menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
geplaatst:
Eraser2 schreef:
Vervroegd verjaardagscadeau gekregen van mijn vrouw vandaag! Paper Mario & the Origami King, ben al een paar uurtjes onderweg en het is verschrikkelijk sfeervol!

Ja, die is leuk! (maar vond het een eind in de game wel wat eentonig worden), niettemin een mooi cadeau! Benieuwd naar je review.

geplaatst:
Nog wat games via switch store en xbox store aangeschaft. Digitaal.
Maar ff mijn externe 4tb hdd desktop seagate aangesloten op xbox series s console omdat mijn 2tb hdd vol zat.

Xbox:
- Warhammer Vermintide 2 Deluxe Edition. in een sale.
- Warhammer: Chaosbane Slayer Edition. in een sale.
- Tomb Raider 2013, Rise of the tomb raider en shadow of the tomb raider alle 3 voor 20 euro. Kon niet laten. Dus heb nu alle drie fysieke versies voor ps4 en digitale versies voor xbox series s.
tomb raider trilogy xbox link
- Chivalry 2 Special Edition. Ja zo verslavend deze game. 50 euro is heavy, maar als je ziet hoe verslavend hij is, meer dan waard. Doet me denken aan mordhau die ik op pc speelde, al dan nog wat beter.

Chivalry II en sniper ghost warrior contracts 2 zijn de meest innoverende games die ik in tijden heb gespeeld. Special versies zijn duur. Maar uiteindelijk kun je de basis games voor 40 euro per stuk krijgen voor nu.

Switch:
- Narita Boy. geweldige synthwave game.
- Wonder Boy: The Dragon's Trap. Wel ok, maar geen volledige remake zoals Asha in Monster World en lang niet zo goed.

geplaatst:
Ajax&Litmanen1 schreef:

Ja, die is leuk! (maar vond het een eind in de game wel wat eentonig worden), niettemin een mooi cadeau! Benieuwd naar je review.

Ik kan me wel voorstellen dat de battles eentonig kunnen worden ja. Tot nog toe vermaak ik me prima, goed geschreven grapjes en verwijzingen zitten erin. Ik zal tzt wel even een review schrijven.

geplaatst:
Gisteren:
Ratchet & Clank: Rift Apart (PS5)

Vandaag:
Yoshi's Crafted World (Switch)

geplaatst:
Afgelopen paar weken even een paar oldschool FPS games aangeschaft. Een genre waar ik echt nooit genoeg van krijg. Ook al is het Build Engine-jank van Capstone.

Steam:
- Doombringer - Early Access
- GRAVEN - Early Access
- Viscerafest - Early Access

GOG.com
- Powerslave (of ja, eigenlijk Exhumed)
- Witchaven I + II bundle

geplaatst:
Beide games op de xbox series gekocht in de store.

Call of Juarez : bound in blood
Rainbow six : vegas

geplaatst:
https://i.imgur.com/KBWwe6b.jpeg
Fysiek, check pic boven! ja sorry camera van telefoon werkte ineens niet goed. beetje wazig.
Fysieke Lijst:
- Chivalry 2 voor PS5
- Sniper Ghost Warrior Contracts 1 Complete Edition voor PS4
- Cat Quest 1 + 2 voor PS4
- Songbird Symphony voor ps4
- Killer Queen Black voor Switch
- Ninja Gaiden Master Collection voor Switch
- Assassins Creed: The Rebel Collection voor Switch
- Chicken Police Paint it Red voor Switch

Digitaal:
- Fishing Sim World: Bass Pro Shops Edition voor PS4
- Othercide voor PS4
- Sniper Elite V2 Remastered voor PS4
- Sniper Elite 3 Ultimate voor PS4
- Sniper Elite 4 Digital Deluxe Edition voor PS4
- Ninja Gaiden Master Collection voor Xbox one (series s)
- Chivalry 2 voor PC > puur voor mijn vader bedoeld omdat hij niet met controller kan spelen. Tegelijkertijd vader cadeau.

