van mijn vakantie.
Ben al druk met Samurai Warriors 5 bezig en bevalt me meer dan goed. Natuurlijk repetitieve gameplay. Maar de graphics zijn manga anime stijl achtig en het bevat meer hart en ziel dan de vorige dynastie warriors en samurai warriors games.

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Was eigenlijk van plan om nog even te wachten, maar weer zoveel lol gehad met de "oude" levels te herchecken in dit iets shinier jasje, dat ik 'm niet kon laten liggen in de sale...
https://www.gamesmeter.nl/game/20117

avatar van AdrievMer86
AdrievMer86 schreef:
EDIT: Verder nog Mr. X Nightmare DLC voor Streets of Rage 4 aangeschaft. Voor ps4 versie (die ik fysiek heb) en steam versie. Streets of Rage 4 - Official Website
Met steam versie heb ik de fighting stick die niet via ps5 werkt. Dus daarom dubbel en gewoon nog eens voor steam.


En toen kwam ik er later achter dat er een usb kabeltje bij zat waarvoor je de ps4 controller op de fighting stick kunt aansluiten. Vervolgens werkte de fighting stick wel gewoon op de ps5 door middel van ps4 controller aansluiten op fighting stick.
Soms ben ik zo'n dombo, ongelofelijk.

Hier trouwens de sega genesis/megadrive replica cartridges in de box protectors.
https://i.imgur.com/1FMLtMz.jpg TANZER is zo'n goede game. Ja ik heb de replica cartridge helaas.
Wel grote box protectors trouwens. Betekent wel dat snes en n64 en andere cartridges er ook gemakkelijk in kunnen.
Ff hier snel mijn game kamer: link en game collectie ff gedeeltelijk en snel: collectie link
rommelig voor nu, maar goed.

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Sweet, shapin' up to be a killer cave-formation!

avatar van -marco-
CarealotCarrot schreef:
(quote)


Hey was jij er ook? Vond het wel heel druk, dus hopelijk geen corona opgelopen daar.

Heb daar ook wat gekocht:
Wave Race 64
Pilotwings 64
Chrono Cross
Baten Kaitos


Wave race 64 Fantastisch!!! Echt kapot gespeeld toentertijd

avatar van Eraser2
AdrievMer86 schreef:

Ff hier snel mijn game kamer: link en game collectie ff gedeeltelijk en snel: collectie link
rommelig voor nu, maar goed.


Mooie collectie!

avatar van AdrievMer86
Eraser2 schreef:
(quote)


Mooie collectie!

Bedankt! ja ik laat daar lang niet alles zien en is moeilijk op picture te zien allemaal.
Maar denk aan ong. 50 fysieke switch games, 100+ fysieke ps4 games en daarnaast de rest nog. Ja is echt crazy.

Afgelopen vrijdag trouwens ook nog wat fysieke PS4 games binnengekomen voor de collectie.
- Dynasty Warriors 8 Xtreme Legends Complete Edition
- One Piece Pirate Warriors 4
- One Piece Pirate Warriors 3
- One Piece Unlimited World Red Deluxe Edition

EDIT: en via een local winkel store in de buurt had ik nog 2 games aangeschaft.
- Deadpool XBOX360 versie
- Killer7 PS2 versie
Beide voor 45 euro. Had liever de gamecube versie van killer7 gehad, al is die veel duurder als ergens te vinden is. Maar ps2 versie is prima en heb daarnaast ook de remastered steam versie.

Daarnaast nog een bestelling en een pre-order geplaatst. (fysieke versies)
- Yonder The Cloud Catcher Chronicles Enhanced Edition PS5
- RICO London PS5 PRE-ORDER

EDIT: nog wat retro fysiek besteld.
- Silent Hill 2 voor xbox, restless dreams.
- Luigi's Mansion deel 1 voor gamecube

avatar van Grovonion
Op mijn 2de rommelmarkt sinds 2019:

- The Godfather (PSP) voor 1€
- South Park Fractured Butthole Gold edition (used, maar de code voor Shtick of Truth werkt !!!)

avatar van Sinner
Ik kon niet weerstaan aan de Eshop deals voor:

Children of Morta (Switch) 8,79
Moonlighter Complete Edition (Switch) 7.29

Beide uitstekende dungeon crawlers die er imo geweldig uitzien (bij de meest charmante pixel art games) en waarvan Moonlighter ook nog eens het hele 'build up your own shop en village' aspect heeft. Laagste prijs waarvoor ze tot op heden voor stonden plus ik had nog een paar euro muntjes (6) bij elkaar gespaard...dus...

avatar van Manny Calavera
Squall Lionheart schreef:
Was eigenlijk van plan om nog even te wachten, maar weer zoveel lol gehad met de "oude" levels te herchecken in dit iets shinier jasje, dat ik 'm niet kon laten liggen in de sale...
(afbeelding)


Ik heb er begin dit jaar weer enorm veel schik mee gehad, maar de koek is nu wel op aangezien ze eigenlijk gewoon 3 games op rij hetzelfde kunstje doen. Ben benieuwd naar je mening over de game.




avatar van AdrievMer86
Mijn orders via playasia zijn binnen. Duurde een dikke maand en douane geld was 15 euro.
Deze zijn binnen: Initial D Extreme Stage PS3 (JAPAN language only) en Asura's Wrath PS3 (japan only en houd deze geseald in papier voor toekomstige verkoop)
Heb Initial D Extreme Stage voor PS3 al ff uitgetest en doet me wat aan Ridge Racer denken, al dan met een echt SEGA kenmerk en natuurlijk op en top manga anime gericht. Ken geen Japans, dus het is wat trial & error hier en der qua opties en selectie etc.
De graphics op mijn toshiba tv zijn echt heel erg goed met initial d en framerate is 60fps stabiel lijkt het wel.
Initial d had ik nieuw geseald voor 35 euro. De waarde is nu flink gestegen zie ik.

Net nog wat fysiek besteld:
- God of War Saga PS3 (USA english version)
- F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch PS5 (english language) PRE-ORDER!
- Fire Emblem Warriors - Limited Edition

avatar van John Milton
Papers, Please wordt vaak aan gerefereerd, die tik ik ook wel een keer op de kop in een mooie sale.

avatar van AdrievMer86
AdrievMer86 schreef:
Asura's Wrath PS3 (japan only en houd deze geseald in papier voor toekomstige verkoop)

Bedoelde geseald in plastic.

En heb deze game nog fysiek binnen: Blue Fire Maar heb wel de ps4 versie die snel uitverkocht werd.

avatar van Eraser2
Gaaf al die Ps3 games! Ik ben toevallig de laatste tijd ook weer veel bezig op die console. Van de week de collectie uitgebreid met een tweetal standaard onmisbare classics:

Killzone 2 (€2,95)
Resistance: Fall of Men (€2,95)

De Switch Eshop deals lonken ook weer moet ik zeggen. Morgen maar even naar kijken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:11 uur

geplaatst: vandaag om 16:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.