menu

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht op gamesgebied?

zoeken in:
geplaatst:
centurion81 schreef:
Gaaf! Die Raiden vliegtuigjes lijken op de Decepticon vliegtuigjes/robots die ik als kind had

Inderdaad!

geplaatst:
Weer aardig wat titels op de kop getikt

Xbox
Bound by flame
Splinter cell Blacklist
Splinter cell : conviction
Mass effect legendary edition
Rainbow Six Vegas 2
Ninja gaiden Collection pre order
Sonic unleashed
Frontlines : fuel of war .
Stuntman: ignation
Sonic & Sega All stars racing
Saints row
Alan wake
Watch Dogs : Legion
Medal of Honor :Airborne

Gamecube/ Wii
Mario sunshine
Mario party 7
Mario party 6
Mario party 5
Goldeneye 007 : Roque agent
Rayman 3
Zelda collectors editie
Fire elbem : radiant dawn
Luigi Mansion
Wario ware
Super monkey ball
Mario kart Wii
Spiderman 3
Big Brain academy
Wii sports
final fantasy crystal chronicles echoes of time
Wario world

Switch
Kirby star Alliance
Paper Mario origami king

geplaatst:
Jeffavoriet schreef:
Weer aardig wat titels op de kop getikt

Mijn hemel, hoe kom je ooit aan tijd om alles te spelen toe? Wel hele mooie titels hoor, dat zeker.

geplaatst:
Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

Mijn hemel, hoe kom je ooit aan tijd om alles te spelen toe? Wel hele mooie titels hoor, dat zeker.

Jaa dat gaat vast niet allemaal lukken heb van jongs af aan al een verzamelwoede ontrent gamen

geplaatst:
Ajax&Litmanen1 schreef:
Mijn hemel, hoe kom je ooit aan tijd om alles te spelen toe?

Dat is een probleem dat zich bij mij ook steeds meer begint te stellen.

Ik ben een enorme sucker voor koopjes, door alle acties is er wel altijd een game in de Playstation store die me interesseert en voor een spotprijs te koop is. Ik heb inmiddels een behoorlijk grote collectie en het zal me nooit lukken om dat allemaal gespeeld te krijgen. Zal dat me beletten om nieuwe games te kopen? De vraag stellen is ze beantwoorden.

geplaatst:
Het verzamelen van games is heus wel toegestaan. Ik snap mensen die enkel kopen wat ze willen spelen, maar verzameldrang is nu eenmaal sterk in velen. Ik vind het persoonlijk gewoon leuk een grote bibliotheek te hebben en altijd de keuze te hebben te spelen wat ik wil. De rest staat dan mooi te blinken in de kast.

geplaatst:
Ow, ik vind het hartstikke gaaf om te zien wat mensen allemaal kopen en verzamelen.

Ikzelf word er bloednerveus van als ik meer dan 5 ongespeelde games heb liggen. Wat dat betreft ben ik nu al een jaartje bezig de backlog naar 1 of 0 te brengen. Geeft me rust om in de toekomst weer nieuwe games te halen.

geplaatst:
Grovonion schreef:
Ik vind het persoonlijk gewoon leuk een grote bibliotheek te hebben en altijd de keuze te hebben te spelen wat ik wil.

Idem. Bloednerveus wordt ik er in ieder geval niet van. Het is een hobby, geen opgelegde taak, en dat is dan ook ontspanning voor mij. Soms speel ik ook wel eens weken niet. Heeft geen haast. Er staat niemand in mijn nek te hijgen dat een spel voor datum x af moet. Zeker bij de Switch heerlijk imo. Heb nu mijn 2de geheugenkaartje van 250gb en moet binnenkort 14 dagen op de katten van mijn vader passen. Neem mee: enkel mijn Switch en draagtasje. Keuze aan pakweg 100 spellen. Verder niets om mee te slepen buiten misschien mijn tablet met comics. Ideaal.

geplaatst:
Oh...overigens uit de eshop gehaald vandaag:

American Fugitive (Switch) 2€

Voor die bijzonder lage prijs al helemaal een koopje.

geplaatst:
Ik begrijp wel goed Ajax&Litmanen1 zegt. Ik had zeker vorig jaar een periode dat ik een overzichtje van de backlog aan het maken was en dat ik dat dan allemaal wilde uitspelen alvorens iets nieuws te kopen. Daar raakte ik me toch een partij gestresst van (geen idee waarom dat is eigenlijk).
Dat heb ik nu gewoon los gelaten, ik koop iedere maand wel een paar dingen maar ik speel ook genoeg games tussendoor. Het is prima zo.

