menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
geplaatst:
AdrievMer86 schreef:
Als je van de oude doom games houd, raad ik ook deze aan: Prodeus
(...)

Heerlijke game, zeker een aanrader. Wel nog in early access helaas, zoals zoveel shooters in dat genre. Wat dat betreft zijn DUSK en Amid Evil (momenteel) completere en goedkopere games om te spelen.

geplaatst:
Vandaag besloten en gehaald, lekkere impuls aankoop hoor
Mijn eerste PS ooit en dat al oud gamer (40)

Ben iig onder de indruk van de controller kwa vibratie en sound.
Kwa handling prefereert nog steeds Elite series van Xbox

Maar blij dat ik eens een generatie alle drie de consoles in bezit heb

https://www.techtastic.nl/wp-content/uploads/2021/06/E3Sav-EWUAQY9LU.jpg

centurion81 (moderator)
geplaatst:
-marco- schreef:
Vandaag besloten en gehaald, lekkere impuls aankoop hoor
Mijn eerste PS ooit en dat al oud gamer (40)

Ben iig onder de indruk van de controller kwa vibratie en sound.
Kwa handling prefereert nog steeds Elite series van Xbox

Maar blij dat ik eens een generatie alle drie de consoles in bezit heb

(afbeelding)

Lekker hoor, kun je nu alle exclusives altijd spelen

geplaatst:
centurion81 schreef:
(afbeelding)

....Voor Switch, weer een indie die ik al een poos spelen wil!

Echt een mooi, sympathiek gamepie. Ik heb 'm gespeeld en er staat ook een lange review van me, mocht je input zoeken.

geplaatst:
centurion81 schreef:
(quote)

Lekker hoor, kun je nu alle exclusives altijd spelen

Ik overweeg het ook wel eens (heb een Switch en Xbox X), maar ik vind het iets té, om 3 consoles te bezitten. Maar ik heb wel een stuk of 20 Playstation exclusives die ik nooit heb gespeeld en graag wel wil spelen. Blijft lastig.

geplaatst:
Begin vorige week voor de eerste keer, tevens ook mijn 1ste, een laptop aangeschaft. Nu ik bijna niet meer thuis ben, kom s'avonds laat pas thuis van mijn oudjes. Op de telefoon gamen, wordt ook op ten duur vervelend en vermoeiend, dus gaan kijken naar iets meer comfort om te gamen.

ACER Nitro 5

Vorige week vrijdag gekregen...omdat ik er voor de grap om vroeg voor de nieuwe laptop.

The Sims Collection

The Sims 2 Collection

The Sims 4 Collection

The Sims Medieval Deluxe

geplaatst:
TonyTHorror oeh Enslaved! Toppertje

geplaatst:
Steam sale, weer wat dingen opgepikt:

Dit staat al op GamesMeter
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/19000/19263.jpg?cb=1572346943
Een walking simulator, daar heb ik eigenlijk altijd te weinig goede van. Hopelijk is dit er één

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/20000/20442.jpg?cb=1617440939
Ander type game waar er altijd te weinig van zijn: echt goede co-op games.

https://www.gamesmeter.nl/images/cover/20000/20621.jpg?cb=1613938770
Nog iets wat een walking simulator lijkt te zijn, of misschien nog wat meer puzzels dan dat? in ieder geval veel exploreren en puzzels, dat klinkt tof

Dezen nog niet:
https://cdn.cloudflare.steamstatic.com/steam/apps/966320/header.jpg?t=1599933114
Point and click game die in ieder geval in de trailers toffe animations, fijne jazzy soundtrack en aardige humor toont. Hopelijk de game zelf ook!

https://cdn.cloudflare.steamstatic.com/steam/apps/1451460/header.jpg?t=1611826121
DLC voor één van de betere roguelites van de laatste jaren.

https://cdn.cloudflare.steamstatic.com/steam/apps/1307870/header.jpg?t=1598619660
Puzzle game die me qua trailer zeer aan The Witness deed denken. Zal vast niet zo briljant zijn als dat, maar hopelijk wel prima.

https://cdn.cloudflare.steamstatic.com/steam/apps/1157220/header.jpg?t=1617986798
Een city builder in de stijl van de oude Caesar/Pharaoh/Zeus games, lekker nostalgisch!