Pre-orders:
- Alex Kidd in Miracle World DX voor Switch
- Tales of Arise voor ps5
- Scarlet Nexus voor ps5

geplaatst:
Onee, ik had compleet gemist dat Chicken Police al uit was! Gelijk aan mijn wishlist toegevoegd. Thanks AdrievMer86

geplaatst:
Princess Piranha schreef:
Onee, ik had compleet gemist dat Chicken Police al uit was! Gelijk aan mijn wishlist toegevoegd. Thanks AdrievMer86

No problem Girl

geplaatst:
Afgelopen zondag dus jarig en de volledige oogst is:

- Ps5
- Spider-Man Miles Morales voor de Ps5
- Resident Evil 8 Village voor de Ps5
- 12 maanden PS Plus en van die gelegenheid gebruik gemaakt om direct de volgende spellen te downloaden:
- Star Wars Squadrons
- Resident Evil 7
- Crash ‘n Sane Trilogy

En voor de Switch zoals ik al eerder aangaf:
- Paper Mario and the Origami King

Houd me wel even een poos zoet dit hoor. Zeker aangezien veel tijd de komende periode aan het EK voetbal wordt gespendeerd.

https://media.s-bol.com/7l98xwngj1y/740x1200.jpg

Gisteravond besteld, vanmorgen binnen. Zin in. Level 1 snel even gespeeld, weer zo'n Nintendo game die ontspant en waar ik vrolijk van word.

Toch overstag gegaan:

https://media.s-bol.com/J8D57VE89MgD/550x496.jpg

Heb nog geen televisie die 4K aankan, maar dat maakt me voor nu niet veel uit. Ben toch meer van de frame rate dan de resolutie en ik was die VHS-Xbox helemaal beu.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Gisteravond besteld, vanmorgen binnen. Zin in. Level 1 snel even gespeeld, weer zo'n Nintendo game die ontspant en waar ik vrolijk van word.

Super leuke game! Geweldig stijltje en wat je zegt lekker vrolijk. Geniet ervan.

Voor onder de 10 euro op de switch
Stond toevallig nog op mijn account
Limbo
Sonic the hedgehog (Sega Ages )
Metro Redux last Light (heb deze al op de ps4 ben benieuwd hoe het eruit ziet en speelt op de Switch(

Ik probeer me zoveel mogelijk in te tomen en dat lukt aardig, maar ik kon niet weerstaan aan:

This War of Mine Complete Edition (Switch) 3.99

90% korting vind ik een aardige deal. Het is dat ik beide Metro games al twee keer heb (pc en xbox) anders...en er nog wat ligt aan te komen voor me in de toekomst.

Een onverwachts mooi Vaderdag cadeau in de vorm van New Pokémon Snap! In 1 week tijd nu weer zoveel games rijker dat het voorlopig wel even goed is. Al zijn sommige absurde Switch Eshop deals momenteel lastig te weerstaan.

Ook nog even:

Ruiner (Switch) 4.99

opgevist. Erg schappelijke prijs voor een van de betere top down brawlers / shooters (samen met Redeemer) met een knappe Cyperpunk look. Kan zijn dat ik me ook nog The Takedown erbij haal (Sidescrolling Brawler) maar dat is het dan.

Morgen binnen:
- Nintendo Switch - Red/Blue + Ring Fit Adventure Bundle
- Big Ben Deluxe Travel Case (NNS40)
- Samsung EVO Plus MicroSDXC 512 GB - Versie 2020

Pre-orders:
- Shin Megami Tensei V voor Switch
- Metroid Dread voor Switch

Een lange tijd niet meer aan het trainen geweest en sinds vorige week weer beetje begonnen.
Ga niet meer volledig krachttraining zoals vroeger doen. Gewoon af en toe mijn roeiapparaat erbij pakken en stangen plus gewichten.
Maar normaal trainen is niet echt om leuk te noemen en heb meer soepelheid en fun in oefeningen nodig. Heb al een switch lite, al geeft ie niet deze mogelijkheden.
Dus heb er maar een normale switch 2019 versie console plus Ring Fit Adventure bij gekocht.
Kan nu eindelijk ook mijn gigantische switch collectie via tv doen. Plus ietwat extra performance met bepaalde games.
Ja de switch pro komt waarschijnlijk ergens eind dit jaar of begin volgend jaar uit, i know. Maar zie dan wel verder.