Gisteren maar weer een toevoeging gedaan voor de Switch in de vorm van Assassins Creed the Rebel Collection in fysieke vorm (op Rogue na uiteraard).

En oh ja mijn in februari bestelde Scott Pilgrim vs the World exemplaar is ook binnen gekomen. Genoeg leuks om me weer lekker bezig te houden.

geplaatst:
Oh begrijpen kan ik het wel. Alleen heb ik dat niet. Ik kan me voorstellen dat mensen liefst iets uitspelen en aan iets nieuws beginnen. Alleen, ik ervaar die druk zelf niet. Het wordt dan idd wel moeilijk als je naar een stapel van 50 games kijkt en het idee hebt dat het 'moet'. Zou ik zelf ook wel irritant vinden. Maar ben ik een eeuwigheid terug al mee gestopt.

Ik kan gerust weken niet gamen, of comics lezen of films kijken bvb om het dan plots weer op te pakken en mee verder te gaan of overnieuw te beginnen / herbekijken. En dan is het gewoon aangenaam als er een hele stapel ligt voor uit te kiezen. Het enige waar ik voortdurend mee actief ben is muziek luisteren en kopen. Wandel best regelmatig als ik niet in de kreuk lig en dat is voor mij de beste manier van volledig ontspannen.

Maar idd. Het idee hebben van bvb 'deze game moet ik uitspelen want...' (bvb ik heb mijn geld er anders niet uitgehaald of zo om maar iets simpels te noemen) snap ik. Maar daar komen dan weer de voornamelijk budget aankopen (op alle gebied) bij kijken.

geplaatst:
Ik verzamel hier ook vrolijk door:

https://i.imgur.com/ypzSU4Vl.jpg

Ducktales, whoohoo!

geplaatst:
Geweldig die cover art! Mooie aanwinsten mrdig!

Gisteren van de Eshop geplukt:

- Axiom Verge € 8,99
- Bud Spencer & Terence Hill Slaps and Beans € 6,00
- American Fugitive € 1,99

geplaatst:
mrdig schreef:

(afbeelding)

Ducktales, whoohoo!
Aah, Fire & Ice, is dat niet een van de allerlaatste grote Amiga releases?

geplaatst:
Grovonion schreef:
(quote)
Aah, Fire & Ice, is dat niet een van de allerlaatste grote Amiga releases?

Valt mee, deze game is van ‘92. En van 93 tot en met 95 zijn nog wel veel ‘grote’ releases geweest. Vanaf 96 en met name in 97 werd het hard minder. Laatste grootste releases in 96 waren bijv Chaos Engine 2, Slamtilt, Super Streetfighter 2 Turbo, SWOS 96/97.

geplaatst:
Ik heb mijn Amiga destijds (1991) verkocht en ingeruild voor een MS-DOS PC gebaseerd op een DX-33. Wat een flater achteraf gezien, maar goed, mijn studies waren net begonnen en PC was al toen het goto product voor tekst en andere toepassingen. Ook grote amiga magazines in Duitsland zijn toenterijd grotendeels gestopt, dus het leek voor mij alsof het in 1992 al gedaan was met de amiga.

geplaatst:
Ah ok dat snap ik dan, maar bedenk wel dat bijv de A1200 pas in 92 uitkwam en de (mislukte) CD32 pas in 93. De bekende Engelse Amiga bladen zoals The One, Amiga Format, Cu Amiga, Amiga Action, etc, (waar ik nog een aardige partij van heb) stopten er rond 95 a 96 mee.
Mijn middelbare school verslagen/opdrachten maakte ik trouwens de 1e jaren ook op de Amiga (Wordsword) waarop we toen zelfs een hp inkjet printer hadden aangesloten. Later ging ik dit wel op de 486 Windows 3.1 pc van m’n ouders doen moet ik toegeven. Maar pas bij mijn vervolgstudie in 97 heb ik serieus de stap naar pc gemaakt en dat was al een pentium 2 als ik het goed heb. Maar zelfs tijdens de studenten periode heeft er altijd wel een A1200 naast de PC (met telefonie-tikken teller 28k8 modem internet, icq, msn, irc) gestaan. Lol getting really old

geplaatst:
mrdig schreef:

(afbeelding)

Ducktales, whoohoo!