geplaatst:
https://i.imgur.com/n2eHpoX.jpg
- The Conduit Wii (nieuw)
- The Conduit 2 Wii (tweedehands met de kwaliteit van nieuw)
- Mario Party 9 Wii (tweedehands met de kwaliteit van nieuw)
- Alex Kidd in Miracle World DX Switch (nieuw)
- Scarlet Nexus PS5 (nieuw)

Wel weer duur dit alles. 175 euro geloof ik zo ongeveer alles tezamen. Maar dat betaal ik met plezier als verzamelaar. Scarlet Nexus vind ik tot nu toe ook geweldig qua sfeer en combat systeem.
Ja erg retro achtig de gameplay en dat vind ik juist geweldig. Doet me wat denken aan een combinatie van tokyo xanadu ex+, Nier Replicant en Nier Automata.

EDIT: heb gelijk wat games in pre-order gezet.
- The Falconeer - Warrior Edition voor PS5
- Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin voor Switch
- Sonic Colours Ultimate voor Switch

The Falconeer is door 1 man Tomas Sala, Nederlander, ontwikkeld. Ja game is al digitaal uit voor pc en andere systemen. Maar ik wacht op de fysieke versie voor ps5. Twijfelde tussen switch en ps5 versie. Maar ps5 is altijd 60fps stabiel no matter what.

geplaatst:
Captain toad : Treasure tracker (Switch)
Balance board (Wii )
Wii Fit ( Wii )
Spyro : Dawn of a Dragon (Wii)
Mario striker charged (Wii )
Metroid :Other M (Wii )
Need for Speed : Undercover (Wii )
Star wars : The Force Unleashed (Wii )
Dirt 2 ( Wii )
Crash : The Wrath of Cortex (Gamecube)
Nights : Journey of Dreams(wii )

En een DS oplader besteld zodat ik hopelijk(Indien die het nog doet de mogelijkheid heb om te ds-en )

Voor nu wel even genoeg spellen gehaald . Hoewel ik dat wel eens vaker zeg

geplaatst:
AdrievMer86 schreef:
(afbeelding)
- The Conduit Wii (nieuw)
- The Conduit 2 Wii (tweedehands met de kwaliteit van nieuw)
- Mario Party 9 Wii (tweedehands met de kwaliteit van nieuw)
- Alex Kidd in Miracle World DX Switch (nieuw)
- Scarlet Nexus PS5 (nieuw)

Wel weer duur dit alles. 175 euro geloof ik zo ongeveer alles tezamen. Maar dat betaal ik met plezier als verzamelaar. Scarlet Nexus vind ik tot nu toe ook geweldig qua sfeer en combat systeem.
Ja erg retro achtig de gameplay en dat vind ik juist geweldig. Doet me wat denken aan een combinatie van tokyo xanadu ex+, Nier Replicant en Nier Automata.

Ben ook al aan het jagen op The Conduit 1 en 2 zonder succes hetzelfde geld voor Kirby : Epic Yarn

geplaatst:
Ben ook al aan het jagen op The Conduit 1 en 2 zonder succes hetzelfde geld voor Kirby : Epic Yarn

Ja The Conduit 1 is op zich nog wel ergens te vinden. Deel 2 is moeilijk voor een prima prijs. Ik had deel 1 voor 12 euro splinternieuw en deel 2 voor 30 euro tweedehands. Ik stuur je wel ff privé link voor Kirby's Epic Yarn. Want ik zie hem voor 30 euro te koop bij dezelfde website waar ik the conduit 1 en 2 weg heb.

Ja het kopen van games weet ik inderdaad ook. Altijd zeggen dat het genoeg is voor nu en dan begint het weer. Denk dat zowat elke game verzamelaar, of in ieder geval die hard verzamelaar wel zo is.

geplaatst:
AdrievMer86 schreef:
Ja het kopen van games weet ik inderdaad ook. Altijd zeggen dat het genoeg is voor nu en dan begint het weer. Denk dat zowat elke game verzamelaar, of in ieder geval die hard verzamelaar wel zo is.