AdrievMer86 schreef:
i know. Maar zie dan wel verder.

Nee. Dat is het hem net. Vooralsnog: geruchten. En gaat het een overstap waard zijn voor iemand die er een heeft? Niemand die het weet. Dus ik gis dat je nog wel veilig zit met zo'n V2'tje tot er een 'echte' Switch opvolger komt ipv een tussen model. Die nieuwe games moeten tenslotte tot die tijd toch speelbaar blijven voor huidige gebruikers. Je kan geen tientallen miljoenen huidige Switch gebruikers voor het blok zetten met een pro. Veilige keuze nog steeds.

Maar voor mij - laatste eshop aankoop:

Choices that Matter : And the Sun Went Out (Switch) 2.49
Choices that Matter : And their Heroes Were Lost (Switch) 2.49
Doom (Switch) 2.49
Doom 2 (Switch) 2.49
The Takeover (Switch) 6.49

Eerste beide zijn puur tekst gebaseerde games ala de eetste Zork e.d (er zijn er 3, de laatste had ik al). Erg uitgebreid met bijzonder veel keuzes. De laatste is een wel heel erg lekkere side scrolling brawler zoals er tegenwoordig best wel wat zijn op de Switch en consoles (in de Indiescene). Speelt en voelt bijna alsof het een moderne remake is van Streets of Rage 1. Leuk.

Denk dat het hier ook bij blijft.

Edit: Het was er niet bij gebleven. Ik heb enkele uren later ook de originele 2 Doom games er even bij gedaan. Ze blijven leuk voor eens uit de kast te trekken.

Sinner schreef:
(quote)

Nee. Dat is het hem net. Vooralsnog: geruchten. En gaat het een overstap waard zijn voor iemand die er een heeft? Niemand die het weet. Dus ik gis dat je nog wel veilig zit met zo'n V2'tje tot er een 'echte' Switch opvolger komt ipv een tussen model. Die nieuwe games moeten tenslotte tot die tijd toch speelbaar blijven voor huidige gebruikers. Je kan geen tientallen miljoenen huidige Switch gebruikers voor het blok zetten met een pro. Veilige keuze nog steeds.

Oh mooi om te horen. Ja dan ben ik helemaal blij. Kreeg de switch vanmiddag vroeg trouwens al binnen en werd vanmorgen vroeg verzonden.

Had deze pro controller nog liggen: EasySMX Bluetooth controller link (ik heb groen doorzichtige kleur met witte buttons en stick layout zoals de playstation controllers) die ik soms met een maat via switch lite en een stander gebruikte. Komt nu goed van pas ook.

Daarnaast via switch eshop deze games aangeschaft:
- Zumba Burn It Up!
- The Witcher 3: Wild Hunt Complete Edition

centurion81 (moderator)
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/12000/12795.300.jpg

....Voor Switch, weer een indie die ik al een poos spelen wil!

Sinner schreef:
Ik heb enkele uren later ook de originele 2 Doom games er even bij gedaan. Ze blijven leuk voor eens uit de kast te trekken.

Absoluut! Nog steeds heel fijn om te spelen. Onverwoestbare meesterwerken.

Heb ik ook eindelijk gekocht laatst, lijkt me echt een game voor mij.

Als je van de oude doom games houd, raad ik ook deze aan: Prodeus
Hier is download voor gog galaxy voor pc: GOG GALAXY
Dat is uiteindelijk zoals classic doom games gecombineerd met brutal doom en project brutality mods.
En prodeus heeft gigantisch veel community custom made levels en is dus oneindig.
Ik heb de GOG.com versie, al is ie ook voor steam.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:56 uur

geplaatst: vandaag om 07:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.