Haha baas. Ducktales Quest for gold als ik als kind op mijn vaders pc. Echt he-le-maal grijs gespeeld. De jungle, het vliegtuigje, de bergbeklimming, het geldpakhuis.

Lachen.

geplaatst:
Grovonion schreef:
Ik heb mijn Amiga destijds (1991) verkocht en ingeruild voor een MS-DOS PC gebaseerd op een DX-33.

Rond 92-93 herinner ik me dat ik net mijn A600 tweedehands kocht. Toen was het wel grotendeels gedaan met officiele releases kopen in de winkel wegens piraterij - of althans in Belgie en Nederland - de tijd van het kopieren op grote schaal. Een gemeenschappelijke vriend ging destijds altijd naar beurzen en nam op bestelling wat voor mij mee en ging destijds ook in Maasmechelen naar iemand die dat thuis deed (en overigens ook opgepakt is daarvoor!). Maar qua games waren het best mooie tijden nog. De CU Amiga liep inderdaad nog want die kocht ik zo nu en dan nog eens ter vervanging van de Commodore Format en Zzap64!.

Maar dat waren toch nog de jaren waarin er best wat classics zijn uitgekomen (of althans games waar ik me best mee vermaakt heb) zoals Simon the Sorcerer, Beneath a Steel Sky, Alien Breed 2, de beide Cannon Fodder games, Lionheart e.d - ik zal er best wel wat missen denk ik - maar dit zijn games die me toch heel erg zijn bijgebleven.

geplaatst:
In 3 weken tijd. Nieuwe collectie.

https://i.imgur.com/ZqUUdoq.jpg
Sniper Ghost Warrior Contracts 2 Deluxe Arsenal Edition voor xbox series s + heb ps5 versie in pre-order voor latere release als fysiek.

https://i.imgur.com/s9eHqKc.jpg
Yakuza collectie nu compleet. Deel 7 voor xbox series s en de rest voor ps4. Shenmue 3 ook voor ps4 samen met deel 1 en 2 nu.
Horizon Chase Turbo, i love that game so much. En vanquish is nog steeds geweldig.

https://i.imgur.com/0NQvz8q.jpg
Wonder Boy Asha in Monster World voor switch al uitgespeeld. Geweldige platform game. Zoveel emotie en vrolijkheid tegelijkertijd.
- Hollow Knight PS4
- Shadows Awakening PS4
- Resident Evil 4 Xbox one: zovaak uitgespeeld. zowel op gamecube, ps2, ps3 en ps4. nu op xbox one merk ik gelijk andere texturen en meer zoals de gamecube versie.
- Resident Evil Village PS5
- Mass Effect Legendary Edition PS4
- Kaze and the wild masks switch + heb ook pc versie via steam aangeschaft.
- Wonder Boy Asha in Monster World Switch
- Oddworld Collection Switch
- Shin Megami Tensei 3 Nocturne HD Remaster switch

geplaatst:
Geweldige aankopen!

Waar heb je die Bayonetta/Vanquish bundle vandaan? Die wil ik ook!

geplaatst:
Eraser2 schreef:
Die vind je zo een beetje overal, amazon.nl voor iets meer dan 20€ te bekomen. Het lijkt er wel op dat AdrievMer86 de gewone variant heeft gekocht, terwijl ik denk dat de oorspronkelijke uitgave enkel in steelbook was.

geplaatst:
Eraser2 schreef:
Geweldige aankopen!

Ik had hem via: Coolshop Ja ik heb de normale versie voor ps4, niet steelbook. De xbox one versie is zo te zien wel steelbook als ik het zo via de site bekijk.

geplaatst:
Bedankt voor de tips! Ik zal hem voor de Ps4 snel eens bestellen.

geplaatst:
AdrievMer86 schreef:
(quote)

Ik had hem via: Coolshop Ja ik heb de normale versie voor ps4, niet steelbook. De xbox one versie is zo te zien wel steelbook als ik het zo via de site bekijk.
Dat is omdat die niet genoeg verkocht om een reprint te noodzaken. Zo gaat dat vaak bij games, een day-one editie of zo wordt in redelijk beperkte oplage gedrukt, en als het een succes blijkt komt er een afgespekte versie.

geplaatst:
Vervroegd verjaardagscadeau gekregen van mijn vrouw vandaag! Paper Mario & the Origami King, ben al een paar uurtjes onderweg en het is verschrikkelijk sfeervol!

Gast
geplaatst: vandaag om 08:34 uur

geplaatst: vandaag om 08:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.