Ha heel herkenbaar, soms doe je het een paar weken/maanden rustig aan totdat je weer es zomaar om 01:00 ‘s nachts 3 ‘buy now’ acties uitvoert op eBay zoals ik dit weekend.

geplaatst:
Zelf via een vriend vandaag de volgende titels opgedaan:

Daemon X Machina (Switch)
Dragon Quest XI (Switch)
Panzer Dragoon (switch)
Prof. Layton en de Doos van Pandora (nl) (DS)
Prof. Layton and the Curious Village (DS)

...en wellicht zondagavond nog even de Eshop induiken. Ook daar waren weer enkele redelijk geprijsde games te vinden.

geplaatst:
Besteld, Fysieke games:
- Asura's Wrath PS3 versie JAPAN import
- Initial D Extreme Stage PS3 versie JAPAN import
Nog nooit via play asia besteld, gokje dus. Dus eerst afwachten of alles aankomt. Zo ja, dan word het meer bestellen.

GOG.com aangeschaft digitaal voor PC:
- Kingdom Come: Deliverance Royal Edition
- HUNTDOWN
Kingdom Come: Deliverance Royal Edition heb ik al voor ps4. Maar ik kon voor geen meter de controller gebruiken tijdens het gebruik van pijl en boog. Zelfs na instellen van gevoeligheid werkte het niet. Dus dan maar door middel van muis. Het begin van de game is alleen zo traag. Duurt echt 8 tot 10 uren of meer voordat de game pas echt begint. Ja lange intro en dat is ook de reden waarom de game niet op de voorgrond staat. Maar de game is echt geweldig zodra je er echt helemaal in zit voor een lange tijd. Het is alleen meer een soort van simulatie medieval game. Niet een ready2play action game zoals chivalry bijvoorbeeld.

EDIT: Toch maar The Falconeer gekocht voor pc. Augustus komt pas de fysieke ps5 versie. Dus toch maar Nederlandse ontwikkelaar ondersteunen via steam. Gelijk de Deluxe Edition met soundtrack en guide.
The Falconeer: Digital Deluxe

Daarnaast:
- BeamNG.drive
- ACE COMBAT 7: SKIES UNKNOWN Deluxe Edition PC geweldig te spelen met controller. Ik gebruik zelf de GameSir t4 controller en speelt als een droom. Verhaal is ook goed. Had vroeger ooit deel 6 gespeeld van ace combat op de x360. Maar deel 7 is echt van hoog niveau. Weet niet hoe de online mp is aangezien nog niet gespeeld. Maar single player is mij belangrijker.

- Fist of the North Star: Ken's Rage voor Xbox360
- Fist of the North Star: Ken's Rage 2 voor xbox360
- Oddworld: Soulstorm Day One Oddition PS5
- Naughty Bear Gold Edition Game PS3

geplaatst:
Zelf nog even op de Eshop geweest om volgende games van mijn wishlist te halen:

Crossing Souls (Switch) 3.49
Guacamelee Super Turbo Championship Edition (Switch) 3.49
Spaceland (Switch) 6.79

Wel allen in de laatste 2 uur van hun sale. Allen bekend buiten misschien Spaceland, dat een erg aardige squad-based turn-based strategy game is met missies van 15 tot 20 minuutjes.

geplaatst:

Grappig. Dat zijn er twee waar ik het afgelopen zaterdag ook nog toevallig over had terwijl ik met een vriend door diverse gameshops liep. Op de Xbox of PS3 maakt me niet zoveel uit, maar wel 2 die ik graag erbij wil hebben.

Fonzzz002 (crew)
geplaatst:
Ben er helaas vrij snel achter gekomen dat Doom 3 VR mij niet optimaal afgaat ivm de motion controls (je moet richten met de controller ipv dat je schiet waar je naar kijkt zoals bij RE7), maar wellicht probeer ik het nog eens op een lagere moeilijkheidsgraad.
https://i.imgur.com/4RIjfSE.jpg
https://i.imgur.com/yTMqRxJ.jpg
https://i.imgur.com/hgl6agU.jpg
https://i.imgur.com/QIIJTYx.jpg

geplaatst:
Ook nog even uit de Switch eshop gedipt voordat ze aflopen binnen 2 dagen:

Elli (Switch) 1.99
The Bug Butcher (Switch) 1.59

Eerste is een 3D platformer met wat Zelda influences (of zo werd het omschreven), de tweede een game als Pang!. Voor de huidige prijs althans de moeite om even te proberen vond ik.

geplaatst:
Black Mesa wil ik ook graag hebben

geplaatst:
Sinner schreef:
(quote)

Grappig. Dat zijn er twee waar ik het afgelopen zaterdag ook nog toevallig over had terwijl ik met een vriend door diverse gameshops liep. Op de Xbox of PS3 maakt me niet zoveel uit, maar wel 2 die ik graag erbij wil hebben.

Haha komisch, toeval inderdaad. Heb ze vandaag binnengekregen. Gelijk uit mijn werk ermee bezig.
Ja ik heb deel 1 en 2 tezamen voor 30 euro voor xbox360. Ja kon de ps3 versies niet vinden. Ja wel via playasia in japan only import. Maar dat is een gokje en dan heb je alleen japanse taal.
Via twee betrouwbare verschillende nederlandse websites kon ik de PAL x360 versies vinden voor niet al teveel geld.
Maar toch blij met de x360 versies vanwege ik de x360 controller veel beter en prettiger vind.
Geen backward compatibilty met xbox one of series. Maar games lopen prima op mijn x360 E die ik weer ff uit mijn kast heb gepakt.
Ja de games zijn qua gameplay eentonig natuurlijk. Maar de sfeer, muziek en characters en alles is geweldig. Fist of the North Star: Lost Paradise van sega is wel wat meer gevarieerd en allles. Maar de koei tecmo Fist of the North Star games zijn ook niet slecht.

geplaatst:
Nog wat games besteld via steam en nedgame.

Fysiek consoles:
- Curved Space PS5 (komt 2 juli 2021)
- Ace Combat 7 Skies Unknown PS4 (spelen via ps5 natuurlijk) de pc steam versie werk ook goed. maar wou ook fysiek voor collectie
- Biomutant PS4 (spelen via ps5 natuurlijk)

Digitaal PC:
- Crysis Trilogy Steam (in aanbieding)
- Killer Instinct - Killer Cuts Edition (Game + Soundtrack) Steam (in aanbieding)
- Shadow Man Remastered Steam

geplaatst:
Steamsales:
- Paradox Vector
- G String
- The Citadel
- Nightmare Reaper
- GTTOD: Get To The Orange Door
- Antihero
- Tom Clancy's Rainbow Six Siege

geplaatst:
Nieuwe Humble Bundle Monthly / Choice werd vandaag unlocked.

Desolate (Steam)
Disjunction (GOG)
Effie (Steam)
Going Under (Steam)
Ikenfell (Steam)
Panzer Palladin (Steam)
Paw Paw Paw (Steam)
Milky Way Prince The Vampire Star (Steam)
Secret Neighbour (Steam)
Sid Meiers Civilization VI Platinum Edition (Steam)
Stubbs The Zombie (Steam)
Worms Rumble Legends Packs (Steam)

Ook weer een leuke collectie...de 10 euro alleen al waard voor de Platinum editie van Civ 6. DLC kost los al meer. Heb ik dat ook al in huis. Verder was ik sowieso al benieuwd naar Paw Paw Paw, Ikenfell, Panzer Palladin en Disjunction. Of het nou op de PC is of eventueel als try-out voor eventueel ooit op de Switch. De rest lijkt me een aardig extraatje. Ook hier kan ik weer niet klagen.

geplaatst:
Sinner schreef:
Nieuwe Humble Bundle Monthly / Choice werd vandaag unlocked.

Desolate (Steam)
Disjunction (GOG)
Effie (Steam)
Going Under (Steam)
Ikenfell (Steam)
Panzer Palladin (Steam)
Paw Paw Paw (Steam)
Milky Way Prince The Vampire Star (Steam)
Secret Neighbour (Steam)
Sid Meiers Civilization VI Platinum Edition (Steam)
Stubbs The Zombie (Steam)
Worms Rumble Legends Packs (Steam).
Dit is de bundel van juni nog, die is al 28 dagen uit.

Ik dacht heel even dat ik hem ook helemaal vergeten was, maar blijkt dat ik al gekeken had, en gepauzeerd heb. Vermoedelijk omdat ik Civ 6 al op epic had.

geplaatst:
Juni inderdaad. Unlocked automatisch in week 3 bij mij, net de week voor de nieuwe bundel. Ik pauzeer ze nooit.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:25 uur

geplaatst: vandaag om 16:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.